Gezellig

Top instructeur

Ik heb een zeer goede ervaring met Roadmasters, dus ik raad deze goede rijschool zeker aan!

Positief

Een goede ervaring. Mijn rijleeraar was altijd positief naar mij toe. Alleen de planning en communicatie over rijlessen kon iets beter.

Super fijne rijlessen gehad van Menno, duidelijke uitleg. Goede hulp, stelt je gerust waar nodig. Kan niet anders zeggen dan top!

Een top rijschool

Zeer goede en leerzame lessen. Mijn zus is in één keer bij Michael geslaagd en nu ik ook. Zeker aan te raden!

Super fijne rijschool

Fijne rijschool altijd eerlijk advies en je bent snel geslaagd.

Leuke en hele goede lessen.

Het niveau van de lessen wordt goed opgebouwd. Er wordt extra aandacht besteed aan dingen die je lastig vindt of waar jij nog extra oefening wilt hebben. Het contact is ook top!

Heel leuk gereden

Ik heb met Micheal een goede begeleider gehad. Hij leerde mij autorijden op een veilige manier. Nu kan ik verder gaan met rijden met mijn ouders er naast en als ik 18 ben kan ik ook zelf gaan rijden

'Ik ben zo door mijn lessen heen gereden!'

Gezellig en kritisch tegelijk. Altijd goede feedback.

Heel gezellig en gewoon enorm leerzaam!

Altijd erg gezellig in de auto. Altijd mezelf op mijn gemak gevoeld en mezelf ook zeker veilig gevoeld. Je merkt gewoon de ervaring die naast je zit en wat ze aan het doen zijn! Altijd gelachen in de auto en zeker naar mijn zin gehad. Was nooit een straf om te moeten gaan rijden, maar was juist altijd gezellig en fijn om de weg weer op te mogen gaan!

Een hele goede ervaring

Top geregeld

Leuk en leerzaam

Altijd leuk en gezellig

Super rijschool !

Ik heb veel geleerd bij RoadMasters en ik kan het zeker aanbevelen! De lessen waren leerzaam en Menno is heel geduldig en legt alles rustig uit.

Super ervaring gehad!

Na compleet het vertrouwen te verliezen in rijscholen het hier weer weten terug te vinden. Les gehad op goed niveau en hierbij ook goede ondersteuning gehad. Wij zijn zeer tevreden!

Menno legde altijd alles goed uit en had veel geduld. Vond het heel fijn om bij hem te lessen, zeker aan te raden!

Altijd leerzaam en ook heel gezellig

Rijlessen bij roadmasters heeft zeker heel erg geholpen. Shad liet je heel erg vrij rijden maar kon ook wanneer nodig heel goed inzicht geven voor bepaalde situaties. Hele goeie en gezellige instructeur De auto had het alleen soms een beetje zwaar maar dat hoort erbij

Top rijschool!

Rijlessen bij Roadmasters kan ik zeker aanbevelen! Michael oefent heel gericht en geeft duidelijke feedback op een prettige manier. Hij denkt goed mee om de lessen in te plannen in je eigen schoolrooster en andere afspraken. Daarnaast heb ik mij altijd erg op mijn gemak gevoeld!

Uitstekende rijinstructeur -

Menno super bedankt voor de rijlessen die je hebt gegeven aan onze zoon. Fantastische en zeer bekwame rijinstructeur. De afspraken altijd netjes en zo flexibel als Nick door school of werk niet kon. We waren weer super blij met jou als rijinstructeur. Zowel Britt als Nick in 1x geslaagd 100% score dus TOP. Dank je wel voor alles en heel veel succes en plezier bij Roadmaster. We gaan je zeer aanbevelen. Groetjes Robert & Ellen

Gezellig & Vertrouwd

Het was altijd gezellig met Menno in de auto en ik ben blij dat ik bij hem rijlessen heb gevolgd!

Goed geregeld

Zeer goeie ervaring mijn tweeling allebei in 1 keer geslaagd .

Geweldig!

Goeie leerzame lessen. Vakkundig en rustig. Eerlijk feedback en een duidelijk uitleg. Zeer aangenaam ervaren.

dankjewel!!

Goeie uitleg

Er wordt rustig gekeken naar aandachtspunten en er wordt dan uitgelegd hoe het beter kan

Veel plezier met je rijbewijs!!

Rijden is leuk en leerzaam bij Roadmasters

Ik heb veel geleerd van Menno bij Roadmasters. En ben dan nu ook in het bezit van een rijbewijs! De opbouw van de lessen was erg fijn, waardoor ik rustig kon gaan beginnen en uit eindelijk langzamerhand steeds meer controle kreeg over de auto. Menno blijft altijd rustig en legt alles kalm en ontspannen aan je uit. Ik heb dan ook veel van mijn fouten geleerd! Rijschool Roadmasters is dan ook zeer zeker aan te raden.

Bedank voor je leuke recensie!

Geduld met geweldige instructies.

Ik heb mijn rijbewijs E achter B bij roodmasters mogen halen. Ik ben erg blij met de lesuren die Michael Kok mijn heeft mogen geven. Michael is een rustig persoon met veel geduld en een hele duidelijke uitleg over de situatie met een aanhangwagen. Door Michael zijn rust ben ik vol vertrouwen het examen in gegaan, en wat denk je? GESLAAGD! Dankje wel RoadMasters voor de uren die ik met jullie heb mogen door brengen, En wellicht tot in de toekomst! Met vriendelijke groet, Rick de Boer Eet Proef & Geniet

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was erg leerzaam en gezellig! Door Roadmasters kan ik nu met trots de weg op.