Zeer prettige garage !!

Al een paar jaar klant en nog nooit teleurgesteld. Een garage waar je je thuisvoelt en waar naar je geluisterd wordt. Aanrader dus

Dank u wel, wat fijn dat u tevreden bent!

Betrouwbaar en betaalbaar

Goede voorlichting, prima service, klantvriendelijk en werkzaamheden worden volgens afspraak uitgevoerd.

Geweldige service, denken met je mee!

Afspraak gemakkelijk digitaal gemaakt, vriendelijk ontvangen en je kunt ervoor kiezen om op je auto te wachten. Auto gekeurd, reparatie meteen uitgevoerd en zorgeloos en veilig de weg weer op. Superfijn! Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer ervaren bedrijf voor uw APK en reparaties van uw auto.

Gefeliciteerd met uw nieuwe pand; mooie receptie en wachtruimte. Werkruimte ziet er professioneel en netjes uit. Koffie met heerlijke koffiebonen staat altijd klaar voor de klant. Ik kom al jaren bij dit bedrijf. Vandaag mijn auto weer langsgebracht voor de jaarlijkse APK. De APK keurmeester heeft naar mijn inziens goede kennis van het uitvoeren van zijn vak. Ook de werknemers/monteurs zijn klantvriendelijk maar hebben ook goede technische en inhoudelijke kennis zover ik dit mag beoordelen. Zowel de APK als reparaties worden goed en zorgvuldig uitgevoerd. Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een bedrijf in Zoetermeer om uw auto APK te laten keuren of een reparatie te laten uitvoeren. De prijzen zijn zeer schappelijk. Zitten sinds kort op het adres Edisonstraat 51 A in Zoetermeer. Tegenover Luiten BV Vleesgroothandel. Makkelijk te vinden met uw navigatie. Succes met de uitbreiding van uw bedrijf. Klanten zullen u gauw weten te vinden.

een geweldig prettige behandeling van mij en mijn auto's

zie bovenstaande zin

Ik ben zeer tevreden over de expertise en service.

Er wordt altijd tijd gemaakt en geregeld als ik een probleem heb met mijn oude pick-up. Naast het te repareren deel worden ook altijd nog even een aantal vitale delen nagekeken op eventuele slijtage. Prijs/kwaliteit verhouding is reëel.

Vlotte keuring zonder poespas

Hoewel de uitstraling van de werkplaats niet zo goed is, werd de keuring vlot en deskundig uitgevoerd. Het resultaat telt!

Goede garage, tijd voor de klant

Kom al jaren bij D & P, altijd tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Perdiep neemt de tijd om je goed te helpen en, in geval van reparatie, uit te leggen wat er mis is. Ook pluim voor zijn medewerkers die duidelijk hart voor hun vak hebben.

Vlot en goed geholpen

Wij komen al jaren bij D&P, na aanbeveling door vrienden. Wij zijn altijd heel tevreden met de service, vriendelijkheid en kwaliteit.

Ben al 20 jaar klant, dat zegt genoeg.

Bedrijf dat al jaren in Zoetermeer goede service geeft en doet wat het belooft!

Geen negatieve ervaring

Zeer prettig en snel geholpen

Dit bedrijf geeft nou de service die men graag wil hebben. Zeer vriendelijk en snel geholpen Waren alle autobedrijven maar zo klantvriendelijk

Voor en na je (telefonisch) contact of bezoek ben je geholpen

Je belt of gaat langs ,je verteld je verhaal en je hoort tot hoever je geholpen kan en/of bent geholpen. Natuurlijk is het door de goede service druk maar je zal geholpen worden al is het niet dezelfde dag. Ik kan het weten want ik kom al sinds D&P haar deuren opende.

Goede en snelle service

Altijd goede en snelle service. Altijd vriendelijk en eerlijk. Veel verschillende garages gehad maar dit is toch de beste! Zeker een aanrader!

super service eerlijk en goed, ben erg tevreden met de garage

goed eerlijk en prijs kwaliteit zoals t hoort

Snelle en goede service

Altijd tevreden over de service dat wordt verleend. Eerlijke prijzen en fijne monteurs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk zonder afspraak, keurt de auto deskundig en professioneel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring:uitstekende afhandeling van de APK altijd zonder afspraak. Zeer vakkundig personeel extra zorgvuldigen uiterst bekwaam. Dus ik ben een uiterst tevreden klant

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bekwaam en vriendelijk en perfecte prijs kwaliteit verhouding. Staat altijd klaar om je voortreffelijk te helpen en helpt je altijd om door de APK te komen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwaliteit, uitstekende service en een bedrijf dat je kan vertrouwen dat is voor ons belangrijk! \r\n\r\nNa mijn ervaring met Kwikfit waarbij ze mij aangaven dat de auto is afgekeurd ben ik weer teruggekomen bij D&P het is even een stukje tijden sinds de verhuizing naar Utrecht, wij dachten laten wij Kwikfit Utrecht maar even een kans geven. Mijn partner heeft haar auto gebracht en kon erop wachten. Na 1,5 uur kwamen ze met extreem veel punten, zelfs een punt dat de xenon verlichting vervangen moest worden terwijl dat een maand geleden al gebeurd was, daarnaast moest er wielophangingsrubbers, wiellager en remslang vervangen worden totale kosten plaatje incl. APK €700,- waarbij er wellicht nog 200 bij komt vanwege het vervangen van een draagarm rubber aangezien het makkelijker is om de hele draagarm te vervangen.\r\nWij hebben direct contact opgenomen met D&P en de auto is goedgekeurd het enige wat vervangen moest worden volgens APK afkeur was een remslang. \r\n\r\nNogmaals ontzettend bedankt Perdiep voor de uitstekende service en het vertrouwen in u als expert!\r\n\r\n

Graag gedaan Richard en heel veel dank voor jouw review!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende afhandeling van de APK\r\nAltijd zonder afspraak\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig personeel extra zorgvuldig en uiterst bekwaam. Dus ik ben een uiterst tevreden klant !!

Edisonstraat 51 2723RS Zoetermeer