perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, kon snel terecht en de auto was snel klaar.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. Prima ontvangst met een lekkere bak thee.\r\nDe schade is kundig hersteld.\r\nNiet dat ik zit te wachten natuurlijk op ruitschade, maar mocht het weer voorkomen , kom ik graag weer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service snel geholpen ook na 17:00

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service \r\nKlantvriendelijk\r\nZaak ziet er goed en netjes uit\r\nBelde voor een afspraak voor me ruit ben gelijk geholpen.\r\nKortom echt een aanrader om bij No-Risk je ruit te laten vervangen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring opgedaan met het opnieuw lijmen van de voorruit van mijn Volvo C30. Duidelijke informatie en prijsopgave vooraf. Professioneel hersteld voor een zeer goede prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, heel vriendelijk! Mijn raam was snel gemaakt, ook toen bleek dat helder glas niet verkrijgbaar was. Ik heb tegen dezelfde prijs een getint raam gekregen. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snel en professioneel geholpen. \r\nRuud is een vakman. Kom er al jaren. \r\nVandaag op mijn bmw 3 serie de voorruit laten vervangen. Een aanrader voor iedereen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg tevreden, goede service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, snelle en zeer goede dienstverlening tegen een erg goede prijs!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf vrijdag gebeld kon zaterdag terecht en betaalbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel en transparant qua kosten... Toppie!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekens bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak maken ging prettig en snel, telefonisch.\r\nprettige ontvangst, alles netjes en zorgvuldig gedemonteerd en schoongemaakt, de nieuwe ruit geplakt en alles weer gemonteerd.\r\nSuper ontvangst, persoonlijk en plezierig. \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam zomaar aanlopen, zonder afspraak, en er was ruimte om mijn ruitschade te verhelpen.\r\nKoffie werd gezet en na ca. 45 minuten was mijn auto klaar en kon ik weer op pad.\r\nKlasse!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snelle service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder vriendelijk en professioneel!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen. Keurige zaak met prettige wachtruimte inclusief kop cup a soup, fris of thee kunnen drinken. Ik kon lekker doorwerken terwijl mijn ruit geplaatst werd. De communicatie tijdens het boeken van de afspraak de punctualiteit van de eigenaar vond ik een dikke 10!! Ik raad No-Risk ten zeerste aan! Ook de prijs was aan de lage kant :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden, keurig op tijd, vriendelijk en lekkere koffie👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakwerk en prima service! :)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne ervaring. Ben van Antwerpen naar Barendrecht gereden en heb er nog geen kilometer spijt van gehad. Was na 1.5h weg met een nieuwe voorruit en een goed gevoel in de portefeuille meer dan de helft minder dan de andere grote spelers op de markt