Zeer goed, vriendelijk en goed

Snelle en eerlijke behandling aanrader deze garage

Alles snel gedaan volgens afspraak

goede service

Prettig en correct

Is goed

Vriendelijke ontvangst goede uitleg fijn meteen gehol5

In 1 woord super!

Zo hoort het. Duidelijke communicatie, van deze tijd, schoon en klant gericht!

zeer positief

kon niet op tijd op afspraak zijn, er werd na sluitingstijd op mij gewacht...zeer klant gericht.

goed en netjes geholpen. zelfs de auto gewassen terug.

Een Top service, goed advies en behulpzaam

Ik zal deze garage zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Goede eerlijke service

Er zou misschien vooraf een beetje meer duidelijkheid moeten worden gegeven over verplicht uit te voeren werkzaamheden zodat ik weet wat ik kan verwachten

Vakkundigheid en klantvriendelijkheid zijn hoog!

Mijn afspraak ging keurig op tijd. Ik werd geïnformeerd toen mijn weer klaar was, keurig verzorgd en netter mee teruggenomen als toen ik heb bracht.

Zeer prettig

Prettig, correct

Alles keurig verzorgd

Naast de verplichte Apk ook gekeken naar wat er verder nog voor de auto nodig was.

Prima, eerlijke service

De auto wordt opgehaald en weer thuisgebracht, incl. inhoudelijke overdracht over de verrichte werkzaamheden én gewassen! En dat voor een eerlijke prijs.

Super!

Super!

Erg prettig, duidelijk en kundig.

Het contact met deze garage kan ik het best met de volgende woorden omschrijven: Vriendelijk, duidelijk en kundig!

fantastische service

Heel fijn geholpen. Een en al lof voor de medewerkers. Ik rijd nu in een mooie, praktisch Ford Fiesta. Ben er heel blij mee.

We hadden een auto via autohopper gehuuerd, maar deze was niet leverbaar. De garage heeft toen gezorgd dat we een auto van hun zelf mochten huren voor dezelfde prijs als we hadden bij autohopper. Prima service, gemakkelijk geregeld.

Goed contact met medewerker. Afspraken nagekomen.

Goede service van Leroy en Guus

-Leroy is tot nu toe de beste hoofdmonteur wat ik de laatste jaren bij Olie&zo heb meegemaakt. -Leroy en Guus zijn beiden klantvriendelijk en behulpzaam. -Leroy geeft goede adviezen bij eventuele storingen cq nieuw te plaatsen onderdelen. -Leroy denkt ook mee met de klant. -Advies (als positief bedoeld); bij prijsopgave van eventueel te vervangen onderdelen of nieuwe accessoires, s.v.p in de toekomst prijs opgave incl. btw van 21%……duidelijk naar de klant toe en om eventuele discussies na montage achteraf te voorkomen. -Sinds de komst van Leroy als verantwoordelijke vd werkplaats/manager, heb ik alleen als zéér positief ervaren. Chapeau Leroy en ga zo door.

prima garage!

transparant, kundig

Hele goede service. Vriendelijk personeel. Goede uitleg over reparatie en onderhoud. En de prijs is goed. Natuurlijk afhankelijk van wat de service inhoud

Hele vriendelijke en goede service

Hele vriendelijke en goede service

Prettig geregeld

Huur makkelijk geregeld, lekkere auto

Prima service,vriendelijk personeel

Prima service, vriendelijk personeel.

Prima service!

Heel prettig geholpen

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!