Fijn bedrijf. Nieuwe auto aan geschaft en we gaan deze met onderhoud hier ook brengen.

Rekening

Bij het uitlezen van de rekening Had ik bedenkingen maar die waren ongegrond. Ik heb dit ook aangegeven bij de Firma en mijn oprechte excuses aangeboden.

Dank voor u feedback. Hopelijk hebben wij u in ons telefonisch gesprek meer duidelijkheid kunnen geven. Zoals toen ook aangeven; u bent welkom om samen met ons de facturen te vergelijken zodat u kunt zien of deze ook één op één met elkaar te vergelijken zijn. Met vriendelijke groet, Hans van Olie&zo

Prima en snelle service met goede adviezen!

Mijn ervaring is prima. Snelle behulpzame service met goede adviezen !

Een fijne garage met prettige kundige mensen.

Er wordt geluisterd, meegedacht en er worden oplossingen aangedragen. Je komt er nooit tevergeefs....

Makkelijk om een afspraak te maken via de site.

zeer snelle dienstverlening!

zeer nelle, adequate dienstverlening

Goede snelle service, koste vielen mee

S'ochtends 8 uur weggebracht voor APK. Ik wist al dat er een aantal dingen vervangen of gerepareerd moesten worden. Ze belden een paar uur later of ze alle gevonden mankementen mochten repareren en vervangen met de kosten erbij. Akkoord gegeven, en rond 17.00 uur kon ik hem weer ophalen. Hadden ze hem ook nog eens netjes gewassen. Al met al tevreden en mijn nieuwe vaste garage gevonden

Vriendelijk!

Een nette garage, opgeruimd en fris. Snel geholpen en vervangend vervoer stond volgens afspraak klaar.

Zeer positief

Keurig ontvangen en uitstekend geholpen door deze vaklui

Goed.

Ik werd goed geïnformeerd over de de reparatie en de kosten.

Snelle service en duidelijk, vriendelijk personeel.

Boven verwachting, auto ook nog gewassen en schoon gemaakt van binnen.

Denken met de klant mee

Vriendelijk en vakkundig personeel, en eer wordt met de klant meegedacht

Prima en zeer klantvriendelijk

Prima bedrijf en zeer klantvriendelijk

Goede communicatie: heldere afspraak en leenauto stond klaar

Eerst een afspraak gemaakt in Den Bosch maar vanwege het sneller aan de beurt zijn in Boxtel terecht gekomen. Onderling gegevens uitgewisseld dus het voelde heel welkom. Montagecertificaat was niet goed ingevuld maar een herziene versie ontving ik via de mail.

Zijn Top

Ook voor een Porsche 911 zijn ze de perfecte garage! Top service en zeker gaan 9-5 mentaliteit. Kan het iedereen aanbevelen.

Snelle en goede service

Goede service, eerlijke prijs

Eerste ervaring met Olie & Zo. Auto Apk en groot onderhoud. Ik werd in de ochtend al op de hoogte gesteld wat er gedaan en vervangen diende te worden en wat hier de kosten van gingen worden. Einde van de dag bleek als service de auto ook nog eens gestofzuigd en gewassen (en dat was nodig ook, haha). Goede service, goed bevallen. Aanrader.

Prima, vriendelijk en op tijd

Tijd voor een praatje, rustige, vriendelijke service en prettig contact over wat er te doen was aan de auto, zeker om terug te komen. Dank jullie wel.

goede service, vriendelijk personeel

duidelijk communicatie omtrent gemaakte afspraak voor Beurt + APK vriendelijke monteurs, goed advies over wel/niet vervangen van de banden

Goed gemaakt,de afspraak helemaal nagekomen,en dan ook nog gepoetst afgeleverd,helemaal top

Prima service, en duidelijke uitleg.

redelijk goede informatie. Goede behandeling

Ben tevreden. De info over klaarstaan, na onderhoud/apk-keuring mag wat strakker.

Slecht

De auto is goed gemaakt maar ik was erg ontstemd dat mijn eigen risico van 500 eur afgehouden werd. Ik heb ongeveer 7 km gereden met de leen auto en toen bleek de koppeling er uit te liggen en dat zou aan mij liggen. Belachelijk ik ben geen 18 jarige die niet weet hoe ze rijden moet.

snel geholpen ,, top

we moesten snel een trekhaak geplaats hebben , er was in Den Bosch geen plaats maar goed mee gedacht of er op een andere locatie wel plek was en dat is gelukt in Boxtel . bedankt voor het mee denken en de service .

Runmolen 7

5281PJ Boxtel

0411-672047

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!