Goed bedrijf, behulpzaam personeel

Goede service. Nette prijzen.

Nette en correcte garage fijn personeel denken met je mee.

Fijne garage

Heel goede service.

Vriendelijk personeel. Staan direct klaar om je te helpen. Goede en snelle reparatie.

Super fijne en nette garage!

Zowel qua onderhoud als aankoop van een auto een hele fijne en betrouwbare garage.

Echt super vriendelijke

Een super service en klantvriendelijkheid ik ben bijna 60 ik heb in mijn leven nog niet een verkoper en garage als deze mee gemaakt echt een TOP bedrijf zeker aanbevolen ik ben dik tevreden echt TOP

Goed geregeld en geïnformeerd

Zoals in regel een

Duidelijke afspraken, goede service

Zie bovenstaande!

Super service!

Door omstandigheden moest ik op korte termijn geholpen worden. Toen ik belde sprak ik een ontzettend vriendelijke en behulpzame dame die toch nog op tijd een locatie in de buurt kon vinden. Alles vlot en volgens afspraak verlopen en de trekhaak is keurig gemonteerd. Erg professioneel!

Prima service en goede communicatie!

Prima service en goede communicatie!

Hele goede service, door vriendelijk personeel

Mijn auto moest een nieuwe distributie riem en Apk. De auto heeft een aantal kostbare afkeur punten en de garage doet er alles aan mij daar zo goed en goedkoop mogelijk mee te helpen. De distributie riem is vervangen en vlugger dan ik dacht. De service is goed, koffie lekker en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Goede informatie over de afkeur punten

Uitermate vriendelijk en nette plaatsing trekhaak

Een hele mooie en nette zaak met dito werkplaats en vriendelijk personeel. De trekhaak is keurig en tijdig gemonteerd met een vooraf afgesproken prijs. Geen verrassingen achteraf dus. Met deze ervaring beveel ik dit bedrijf in Boxtel ten zeerste aan.

Service met een hoofdletter S

Wat een goed bedrijf, je wordt altijd netjes te woord gestaan, als er tijdens onderhoud onverwachte zaken boven water komen, wordt dat netjes doorgegeven en de mogelijkheden en kosten worden met je doorgenomen. Ik heb mijn auto nu een aantal jaar in onderhoud bij olie&zo en ben uitermate tevreden.

Goed snel en vriendelijk geholpen

Afspraak niet goed nagekomen

Door een misverstand was mijn auto op de toegezegde tijd niet klaar, maar na een gesprek met de verantwoordelijke leidinggevende is de zaak voor beide partijen in volle tevredenheid opgelost.

Goede en snelle service

Alles ziet er goed en degelijk uit. Ik heb de trekhaak en stekker nog niet uit geprobeerd maar ga er van uit dat alles gecontroleerd en gecheckt is.

Zeer kundig en dienstverlenend!

Zelfde dag trekhaak geplaatst, vervangende auto mee en zelfs mankement opgelost! Zeer vriendelijk personeel!

De APK keuring ging snel.

Fijne service! Brengen je goed op de hoogte over alles. Ik ben enthousiast

Fijn zeer betrouwbaar bedrijf!

Zeer klantvriendelijk, komen afspraken na. Betrouwbaar, denken mee met de klant.

top , auto loopt als een nieuwe

correct afgewerkte beurt

Vriendelijk en eerlijk

Vriendelijk ontvangen. Eerlijk advies en afgehandeld volgens afspraak. Kreeg de auto gestofzuigd terug. Heel netjes.

Goede service en snel

Kom er al jaren en altijd goed behandeld. Snelle service en nooit gezeur. Transparante prijs. Niet de goedkoopste uit de buurt. Maar ik ben er tevreden mee.

Goed geholpen!

Auto voor groot onderhoud gebracht. Werkzaamheden van tevoren goed doorgesproken en netjes afgewerkt. 1 puntje van kritiek; Zit een kraak in mijn trekhaak. Bij het brengen iemand laten horen, en telefonisch is meverteld dat dat over was. Dat is helaas niet zo en kraakt hij nog net zo hard. Ook een deukje in voorste nummerbord helaas. Verder tevreden!

Goed, oog voor detail

Duidelijke communicatie over wat ze gaan doen en kosten en dergelijke.

Fijn bedrijf. Nieuwe auto aan geschaft en we gaan deze met onderhoud hier ook brengen.

Runmolen 7 5281PJ Boxtel

0411-672047

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!