Heel fijn bedrijf

Ik heb mijn auto gebracht voor een APK en grote beurt. Qua prijs zijn ze echt scherp en binnen een dag was m'n auto weer klaar! (had bijna niks met de APK) In de tussentijd gebruik kunnen maken van een GRATIS leenauto!! Echt service!

Mijn zoon heeft jaren gespaard om zijn droom auto, een Golf 7 te kopen. Die heeft hij gevonden bij RF deWit auto's. Na een test rit van een uur, heeft hij hem gekocht. Thuisgekomen bleek dat de verwarming het niet deed en de motorkap kon niet meer open. Na langs de vw dealer te hebben gereden kwamen we achter nog meer problemen. Helaas zat er geen garantie op de auto. Toch hebben we gebeld en na overleg mocht mijn zoon de auto brengen zodat we tot een oplossing kwamen. Helaas wonen we 2 uur rijden van de garage vandaan dus in overleg mocht mijn zoon zijn auto in de buurt laten repareren en de rekening opsturen naar Rf de Wit auto's! Geweldige service en mijn zoon helemaal gelukkig! Bedankt Thijs voor alle moeite!

Ford gekocht, prima auto

Goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Snel afgeleverd ook, inclusief de grote beurt!

Gewoon... Goed!!! Zakelijk, eerlijk en betrouwbaar!

Netjes opgelost uiteindelijk

Ik heb daar juni '22 een Opel Adam gekocht waarbij deze verkocht werd met een km stand van 72.000. Omdat er maar 1 sleutel bij de auto zat ben ik een 2e gaan laten maken bij de Opel dealer. Daar bleek de auto geen 72k te hebben gelopen maar 117k. Bleek dat de boordcomputer op mijlen stond ipv kms. Hierover gereclameerd en hun antwoord was in 1e instantie: "Vervelend maar u heeft al een mooie prijs gehad" m.a.w. wij gaan hier niks mee doen. Dat was natuurlijk niet het gehoopte antwoord. Hierna uiteindelijk direct contact gehad met de eigenaar zelf (Rob de Wit) en met hem tot een schikking gekomen waarmee iedereen tevreden is. Ik ben er overigens wel van overtuigd dat er absoluut geen kwade opzet was.

Aardig personeel, snel geholpen met een goede auto. Aanrader

Heel tevreden

Lang op zoek geweest naar de juiste auto en deze zag ik bij R.F. de Wit staan. Vriendelijk te woord gestaan, goede prijs en komt beloftes na. Top!

Super slecht, geen auto kopen aub?

Komen afspraken niet na en neemt de telefoon niet af en reageert nergens op. Garantie telt bij hem niet en verkoopt kapotte auto's. Zoekt geen oplossing en wimpelt alles weg. Nooit meer !!!

Super ervaring en top service!

Ik kan deze zeker aanbevelen!

Fijne ervaring bij de aanschaf van mijn auto.

De auto was zoals omschreven en de communicatie verliep soepel, er werd tijd genomen voor de vragen die ik had en de auto stond er keurig gepoetst bij toen ik hem kon ophalen.

zeer slecht

Zeer slecht bedrijf niet komen

Erg vriendelijk en super service!!!

Onlangs hier een auto gekocht en gelijk een grootte beurt gegeven. De medewerker die ons hierbij heeft geholpen was super vriendelijk en heel eerlijk. Was een klein probleem met de auto, die hebben zij meteen opgehaald en het probleem verholpen!! Een hele goeie ervaring aan overgehouden!

Hangt van leugens aan elkaar

Zeer slecht , geen kennis van zaken en niet eerlijk!!!

Een bedrijf waar service heel normaal is.

Ik kwam op een vrijdagmiddag bij hun langs omdat mijn voorband langzaam leeg liep. Mijn vermoeden was, even een afspraak maken. Maar nee hoor, gelijk zonder moeite repareren. Heel aardige monteurs. Dit maak je toch weinig meer mee. Echt een top bedrijf!!

Opel corsa gekocht

Vriendelijk en goed geholpen bij de inruil van mijn auto op een opel corsa. Bij aankoop werkte de airco niet dit is verholpen door de garage. Bedankt!

Weer goed en zorgvuldig geholpen

En weer een jaar rijden na een APK zonder problemen fijn en bedankt jongens

Zeer prettige ervaring mee

Wij hebben hier één auto aangeschaft, sinds dien brengen wij allebei onze auto's hier voor onderhoud. Er wordt altijd netjes contact onderhouden over de reparaties en de kosten die dit met zich mee brengt. Indien nodig kregen we een leenauto mee, ook erg fijn! Verder zijn wij altijd tevreden over het werk dat geleverd is en de service van deze zaak! Ondanks dat het voor ons iets verder rijden is, is het dit zeker waard.

Top ervaring!

Super goed geholpen en de service is uitstekend!

