Nadat ik mijn auto had gekocht met 3 mnd garantie had ik problemen met de auto helaas, ik ben terug gegaan en ze hebben mijn auto helemaal binnenste buiten gekeerd om het euvel op te lossen. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje, ik ben zo blij :-). Ik vind ook iedereen die daar werkt zo vriendelijk. Echt deze autogarage is echt een grote aanrader, echt klasse

Top!!!

Gewoon een eerlijke autohandelaar waarbij de naam van het bedrijf hoog gehouden wordt door kwaliteit te leveren en geen onzin te verkopen. Auto werd super netjes, schoon van binnen en van buiten afgeleverd met nieuwe APK tegen een reële prijs!!! Super leuk bedrijf!!!!

Zeer slecht

Slechte ervaring met R.F. de Wit Auto's Krimpen a.d Lek. Op 19-10-'19 kocht ik mijn Citroen C3 bij verkoper Tim. Over hem ben ik overigens nog steeds erg tevreden. Mijn auto heb ik gekocht met een "garantie" van 3 maanden, APK, en het rijklaar maken van de auto. Bij deze garantie heb ik geen voorwaarden ontvangen. Helaas zijn ook de algemene voorwaarden via de website niet te verkrijgen. Als je deze download krijg je een PDF bestand, zodra je deze opent is deze blanco. Dit is via meerdere computers en telefoons het geval. Er staat dus nergens vermeld wat er wel of niet onder de garantie valt. Trap hier verder dan dus ook niet in. Kort na aankoop, kreeg ik al problemen met de koppelingsbak. Het ging niet van harte, maar gezien dit overduidelijk binnen de 3 maanden viel, is de gehele koppelingsbak vervangen door R.F. de Wit auto's. Enkele weken later, 1,5 week voor mijn garantie komt te vervallen, kom ik stil te staan in een dorp. Mijn auto maakt verschrikkelijke geluiden aan alle kanten. Mijn achterlicht blijft aan staan terwijl de auto volledig uit is. En de auto wilt absoluut niet meer starten. Natuurlijk gelijk contact opgenomen met R.F. de Wit auto's. In dit gesprek werd al gelijk duidelijk gemaakt dat dit niet onder de garantie zou vallen. (hoezo niet?) Ik vond dat nog niet ter sprake, eerst moest de auto maar eens bij de garage zien te komen. Door een voorbijganger geholpen met kabels, om de auto nogmaals te starten. Hierna direct doorgereden naar de garage. Eenmaal aangekomen is mijn accu nagemeten, en is er voorgesteld dat de auto een nacht zou blijven om te laden, om daarna te kunnen zien of het daadwerkelijk aan de accu lag. Als dit zo zou zijn, is er voorgesteld dat zij de accu a EUR 100,- kunnen regelen, en zij dan coulant willen zijn, door de accu er gratis in te plaatsen. Met de vermelding dat dit (electronica?) buiten de garantie valt namelijk. (Dit staat nergens aangegeven op de bon, en nergens een document meegekregen van de voorwaarden van de ga

Keurig bedrijf netjes hopen tot nu toe

Mijn eerste ervaring is echt goed, door Rob uitstekend geholpen en na het maken van de proefrit besloten om de auto te kopen. Auto wordt donderdag aanstaande geleverd onze BMW. Kijk daar zeker naar uit. Bedrijf geeft een vertrouwd gevoel, daar vertrouwen wij dan ook op in de toekomst. Onze ervaringen omtrent uitstekende service zullen wij zeker ook nog gaan delen met iedereen, ik heb alle vertrouwen dat we dit ook met 5 sterren gaan beoordelen ! Mvg Ramon

2e hands auto gekocht

In April een Peugeot 607 gekocht, nog steeds heel blij mee.

Geweldige service op alle fronten, of het nou gaat om een occasion aanschaffen, apk of advies, ze staan altijd voor je klaar!

Kat in de zak

Beste, na erg blij te zijn geweest bij de aanschaf van de auto met kenteken sn-gb-22 het volgende helaas. Koelvloeistof systeem meerdere slangen verrot, carterontluchtingslang verrot zat met elektrische tape aan elkaar, handremschoen loopt aan rechts achter en het stuurhuis/stuurbekrachtiging is zo lek als een zeef. Had gehoopt om iig de winter te halen met de auto. Dit alles na nog geen twee maanden Maar gelukkig een voljaar apk nog. Daar zullen ze op de sloop wat aan hebben.

Beste Robert, Uw auto is afgeleverd met een APK goedkeuring voor 950 euro. De auto is 23 jaar oud, uiteraard kan het dan zo zijn dat er een paar slangen slecht of poreus zijn geworden. Wij hebben de auto heel goed nagekeken, maar kunnen er uiteraard niet doorheen kijken. Zoals u zelf aangaf tijdens het telefoongesprek bent u door gaan rijden terwijl u een geluid hoorde bij de handrem. Ook bent u niet op ons aanbod ingegaan om een diagnose te stellen en de gebreken op te lossen. Daarom vinden wij het erg jammer dat u zo'n slechte review achterlaat terwijl wij samen met u de problemen wilden oplossen. Met vriendelijke groet, R.F. de Wit auto's

In alles geweldig

Mijn vorige auto kwam daar vandaan. Al mijn auto's zijn daar ook in onderhoud en welke vraag je ook hebtze staan altijd voor je klaar!

Super service

Eind 2018 een tweedehands VW Touran gekocht. Super geholpen en helemaal tevreden met de auto. Dan komt er altijd een moment dat je de banden moet vervangen. Nu bleek dat er slotbouten geplaatst worden en een sleutel was niet terug te vinden. De eigen VW garage deed hier ontzettend moeilijk over, dus uiteindelijk teruggegaan naar R.F. de Wit. Hier hebben ze de slotbouten kosteloos verwijderd met een verwaarloosbare schade aan de velgen. Kortom na 10 maanden nog steeds een geweldige service!

