Heel erg goed geholpen en kon direct terecht.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik had van Inge Smit les en het was gezellig en leerde op een opbouwende manier van haar

Ik was heel slecht met gevaren herkenning en inzicht. Maar Inge Smit heeft me echt door die die hele irritante fase heen geholpen en slaagde in één keer. Roadmasters is wel echt een aanrader

Duidelijke en leuke instructies

In een keer geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs dankzij de duidelijke en leuke lessen.

Super service en opleiding

De rijschool is super flexibel en snel in het maken van afspraken en doen wat nodig is om je te laten slagen! Menno is een goede trainer en heeft een prettige communicatie stijl. Ik kan hen iedereen aanraden!

Fijne rijschool

In een keer geslaagd en dat allemaal, omdat ik mijn lessen heb gevolgd bij deze rijschool. Hartelijk dank aan mijn rij-instructrice Inge. Zij is een rustige, relaxte, duidelijke instructrice die focust op het positieve.

super prettige rijlessen gehad

Ik heb rijles gehad van rijinstructrice Inge, en heb dit als super fijn ervaren. Naast de duidelijke instructies en het fijne werktempo heb ik het ook gezellig gehad in de auto.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Prettige sfeer en een top instructrice

Heb een fijne lestijd gehad bij roadmasters. Rijbewijs binnen 7 maanden gehaald, dankzij de gezellige en leerzame lessen van Sylvia :) Ik raad roadmasters zeker aan!

Geweldig!

Menno, je bent echt een topper! Je hebt alles op alles gezet om mij aan mijn rijbewijs te helpen. Mijn lessen begonnen met veel angst achter het stuur, maar dat is nu verleden tijd! Ik heb eindelijk mijn rijbewijs! Bedankt voor je kostbare tijd, geduld en alles wat ik van je heb mogen leren!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Leuk en erg duidelijk altijd

De lessen waren goed en altijd duidelijk, daarnaast ook erg gezellig met Michael

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Het is eenfantastische rijschool met leuke instructeurs

Het was een fantastische tijd bij roadmasters en ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Top ervaring zeer ervaren rij schoom

Vandaag me aanhanger rijbewijs behaald In 1 keer, goede instructie gehad Erg bedankt voor deze mooie dag en opleiding

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Ik heb de afgelopen tijd rijlessen van Shad gehad. Het waren hele fijne lessen en ik zat relaxed achter het stuur. Ik kreeg goede feedback en ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

Leuk

Leuke lessen gehad van Sylvia :) Ben in 1 keer geslaagd en ik vond de lessen leerzaam.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Geweldig begeleiding en uitleg.

Place to be.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Altijd op tijd die Richard en heel veel geduld ,ook precies op tijd laten afrijden . Was gezellig en heb mn examen in 1 keer gehaald toppers.

Super begeleiding

Goed begeleid door Menno voor mijn BE rijbewijs. Geeft heldere instructies en zorgt ervoor dat je goed voorbereid het examen kan doen.

Super!

Super leuke lessen gehad met Richard. Heb veel geleerd en zo ook mijn examen in 1 keer gehaald! Helemaal top.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

E achter B rijbewijs gehaald in 1 dag. Leuke dag met Micheal gehad. Overdag rijden, begin van de middag afrijden. In de ochtend prima uitleg gehad en lekker gereden. Daarna aansluitend afrijden.

Geweldig!!!!!

Sylvia was mijn rij instructeur, Top lessen gehad. Hele leuke en gezellige tijd gehad, veel geleerd in korte tijd. En zo ook in 1 keer mijn rijbewijs gehaaald! In 1 woord geweldige rijschool.

Top Rijdag

Ik had les van Menno gehad. Heel aardig en hij hielp overal weg goed mee. Daarom in 1x geslaagd

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Top rijschool

Het was erg leuk om hier te rijden. Zelf reed ik bij micheal. Hij leerde mij alles goed aan en heb veel gelachen tijdens de lessen! Ennn in 1x geslaagd!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Rijopleiding op maat, professioneel en vriendelijk. Zeer ervaren.

Menno is een uiterst vriendelijke en kundige instructeur. Pas zich aan, is duidelijk en eerlijk. Leeft zich in in de situatie van de leerling. Ik raad iedereen aan om bij RoadMasters Rijopleidingen les te nemen.

Topper rijopleidingen

Echt goed rij inspectuer een 1000 voor hem

Fijn!

Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de lessen. Wanneer er iets fout ging werd dit op een fijne manier uitgelegd. Het was erg leerzaam maar ook heel gezellig!

Gezellige en leerzame lessen

De lessen zijn goed leerzaam en je rijd afwisselende routes wat het leuk maakt. Er worden scherpe aanwijzingen gegeven en er wordt stapsgewijs naar het einddoel gereden.