Goed en vriendelijk geholpen

Bij binnenkomst netjes ontvangen en een bakje koffie gekregen. Er werd rustig de tijd genomen voor mijn vragen wat ook zeer fijn was. Al met al top!

Zeer, zeer slecht!

Ik lees alleen maar vriendelijk personeel en dat zijn ze zeker. Maar ondertussen rommelen met de km standen, geen lid van de Bovag. Je na aankoop uitzwaaien daar ze weten dat je een "kapotte" auto hebt gekocht! Ik laat het er niet bij zitten en zal iedereen afraden hier nog geen fles olie te kopen. SCHANDALIG!!! Mevr Janzen.

Beste mevrouw Janzen, Wat jammer dat u zo'n recensie achterlaat terwijl wij een hoop voor u hebben gedaan. De auto stond te koop voor een bedrag van €1650, mijn collega heeft u een korting van €150 gegeven en heeft u de auto dus gekocht voor €1500 zonder garantie. (hier is ook voor getekend). De auto is afgeleverd met een nieuwe Apk, jullie hebben voldoende de tijd gehad om de auto goed te bekijken en een proefrit te maken. Wij zijn later nog gebeld door uw zoon, hij was super tevreden met de auto, echter miste hij een radiocode. Deze heb opgevraagd bij de dealer en kosteloos doorgegeven. (Voor deze code moeten wij zelf €50,- betalen) Ik wilde u graag een uitleg geven voor het Nap rapport, echter kreeg ik hier de kans niet voor omdat u gelijk al een boze mail stuurde waarin ik direct €500,- over moet maken, anders zou u wel even ons bedrijf kapot maken dmv recensies en internet. Met hemelvaart zijn wij zelfs 12 keer door uw zoon gebeld en bedreigd, vervolgens heeft hij dat ook nog even duidelijk gemaakt via de app. (Kunnen wij uiteraard aantonen.) U begrijpt uiteraard wel dat wij hier niet op in gaan. Wij als bedrijf vinden het ook erg jammer dat u ons beschuldigd van het 'rommelen met km standen' daar waar niets hebben kunnen doen aan het feit dat de km stand geen NAP logisch stempel heeft daar waar hoogstwaarschijnlijk ooit een tikfout is gemaakt bij het overschrijven (voor ons al). Ik betreur uw recensie en had gehoopt hier uit te komen. Met vriendelijke groet, Rob de Wit

Prima bedrijf

Klantvriendelijkheid is top, Servicegerichtheid, ondersteuning en afhandeling van zaken werden professioneel afgehandeld. Prijskwaliteit verhouding echt ok . Nette showroom en ontvangst kortom een aanrader

Mooi bedrijf.

We hebben in januari een Nissan qashqai gekocht. En we zijn zeer tevreden met deze auto.het ontvangst was heel goed zelf de onderhandelingen.ik zou mensen dit bedrijf aanbevelen de prijzen zijn ook goed .

Prima service.

Citroën Xsara gekocht, voor een leuke prijs, zeer tevreden over deze auto. Na 2 maanden zijn de bougies en de lambdasonde vervangen. Prima geholpen door vriendelijk personeel. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Zeer slechte onbetrouwbare autobedrijf

Had een Renault Scenic bij deze autobedrijf gekocht. Bij de proefrit bleek de airco niet te werken, Rob gaf aan dat ik alleen de airco moest bijvullen en gaf mij zijn woord van mocht de aircopomp defect zijn dat hij het dan zal repareren. 2 dagen na aankoop ging ik naar de garage om de airco te laten bijvullen, bleek de aircopomp kapot te zijn. Heb contact opgenomen met Rob en ipv met een oplossing te komen kapte hij het gesprek gelijk af en hing tijdens het gesprek op. Via Whatsapp reageert hij ook niet. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik het hier niet bij laat zitten en dat ik een advocaat ga Inschakelen want ik zit nu met een kapotte aircopomp en harde ratelende geluiden tijdens het rijden. Had ook contact opgenomen met de Bovag en die gaven aan dat dit bedrijf geen lid is van de Bovag, ze gebruiken wel het logo van de Bovag om blijkbaar klanten te misleiden. Ik beveel deze autobedrijf zeker niet aan, de eigenaar is zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk.

Beste Zakriti, Jammer dat u zo'n reactie plaatst. U heeft de auto bij ons gekocht voor 1750 euro op datum 4-7-2020, met een nieuwe apk, zonder garantie, hier heeft u ook voor getekend. U belt ons na 2 maanden op dat de airco het niet doet, ik heb u toen duidelijk verteld dat dit niet onder garantie valt. Wij hebben met de verkoop de auto geheel nagekeken, en had totaal geen gebreken. Wij zijn altijd bereid te helpen, maar u belt 2 maanden na aankoop over een probleem met de airco, en begint ons direct te bedreigen, uiteraard ga ik hier niet mee akkoord, en zal ik zeker niet reageren op uw dreigingen.