Top rijschool

Zeer goede begeleiding

Helemaal geweldig.

Deze ouwe knar kreeg van mijn vrouw als verassing een proefles bij Roadmasters. Iets waar ik altijd van droomde werd werkelijkheid, motorrijles. Les gekregen van Michael en eerlijk is eerlijk, wat een top instructeur is dat. Veel geduld, goede uitleg van alles en super gezellig ( maar dat geldt voor het hele team bij Roadmasters) Mocht je ooit van plan zijn om wat voor rijles dan ook te nemen, ze hebben van scooter, tot aanhanger, auto en motorrijles, zou ik zeker daar eens gaan informeren.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Hele fijne rijschool. In 1x geslaagd.

Veel geleerd!

Dagopleiding E achter B Goede indeling van de dag, goede instructies, voldoende tijd om te oefenen op verschillende locaties.

Prima rijsschool.

Prima rijschool. Fijne instructeurs. En flexibel. Ik kon last minute nog een gedeelte van mijn 1 daagse cursus op een andere dag doen. (op mijn verzoek).

Goede voorbereiding op BE examen

Bij Roadmasters mijn BE rijbewijs in 1x gehaald. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik heb veel kunnen oefenen. Ik had ervoor gekozen om 2x 3 uur te doen en op de 2e dag aansluitend examen. Ik vond dit zelf erg prettig. Ook fijn dat we veel gereden hebben in de omgeving van het CBR zodat je de omgeving al wat beter kent. Zo kun je vol vertrouwen het examen in.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Zeer tevreden, echt een aanrader!

Google? wat is de beste rij school van Nederland? Google: RoadMasters Rijopleidingen! Assendelft is voor mij niet om de hoek, maar ik kon daar snel terecht voor mijn E achter B, het was zeker de moeite waard! Van het begin tot het eind word je goed begeleid, vriendelijk personeel echt een aanrader! instructrice: Inge is echt een topper, ze is sociaal meedenkend, bewaard de rust, en streng wanneer het nodig is, (af en toe is het goed voor me, om even op de vingers getikt te worden) er is ruimte voor een pauze, ook de goodiebag is zeer attent, heb een leuke dag gehad. Bedankt! Groet, Onno Schaap Goedgroen Hoveniersbedrijf

6 sterren rijschool

Uitstekent begeleid van A tot Z. Michael zijn stijl van lesgeven is opbouwend en aangepast per leerling. Lukt een oefening de eerste keer niet? Geen probleem, Michael doorloopt de oefening stap voor stap zodat een complexe oefening ineens makkelijk geworden is. Ik raad iedereen aan om samen met Roadmasters een rijbewijs te halen!

Fijne rijschool!

Top Rijsschool en Barry, ik wil je graag bedanken voor de geweldige rijlessen. Ik waardeer je geduld, professionaliteit en de tijd die je hebt genomen om me te helpen een zelfverzekerde bestuurder te worden. Dankzij jou voel ik me nu klaar om de weg op te gaan. Nogmaals bedankt!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Geweldige ervaring bij deze rijschool

Na overstappen van rijschool naar deze heb ik geen moment spijt gehad toen ik bij Marcel in de auto stapte. Enorm fijne instructeur die zijn tijd neemt voor de leerling om alles op diegene zijn tempo alles uit te leggen. Altijd gezellige ritten gehad, naast dat het enorm leerzaam was! Geen moment spijt, bedankt Roadmasters en Marcel de rij-instructeur!!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Rijschool is heel vriendelijk geweldige instructeurs en als er iets geregeld moet worden zijn ze heel meedenkend! Een echte aanrader !

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

soms wat strikt en het heeft me helpen slagen!

In 35 uur goed leren autorijden. Alleen bij de eerste keer de auto in de avond was ik vergeten mijn licht aan te doen. Want ik had nooit een les in de avond gehad!

Vriendelijk en deskundig.

Door verschillende omstandigheden met meerdere instructeurs te maken gehad. En hoewel ze allemaal vriendelijk en deskundig zijn leek een overdracht niet altijd gedaan te zijn. Verder niks dan lof.

Super!

Fijne rijschool, duidelijke instructie en een geslaagde afronding.

