met een goeie gezellige zweer je rijbewijs halen

kon snel terecht

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Super rijschool met goede instructeur

Ik heb mijn motor rijbewijs snel gehaald. Door begeleiding van een goede instructeur die precies weet wat je nodig hebt.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Het was leerzaam met duidelijke uitleg. Super ervaring bij Roadmasters

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

niet janken, gewoon doen.

Slim, attent, veilig en top geleerd. Dankjewel voor zo een leuke ervaring! 5 sterren

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb erg fijne lessen gehad van Vinca! Ze legde goed uit gaf goede tips en had geduld. Als ik iets niet snapte legde ze het op een andere manier uit waardoor ik het wel snapte

Duidelijke uitleg

De uitleg die ik heb gekregen tijdens het rijden was duidelijk en de communicatie voor het plannen van rijlessen was perfect.

Dikke prima

Duidelijk heldere afspraken. Duidelijle en fijne instructeur, helemaal niets op aan te merken.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Zeer fijne instructeur en een betrouwbare rijschool

Op mijn 47e heb ik besloten toch mijn rijbewijs te halen. Gelukkig had ik in Marcel een iets oudere, ervaren, rustige en zeer fijne instructeur. Mede door zijn goede begeleiding heb ik mijn tussentijdse toets én rijexamen in één keer gehaald.

Helemaal top

Ik ben vandaag geweest voor mijn BE examen ik had Richard als instructeur en kan niet anders zeggen dat ik uiterst tevreden ben over hoe het ging

Het zijn echt masters

De meeste bedrijven met de naam master erin maken die naam niet waar, maar hier wel.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Op een hele prettige en duidelijke manier richting rijbewijs BE

Michael heeft mij in twee dagdelen, met een hele rustige en duidelijke werkwijze, uitstekend voorbereid op het rijexamen voor mijn rijbewijs BE. Goede tips, blijk van vertrouwen en vooral voldoende herhaling hebben er voor gezorgd dat ik aansluitend op de lessen mijn rijexamen heb gehaald. Ik kan Roadmasters dan ook van harte aanbevelen.

Perfecte rijschool

Het was altijd gezellig om te rijden en heb beide examens in een keer gehaald. Alleen jammer dat ik 3 keer moest veranderen van rij instructeur dat was het enige nadeel

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Super fijne en leerzame lessen

Ik had rijinstructeur Barry en ik heb hem als super fijne en geduldige instructeur ervaren. De gesprekken in de auto waren altijd leuk en Barry is ook in voor een geintje waardoor ik met plezier rijles had. Ik heb een super leuke tijd gehad! Barry bedankt, Groetjes Hil

fijn en gezllig

Ik vond de rijlessen altijd zeer gezellig. Ook voelde ik geen druk tijdens het rijden, maar ik had het gevoel dat er mij echt wat werd geleerd, ipv dat mijn instructrice boos werd als ik een fout maakte. Ik heb een hele fijne ervaring gehad

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Super fijne lessen heel duidelijk! Ik raad dit iedereen aan ik ben zelf in 1 dag geslaagd.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Super op mn gemak!

Wat een fijne rijschool, zenuwachtig als ik was voelde ik me onwijs op mn gemak bij Michael. Kon alles zeggen, hij luisterde en kreeg goede tips. Bekeek wat ik al kon en stak extra energie in de aandachtspunten en gaf mij vertrouwen! Uiteraard geslaagd voor mn E achter B

Lekker relaxed

In één keer geslaagd

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Roadmasters heeft mij echt geleerd om zelfstandig te rijden.

Toen ik bij roadmasters kwam had ik al veel lessen gehad bij een andere rijschool, waar ik niet de training kreeg die ik nodig had. Met Menno heb ik uiteindelijk wel echt geleerd hoe het moet. Ook heb ik nog een aantal lessen met Mariska gehad, bij haar ook geweldige begeleiding! Als iemand met ADHD raad ik zeker Roadmasters aan bij mensen zoals ik.

Supper begeleiding

Voor mijn werk het aanhanger rijbewijs nodig. Supper Goede begeleiding gehad van mijn instructeur. Alles duidelijk uitgelegd op het mooie kantoor van Roadmasters. En keihard geslaagd natuurlijk! Supper!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Hele gezellige en veilige lessen gehad!

Echt een hele leuke tijd gehad tijdens mn lessen! Veel geleerd en echt een goeie aanrader:)

Geduldig

Gedulde rij instructeur

Perfect!

Vanwege de aanschaf van een caravan moest ik op zoek naar een rijschool waar ik mijn E achter B zou kunnen behalen. Ik heb bewust gezocht naar een goed aangeschreven rijschool die mij dat op een deskundige zou kunnen bijbrengen. Ik heb gekozen voor een hele dag lessen om er direct achter af te rijden. Gedurende de 6 uur lessen hebben we alla facetten veelvuldig kunnen oefenen en zijn mij de benodigde aanwijzingen en tips bijgebracht. Dat gebeurde in een prettige ontspannen sfeer. Voor mijn gevoel was het exact wat ik nodig had om mijn examen met een goed gevolg heb kunnen afleggen. Uiteraard had ik vooraf geen garantie en moest ik het zelf doen maar ik had voldoende vertrouwen opgedaan om de gevraagde proeven te kunnen uitvoeren.

Goede begeleiding

Ik heb een goede ervaring bij Menno gehad. Hij is erg vriendelijk en legt het op een goede en rustige manier uit.

Onwijs fijne rijschool

Ik heb les gehad bij Barry en het was super fijn! Heeft me altijd heel erg op mijn gemak gesteld en was super gezellig. De lessen waren altijd top en heb daardoor mijn rijbewijs in 1x gehaald!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik heb een goede en leerzame ervaring gehad ! Voelde me erg op mijn gemak en zou iedereen aanraden hierheen te gaan.