Keurig bedrijf

Aanschaf van Peugeot 108 uit 2021. Duidelijk contact via de mail. Vriendelijke verkoper. Netjes in de onderhandeling. Auto keurig in Nieuwstaat afgeleverd.

Geweldig voor de toekomst houden zo!!!!!

Prettig ontvangen. Aardige en behulpzame man aan de Balie! Het terbeschikking stellen van leenauto was voor ons ook een prettige bijeenkomst. KORTOM OP EEN SCHAAL VAN 10 ABSOLUUT 10 !!!!!! Om aan te bevelen!! Groetjes van: Mies en Frans van Gestel Berkel Enschot

Goede communicatie en snelle service alles netjes volgens afspraak

Gemakkelijk met regelen. Afspraken perfect nagekomen.

Ik heb een trekhaak laten plaatsen. Prima werk. Goede prijs.

Secuur en netjes

Het ziet er verzorgd uit in de garage en dat zie je terug in het werk.

Top service!!

Had een afspraak gemaakt voor mijn achterbanden te vervangen, hebben ze per abuis mijn voorbanden gedaan. Deze waren ook wel aan vervanging toe, maar ik dacht daar wacht ik nog even mee. Gemaild naar ze en de volgende ochtend ben ik gelijk gebeld met de juiste oplossing. Achterbanden werden binnen 3 dagen ook vervangen en deze factuur kan ik op een later tijdstip betalen. Zo hoort service te zijn, ga zeker zo door.

Goede service en prima werk geleverd

Nette vriendelijke service

Vriendelijke ontvangst, prima service. Goede oplossende houding in afstemming nadat deel vd werkzaamheden niet bleken te zijn uitgevoerd . Klasse aanpak. Zeer tevreden.

Positief! Wordt snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Ik heb al jaren een auto in onderhoud en ben zeer tevreden. Ik wordt snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Prima garage

Goede planning, duidelijk over de kosten. Tussentijds overleg als de auto voor keuring en een beurt onder in de garage staat. Denken met je mee!

Heel prettig bedrijf

Ik ben een paar keer bij dit bedrijf geweest en iedere keer valt me op hoe vriendelijk, klantgericht en deskundig de medewerkers van dit bedrijf zijn.

mening verschillen van planners

Afspraak gemaakt met Gijs, kleine beurt + Apk en evt remvloeistof vervangen op 22-08-2023. Kosten 375 euro Auto 22-08-2023, 08.00 uur afgeleverd voor beurt en krijg telefoontje dat het een grote beurt moet zijn. Er is wel ruimte om de stekkerdoos te vervangen. Uiteindelijke kosten 697 euro. Bijna het dubbele en dat geeft niet de betrouwbaarheid van het bedrijf aan. Ik verwacht dan ook een telefoontje van de directie (Hans) voor duidelijkheid. Zonder reactie beveel ik de service van Olie&zo Boxtel niet aan

Goed en deskundig bedrijf. Vriendelijk, informeel en correct. Duidelijke uitleg van wat er gedaan moest worden. Kwaliteit!

service gericht

makkelijk afspraak te maken online, vriendelijk en service gericht.

Goeie service!

Prettig verlopen

Vriendelijke medewerkers duidelijke afspraken.

Keurig nette garage

Top garage

Er wordt goed meegedacht naar oplossingen en ze hebben er heel vriendelijk en vakkundig personeel rondlopen.

Eerlijk en houden je op weg.

Eerlijke service en ze doen er alles aan om je toch mobiel te houden. Ik ben dik tevreden.

Erg tevreden

Heel goed.

Ben bij Olie en Zoo gekomen ,door sluiting van De Garage waar ik jaren lang klant was en zeer tevreden over was. Kwam voor het eerst bij jullie en werd heel vriendelijk door Mikel ontvangen. Voor ik thuis was had ik al een offerte voor een 60.000 km beurt op mijn laptop ontvangen, wat er zou worden vervangen en zou worden gecontroleerd zoals ik gewend was bij De Garage. Ik neem aan dat alles goed is uitgevoerd, maar heb er nog niet verder mee gereden dan 3 km. De prijs van de beurt vond ik heel goed en mijn auto stond mooi gewassen op de afgesproken tijd klaar. Bedankt.

Snelle en uitstekende service, zelfs mijn auto was gewassen en gestofzuigd

Runmolen 7 5281PJ Boxtel

0411-672047

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!