Prettige rijschool

Een prettige rijschool, die de tijd neemt om verkeerssituaties die zich voordoen tijdens de lessen verder toe te lichten. En die jou leert dat auto rijden serieus is, maar vooral ook leuk is.

Super fijn!

Bromfiets (AM) rijbewijs gehaald bij Michael. Ik was super nerveus (faalangst) en had nog nooit een meter op een scooter gereden, maar dankzij de kalmheid en vriendelijkheid heb ik het in 1x gehaald! Wat ook erg prettig was, is dat ik goed geholpen werd aan de telefoon van te voren. Ik ben namelijk niet zo groot (1.53m) en pas niet op elke scooter, maar dat werd allemaal uitgezocht en ik werd netjes teruggebeld. Ik mocht eventueel ook eerst langskomen om te "passen", maar dat had ik niet nodig dankzij hun inzet! Als ik eenmaal de motivatie en het geld heb voor mijn autorijbewijs, kom ik zeker terug!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Super fijn!

Motor A rijbewijs bij Michael, Onwijs fijne maanden gehad bij Michael. In het begin was ik erg onzeker, Michael heeft mij hier heel fijn en prettig bij geholpen. Hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik instaat was om motor te rijden. Hierdoor zowel avb als avd is één keer gehaald. Michael, onwijs bedankt voor de fijne lessen, en tot ziens op de weg!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Hele goede ervaring bij deze rijschool!

Hele fijne instructeuren die je goed helpen en zorgen dat de les ook gezellig blijft!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Een goede uitleg en veel vertrouwen meegekregen voor het examen en het daadwerkelijk rijden met de eigen caravan. Heel fijn!

Fijn, informeel en deskundig

In kortste keren aanhanger rijbewijs gehaald. Goed voorbereid en gelijk geslaagd. Communicatie was goed en duidelijk. Aan te raden!

Leerzaam

Bij instructeur Richard mijn B+E rijbewijs gehaald. Ontzettend aardige en professionele instructeur. Tijdens de eendaagse cursus omzettend veel geleerd wat betreft het rijden met een aanhanger. Duidelijke uitleg en behulpzame tips tijden de oefeningen en altijd opbouwende kritiek. Super blij met de rijschool en instructeur. Zeker een aanrader!! Nogmaals ontzettend bedankt!!

Vakmensen team Roadmasters!

Echte vakmensen waardoor binnen 1 dag mijn E achter B gehaald! Grote dank!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Dank zij de opfriscursus zit ik nu met zelfvertrouwen en overzicht achter het stuur

Ik had m'n rijbewijs 30 jaar geleden gehaald, en daarna nooit gereden. Ik wilde nu graag gaan rijden, maar ik vond het eng. De instructeur liet me in een rustige sfeer alles oefenen van voertuigbeheersing tot invoegen en inhalen op de snelweg. Hij legde alles heel duidelijk, en rustig uit, en gaf opbouwende tips. Hij bouwde de lessen goed op en zorgde dat alles aan bod kwam. Zo kreeg steeds meer vertrouwen en het ging steeds beter. En nu rijd ik gewoon heen waar ik wil, zonder bang te zijn, haha, echt geweldig! Deze opfriscursus was fantastisch!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Fijne tijd , waarin ik op een professionele en leuke manier klaar werd gestoomd voor het rij-examen

Ik heb vanaf het begin af aan meteen het gevoel gehad dat ik te maken had met een fijn bedrijf. Met mijn aandoening werd ook rekening gehouden waardoor het erg vertrouwd aanvoelde . Nogmaals mijn dank voor alles !

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Rust, geduld, gezellig met een resultaat als succes

In twee blokken van 3 uur voorbereid op E achter B. Aandacht voor alle belangrijke zaken, zowel theorie als praktijk. Steeds geduldig herhalen en zoeken naar het punt waar het beter kan in een goede, positieve sfeer. Maar zeker ook gezellig en vooral steeds weer op je gemak stellen wanneer het niet lukt. Na al het oefenen en herhalen met vertrouwen naar het examen en dan (natuurlijk) ook halen. Bedankt voor de uitstekende uitleg, het vertrouwen en de rust! Echt een aanrader!

Bedrijfsgegevens

Marten Michielshof 39

1483CB De rijp

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.