Goed geholpen en duidelijke uitleg !!

zeer tevreden

Goede adviezen en goed personeel. Vriendelijk en klantgericht

super

super vriendelijk personeel en betrouwbaar

Ik ben super tevreden met de service.

Klantvriendelijk

Prettig

SUPERbedrijf!

Snel, goed en makkelijk!!!

Slechte service

Mijn advies als je een leenauto meeneemt om een foto van de km stand te maken. Aangezien ik de auto alleen gebruikt had om naar huis te rijden en voor een kleine boodschap wist ik dat ik niet meer dan 15 km had gereden. De medewerker die de auto had uitgeleend en had ingenomen beweerde dat ik 71 km had gereden! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelsgat. Na een korte discussie rekende hij 10 km en dat zou mij ineens tevreden moeten stemmen. Ik voelde mij in een drukke wachtruimte geschoffeerd. Hij vond dat hij een goede oplossing had geboden en dat hij een goede recensie verwachtte. Dat laatste vond ik zelfs zeer onbeschoft (lomp). M.b.t. de gemonteerde trekhaak ben ik wel tevreden.

Dank voor uw feedback. Wij betreuren de manier waarop er met u is gecommuniceerd ten zeerste. Deze manier is niet onze gewoonte en (zoals wij u ook telefonisch hebben laten weten) wij hebben dit intern direct opgepakt en besproken. Nogmaals onze oprechte excuses! Fijn dat u wel tevreden bent over de montage van de trekhaak. Met vriendelijke groet, Hans van Olie&zo

super

kon zonder afspraak gelijk mijn bandjes laten verwisselen. Toppie!!

Super goede service! Uitstekend! Aanrader

Gisteren ongelukje gehad, band en velg kapot. Vilten adviseren, 4 nieuwe velg en band erop. Werd dezelfde dag geleverd en gemonteerd. Paar uur later reed ik weer rond met een nieuwe band en 4 mooie velgen. Prijs kwaliteit ook goed. Goed te woord gestaan door Leroy. Werd netjes naar huis gebracht. Kortom goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Niets op aan te merken.

Graag het pand herkenbaarder maken als zijnde trekhaakspecialist. Omdat site van de trekhaakspecialist foto's van pand laat zien die niet overeenkomt met pand van jullie. Verder tevreden.

Snelle en betrouwbare service

Correct te woord gestaan, snelle service en houden zich aan afspraken. Eerlijk in advies (geen verkooppraatjes).

Goede service, nette mensen

Telefonisch contact gehad, goede service al en bij aankomst precies hetzelfde ,kreeg alle info en het wachten duurde niet lang, aanrader

Klantvriendelijke en snelle service.

Ik vind vooral de persoonlijke benadering heel fijn. Je bent geen nummer, maar een klant.

Ik kom al jaren hier voor mijn zomer en winterbanden te laten wisselen en de opslag hier ook van. Kortom goede service en korte tijd zit je maar te wachten

Zoals verwacht, en volgens afspraak

Zoals altijd is het contact goed, werken ze volgens afspraak, en krijg je keurig een telefoontje met verwachte kosten en wat er gedaan moet worden. Altijd naar tevredenheid geholpen.

Klantvriendelijk, prima service, top kwaliteit!

Snelle service

Snelle service in prettige omgeving.

Super bedrijf!

Zeer vriendelijk en werken prima👍

Grandioze service

Super vriendelijk personeel Nooit moeilijk doen Altijd een duidelijk overleg en kostenplaatje

Snelle en goede service, vriendelijk en servicegericht

Gewoon doen wat ze beloven en geen smoesjes of gezeur

Top volgens afspraak en correct behandeling

Trekhaak laten plaatsen, alles volgens afspraak op tijd klaar goede uitleg en netjes behandeld. En leenauto stond klaar. TOP, goed bedrijf.

Veel problemen maar goed en vriendelijk opgelost

Ondanks dat de trekhaak niet geleverd was en daardoor de plaatsing een dag langer duurde , werd dit met goede service en vriendelijk opgelost

wederom een geweldige service

ervaren mensen ,goed georganiseerd,vriendelijk. Robin je geeft zoveel interesse ,begrip en advies het is top

Perfecte service!

Zo goed kan het zijn. Werkelijk uitstekend bedrijf, zelfs in deze barre tijden.

Ik hoef maar te bellen en jan vaak gelijk komen om te kijken of ze op kunnen lossen super en altijd even aardig

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!