• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Auto bij hen gekocht. We zijn heel netjes behandeld. Er waren daarna paar kleinigheden mis met de auto en die zijn zonder enig probleem verholpen. Leenauto mee gekregen. Communicatie was duidelijk en vriendelijk. Alle lof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. gisteren met pech in Bovenkarspel en Ronald maakt er geen probleem van om de auto in Bovenkarspel met autoambulance op te halen en leen auto achter te laten.\r\n\r\ngoede service en komt afspraken na ook in garantietermijn. kan menig dealer voorbeeld aan nemen.\r\n\r\nga zo door\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hier een occasion aangeschaft. Erg tevreden met de vriendelijke en persoonlijke aanpak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en ik ben zeer tevreden over de transperante en persoonlijke omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk professioneel. Na een storing en vervanging van een sensor, alsnog verder onderzocht en geholpen met een andere oorzaak:fijn dat er zo grondig gewerkt word om de auto goed te krijgen. \r\nAls vanzelfsprekend vervangend vervoer gekregen en de auto kunnen ophalen tijdens sluitingstijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een prachtige Renault Twingo gekocht bij Oldenburger auto\'s. Prima service, heel vriendelijk geholpen. Geen poespas of verkoperspraatjes, maar gewoon duidelijke taal!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring doordat we meteen geholpen werden, vragen en afspraken werden meteen en rustig besloten. Rustig een proefrit mogen maken geen druk gevoeld bij het kiezen.\r\nAuto was erg schoon van binnen en van buiten, verder blij met de oplever opties zoals wat kleine reparaties, apk en controle.\r\nGemaakte afspraken gingen door en opgehaald van het station bij het ophalen van de auto.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een Audi A4 avant gekocht bij Oldenburg auto’s.\r\nKort na aanschaf kreeg de auto motorische problemen, waardoor een dure reparatie helaas noodzakelijk was.\r\nContact opgenomen met de eigenaar van Oldenburg auto’s, helaas was er toen sprake van miscommunicatie.\r\nGelukkig ook nog ruim na de aankoopdatum een goed gesprek in persoon gehad met Ronald, waar we de misverstanden goed hebben kunnen oplossen. Van beide kanten tot een passend en positief einde kunnen brengen, zodat wij met een gerust hart volop van een nu als een zonnetje rijdende Audi kunnen genieten.\r\nErg blij met de auto nog steeds, en zeer tevreden over het meedenken en de welwillendheid van Oldenburg auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Mark met de Renault Trafic ... Kopje koffie bij aankomst prima inruil voor mijn Ford Transit ...Kleine mankementjes aan interieur helemaal netjes verholpen niks meer van te zien top gedaan.. \r\n\r\nRon & Winny

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar maanden geleden een Ford Smax gekocht bij Oldenburg auto’s. We hadden meerdere auto’s op het oog, maar een heel goed gevoel bij Oldenburg. Dat gevoel bleek ook helemaal te kloppen. We hebben een mooi bedrag terug gekregen voor onze oude auto en echt een top service gekregen. Toen we tot onze grote schrik, na de deal gesloten te hebben, ontdekte dat de fort helemaal geen trekhaak had, heeft Mark deze er voor ons, voor echt een heel klein prijsje, alsnog op laten zetten en ons daar echt mee gematst. De velgen die wij niet mooi vonden heeft hij vervangen en voor ons verkocht. Het geld waarvoor ze verkocht waren, heeft hij keurig op onze rekening gestort. Daar kunnen wij nu zomerbanden voor kopen. Het is een zalige auto die rijdt als een zonnetje, hoewel dat altijd afwachten is. Wij zijn heel tevreden over de service en het fijn zaken doen met Mark! Oldenburg is een betrouwbare zaak en echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe cq gebruikte auto. Paar kleine puntjes zijn prima verholpen. Super tevreden met mn karretje. Zeer klantvriendelijk; ook de krassen in de auto van mn vriendin hebben ze nog even weggepoetst. top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je erover nadenkt een nieuwe auto of occasion aan te schaffen zou ik een ieder willen aaraden dat bij Oldenburg Auto\'s te doen. \r\nIk heb in december hier mijn Chevrolet Spark gekocht en stap iedere ochtend met veel plezier in mn auto. Super mooi is ie en zeer netjes onderhouden! Er moest wel een nieuwe accu in en dat is prima door de mannen van dit bedrijf verzorgt. Ze hebben zelf mijn auto opgehaald en weer netjes afgeleverd! Ondanks dat ik Amsterdam woon zal ik bij Oldenburg blijven voor eventueel onderhoud en toekomstige apk keuringen. Medewerkers zijn super vriendelijk, kundig en er heerst naar mijn mening echt een relaxte sfeer. Ze hebben echt verstand van auto\'s!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij de aanschaf van mijn auto De duidelijkheid, persoonlijke benadering en servicegerichtheid als heel positief ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kocht hier een gebruikte auto. Toen er na aflevering wat tekortkomingen naar boven kwamen, werden deze zonder gemopper naar tevredenheid opgelost. En als ze er zelf niet uit komen zijn ze niet te beroerd om met de auto naar een specialist te gaan. Kortom, een betrouwbare leverancier met hoge servicegraad en een eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerste indruk. Konden savons terecht voor een proefrit en alles werd eerlijk verteld over de auto. Afspraken werden na gekomen en tot nu toe bevalt de auto supper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb onlangs een auto gekocht bij Oldenburg en de ervaring was positief. De auto was in het echt zoals beschreven in de advertentie. Afspraken die gemaakt waren voor de aflevering werden nagekomen en onvoorziene zaken die na de aankoop aan het licht kwamen zijn tot nu toe naar tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super behandeld door Oldenburg auto\'s. Ik ben daar gaan kijken voor een Opel Vectra. Geen uren onderhandelen maar duidelijkheid en oprechtheid. De Vectra had een probleem met de radio en raambediening en ze hebben hier tijd en geld ingestoken om dit te verhelpen zonder dat dit de afgesproken prijs beïnvloedde. Me oude auto ook nog kunnen inruilen voor een goeie prijs. Fijne werknemers met een goeie houding en geen louche autohandelaars. Echt een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik werd bij mijn bezoek op een heel open en eerlijke manier ontvangen. De verkoper (Mark) is zeer vriendelijk en geeft openheid van zaken over de geschiedenis van de auto die ik daar gekocht heb.\r\nAchteraf bleken mijn achterremmen niet goed te werken en werden kostenloos vervangen\r\nEn daarbij gaf hij een hele mooie inruilprijs voor mijn oude auto.\r\nErg fijn autobedrijf die ik iedereen kan aanraden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen gezeur precies bieden wat ik hebben wil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan alleen maar zeggen dat de service prima is . Kleine gebreken werden gelijk verholpen . Met een glimlach ontvangen en met een glimlach weer weg gegaan . Een aanrader dus .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goed ervaring met dit bedrijf gehad. De service was zeer goed. Ik heb een mooie Range Rover voor een goede vriend uit Liberia gekocht voor de export. Als klant heeft de verkoper veel aandacht aan mij besteden. De verkoper was behulpzaam, aardig en ik was tevreden over mijn aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service,\r\n\r\nKonden de auto in de avond bezichtigen buiten openings tijden\r\n\r\nOok het afhalen van de auto kon buiten de openings tijden zonder enkel probleem\r\n\r\nKortom zeer vriendelijk en zeer service gericht!!!

Over Oldenburg Auto's