Betrouwbaar en vriendelijk

Afgelopen weekend een Citroen C1 gekocht na inruil van mijn vorige auto. Geen smoesjes, oeverloze afkrakerij van de inruiler, geen pressie maar gewoon een open gesprek met de vriendelijke en beleefde eigenaar. Je komt ze niet veel meer tegen maar autodealers als deze weten nog hoe je op een eervolle manier autodealer kan zijn. Een aanrader voor een goede en betrouwbare aanschaf.

Slecht. Niet eerĺijk.

Ik heb best een dure auto gekocht eerst olieverbruik dit is door de Wit goed verholpen. Maar wat blijkt in 10 jaar tijd 9eigenaren en heeft echts voor schade gehad daar is met geen woord over gesproken terwijl ik er bij de aankoop wel heb gevraagd.

Beste Heer Boon, Uw recensie voelt als een mes in m'n rug. Bij verkoop is de auto volledig door ons nagetrokken, nergens blijkt dat deze auto schade heeft gehad. Zoals u weet kwam u met een klacht dat de motor olie verbruikte. Ondanks dit niet 100% onder garantie zou vallen, hebben wij dit toch kosteloos voor u opgelost, dit door de motor geheel te laten reviseren. Daarna hebben wij gratis een 1e onderhoudsbeurt uitgevoerd, en heeft u ook gratis over een leenauto kunnen beschikken. Daardoor ben ik hoogst verbaasd nu zo'n reactie van u te lezen. Ondanks uw reactie, ben ik toch bereid de auto terug te nemen, tegen een marktconform bedrag, ook al zijn we nu een jaar verder, die u probleemloos heeft gereden. Met vriendelijke groet, R.F de wit auto's

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij R.F. de Wit een tweedehands auto gekocht en zijn in het verkoopproces vriendelijk en professioneel geholpen. Na een maand kregen wij technische problemen met de auto. Een kapotte koppeling. We zijn vervolgens snel geholpen, goed geïnformeerd en het probleem is in overleg met ons goed opgelost. Je kunt bij dit autobedrijf dus met vertrouwen een tweedehands auto kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie ervaring! Online een auto gezien en via telefoon en whatsapp contact gehouden over een proefrit. Vriendelijk personeel dat op geen enkel moment \"verkoperig\" heeft gedaan.\r\nNa de proefrit wilde ik onder andere weten welke foutcodes de auto aangaf. Geen probleem, hiervoor is Rob zelf met de auto naar een andere garage gereden.\r\nUiteindelijk de deal rond gemaakt en omdat het mij goed uitkwam om de auto direct op te halen heeft Rob gezorgd dat de auto nog diezelfde dag APK gekeurd kon worden!\r\nNa 2 weken rondrijden ben ik nog steeds blij met de auto, maar vooral met de super service en het fijne gevoel dat je een \"eerlijk verhaal\" koopt in plaats van een black box.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu meerdere auto\'s gekocht, altijd goed geholpen en zeer klantvriendelijk. \r\nKwalitatief goede auto\'s, dit door de bijbehorende \r\nRDW erkende garage. \r\n\r\nFamilie leden hebben ook hun auto\'s hier vandaan, wat het totaal op 9 auto\'s maakt in mijn familie. \r\n\r\nZeer zeker een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service! Er word ruim de tijd genomen om je wensen te bespreken. Aardige mensen. Heel erg blij met mijn Ford Fiesta!! Is er iets mis dan bel ik en ik kan dezelfde dag langskomen! Gelukkig heb ik een goede auto en is het niet nodig geweest haha!! Ga zo door Rob!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hadden wij maar eerder deze garage ontdekt, maar door aankoop van een occasion bij Robbie jr. krijg je ook te maken met de garage.\r\nFijne hartelijke mensen zijn het, bij de dealer betaal je de receptie de werkplaatschef en de monteur. Hier niet, top service kan niet anders zeggen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf en een prima service net een paar dagen geleden een ford fiesta gekocht en hij rijd super met 3 maanden garantie en netjes gepoetst kan hij er wel lang tegen aan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na veel auto\'s bekeken te hebben in de omgeving Rotterdam. Echt het slechtste van het slechtste gezien! Uitgekomen bij R.F. De Wit zeer klantvriendelijk iets wat bij alle andere bedrijven ver te zoeken was. De test rit mag je zelf ipv met een opdringerige verkoper doen zo als het hoort natuurlijk!! Nu inmiddels een half jaar in het bezit van de Hyundai Getz! Wij zijn zeer tevreden en komen in de toekomst zeker terug!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige ervaring tot nu toe, prima service en geen autohandel verkoop praatjes. Mag rustig alles bekijken en vragen zonder verplichtingen. Auto wordt netjes afgeleverd met garantie.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ,,Wegens gezinsuitbreiding kochten wij op advies van eigenaar Rob de Wit een ontzettend goede en leuke auto\" \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service en klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb tijd terug auto gekocht bij dit bedrijf. Van tevoren geïnformeerd naar de staat van de auto en er was al gekeken naar de bekende kwaaltjes van het voertuig en nieuwe onderdelen geplaatst, dus was heel fijn. 2 maanden later ging mijn turbo kapot, ik heb dit gemeld en hier werd goed mee omgegaan. Dit defect werd door RFdewit voor mij opgelost en verholpen(garantie). Nu rijd de auto weer als een zonnetje en ben ik er zeer tevreden over!! Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mn auto gebracht, weer bedankt Rob super snelle en goede service !!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel