Het bestaat nog: gewoon een goede, betrouwbare garage!

Mijn bestelbus had een kapotte koppeling en versnellingsbak. Geen leuk autoprobleem, want zulke reparaties kosten veel tijd en zijn duur. Kortom: het soort reparatie dat nooit goed uitkomt. Na verschillende offertes te hebben ontvangen, kwam Oldenburg Auto's er het best uit. Niet alleen een eerlijke prijs, maar ook werd de kapotte auto opgehaald en kreeg ik een leenauto. Bleek nog een aardige uitdaging, zelfs voor Oldenburg Auto's! Maar ondanks dat er meer uren in hadden gezeten, dan oorspronkelijk begroot, kwam Oldenburg Auto's niet met een monsterfactuur aanzetten. Ze hebben keurig het vooraf afgesproken bedrag berekend, vermeerderd met een kleine, schappelijke meerprijs voor de extra arbeid. Zo kan het dus ook!

Prettige behandeling en zeer vakkundig

Had een probleem met een bonkend geluid in mijn auto. In de garage werd een zeer deskundige diagnose (versnellingsbak probleem) uitgevoerd en ik kreeg gratis een vervangende auto. Was de auto 2 uur kwijt. De behandeling is zeer deskundig maar ook zakelijk en vriendelijk. Er wordt een prijsopgave gemaakt die conform is aan prijzen elders. Bij versnellingsbak problemen: zeer aanbevolen.

Goede en nette service

Enige tijd geleden een auto aangeschaft en daar zeer blij mee. Vooraf contact via marktplaats en daar kreeg ik snel en vriendelijk antwoord. Na het bekijken van de auto een proefrit gemaakt en we waren er daarna al snel uit. Ronald heeft nog een trekhaak geregeld en die is netjes binnengekomen. Bedankt voor de goede service.

Zeer goede service en Duidelijke garantie.

Problemen met mn gekochte auto bij Oldenburg.Naar dealer gereden niet slim van mij.zou heel veel geld kosten. Oldenburg gebeld zij hebben da auto op gehaald en onder de garantie voorwaarden de problemen verholpen. Ik ben onder de indruk van de snelle en correcte service van dit bedrijf.

Betrouwbare garage

Recent voor het eerst bij deze garage een auto aangeschaft, Het eerste contact verliep via Markplaats nadat me oog gevallen was op een zeer mooie nette Volvo. Ik had een aantal keer contact gehad met de verkoper omdat ik diverse vragen had over de auto. Steeds werd ik vriendelijk en keurig te woord gestaan en heeft hij nog dingen uitgezocht voor mij. Tijdens de afspraak de auto te bekijken kon ik direct een proefrit maken en stond die mij netjes te woord. Gauw was de deal rond en was alles geregeld. De verkoper had mij medegedeeld dat de airco niet optimaal werkte en vroeg mij om een afspraak in te plannen zodat zei nog een reparatie konden doen zodat alles piekfijn in orde was. Ik had zelf de airco tijdens het rijden getest en werd goed koud en daarom was ik verbaast met de mededeling van de verkoper. Maar uiters eerlijk dat ze dit melden en ook nog voordat ik de auto afgerekend had. Inmiddels is het defect gerepareerd en werkt alles prima. Ik ben heel erg tevreden over de vakkennis van het bedrijf en vooral de eerlijkheid en de service. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Top bedrijf met deskundige werknemers met hart p de juiste plek

Aanschaf vito bus, door een ernstige gebeurtenis binnen ons gezin waren wij opzoek naar een mooie bus. Zodoende kwamen wij uit bij Oldenburg auto’s, dankzij de hulp en oprechte adviezen hebben wij de bus daar aangeschaft. Een echte aanrader, je bent hier geen nummer maar echt klant.

Beste koop bij betrouwbare garage

Prachtige auto gekocht bij Oldenburg Auto's het is zijn geld dubbel en dwars waard. Bij klein mankement stond deze garage meteen klaar voor ons en hebben keurig netjes de reparatie voor eigen rekening genomen. Wij hebben een hoop rijplezier en kunnen veilig de weg op. Nogmaals dank Ronald! Groetjes van ons:-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Auto bij hen gekocht. We zijn heel netjes behandeld. Er waren daarna paar kleinigheden mis met de auto en die zijn zonder enig probleem verholpen. Leenauto mee gekregen. Communicatie was duidelijk en vriendelijk. Alle lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. gisteren met pech in Bovenkarspel en Ronald maakt er geen probleem van om de auto in Bovenkarspel met autoambulance op te halen en leen auto achter te laten.\r\n\r\ngoede service en komt afspraken na ook in garantietermijn. kan menig dealer voorbeeld aan nemen.\r\n\r\nga zo door\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hier een occasion aangeschaft. Erg tevreden met de vriendelijke en persoonlijke aanpak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en ik ben zeer tevreden over de transperante en persoonlijke omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk professioneel. Na een storing en vervanging van een sensor, alsnog verder onderzocht en geholpen met een andere oorzaak:fijn dat er zo grondig gewerkt word om de auto goed te krijgen. \r\nAls vanzelfsprekend vervangend vervoer gekregen en de auto kunnen ophalen tijdens sluitingstijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een prachtige Renault Twingo gekocht bij Oldenburger auto\'s. Prima service, heel vriendelijk geholpen. Geen poespas of verkoperspraatjes, maar gewoon duidelijke taal!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring doordat we meteen geholpen werden, vragen en afspraken werden meteen en rustig besloten. Rustig een proefrit mogen maken geen druk gevoeld bij het kiezen.\r\nAuto was erg schoon van binnen en van buiten, verder blij met de oplever opties zoals wat kleine reparaties, apk en controle.\r\nGemaakte afspraken gingen door en opgehaald van het station bij het ophalen van de auto.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een Audi A4 avant gekocht bij Oldenburg auto’s.\r\nKort na aanschaf kreeg de auto motorische problemen, waardoor een dure reparatie helaas noodzakelijk was.\r\nContact opgenomen met de eigenaar van Oldenburg auto’s, helaas was er toen sprake van miscommunicatie.\r\nGelukkig ook nog ruim na de aankoopdatum een goed gesprek in persoon gehad met Ronald, waar we de misverstanden goed hebben kunnen oplossen. Van beide kanten tot een passend en positief einde kunnen brengen, zodat wij met een gerust hart volop van een nu als een zonnetje rijdende Audi kunnen genieten.\r\nErg blij met de auto nog steeds, en zeer tevreden over het meedenken en de welwillendheid van Oldenburg auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Mark met de Renault Trafic ... Kopje koffie bij aankomst prima inruil voor mijn Ford Transit ...Kleine mankementjes aan interieur helemaal netjes verholpen niks meer van te zien top gedaan.. \r\n\r\nRon & Winny

