• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring. De mensen zijn behulpzaam aardig en zijn vakbekwaam. Prettig om mee zien te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service.\r\nZeer tevreden met de Volvo V60.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij ontvangst, ongedwongen sfeer en correcte afhandeling. Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een ontzettend goede ervaring met Turnhout auto\'s. Na enkele eerdere autobedrijven te hebben bezocht, was dit voor ons een opluchting. We voelden ons direct op ons gemak bij de eerlijke en nuchtere Patrick. Gladde praatjes en marketingtrucs vind je hier niet. Wat een prettige, betrouwbare plek om je auto te kopen! Ook voor mijn oude auto kreeg ik direct een redelijk bod. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de Volvo V40, een paar probleempjes werden vlot en vakkundig gerepareerd. \r\nVoor mij een top bedrijf.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ontvangst en goede behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een leuke zoektocht voor de ideale XC70 binnen budget bij Turnhout Auto\'s uitgekomen. Persoonlijk, vriendelijk en behulpzaam van het eerste moment dat je er binnenkomt. Het inwisselen van onze Skoda was geen probleem, ook hier eerlijkheid en transparantie om tot een fair-deal te komen. Auto netjes afgeleverd en ook kleine probleempjes werden goed en vakkundig opgelost nog net voor de vakantie. Er stond zelfs zonder moeite even een vervangende auto klaar. Zo dus een prettige ervaring aan deze aankoop over gehouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik Wilde graag een mooie nette betaalbare volvo en daar stond die. We zijn de eigenaar van een dikke v70 geworden, dankzij Turnhout..alles werd vlot geregeld en een hele goeie positieve sfeer. Jullie hebben een top tent ga zo door👍🏻👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren met plezier in een Volvo V70 te hebben gereden wilde wij een 7 persoons auto aanschaffen. Dus gingen we op zoek naar een mooie XC90. Bij Turnhout was een ruim aanbod aanwezig waaronder deze R-design uitvoering. We zijn vriendelijk geholpen in een ongedwongen sfeer. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Maaike. Heel blij met de nieuwe Volvo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We werden erg plezierig geholpen door Maaike van Turnhout Auto\'s. We hebben in verschillende auto\'s proefritten gemaakt. Zij nam alle tijd om ons te helpen en de uiteindelijke verkoop te regelen. En het belangrijkste: de auto die we kochten rijdt super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi net bedrijf, werden netjes ontvangen met koffie, ondanks dat Maaike aan de telefoon was. De auto werd meteen neergezet zodat we die goed konden bekijken. De auto zag er heel netjes uit. Van binnen was de auto ook mooi, alleen was daar het schoonmaken net iets minder gedaan. Maar het was zeker niet vies. Na de proefrit, die ons overigens meteen werd aangeboden en zonder kopie van het rijbewijs of een proefrit formulier, werden we ook vriendelijk te woord gestaan en hadden we een goed gesprek. Maaike en Patrick geven je echt het gevoel dat je altijd welkom bent, zorgen dat de auto’s er netjes uit zien en zijn duidelijk. \r\n\r\nKortom, hier kun je met een gerust hart op een vriendelijke manier een goede auto kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden\r\nVriendelijke \r\n zijn altijd bereid een oplossing te vinden .\r\nGaf een goed gevoel bij de aankoop van onze auto. \r\nTop bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had een mooie Volvo V60 gezien bij Turnhout Auto\'s. Jammer genoeg woon ik 150 km uit de buurt. Even snel langsgaan is dan geen optie. Per mail had ik een paar vragen gesteld. Deze werden snel en vriendelijk beantwoord. Uiteindelijk gebeld en een voorstel gevraagd met inruil voor mijn auto. Heb een mooi en eerlijk voorstel gekregen. Turnhout heeft de Volvo V60 gereserveerd. 4 dagen later heb ik naar Roelofarendsveen gegaan en de V60 bekeken. Auto komt helemaal overeen met de opgegeven beschrijving. En dus de V60 meegenomen. Later een probleempje met de spiegel gehad. Dit kon ik laten verhelpen bij mijn eigen garage. Kosten werden vergoed door Turnhout Auto\'s. Kort samengevat nette auto\'s tegen scherpe prijzen. Met een vriendelijke en eerlijke service, gewoon Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week m\'n \'nieuwe\' youngtimer opgehaald bij Turnhout Auto\'s. Gaan kijken bij Turnhout na goede ervaringen van vrienden over Patrick en Maaike. De XC90 is keurig afgeleverd voor een auto van deze leeftijd. Ben er erg blij mee. Helder en duidelijk over het gedane onderhoud, helemaal