Wat een fantastisch bedrijf

Wat is dit een fantastisch bedrijf, hier is dé klant echt koning en maken het onmogelijke mogelijk. Personeel is vakkundig en bovendien nog eens super vriendelijk. Het bedrijf krijgt van ons een 10+

Goed en betrouwbaar

Ben zeer tevreden met de service die ze aanbieden,het word netjes gemaakt, en er wordt goed gecommuniceerd naar de klant toe, kom er al een paar jaar en ben zeer tevreden.

Goed, degelijk en een no nonsense mentaliteit.

In het verleden een trekhaak door hun laten plaatsen, ging niet geheel zonder problemen maar uiteindelijk netjes onder de auto geplaatst. Door de goede service en duidelijkheid dezelfde auto laten onderhouden met een grote beurt + APK. Ook wederom duidelijk een prijs afgegeven voorafgaande aan de werkzaamheden. Als verrassing een wasbeurt tot slot. Ook voor de volgende beurt ga ik weer naar Olie&Zo Bossche Banden Service.

Volgens afspraak op internet ging alles zoals gepland.

Wat er op internet was afgesproken, is ook uitgevoerd. Vooral was duidelijk wat mijn anwb kortingen inhielden en hoe die ontvankelijjk waren.

Ervaring is uitstekend.

Had mijn auto gebracht voor een trekhaak. Is echt heel netjes gedaan. Ook prima uitleg gehad hoe deze erop en eraf kan. Top.

keurig en netjes

een trekhaak besteld voor mijn nieuwe auto een mooie prijs en keurige montage en dito uitleg.

Service gericht, correct en goede kwaliteit

Er werd de tijd genomen om tot goede keuzes te komen voor mijn 14 jaar oude Suzuki omdat ik toch twijfelde om een trekhaak te plaatsen. Goede prijs- en werkafspraken waren vervolgens vanzelfsprekend, ook met een aantal wachtenden. De auto werd zelfs opgehaald thuis en alles werd vakkundig gemonteerd. Leroy en Robin waren verder gewoon vriendelijk en correct.

Snelle en voorkomende service

Afspraak online ging gesmeerd en monteren trekhaak liep vlot. Werkt perfect. Goede duidelijke demo.

perfect

goedgeholpen en uitstekende service

Prettig

De eerste keer dat ik bij Olie &zo kwam. Ik kreeg een goede indruk. Vooral een vertrouwd adres is voor mij belangrijk. Ook het meedenken vanuit mijn standpunt is een belangrijk ding voor mij. Ik heb de indruk dat ik bij het goede adres zit nu. Hopelijk blijft dit gevoel.

auto afleveren, krijg gelijk vervangende auto mee. Wordt direct gebeld als er iets bijzonders is. Gelijk opgelost en na mijn werk auto weer opgehaald. Prima uitleg gekregen en super netjes gewerkt. Keitevreden

Gewoon zo als het bij iedereen zou moet zijn! Uitstekend

Top!!

vriendelijk geholpen, goede service

zie boven

snelle en professionele dienstverlening

snel gewerkt en uitstekend werk

Keurig bedrijf, prima werk geleverd zoals afgesproken.

Prettig geholpen, keurig verzorgd. Aanbevelen.

Fijne en betrouwbare service

Ik liep binnen, ze wisten meteen wie ik was en waar ik voor kwam. Ik werd netjes gebeld over de kosten en ik kreeg een berichtje (vroeger dan verwacht) dat ik de auto kon komen ophalen toe die klaar was.

Netjes geholpen

Zoals afgesproken goed geholpen

Goed geholpen en duidelijke uitleg !!

zeer tevreden

Goede adviezen en goed personeel. Vriendelijk en klantgericht

super

super vriendelijk personeel en betrouwbaar

Ik ben super tevreden met de service.

Klantvriendelijk

Prettig

SUPERbedrijf!

Snel, goed en makkelijk!!!

Slechte service

Mijn advies als je een leenauto meeneemt om een foto van de km stand te maken. Aangezien ik de auto alleen gebruikt had om naar huis te rijden en voor een kleine boodschap wist ik dat ik niet meer dan 15 km had gereden. De medewerker die de auto had uitgeleend en had ingenomen beweerde dat ik 71 km had gereden! Dat schoot bij mij in het verkeerde keelsgat. Na een korte discussie rekende hij 10 km en dat zou mij ineens tevreden moeten stemmen. Ik voelde mij in een drukke wachtruimte geschoffeerd. Hij vond dat hij een goede oplossing had geboden en dat hij een goede recensie verwachtte. Dat laatste vond ik zelfs zeer onbeschoft (lomp). M.b.t. de gemonteerde trekhaak ben ik wel tevreden.

Dank voor uw feedback. Wij betreuren de manier waarop er met u is gecommuniceerd ten zeerste. Deze manier is niet onze gewoonte en (zoals wij u ook telefonisch hebben laten weten) wij hebben dit intern direct opgepakt en besproken. Nogmaals onze oprechte excuses! Fijn dat u wel tevreden bent over de montage van de trekhaak. Met vriendelijke groet, Hans van Olie&zo

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!