Filters

1

zeer slecht

Zeer slecht bedrijf niet komen

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg vriendelijk en super service!!!

Onlangs hier een auto gekocht en gelijk een grootte beurt gegeven. De medewerker die ons hierbij heeft geholpen was super vriendelijk en heel eerlijk. Was een klein probleem met de auto, die hebben zij meteen opgehaald en het probleem verholpen!! Een hele goeie ervaring aan overgehouden!

  • Aanbevelen? Ja
2

Hangt van leugens aan elkaar

Zeer slecht , geen kennis van zaken en niet eerlijk!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Een bedrijf waar service heel normaal is.

Ik kwam op een vrijdagmiddag bij hun langs omdat mijn voorband langzaam leeg liep. Mijn vermoeden was, even een afspraak maken. Maar nee hoor, gelijk zonder moeite repareren. Heel aardige monteurs. Dit maak je toch weinig meer mee. Echt een top bedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Opel corsa gekocht

Vriendelijk en goed geholpen bij de inruil van mijn auto op een opel corsa. Bij aankoop werkte de airco niet dit is verholpen door de garage. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer goed en zorgvuldig geholpen

En weer een jaar rijden na een APK zonder problemen fijn en bedankt jongens

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettige ervaring mee

Wij hebben hier één auto aangeschaft, sinds dien brengen wij allebei onze auto's hier voor onderhoud. Er wordt altijd netjes contact onderhouden over de reparaties en de kosten die dit met zich mee brengt. Indien nodig kregen we een leenauto mee, ook erg fijn! Verder zijn wij altijd tevreden over het werk dat geleverd is en de service van deze zaak! Ondanks dat het voor ons iets verder rijden is, is het dit zeker waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring!

Super goed geholpen en de service is uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijk geholpen

Bij binnenkomst netjes ontvangen en een bakje koffie gekregen. Er werd rustig de tijd genomen voor mijn vragen wat ook zeer fijn was. Al met al top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer, zeer slecht!

Ik lees alleen maar vriendelijk personeel en dat zijn ze zeker. Maar ondertussen rommelen met de km standen, geen lid van de Bovag. Je na aankoop uitzwaaien daar ze weten dat je een "kapotte" auto hebt gekocht! Ik laat het er niet bij zitten en zal iedereen afraden hier nog geen fles olie te kopen. SCHANDALIG!!! Mevr Janzen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Janzen, Wat jammer dat u zo'n recensie achterlaat terwijl wij een hoop voor u hebben gedaan. De auto stond te koop voor een bedrag van €1650, mijn collega heeft u een korting van €150 gegeven en heeft u de auto dus gekocht voor €1500 zonder garantie. (hier is ook voor getekend). De auto is afgeleverd met een nieuwe Apk, jullie hebben voldoende de tijd gehad om de auto goed te bekijken en een proefrit te maken. Wij zijn later nog gebeld door uw zoon, hij was super tevreden met de auto, echter miste hij een radiocode. Deze heb opgevraagd bij de dealer en kosteloos doorgegeven. (Voor deze code moeten wij zelf €50,- betalen) Ik wilde u graag een uitleg geven voor het Nap rapport, echter kreeg ik hier de kans niet voor omdat u gelijk al een boze mail stuurde waarin ik direct €500,- over moet maken, anders zou u wel even ons bedrijf kapot maken dmv recensies en internet. Met hemelvaart zijn wij zelfs 12 keer door uw zoon gebeld en bedreigd, vervolgens heeft hij dat ook nog even duidelijk gemaakt via de app. (Kunnen wij uiteraard aantonen.) U begrijpt uiteraard wel dat wij hier niet op in gaan. Wij als bedrijf vinden het ook erg jammer dat u ons beschuldigd van het 'rommelen met km standen' daar waar niets hebben kunnen doen aan het feit dat de km stand geen NAP logisch stempel heeft daar waar hoogstwaarschijnlijk ooit een tikfout is gemaakt bij het overschrijven (voor ons al). Ik betreur uw recensie en had gehoopt hier uit te komen. Met vriendelijke groet, Rob de Wit

9

Prima bedrijf

Klantvriendelijkheid is top, Servicegerichtheid, ondersteuning en afhandeling van zaken werden professioneel afgehandeld. Prijskwaliteit verhouding echt ok . Nette showroom en ontvangst kortom een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi bedrijf.

