Heel prettig contact en supergoed les gehad!!!

Bij mijn zoektocht naar een rijschool om mijn auto+aanhanger te halen vond ik om te beginnen de website van Roadmasters erg goed, duidelijk en overzichtelijk. Daarna kreeg ik bij het bellen meteen iemand aan de lijn (geen antwoordapparaat zoals bij vele andere rijscholen bleek) Inge stond mij heel vrolijk en vriendelijk te woord. Ik was toen nog aan het oriënteren maar toen ik een paar weken later terugbelde om definitief voor Roadmasters te kiezen wist Inge nog precies wie ik was. Heel fijn die persoonlijke dingen. Op de rij-en examendag was Richard mijn instructeur en wat was (is) dat een ongelooflijke topper zeg! Super relaxed en kundig! Het was een heel gezellige dag en ik heb heel veel van Richard geleerd in één dag. Hij had (godzijdank) heel erg veel geduld en legde eindeloos uit hoe ik een straatje moest keren met ruim 11 meter voertuig, wat ik behoorlijk moeilijk vond. Door al zijn geduld en zeer goede uitleg ging ik heel ontspannen het examen in, en geslaagd!! yeh!! Als ik niet was geslaagd was dan had ik sowieso een super leerzame (en gezellige) dag gehad. Ik ben dus heel erg tevreden over Roadmasters en zou deze rijschool iedereen aanraden. Petra van der Meer

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Heb de rijlessen vooraf het examen als erg prettig ervaren.

Fijne rijinstructeur die alles duidelijk en rustig uitlegde. Heb erg prettig in de auto gezeten en zal deze rijschool aan iedereen aanbevelen.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Fijne duidelijke rustige instructeur, top ervaring

We hebben met zijn drieën cursus aanhangwagen, categorie E achter B gevolgd. paar uur s' avonds en paar uur s'ochtends daarna examen gehad en alle 3 geslaagd. Michael heeft ons deze cursus gegeven en wat een fijne instructeur is dit zeg. Rustig, duidelijk en gezellig. We hebben er gewoon een gezellig dagje van gemaakt met zijn vieren. Bedankt nogmaals !

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Relaxte sfeer, prettige manier van kennis overbrengen.

Wij zijn met 3 collega’s gestart met de dagopleiding rijbewijs BE. We hebben met een glimlach de cursus doorlopen en alle drie geslaagd. Ik zou het iedereen aanbevelen.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Mike super toffe instructeur :)

Persoonlijk gerichte ontwikkeling

voor mijn motorrijbewijs (A) heb ik rijlessen gevolgd bij Roadmasters, zij nemen de tijd om samen met jou te kijken naar het best passende traject voor jouw persoonlijke ontwikkeling! Als dat betekent dat je iets meer tijd nodig hebt om met zekerheid je examen te kunnen halen zorgen zij ervoor dat die ruimte er is. door middel van positieve feedback en duidelijke terugkoppeling van de instructeurs maak je snel grote stappen en is slagen een eitje!

Top geregeld

Super bedrijf duidelijke uitleg en zeer vriendelijk team .

Uitstekende tips en rijinstructeur

Dankzij een ochtend lessen met Richard mijn e achter b gehaald. Goede en rustige instructeur die duidelijke uitleg geeft!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Toffe instructeur, professioneel & in 2 maanden rijbewijs in de pocket!!!

Haal je motor rijbewijs bij Roadmaster! Les bij een relaxte toffe ervaren instructeur & deze man stoomt je klaar voor beide examens en in mijn geval heb ik ook mijn theorie gehaald via een digitale itheorie cursus op aanraden van mijn favoriete instructeur. Ik ben super blij met mijn motor rijbewijs & ga nu voor E achter B! Bedankt Mike!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Super goed begeleid. Leuk en spontaan personeel en begripvol.

Uitstekend ondersteund

Ik heb zelf een pakket van 35 uur genomen en ben in 1 keer geslaagd dankzij de uitstekende ondersteuning van mijn rijinstrutirise. Doordat ze er altijd gelijk boven opzat als er een fout werdt gemaakt groot of klein hebben slechte gewoontes niet eens een moment de kans gekregen om er in te kruipen. Ik ben ontzettend dankbaar voor de fantastische hulp en ik raad Road masters zeker aan.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Zowel het afspreken voor de rijles en examen met Inge ging erg goed. Makkelijk in de omgang en duidelijk met de uitleg met veel praktische tips die duidelijk het verschil hebben gemaakt met het examen dat met een goed resultaat is afgesloten!

