Betrouwbaar en duidelijke communicatie

Zie boven

Flexibel en klantvriendelijk

Flexibel en klantvriendelijk

Betrouwbaar adres

Afspraak is afspraak. Duidelijke communicatie en prijsopgave vooraf, geen verassingen op de factuur.

Goed en netjes geregeld daar

Heel goed en vind het ook super dat je een gratis leenauto mee krijgt zonder daar iets voor te betalen compliment

Fijne service!

Ik ben zeer tevreden over de service van Olie & Zo Garage in Boxtel. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, en ze communiceren duidelijk over de benodigde reparaties en bijbehorende kosten. Mijn auto werd snel en professioneel gerepareerd/onderhouden, en ik waardeer het dat ze altijd meedenken en advies geven. Ik kom hier zeker terug voor toekomstig onderhoud.

Beurten worden prima uitgevoerd en ze zijn bereid een stap extra te doen. In de vakantie bij het uitparkeren een boomstronk geraakt. Hierbij is een kunststof deel deels losgeraakt en beschadigd. De kap is weer vastgezet en de beschadigingen zijn voor het grootste deel weggepoetst. Kostenloos!

Zoals een klant het graag heeft

Prettig bedrijf, goed en vakkundig geholpen

1e keer dat ik bij dit bedrijf ben geweest, de eerste indruk was meteen goed. Schoon en netjes, zowel binnen als buiten rondom het bedrijfspand. Vanuit ontvangstruimte/showroom kon je de werkplaats ook zien, zag er overzichtelijk en goed georganiseerd uit. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Ongekend

Afspraak voor een reparatie 2x uitgesteld en vanwege het op vrijdag afgeven van de auto dus ook 2x een weekend langer de auto niet terug. Vervangend vervoer vooraf aangegeven, was niet op gerekend. Wel meegekregen. Onderdeel kwijt geraakt tijdens de reparatie. Daar kreeg ik de schuld van, maar het onderdeel is later door een monteur teruggevonden op de locatie. Geen excuses ontvangen en geen restitutie van gemaakte kosten voor een nieuw onderdeel wat ik ondertussen zelf gekocht had voor montage omdat het bij Olie en Zo is kwijtgeraakt. Ik wilde ondanks dat ik wist dat ik het niet zelf had kwijt gemaakt toch een deal maken en de kosten 50/50 doen. Dat wilde de medewerker niet doen. Hij was mij al genoeg tegemoet gekomen zei hij. Dubbel gerekende kosten op de factuur a 377 euro. Na deze blamage heb ik mijn auto laten onderhouden bij een andere monteur. Hij zag dat dit verkeerd was gedaan op de factuur van Olie en Zo. Ik krijg het nog teruggestort is beloofd maar slordig. De kosten pakte uiteindelijk 3x hoger uit dan bij het eerste contact nadat de auto is bekeken. van 800 naar 1600 naar 2400. Waarvan dus 377 euro dubbel gerekend. Maar het ergste van alles is de manier waarop er werd gecommuniceerd. Een goedemorgen kon er amper af en het kwam over alsof ik niet gewenst was, alsof het niet uitkwam. Toch jammer als je uiteindelijk 2400 euro komt afrekenen. Belofte over terugbellen over nieuw onderdeel niet nagekomen. Al met al de slechtste ervaring voor mij met een auto garage ooit.

Fijne garage.

Fijne garage met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Het is eigenlijk een genot om te ervaren met welk enthousiasme ze de voertuigen repareren.

Goede service en duidelijke communicatie

Ze geven duidelijk aan wat er moet gebeuren en geven ook de kosten/prijs door.

Gewoon goed geholpen.

Prima Sevice

Gereserveerde fiets was helaas niet aanwezig maar prima opgelost met een leenauto

Service zoals het hoort

Vriendelijk personeel en vlotte service.

Trekhaakmontage snel uitgevoerd met goede service

Communicatie tussen receptie en mij verliep vlot en soepel. Nette leenauto gratis meegekregen. Trekhaak zit netjes gemonteerd. Alleen maar lof voor service en montage.

Vriendelijk, duidelijk & transparant.

Vriendelijk ontvangen, gebeld over kosten en wat te verwachten. Uitleg over factuur en waarom wel of niet onderdelen vervangen. En de extra service dat je auto gewassen en gestofzuigd klaar staat is erg fijn! Ik heb mijn toekomstige garage eindelijk gevonden!!

Goed service, goed overleg, top-garage!

Mijn auto heeft een keuring en ook een grote beurt gehad. Eerst wordt de auto geïnspecteerd en dan wordt er gebeld om af te spreken wat er moet gebeuren. Dat is erg fijn, dit voorkomt een onverwacht grote rekening achteraf! Auto is weer netjes schoon en gewassen afgeleverd, Top!

Goed, professioneel en gedegen.

Goed geregeld en mij ontzorgd.

snelle en prima service

Prima snel en vriendelijk

Snel vriendelijke duidelijkheid dat wat je graag ziet als je auto het even laat afweten.

Super service

Zelfs op zaterdag top geholpen met lekke band.

Zeker een zeer goed autobedrijf

Word altijd vriendelijk geholpen, Als er problemen zijn met de auto wordt er altijd geprobeerd je zo snel mogelijk te helpen.

Telefonische afspraak gemaakt voor het uitlezen vd computer. Vervolgens op de afgesproken dag auto gebracht. Belletje gehad toen de auto klaar was.

Prima geholpen

Afspraak maken online is makkelijk. Ik kwam voor een apk keuring. Deze is niet duur.. personeel is vriendelijk en attent. Ik kom hier zeker terug

Zeer goede service

Runmolen 7

5281PJ Boxtel

0411-672047

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!