Prettig contact, prima service

Turnhout is een no-non sense familiebedrijf. Heldere communicatie en transparant. Zonder poespas. Ik ben ook nu weer prettig geholpen door Maaike en Patrick.

Goed volk

Fijne informeel bedrijf met mooi Volvo aanbod

Vol vertrouwen zaken gedaan

Ook zo allergisch voor gladde mannen, strak in pak, een glimmende showroom en mooie verkooppraatjes? Dan ben je hier aan het goede adres. Met aandacht geholpen en met wederzijds vertrouwen zaken gedaan. Want ja, eigenlijk waren we al meteen verliefd :-)

Dit bedrijf is echt een aanrader voor service, kwaliteit en menselijkheid

Afspraak gemaakt en volgens de corona regels de auto die wij wilden bezichtigen stond keurig gepoetst en rij klaar voor de proefrit. Niets was er teveel zelfs heerlijk goede koffie gehad. Goud eerlijke mensen die je het beste adviseren.

Eind vorig jaar ben ik bij Patrick langsgeweest voor een proefrit in een aantal XC90s die hij had staan. Geen enkel probleem en ze stonden al helemaal op me te wachten (heb ik vaak anders meegemaakt). Na vrienselijk geholpen te zijn en het ook over inruil gehad te hebben met een goed gevoel naar huis gegaan. Vervolgens via mail en telefoon contact gehad over de prijs en wat puntjes op de i qua afwerking groeide mijn vertrouwen. De beschadiging van t leer op het stuur en verkleuring van t leer in de deur heeft hij prachtig laten verhelpen, nog voordat de deal rond was. Vervolgens de auto gekocht vol vertrouwen. De aflevering was helemaal prima en met lekkere koffie. Nu ruim 4 maanden later rijdt de auto nog altijd heerlijk en kijk ik met een goed gevoel terug op het contact en de aankoop!

Vriendelijk en geen gedoe, precies zoals ze zelf aangeven

Met het volste vertrouwen kregen we elke keer een andere auto mee. Veel keuze, super vriendelijke service en zoals ze zelf aangeven; zonder gedoe en gladde praatjes! Super geholpen en super blij met onze nieuwe auto!

Fantastisch

Ik heb een mooie XC90 gekocht Polar optimzed met alles erop en eraan. Service was goed en snel en het proces makkelijk.

Fantastisch

Onze eerste Volvo XC 90 T8 gekocht bij Maaike en Patrick. Een nieuwe kennismaking met een ander merk en een andere garage. In beide gevallen een fantastische ervaring. 1 sleutel deed het niet er werd nieuwe sleutel besteld bij Volvo garage in de buurt. Rekening ging naar Turnhout. Super service Echt een aanrader. Ruud en Martine

Goede service! Prettige communicatie

Mooie Volvo gezien online bij turnhout auto's, Na mijn contact verzoek via de mail, vlot gebeld voor een afspraak. Ondanks Covid beperking toch nog mogelijkheden gecreëerd voor het veilig plannen van een afspraak. Alle communicatie is vlot en correct verlopen. Zoals de Turnhout family mij geholpen heeft is duidelijk, transparant en snel. Heel het proces van de aankoop van de auto is goed verlopen. Dank daarvoor! Turnhout auto's beveel ik graag aan aan alle volvo liefhebbers.

Aanrader

Met Maaike goed en snel zaken kunnen doen. Na de auto te hebben opgehaald kwamen er toch een paar probleempjes naar boven, deze zijn keurig onder garantie opgelost. Heel fijne ervaring, goed bedrijf. Aanrader dus!

Het allerfijnste autobedrijf wat je kunt treffen.

Al vanaf ons eerste contact voelde we ons heel vertrouwd bij Maaike en Patrick. Het aanbod was heel uitgebreid en onze perfect XC90 was dan ook snel gevonden. De communicatie verliep perfect en alles was keurig verzorgd, van a tot z. Wij wisten al gelijk dat we sowieso onze auto hier wilden kopen, ook al moesten we er 3 uur voor rijden. Het was het allemaal waard! Hopelijk pas over vele jaren maar mocht er ooit een nieuwe auto komen, zullen we deze zeker hier gaan kopen.

Geen smart talk, niet nodig bij dit bedrijf!

