Top geregeld

Ik ben een stresskip en wilde voor mijzelf een iets aangepast pakket om mijn BE rijbewijs te halen. Dit was geen probleem en ik hem hem gehaald. Dus voor mij een top ervaring bij de roadmasters!

Menno is een topper

Alles wordt rustig uitgelegd en er hangt een ontspannen sfeer in de auto.

Gerichte feedback, fijne lessen.

Ik had oprecht iedere keer weer zin om te lessen. Dit kwam door Michael, hij zorgt voor een gezellig praatje, geeft gerichte feedback en laat je goed zelf reflecteren op hoe je iedere les hebt gereden. Hier leer je echt het meeste van! Ondanks dat Michael heel serieus en ‘streng’ kan zijn, zorgt hij er ook voor dat het altijd gezellig is in de auto.

Hele goeie ervaring

Ik heb een hele fijne les periode gehad bij Menno.

zeer hulpvaardig en goede leraar

Wij (mijn broertje Mike en ik)zijn begonnen bij rijcomfort, na de zelfdoding van de eigenaar heeft Marcel ons meegenomen naar roadmasters. Wat wij voor problemen gehad hebben heeft niets met Marcel te maken maar hij heeft ons erg geholpen om de rijlessen gewoon door te laten gaan. Nu hebben we sinds een paar weken ons rijbewijs. We willen namens Rick en Mike Bootsman en onze ouders Marcel en roadmasters bedanken voor alle hulp in het behalen van ons rijbewijs.

Heel gezellig en leerzaam!

De lessen waren altijd heel gezellig en leerzaam! Ik ging met plezier elke week weer lessen en ben in een keer geslaagd!

Veel gelachen in de auto.

Een super goede rijschool. Altijd gezellig in de auto en super goede uitleg. Altijd vriendelijk en gezelligheid

Ik heb erg genoten van mijn tijd in de auto.

Ik heb erg veel geleerd en heb het daarnaast ook erg gezellig gehad in de auto.

Ik heb het heel erg naar mijn zin altijd gehad bij Michael in de auto!

Gezellige en vooral persoonsgerichte rijlessen

Erg positief, michael heeft me goed geholpen en ookal ging het niet even soepel zoals ik verwacht had heb ik toch in 1 keer mn rijbewijs gescoord, al met al dikke duim omhoog

Leuk idee! Een waardebon!

Leuk dat jullie ook gepersonaliseerde waardebonnen uitgeven! De jarige was er héél blij mee! Bedankt! Reinier & Linda G.

Goed tempo, representatief voor het praktijkexamen

Positief, prettig leren, goed eigen tempo en alles om veilig te rijden wordt behandeld

een fijne leerschool met veel geduld en gezelligheid

het was altijd gezellig met shad :) altijd lachen waardoor je op een leuke manier leert. als iets niet goed gaat of iets niet lukt is er veel geduld en wordt er niet geïrriteerd gereageerd.

Zeer betrouwbare, prettige en professionele rijschool.

De rijlessen die ik bij RoadMasters heb gevolgd, heb ik als zeer prettig ervaren. Er was een goede sfeer, waardoor ik mij op mijn gemak voelde en dit bevorderde mijn leerweg. Ik vind RoadMasters betrouwbaar, omdat het contact, zowel mondeling als digitaal, duidelijk en goed georganiseerd is. Ook wist ik waar ik aan toe was doordat mijn rij-instructeur altijd professioneel bleef. Hij bereidde mij goed voor op zowel mijn theorie-, als mijn praktijk-examen. Het was een perfecte combinatie van professionaliteit en leren op een leuke en gezellige manier.

Super goede Rijschool

Ik heb fijne ritten gehad, veel geleerd en mede door Michael heb ik mijn rijbewijs in een keer behaald.

Gezellig

Top instructeur

Ik heb een zeer goede ervaring met Roadmasters, dus ik raad deze goede rijschool zeker aan!

Positief

Een goede ervaring. Mijn rijleeraar was altijd positief naar mij toe. Alleen de planning en communicatie over rijlessen kon iets beter.

Super fijne rijlessen gehad van Menno, duidelijke uitleg. Goede hulp, stelt je gerust waar nodig. Kan niet anders zeggen dan top!

Een top rijschool

Zeer goede en leerzame lessen. Mijn zus is in één keer bij Michael geslaagd en nu ik ook. Zeker aan te raden!

Super fijne rijschool

Fijne rijschool altijd eerlijk advies en je bent snel geslaagd.

Leuke en hele goede lessen.

Het niveau van de lessen wordt goed opgebouwd. Er wordt extra aandacht besteed aan dingen die je lastig vindt of waar jij nog extra oefening wilt hebben. Het contact is ook top!

Heel leuk gereden

Ik heb met Micheal een goede begeleider gehad. Hij leerde mij autorijden op een veilige manier. Nu kan ik verder gaan met rijden met mijn ouders er naast en als ik 18 ben kan ik ook zelf gaan rijden

'Ik ben zo door mijn lessen heen gereden!'

Gezellig en kritisch tegelijk. Altijd goede feedback.

Heel gezellig en gewoon enorm leerzaam!

Altijd erg gezellig in de auto. Altijd mezelf op mijn gemak gevoeld en mezelf ook zeker veilig gevoeld. Je merkt gewoon de ervaring die naast je zit en wat ze aan het doen zijn! Altijd gelachen in de auto en zeker naar mijn zin gehad. Was nooit een straf om te moeten gaan rijden, maar was juist altijd gezellig en fijn om de weg weer op te mogen gaan!