top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken terug ons eerste contact gehad met Maaike en Patrick. Wij vonden de witte Volvo XC60 die op de site werd aangeboden namelijk een prachtige auto. Zelf zijn wij al ruim 20 jaar enthousiaste Volvorijders en dan is het ook eigenlijk vanzelfsprekend dat je dit merk trouw blijft. Werden zeer vriendelijk ontvangen met heerlijke koffie en er werd ons een prima inruilvoostel gedaan.Wij hebben Turnhout Auto’s als een heel open en transparant bedrijf ervaren. Al met al zijn wij erg enthousiast over Maaike en Patrick en kunnen wij niet anders dan Turnhout Auto’s van harte aan bevelen. Bij de aanschaf van een volgende auto zien zij ons zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volvo V40 ingeruild ivm rugproblemen en vandaag een XC70 aangeschaft. Wat opvalt bij Turnhout auto’s is het goede gevoel dat je overhoudt na gesprekken en onderhandelen over auto’s in een ongedwongen sfeer.\r\nVoelt erg betrouwbaar, ik verwacht geen problemen met de XC70 te ondervinden.\r\nDank aan Maaike en Patrick en ik hoop dat de gebakjes jullie zullen smaken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige XC70 gekocht voor de \"beste\" prijs in een sterk concurrerende markt. Prettige en vlotte afhandeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Marktplaats hebben we een prachtige auto gevonden. In het begin was ik wat huiverig, maar na een proefrit van mijn partner zelf ook maar eens een proefrit gemaakt, vooraf aangegeven dat ik de auto ook een aankoopkeuring zou laten geven, dit was geen probleem. Na de aankoopkeuring welke prima was de deal gesloten. Pas bij ophalen hoefden we het bedrag over te schrijven, want ze hebben geen pin automaat. Dit is dan ook het enige verbeterpunt in mijn ogen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee jaar geleden al een Volvo S 80 aangeschaft bij Turnhout. Nu opnieuw geslaagd met een Volvo V70 diesel. Ook nu weer heel vriendelijke geholpen door Maaike. Geen verkoopverhalen maar gewoon eerlijke info ook wat betreft aankomende onderhoudskosten. Ik zou iedereen dit adres aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meteen vriendelijk geholpen. Paar uur van te voren gebeld dat we kwamen kijken.\r\nAuto stond meteen klaar voor een proefrit.\r\nEen week later gekocht. Onze oude auto konden we ingeruilen. Prettig geholpen, meteen duidelijk alles en eerlijk. Heel fijn geen verkoop praatjes!\r\nDe Volvo XC90 rijd heel fijn, super auto voor ons gezin en betrouwbaar. Meteen getest naar Oostenrijk ⛷🏂 en reed de besneeuwde weg zonder problemen zo naar boven, met winterbanden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 1e kerstdag zie ik een mooie advertentie op Autoscout en 10 minuten later heb ik al een afspraak met Maaike om te komen kijken op 3e kerstdag. Lekker helder, gezellig, meteen een goed gevoel en ook geen verkooppraatjes, gewoon eerlijk. Proefrit gemaakt, gekocht en met een big smile vandaag naar huis gereden! Heerlijke auto, alles goed geregeld en afgehandeld......hier moet je zijn voor je nieuwe 2e hand!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf. Vriendelijke mensen. Eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kochten een Hyundai i30 station bouwjaar 2013. Wij zijn goed geholpen en hebben prima koop gedaan bij Turnhout.\r\nHeerlijke auto om mee te rijden.\r\nGoede service er was wat met de voorbanden en een ruitenwisser was versleten binnen 1 maand en wij hebben hiervoor nieuwe gekregen. We hebben de auto nu 4 maanden en nogsteeds geen problemen technisch mee gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer goed geholpen door Patrick en Maaike.\r\nZeer vakkundig zijn we te woord gestaan.\r\nLaat op vrijdagmiddag zonder afspraak nog een proefrit gemaakt met een Volvo XC 70.\r\nBij terugkomst van de proefrit zagen we nog een andere Volvo ditmaal een XC 60 die een paar jaar jonger was en het was ook weer geen probleem om daarmee op de volgende dag een uitgebreide proefrit te maken.\r\nNa de proefrit hebben we besloten om deze XC 60 aan te schaffen.\r\nNa wat aanpassingen (APK, banden en trekhaakmontage) is onze Volvo afgelopen mandag tot onze volle tevredenheid afgeleverd.\r\nWe hebben Patrick en Maaike leren kennen als zeer gezellige, vakkundige en vriendelijke mensen die enthousiast met het vak bezig zijn zonder te forceren.\r\nVakkundig en enthousiast kwam nog eens tot uiting dat bij thuiskomst achterin de auto nog een nieuw extra nummerbord voor de aanhanger lag.\r\nMisschien een kleinigheid, maar deze service maakte voor ons het verhaal wel helemaal compleet. \r\n \r\nPatrick en Maaike, wij wensen jullie een heel goede en gezonde voortzetting van jullie autobedrijf.\r\n

Over Turnhout Auto's