Perfecte persoonlijke service en betrokkenheid!

Mijn oldtimer kan er weer tegenaan!

prima bedrijf, met goede service, werkt conform afspraken

Prima service Beurt en keuring Prima vooraf afstemming over wat er nodig was Gemaakt conform afspraak

Ik werd goed geholpen

Ik was per ongeluk een wek te vroeg voor mijn afspraak en toen werd ik alsnog geholpen

Heel persoonlijke ontvangst en tevens uitgebreide uitleg over de verrichtte werkzaamheden.

Zo hoort het!

Netjes, vriendelijk en correct geholpen

Wissel winterbanden, netjes conform afspraak

Zoals altijd goed

Nette en goede service

Twijfelachtig

Ze waren duidelijk met de uitleg van de werkzaamheden maar onder aan de streep ben ik niets wijzer geworden met wat er mis is met mijn auto of wat ze denken dat er mis is Dan voelt de rekening aan het einde wel extra zuur. Ze waren wel klantvriendelijk.

Tel info gevraagd, terug gebeld en besteld. keurig op tijd geleverd

Mooi bedrijf, goed geadviseerd

Mooi bedrijf, goed geadviseerd

Zeer goede 1e ervaring

Snelle reactie op aanvraag Fijn dat er een leenauto was Netjes gemaakt Fijn geholpen

Prima sevice in een mooie garage

Prima ontvangst voor een trekmontage Alles zeer schoon voor een garage en goed georgniseerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst, mooi overzichtelijk bedrijf en modern van aanpak ofwel het gaat hier grotendeels digitaal.\r\nkleine tip: Bellen als auto klaar is vindt ik persoonlijker dan een sms sturen. Kun je wel doen als de telefoon niet wordt aangenomen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een uitstekend bedrijf met transparant werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed\r\n\r\n(ik vind overigens dat een 8 niet \"matig\" kan betekenen, nu voel ik me verplicht om een 9 te geven omdat een 8 door jullie als matig wordt beschouwd, een 8 is gewoon prima)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, goede service, en vriendelijk bekwaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen waren zeer positief. We waren een week op vakantie en hadden pech met de auto. De werknemers hebben er alles aan gedaan om ons te helpen. \r\nHet was een flinke reparatie dus helaas flink hoge kosten. Dit zal ws in onze eigen garage ook zo zijn geweest...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de ochtend gebeld i.v.m. problemen met de dynamo, dezelfde dag nog vriendelijk geholpen. Dit terwijl het midden juli, vakantie periode is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne en vriendelijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en prima geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en vriendelijke monteurs en andere medewerk(st)ers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk altijd netjes met afspraken en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service 100% tevreden

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!