We hebben in januari een Nissan qashqai gekocht. En we zijn zeer tevreden met deze auto.het ontvangst was heel goed zelf de onderhandelingen.ik zou mensen dit bedrijf aanbevelen de prijzen zijn ook goed .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Citroën Xsara gekocht, voor een leuke prijs, zeer tevreden over deze auto. Na 2 maanden zijn de bougies en de lambdasonde vervangen. Prima geholpen door vriendelijk personeel. Wat mij betreft zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte onbetrouwbare autobedrijf

Had een Renault Scenic bij deze autobedrijf gekocht. Bij de proefrit bleek de airco niet te werken, Rob gaf aan dat ik alleen de airco moest bijvullen en gaf mij zijn woord van mocht de aircopomp defect zijn dat hij het dan zal repareren. 2 dagen na aankoop ging ik naar de garage om de airco te laten bijvullen, bleek de aircopomp kapot te zijn. Heb contact opgenomen met Rob en ipv met een oplossing te komen kapte hij het gesprek gelijk af en hing tijdens het gesprek op. Via Whatsapp reageert hij ook niet. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik het hier niet bij laat zitten en dat ik een advocaat ga Inschakelen want ik zit nu met een kapotte aircopomp en harde ratelende geluiden tijdens het rijden. Had ook contact opgenomen met de Bovag en die gaven aan dat dit bedrijf geen lid is van de Bovag, ze gebruiken wel het logo van de Bovag om blijkbaar klanten te misleiden. Ik beveel deze autobedrijf zeker niet aan, de eigenaar is zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Zakriti, Jammer dat u zo'n reactie plaatst. U heeft de auto bij ons gekocht voor 1750 euro op datum 4-7-2020, met een nieuwe apk, zonder garantie, hier heeft u ook voor getekend. U belt ons na 2 maanden op dat de airco het niet doet, ik heb u toen duidelijk verteld dat dit niet onder garantie valt. Wij hebben met de verkoop de auto geheel nagekeken, en had totaal geen gebreken. Wij zijn altijd bereid te helpen, maar u belt 2 maanden na aankoop over een probleem met de airco, en begint ons direct te bedreigen, uiteraard ga ik hier niet mee akkoord, en zal ik zeker niet reageren op uw dreigingen.

10

Uitstekende service

Nadat ik mijn auto had gekocht met 3 mnd garantie had ik problemen met de auto helaas, ik ben terug gegaan en ze hebben mijn auto helemaal binnenste buiten gekeerd om het euvel op te lossen. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje, ik ben zo blij :-). Ik vind ook iedereen die daar werkt zo vriendelijk. Echt deze autogarage is echt een grote aanrader, echt klasse

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Gewoon een eerlijke autohandelaar waarbij de naam van het bedrijf hoog gehouden wordt door kwaliteit te leveren en geen onzin te verkopen. Auto werd super netjes, schoon van binnen en van buiten afgeleverd met nieuwe APK tegen een reële prijs!!! Super leuk bedrijf!!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Slechte ervaring met R.F. de Wit Auto's Krimpen a.d Lek. Op 19-10-'19 kocht ik mijn Citroen C3 bij verkoper Tim. Over hem ben ik overigens nog steeds erg tevreden. Mijn auto heb ik gekocht met een "garantie" van 3 maanden, APK, en het rijklaar maken van de auto. Bij deze garantie heb ik geen voorwaarden ontvangen. Helaas zijn ook de algemene voorwaarden via de website niet te verkrijgen. Als je deze download krijg je een PDF bestand, zodra je deze opent is deze blanco. Dit is via meerdere computers en telefoons het geval. Er staat dus nergens vermeld wat er wel of niet onder de garantie valt. Trap hier verder dan dus ook niet in. Kort na aankoop, kreeg ik al problemen met de koppelingsbak. Het ging niet van harte, maar gezien dit overduidelijk binnen de 3 maanden viel, is de gehele koppelingsbak vervangen door R.F. de Wit auto's. Enkele weken later, 1,5 week voor mijn garantie komt te vervallen, kom ik stil te staan in een dorp. Mijn auto maakt verschrikkelijke geluiden aan alle kanten. Mijn achterlicht blijft aan staan terwijl de auto volledig uit is. En de auto wilt absoluut niet meer starten. Natuurlijk gelijk contact opgenomen met R.F. de Wit auto's. In dit gesprek werd al gelijk duidelijk gemaakt dat dit niet onder de garantie zou vallen. (hoezo niet?) Ik vond dat nog niet ter sprake, eerst moest de auto maar eens bij de garage zien te komen. Door een voorbijganger geholpen met kabels, om de auto nogmaals te starten. Hierna direct doorgereden naar de garage. Eenmaal aangekomen is mijn accu nagemeten, en is er voorgesteld dat de auto een nacht zou blijven om te laden, om daarna te kunnen zien of het daadwerkelijk aan de accu lag. Als dit zo zou zijn, is er voorgesteld dat zij de accu a EUR 100,- kunnen regelen, en zij dan coulant willen zijn, door de accu er gratis in te plaatsen. Met de vermelding dat dit (electronica?) buiten de garantie valt namelijk. (Dit staat nergens aangegeven op de bon, en nergens een document meegekregen van de voorwaarden van de ga

