Topservice!!!

Topservice van dit bedrijf! Vriendelijk personeel, denkt mee en we kunnen er altijd snel terecht!

Mijn ervaring is, dat ik heel tevreden ben.

Ik ben heel tevreden hoe alles gegaan is. Netjes

Top service, professioneel en klantvriendelijk

Met onze nieuw aangekochte camper voor het eerst bij Olie&zo Boxtel. Samen een uitgebreide controle gedaan en op basis daarvan een onderhouds- en reparatie advies gekregen (inclusief weging en afpersen gasleidingen). Vervolgens alles heel net en conform afspraak uitgevoerd. Top service en specifiek voor Mathieu: erg bedankt!

prima!

Erg goede service

Het was onze eerste ervaring in Boxtel. Prettig ontvangen, serieus meedenkend, goede adviezen. Hopelijk op een lange samenwerking.

Prima geholpen en de sensor die niet goed bleek te werken werd zonder problemen de volgende dag alsnog opgelost

Prima service zoals al jaren

Prima!

Fijn, goede communicatie en service.

Goed behandeld

Goed behandeld en goede service.

plezierig geholpen en prima service

prima service

nette manier van werken, vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg

Perfect service

Snelle service, er wordt goed meegedacht en problemen deskundig opgelost. Fijn personeel en het bedrijf heeft een fijne uitstraling. Er zijn genoeg garages dichter in de buurt maar ik rijd er graag een stukje verder voor.

Perfecte persoonlijke service en betrokkenheid!

Mijn oldtimer kan er weer tegenaan!

prima bedrijf, met goede service, werkt conform afspraken

Prima service Beurt en keuring Prima vooraf afstemming over wat er nodig was Gemaakt conform afspraak

Ik werd goed geholpen

Ik was per ongeluk een wek te vroeg voor mijn afspraak en toen werd ik alsnog geholpen

Heel persoonlijke ontvangst en tevens uitgebreide uitleg over de verrichtte werkzaamheden.

Zo hoort het!

Netjes, vriendelijk en correct geholpen

Wissel winterbanden, netjes conform afspraak

Zoals altijd goed

Nette en goede service

Twijfelachtig

Ze waren duidelijk met de uitleg van de werkzaamheden maar onder aan de streep ben ik niets wijzer geworden met wat er mis is met mijn auto of wat ze denken dat er mis is Dan voelt de rekening aan het einde wel extra zuur. Ze waren wel klantvriendelijk.

Tel info gevraagd, terug gebeld en besteld. keurig op tijd geleverd

Mooi bedrijf, goed geadviseerd

Mooi bedrijf, goed geadviseerd

Zeer goede 1e ervaring

Snelle reactie op aanvraag Fijn dat er een leenauto was Netjes gemaakt Fijn geholpen

Prima sevice in een mooie garage

Prima ontvangst voor een trekmontage Alles zeer schoon voor een garage en goed georgniseerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst, mooi overzichtelijk bedrijf en modern van aanpak ofwel het gaat hier grotendeels digitaal.\r\nkleine tip: Bellen als auto klaar is vindt ik persoonlijker dan een sms sturen. Kun je wel doen als de telefoon niet wordt aangenomen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!