Robin Verbeek heeft mij super geholpen!

5/5 niets meer aan toe te voegen.

Je wordt hier snel en vriendelijk geholpen!

Als er iets met mijn auto is, of dit nu een service beurt is of net als nu een acuut probleem. Olie en Zo zorgt ervoor dat ik weer snel de weg op kan of denkt mee in oplossingen.

Super service!

De dag voor we op vakantie zouden gaan, was de waterpomp van de auto kapot. Door schuiven in de planning en overwerk is het gelukt om alles op tijd te repareren. Dat is echt goede service!

Eerlijk, betrouwbaar, goede service, vriendelijk

Aan de hand van mijn wensenlijstje, hebben ze heel snel een goede auto voor me gevonden. Eerlijk en goed advies.

Snelle en goede service.

Ben erg blij met de haal en brengservice. En ze bellen wat de onkosten zijn zodat je niet voor verassingen komt te staan.

Keurige service houden je op de hoogte van de kosten

Ik ben prima geholpen

Vriendelijk met goede koffie en gemakkelijk zitten en wachten op snelle bandenwissel

Prima service uitstekende communicatie

Duidelijke snelle communicatie en uitstekende service

Nette service, goed meedenkend en helemaal tevreden

Gewoon geweldig

Vriendelijk en behulpzaam personeel met vakkennis.

Top en servicegericht!

Zoals altijd prima!

Perfect geregeld

Zowel ik als mijn dochter hebben niets aan te merken

Snel en top.

Ik kan altijd snel terecht met mijn auto en ik tref er medewerkers die actief meedenken met het in conditie houden van mijn auto's

Duidelijke afspraken en helemaal nagekomen

Voor de onderhoudsbeurt van mijn auto weer bij Olie & Zo geweest. Duidelijke afspraken, vriendelijke ontvangst en het belangrijkste, de afspraken helemaal nagekomen. Dik tevreden.

Zeer positieve ervaring.

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij zijn geholpen. Vriendelijke ontvangst, goede, rustige uitleg, correcte afhandeling. Kan eigenlijk niet beter.

Fijn personeel, goede prijs

Vriendelijk personeel, goede service en een goede prijs. What is not to like!

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie als er buiten de geplande werkzaamheden om andere dingen zijn die tijdens het werk gevonden worden.

Diagnose stellen van de storing kon de merkdealer niet juist. De monteur van olie&zo prima. Reparatie direct overlegd en uit laten voeren. Storing perfect opgelost.

Hele fijne service

Stond met kapotte band zonder reserve wiel dit is heel mooi opgelost met Dank aan monteur Timmermans

Keurig bedrijf

Aanschaf van Peugeot 108 uit 2021. Duidelijk contact via de mail. Vriendelijke verkoper. Netjes in de onderhandeling. Auto keurig in Nieuwstaat afgeleverd.

Geweldig voor de toekomst houden zo!!!!!

Prettig ontvangen. Aardige en behulpzame man aan de Balie! Het terbeschikking stellen van leenauto was voor ons ook een prettige bijeenkomst. KORTOM OP EEN SCHAAL VAN 10 ABSOLUUT 10 !!!!!! Om aan te bevelen!! Groetjes van: Mies en Frans van Gestel Berkel Enschot

Goede communicatie en snelle service alles netjes volgens afspraak

Gemakkelijk met regelen. Afspraken perfect nagekomen.

Ik heb een trekhaak laten plaatsen. Prima werk. Goede prijs.

Secuur en netjes

Het ziet er verzorgd uit in de garage en dat zie je terug in het werk.

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!