  • Aanbevelen? Nee
10

Keurig bedrijf netjes hopen tot nu toe

Mijn eerste ervaring is echt goed, door Rob uitstekend geholpen en na het maken van de proefrit besloten om de auto te kopen. Auto wordt donderdag aanstaande geleverd onze BMW. Kijk daar zeker naar uit. Bedrijf geeft een vertrouwd gevoel, daar vertrouwen wij dan ook op in de toekomst. Onze ervaringen omtrent uitstekende service zullen wij zeker ook nog gaan delen met iedereen, ik heb alle vertrouwen dat we dit ook met 5 sterren gaan beoordelen ! Mvg Ramon

  • Aanbevelen? Ja
10

2e hands auto gekocht

In April een Peugeot 607 gekocht, nog steeds heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Geweldige service op alle fronten, of het nou gaat om een occasion aanschaffen, apk of advies, ze staan altijd voor je klaar!

  • Aanbevelen? Ja
4

Kat in de zak

Beste, na erg blij te zijn geweest bij de aanschaf van de auto met kenteken sn-gb-22 het volgende helaas. Koelvloeistof systeem meerdere slangen verrot, carterontluchtingslang verrot zat met elektrische tape aan elkaar, handremschoen loopt aan rechts achter en het stuurhuis/stuurbekrachtiging is zo lek als een zeef. Had gehoopt om iig de winter te halen met de auto. Dit alles na nog geen twee maanden Maar gelukkig een voljaar apk nog. Daar zullen ze op de sloop wat aan hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Robert, Uw auto is afgeleverd met een APK goedkeuring voor 950 euro. De auto is 23 jaar oud, uiteraard kan het dan zo zijn dat er een paar slangen slecht of poreus zijn geworden. Wij hebben de auto heel goed nagekeken, maar kunnen er uiteraard niet doorheen kijken. Zoals u zelf aangaf tijdens het telefoongesprek bent u door gaan rijden terwijl u een geluid hoorde bij de handrem. Ook bent u niet op ons aanbod ingegaan om een diagnose te stellen en de gebreken op te lossen. Daarom vinden wij het erg jammer dat u zo'n slechte review achterlaat terwijl wij samen met u de problemen wilden oplossen. Met vriendelijke groet, R.F. de Wit auto's

10

In alles geweldig

Mijn vorige auto kwam daar vandaan. Al mijn auto's zijn daar ook in onderhoud en welke vraag je ook hebtze staan altijd voor je klaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Eind 2018 een tweedehands VW Touran gekocht. Super geholpen en helemaal tevreden met de auto. Dan komt er altijd een moment dat je de banden moet vervangen. Nu bleek dat er slotbouten geplaatst worden en een sleutel was niet terug te vinden. De eigen VW garage deed hier ontzettend moeilijk over, dus uiteindelijk teruggegaan naar R.F. de Wit. Hier hebben ze de slotbouten kosteloos verwijderd met een verwaarloosbare schade aan de velgen. Kortom na 10 maanden nog steeds een geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en vriendelijk

Afgelopen weekend een Citroen C1 gekocht na inruil van mijn vorige auto. Geen smoesjes, oeverloze afkrakerij van de inruiler, geen pressie maar gewoon een open gesprek met de vriendelijke en beleefde eigenaar. Je komt ze niet veel meer tegen maar autodealers als deze weten nog hoe je op een eervolle manier autodealer kan zijn. Een aanrader voor een goede en betrouwbare aanschaf.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht. Niet eerĺijk.

Ik heb best een dure auto gekocht eerst olieverbruik dit is door de Wit goed verholpen. Maar wat blijkt in 10 jaar tijd 9eigenaren en heeft echts voor schade gehad daar is met geen woord over gesproken terwijl ik er bij de aankoop wel heb gevraagd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Heer Boon, Uw recensie voelt als een mes in m'n rug. Bij verkoop is de auto volledig door ons nagetrokken, nergens blijkt dat deze auto schade heeft gehad. Zoals u weet kwam u met een klacht dat de motor olie verbruikte. Ondanks dit niet 100% onder garantie zou vallen, hebben wij dit toch kosteloos voor u opgelost, dit door de motor geheel te laten reviseren. Daarna hebben wij gratis een 1e onderhoudsbeurt uitgevoerd, en heeft u ook gratis over een leenauto kunnen beschikken. Daardoor ben ik hoogst verbaasd nu zo'n reactie van u te lezen. Ondanks uw reactie, ben ik toch bereid de auto terug te nemen, tegen een marktconform bedrag, ook al zijn we nu een jaar verder, die u probleemloos heeft gereden. Met vriendelijke groet, R.F de wit auto's

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd