Prima snel en vriendelijk

Snel vriendelijke duidelijkheid dat wat je graag ziet als je auto het even laat afweten.

Super service

Zelfs op zaterdag top geholpen met lekke band.

Zeker een zeer goed autobedrijf

Word altijd vriendelijk geholpen, Als er problemen zijn met de auto wordt er altijd geprobeerd je zo snel mogelijk te helpen.

Telefonische afspraak gemaakt voor het uitlezen vd computer. Vervolgens op de afgesproken dag auto gebracht. Belletje gehad toen de auto klaar was.

Prima geholpen

Afspraak maken online is makkelijk. Ik kwam voor een apk keuring. Deze is niet duur.. personeel is vriendelijk en attent. Ik kom hier zeker terug

Zeer goede service

Hulpvaardig ondanks grote drukte

Garage heeft mij uitstekend geholpen met een probleem aan mijn auto, vlak voor mijn vertrek naar vakantieadres. En dat terwijl de werkplaats eigenlijk geen ruimte meer had voor reparatie. Top !!

De service was weer goed.

De afspraak die ik had met Hans was netjes na gekomen. De service was net als altijd goed.

Goede communicatie

Voordat er zaken gerepareerd worden, wordt contact opgenomen. En dit op een vriendelijke manier. De garage ziet er geordend uit wat ook terug te zien is in de gehele aanpak.

Vakbekwaam en perfecte service.

zoeken mee naar een oplossing voor het missen vd. auto.

Fijne garage en goede service

Personeel is zeer vriendelijk en willen graag met je mee denken. Ze houden je goed op de hoogte van de werkzaamheden en leggen alles netjes uit. De auto is na afloop mooi schoon gemaakt.

In het weekend probleem met de auto, kon hem direct afleveren en maandagmiddag werd deze gemaakt en wel thuis afgeleverd tegen een nette prijs

Prijs/factuur klopte niet

60,- teveel op factuur Ow sorry is een systeemfoutje………. Advies om distributie riem en waterpomp te vervangen bij deze km stand van 120.000. Volgens ANWB hoeft dat pas bij 240.000 km als blijkt bij controle dat deze versleten zou zijn.

Duidelijke communicatie over wat er gebeuren moet en goed uitgevoerd op dezelfde dag

Voor onderhoud en APK naar garage. Afspraak maken ging makkelijk. Duidelijk gecommuniceerd over wat er gebeuren moet en goed, binnen 1 dag, uitgevoerd. Vriendelijke en kundige mensen. Verbeterpunt: leenfiets kan beter.

Goede service!

Mijn auto is goed nagekeken, apk gekeurd en ook schoongemaakt, super blij mee!

Vakkundig en eerlijk

Vakkundig en eerlijk

Goed en betaalbaar

Fijn bedrijf goede service en betaalbaar

Vriendelijk. Prima werk.

Super ervaring

Prima ontvangen en geinformeerd over het geheel !

Goede Service

IK kom al vanaf dat Stephan Verhappen bij jullie werkzaam is en aangezien mijn ervaringen met hem uit het verleden kan ik alleen maar aangeven dat ik het een vertrouwd adres is waar ik mijn auto graag voor onderhoud aldaar aanbied

Snelle service

We kregen op woensdag pech met de auto.De Wegenwacht belde het bedrijf en we mochten hem meteen brengen. In plaats van dinsdag was de auto vrijdag al klaar. Hulde!

Zoals de klant het graag ziet

Goede garage fijne service en vriendelijk personeel

Zeer goede service

Super fijn dat ik zo snel terecht kon ondanks de drukte

Fijne ervaring

Prettig geholpen en goed werk afgeleverd

Ik heb een trekhaak laten monteren. De afspraak kwam vlot tot stand, de leenauto stond klaar en de klus was op tijd geklaard.

Runmolen 7

5281PJ Boxtel

0411-672047

Over Olie&zo Boxtel

Olie&zo Garage staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!