Wat ons erg beviel: een familiebedrijf die het niet nodig hebben om te zorgen dat je koopt, het verkoopt gewoon!! Patrick en Maaike hebben een fantastische voorraad volvo's wat zichzelf verkoopt. Ze zijn erg vriendelijk en vooral: gewoon, dat gaf ons een heerlijk gevoel! Volgende volvo aankoop komen wij zeker terug.

Gewoon helemaal goed!!

Na een proefrit, de koop van deze XC90 en inruil van onze V70-T5, uitstekend en snel geregeld door Maaike. Heel tevreden! Op z'n Gronings gezegd; Kon minder! :)

Super netjes en correct

Zeer fijne ervaring met Turnhout auto's. Netjes geholpen en perfecte service. Bedankt voor alles.

Net, vriendelijk, service gericht, aanrader!

Op zoek naar een nieuwe (occasion) auto kwam ik uit bij een volvo V60. Deze auto werd aangeboden door Turnhout auto's in Roelofarendsveen. Ik bellen (was al laat in de middag) en vragen of ik direct terecht kon. (wie niet waagt wie niet wint) Ja hoor geen probleem, om welke auto gaat het, dan zetten we hem voor je klaar. Aangekomen bij Turnhout auto's, werd ik door Maaike ontvangen in de nette en ruime showroom. Een zeer prettige sfeer en even later op weg voor een proefrit, zodat ik rustig kon ervaren of dit mijn nieuwe auto zou gaan worden. Omdat het inmiddels na sluitingstijd was nam Patrick het over van Maaike, even vriendelijk, eerlijk, geen gladde praatjes, alle tijd. Kortom, ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Volvo V60. Turnhout auto's raad ik zeker aan. Vriendelijk, komen afspraken na, geen verborgen kosten, lekkere koffie en snelle levering.

Aanrader

Ik ben prima geholpen met aanschaf van mooie Volvo XC90 I import, mooie auto, prima service, aanrader

aquisição buy VOLVO XC90 PLUG-IN

Regarding this purchase, what can I say? From the details of settling the deal, transferring agreed money and even placing the car in the port of Rotterdam (at no cost), I can only say that I was very surprised by the positive. Very credible company and a five star service. Well, the owners of this stand.

• Would you recommend us? Yes

Top service!

Achteraf bleek dat de cruisecontrol het niet deed en er een paar rubbers vervangen moesten worden. Bij mijn locale garagist laten maken en rekening betaald door Turnhout! Super geregeld.

Top service & Betrouwbaar

Een zeer fijne koopervaring van A tot Z bij een betrouwbaar familiebedrijf met oog voor detail. Uitstekende service gepaard met een ongedwongen sfeer.

Betrouwbaar

Een mooie volvo XC60 gekocht en onze eigen auto ingeruild voor een eerlijke prijs. Het eerste contact met Patrick gaf mij een goed gevoel en we waren het snel eens over de aankoop van de volvo. Het afhandelen is door Maaike gedaan en dat ging vlot, omdat dat er een rare plek op de auto zat heeft zij direct het poetsbedrijf gebeld en die hebben de plek gelijk weg gepoetst . We konden de volvo met een goed gevoel mee nemen met 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Onze volgende auto gaan we eerst bij Turnhout auto,s kijken

In één woord GOED

Na telefonisch contact met Patrick over de eventuele inruilwaarde van mijn oude auto de lange reis naar Roelofsarendsveen gemaakt. Goed ontvangen door Maaike met koffie en gezellig gekletst. Hierna ben ik samen met mijn zoon een proefrit wezen maken. (Maakte niet uit hoelang) Na terugkomst waren er een paar puntjes van aandacht volgens mijn zoon. (Die monteur is.) Deze zijn verholpen en een week later heb ik de xc60 opgehaald. Hij stond er in showroomstaat, gewassen en in de wax. Kortom de service is top en meld me bij de volgende auto weer bij Turnhout Auto's. Zeker de moeite als je een goede auto tegen een zeer scherpe prijs wil hebben.

Zeer klantvriendelijk en ervaren

Eigenlijk een garage gespecialiseerd in Volvo' s waar we voor kwamen, maar toch een Nissan quasqai aangeschaft. Heel blij met onze nieuwe auto! Heel aardige, ervaren eigenaresse. Zou iedereen dit adres aanraden.

Mooie volvo xc60, goeie service!

Ben erg blij met mijn nieuwe volvo en kon mijn oude volvo goed inruilen. Ook goede service ontvangen met aandacht voor nazorg. Prima bedrijf met fijne informele sfeer!

Mooie auto gekocht. No-nonsense en prima afspraken.