Zeer goeie after-service na aankoop

Wij hebben bij Multi Auto een hele mooie Audi A1 gekocht. Na contact met Ruud dat we belangstelling hadden in de auto konden we al snel langs komen voor een proefrit. We waren meteen verkocht en de deal was zeer snel rondgemaakt. Helaas waren er na een paar weken wat verborgen gebreken aan de auto. Na een telefoontje met Ruud werd de auto uitgelezen en werd de storing snel en professioneel opgelost. Als extra service kregen we zelfs een tijdelijke leen auto. Echt super fijn en zeer gewaardeerd door ons. We zijn uitermate tevreden over de geleverde service, klantvriendelijkheid en snelle manier van oplossen en bevelen Multi Auto zeker aan.

Zeer goeie after-service na aankoop

Naar mijn tevredenheid zeer goed geholpen

Goedendag beste lezers Ik kwam op internet Multi Auto tegen en heb even gebeld ivm een paar vragen over een BMW die dit bedrijf te koop had aangeboden Omdat ik woonachtig ben in Friesland heeft Max Billekens even een video gemaakt van buiten en binnenkant met desbetreffende uitleg erbij Toen besluit genomen om met de trein er na toe te komen en Max mij netjes van het station heeft af gehaald Na stevig onderhandelen nu eigenaar van een zeer mooie BMW 128TI uit bouwjaar 2021 Ik raad u ook echt aan om eens rustig op de site van Multi Auto te gaan rond kijken en ik denk dat ook u wel gaat slagen tussen het mooie uitgebreide wagenpark wat dit bedrijf aanbied Ik wens u heel net zoveel succes als ik heb gehad en ik kom hier zeker weer terug als ik toe ben aan de volgende auto van Multi Auto Max en collega's ga zo door Groetjes van Henk H. uit Friesland

Professioneel met aandacht voor service

19 November 2022 Proefrit gemaakt in de Renault Captur Xmod. Duidelijke uitleg van de diverse opties. Rustig kunnen kijken. tot een deal kunnen komen inclusief goeie garantie voorwaarden en nieuwe APK. 25 november stond hij opgepoetst voor ons klaar. Multi Auto bedankt !!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ben goed en deskundig geholpen en blij met de gekochte auto

Hele fijne en persoonlijke aandacht

Nadat ik had laten weten dat ik was geïnteresseerd in een bepaalde occasion, kreeg ik alle info hierover van 1 en dezelfde verkoper. Er werd zelfs speciaal een filmpje van de auto gemaakt zodat ik kon zien dat er geen schade aanwezig was. Ook veel aandacht voor de kinderen, die konden zelfs de afgesloten auto's van binnen bekijken, met als hoogtepunt het starten van een Maserati. Na de gemaakte proefrit kregen we een hele mooie en eerlijke prijs terug voor onze auto die we daar inruilden. Enkele dagen later kon er telefonisch ook nog zaken worden gedaan waardoor wij bij dit bedrijf een mooie en goede auto kochten. Zoek je een auto, dan is daar eens kijken een echte aanrader!!!

goeie after-service na aankoop

Na aanschaf bleek er een verborgen gebrek te zijn. Deze werd professioneel verholpen. Blij met de Bovag garantie

mooie garage, vriendelijke verkoper, fijne bediening.

prettig onderhandelen en bediening.

Inruil en aankoop auto

Zeer tevreden en vakbekwaam personeel. Alles is vlug geregeld. Dennis is meedenkend en lost alles snel op. Wij zijn al ruim 10 jaar tevreden klanten blijven ook klant bij multi auto Someren.

Super vriendelijk, snel en prettig geholpen.

Erg vriendelijk ontvangen en geholpen. Bij elk contact dezelfde verkoper die genoeg informatie met je deelt en de tijd neemt. Het voelt vertrouwd en oprecht, voor mij (ons) is dat erg belangrijk.

Happy with my new MINI

Erg vriendelijk ontvangen en geholpen. Goede service, mooie deal. Dik tevreden ;)

Very nice and professional customer service

I bought a very nice Volvo from Multiauto and if I want to change my car in the future, I will check their offer first. Very nice customer service full professionalism I recommend !!!

Top service en zeer betrouwbaar!

Ik heb eerste instantie mijn auto ingeruild en we hebben een goede deal kunnen sluiten voor andere auto. Ik ben nu de trotse eigenaar van een prachtige BMW. Tevens heeft dit bedrijf echt een super mooie voorraad. Tijdens de verkoop is alles volgens afspraak verlopen. Ik zal jullie zeker aanbevelen! Ik wil Max en zijn collega's bedanken voor de goede service!

Vriendelijke en professionele ontvangst

De tijd gekregen om de auto op ons gemak te bekijken en na een proefrit een goed gesprek gehad over de verkoop. Goed op de hoogte gehouden van de status voor aflevering. Na het afnemen van de auto nog tegen wat problemen aangelopen maar deze zijn ook netjes opgelost. Ruud bedankt voor de ontvangst en professionaliteit.

Prettig bedrijf, mooi aanbod, vertrouwenwekkend.

Onze auto is exact geleverd zoals vantevoren besproken. Verkoper Dennis gaf op de juiste manier aandacht. Voelt goed!

Top service!!!!

Inmiddels mijn 2e auto hier gekocht. Geweldige service en hoewel Max vakantie had, super geholpen door Cedric. Een goede garage met uitstekende service die ik echt iedereen kan aanbevelen.

Plezierig zakendoen

Bij het aankopen van mijn auto krijg ik alle gelegenheid om een proefrit te maken en vragen te stellen. Zeer plezierig contact en ik kreeg een nette inruil voor mijn oude auto. Het was de rit van Amsterdam naar Roermond zeker waard om de proefrit te maken. De auto werd daarna bij mij thuis afgeleverd.

Goede communicatie over werkwijze en uitvoering conform afspraak

Goede ervaring met de werkzaamheden en communicatie. Indicatie van tijdstip brengen en afhalen auto kan beter. 's-morgens om 08.30 uur gebracht en pas om 17.15 uur klaar.

Wederom Top service

Ik wilde graag voor mijn huidige auto een mooiere en grotere set lichtmetalen velgen. Samen met de heren van DCO van Iersel mijn wensen m.b.t. nieuwe velgen besproken, en hun kwamen nog met een veel mooiere set velgen bij me terug of dit wellicht ook een optie zou zijn. Aanbod geaccepteerd, en het maakt de auto gewoon nog mooier qua looks. Bedankt DCO van Iersel voor de geweldige service. Ben er blij mee :-)

Super !!

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met DCO van Iersel !! Doordat ze eerlijk en betrouwbaar zijn hebben we niet 1 maar 2 auto's gekocht bij hun terwijl wij 1,5 uur moeten rijden om naar hun toe te gaan , dit zegt genoeg !!

Goede service en klantbehandeling

Zoeken altijd naar een service gerichte oplossing.