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar maanden geleden een Ford Smax gekocht bij Oldenburg auto’s. We hadden meerdere auto’s op het oog, maar een heel goed gevoel bij Oldenburg. Dat gevoel bleek ook helemaal te kloppen. We hebben een mooi bedrag terug gekregen voor onze oude auto en echt een top service gekregen. Toen we tot onze grote schrik, na de deal gesloten te hebben, ontdekte dat de fort helemaal geen trekhaak had, heeft Mark deze er voor ons, voor echt een heel klein prijsje, alsnog op laten zetten en ons daar echt mee gematst. De velgen die wij niet mooi vonden heeft hij vervangen en voor ons verkocht. Het geld waarvoor ze verkocht waren, heeft hij keurig op onze rekening gestort. Daar kunnen wij nu zomerbanden voor kopen. Het is een zalige auto die rijdt als een zonnetje, hoewel dat altijd afwachten is. Wij zijn heel tevreden over de service en het fijn zaken doen met Mark! Oldenburg is een betrouwbare zaak en echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe cq gebruikte auto. Paar kleine puntjes zijn prima verholpen. Super tevreden met mn karretje. Zeer klantvriendelijk; ook de krassen in de auto van mn vriendin hebben ze nog even weggepoetst. top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je erover nadenkt een nieuwe auto of occasion aan te schaffen zou ik een ieder willen aaraden dat bij Oldenburg Auto\'s te doen. \r\nIk heb in december hier mijn Chevrolet Spark gekocht en stap iedere ochtend met veel plezier in mn auto. Super mooi is ie en zeer netjes onderhouden! Er moest wel een nieuwe accu in en dat is prima door de mannen van dit bedrijf verzorgt. Ze hebben zelf mijn auto opgehaald en weer netjes afgeleverd! Ondanks dat ik Amsterdam woon zal ik bij Oldenburg blijven voor eventueel onderhoud en toekomstige apk keuringen. Medewerkers zijn super vriendelijk, kundig en er heerst naar mijn mening echt een relaxte sfeer. Ze hebben echt verstand van auto\'s!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij de aanschaf van mijn auto De duidelijkheid, persoonlijke benadering en servicegerichtheid als heel positief ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kocht hier een gebruikte auto. Toen er na aflevering wat tekortkomingen naar boven kwamen, werden deze zonder gemopper naar tevredenheid opgelost. En als ze er zelf niet uit komen zijn ze niet te beroerd om met de auto naar een specialist te gaan. Kortom, een betrouwbare leverancier met hoge servicegraad en een eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerste indruk. Konden savons terecht voor een proefrit en alles werd eerlijk verteld over de auto. Afspraken werden na gekomen en tot nu toe bevalt de auto supper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb onlangs een auto gekocht bij Oldenburg en de ervaring was positief. De auto was in het echt zoals beschreven in de advertentie. Afspraken die gemaakt waren voor de aflevering werden nagekomen en onvoorziene zaken die na de aankoop aan het licht kwamen zijn tot nu toe naar tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super behandeld door Oldenburg auto\'s. Ik ben daar gaan kijken voor een Opel Vectra. Geen uren onderhandelen maar duidelijkheid en oprechtheid. De Vectra had een probleem met de radio en raambediening en ze hebben hier tijd en geld ingestoken om dit te verhelpen zonder dat dit de afgesproken prijs beïnvloedde. Me oude auto ook nog kunnen inruilen voor een goeie prijs. Fijne werknemers met een goeie houding en geen louche autohandelaars. Echt een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd bij mijn bezoek op een heel open en eerlijke manier ontvangen. De verkoper (Mark) is zeer vriendelijk en geeft openheid van zaken over de geschiedenis van de auto die ik daar gekocht heb.\r\nAchteraf bleken mijn achterremmen niet goed te werken en werden kostenloos vervangen\r\nEn daarbij gaf hij een hele mooie inruilprijs voor mijn oude auto.\r\nErg fijn autobedrijf die ik iedereen kan aanraden