Top rijschool

Zeer goede begeleiding

Helemaal geweldig.

Deze ouwe knar kreeg van mijn vrouw als verassing een proefles bij Roadmasters. Iets waar ik altijd van droomde werd werkelijkheid, motorrijles. Les gekregen van Michael en eerlijk is eerlijk, wat een top instructeur is dat. Veel geduld, goede uitleg van alles en super gezellig ( maar dat geldt voor het hele team bij Roadmasters) Mocht je ooit van plan zijn om wat voor rijles dan ook te nemen, ze hebben van scooter, tot aanhanger, auto en motorrijles, zou ik zeker daar eens gaan informeren.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Hele fijne rijschool. In 1x geslaagd.

Veel geleerd!

Dagopleiding E achter B Goede indeling van de dag, goede instructies, voldoende tijd om te oefenen op verschillende locaties.

Prima rijsschool.

Prima rijschool. Fijne instructeurs. En flexibel. Ik kon last minute nog een gedeelte van mijn 1 daagse cursus op een andere dag doen. (op mijn verzoek).

Goede voorbereiding op BE examen

Bij Roadmasters mijn BE rijbewijs in 1x gehaald. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik heb veel kunnen oefenen. Ik had ervoor gekozen om 2x 3 uur te doen en op de 2e dag aansluitend examen. Ik vond dit zelf erg prettig. Ook fijn dat we veel gereden hebben in de omgeving van het CBR zodat je de omgeving al wat beter kent. Zo kun je vol vertrouwen het examen in.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Zeer tevreden, echt een aanrader!

Google? wat is de beste rij school van Nederland? Google: RoadMasters Rijopleidingen! Assendelft is voor mij niet om de hoek, maar ik kon daar snel terecht voor mijn E achter B, het was zeker de moeite waard! Van het begin tot het eind word je goed begeleid, vriendelijk personeel echt een aanrader! instructrice: Inge is echt een topper, ze is sociaal meedenkend, bewaard de rust, en streng wanneer het nodig is, (af en toe is het goed voor me, om even op de vingers getikt te worden) er is ruimte voor een pauze, ook de goodiebag is zeer attent, heb een leuke dag gehad. Bedankt! Groet, Onno Schaap Goedgroen Hoveniersbedrijf

6 sterren rijschool

Uitstekent begeleid van A tot Z. Michael zijn stijl van lesgeven is opbouwend en aangepast per leerling. Lukt een oefening de eerste keer niet? Geen probleem, Michael doorloopt de oefening stap voor stap zodat een complexe oefening ineens makkelijk geworden is. Ik raad iedereen aan om samen met Roadmasters een rijbewijs te halen!

Fijne rijschool!

Top Rijsschool en Barry, ik wil je graag bedanken voor de geweldige rijlessen. Ik waardeer je geduld, professionaliteit en de tijd die je hebt genomen om me te helpen een zelfverzekerde bestuurder te worden. Dankzij jou voel ik me nu klaar om de weg op te gaan. Nogmaals bedankt!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Geweldige ervaring bij deze rijschool

Na overstappen van rijschool naar deze heb ik geen moment spijt gehad toen ik bij Marcel in de auto stapte. Enorm fijne instructeur die zijn tijd neemt voor de leerling om alles op diegene zijn tempo alles uit te leggen. Altijd gezellige ritten gehad, naast dat het enorm leerzaam was! Geen moment spijt, bedankt Roadmasters en Marcel de rij-instructeur!!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Rijschool is heel vriendelijk geweldige instructeurs en als er iets geregeld moet worden zijn ze heel meedenkend! Een echte aanrader !

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

soms wat strikt en het heeft me helpen slagen!

In 35 uur goed leren autorijden. Alleen bij de eerste keer de auto in de avond was ik vergeten mijn licht aan te doen. Want ik had nooit een les in de avond gehad!

Vriendelijk en deskundig.

Door verschillende omstandigheden met meerdere instructeurs te maken gehad. En hoewel ze allemaal vriendelijk en deskundig zijn leek een overdracht niet altijd gedaan te zijn. Verder niks dan lof.

Marten Michielshof 39

1483CB De rijp