Het was altijd gezellig met Shad. Goede instructeur en een gezellige vent. Alles in 1x gehaald! Super blij!

Altijd gezellig en heel leerzaam tijdens de lessen

Heb een leuke tijd gehad met menno. De lessen waren altijd leuk en leerzaam. Ben op het examen vervolgens in 1 keer geslaagd!

Gezellige Tijd en leerzaam!

Leuke tijd gehad met shad een hele goede rij instructeur

Menno is een super fijne en goede instructeur. Hij heeft mij altijd erg goed auto rijles gegeven, daardoor ben ik dan ook in 1x geslaagd!

Gezellig en goed!

Rustige, duidlijke uitleg van Richard. En altijd gezellig in de auto!

Goede begeleiding gehad van Menno, aanrader voor iedereen

Super goede en fijne ervaring

De rijlessen die ik van Michael had waren altijd top. Hij begeleidt goed, zorgt voor motivatie en geeft goede tips. Mede dankzij Michael heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald!!

Geweldig en fijne lessen

Fijne lessen met goede uitleg en na de les ff napraten hoet het was en wat beter kan . Ik wil Marcel extra bedanken voor de fijne lessen

Het was gezellig in de auto, en ondanks ik zelf veel te kritisch was voor me zelf, ben im toch in 1 x geslaagd voor E achter B. Allemaal dankzij Micheal. Nogmaals Micheal bedankt!!

Helemaal top

Mijn instructeur heeft mij door alle lessen heen getrokken, ondanks dat mijn motivatie zakte heeft hij het toch voor elkaar gekregen mij te blijven motiveren. Super geduldig en rustig - dit gaf een fijne sfeer en een goed gevoel. Heel veel geleerd, fouten goed herhaald. Echt een super goede rijschool met mensen die weten hoe dit vak uitgeoefend hoort te worden

Erg goede rijschool, in een keer geslaagd

Zeer goede rijschool, wordt goed opgeleid tot bestuurder en fijn contact.

Rijles nemen heb ik erg lang uitgesteld, omdat ik enorm nerveus was en dacht dat ik het niet zou kunnen. Marcel heeft me tijdens elke rijles enorm geholpen hiermee. De uitleg is duidelijk en na elke les wordt er besproken wat goed en minder goed gaat. Ik voelde me meteen op mijn gemak en zou het iedereen aanraden.

Goed, erg duidelijk en gezellig.

Duidelijke instructies en uitleg bij leerpunten en complimenten bij goede punten. Veel gezelligheid tijdens het rijden (als het kan). Ik ging altijd met veel plezier mijn rijles in!

Een gezellige en goede rijschool

Ik vind het een goede rijschool want ik heb veel geleerd tijdens mijn lessen maar het ook gezellig gehad met mijn rij-instructeur. Ook werd ik goed begeleid en daardoor ben ik met een goed gevoel het examen in gegaan.

Geweldig!

Een dagcursus gehad voor mijn aanhangrijbewijs en meteen gehaald! Super blij mee en een leuke rij-instructeur.

Super leuke en gezellige lessen!

Ik vond het lessen altijd super leuk en ik heb veel geleerd. Met Menno was het altijd gezellig!

Leuke rijschool en snel dingen geleerd.

Ik begon met rijden en als je dan eenmaal begonnen bent gaat het allemaal van zelf. Ik kreeg een goed gevoel als de instructeur naast me zat en dat geeft je ook vertrouwen

Goede ervaring gehad

Mijn rijinstructeur was heel vriendelijk en heb vrel van hem geleerd hierdoor ben ik ook geslaagd voor mijn examen

goede voorbereiding en geweldig einde

Ik heb vanaf dag 1 een geweldige ervaring gehad met de rijschool en mijn rij instructeur Marcel. Hij heeft mij enorm goed voorbereidt en mij alles laten zien wat ik nodig had, ik zie bij andere rijscholen een aanpak waarvan ik zeker weet dat die niet beter is als hier. Enorm tevreden!!

Leerzaam en gezellig

Naast het feit dat de lessen erg effectief zijn en ik de basis voor het autorijden erg goed heb meegekregen, zal vooral de gezelligheid tijdens de rijlessen mij bij blijven. Er viel altijd wel wat te praten bij Shad in de auto en hij was altijd vrolijk en gezellig. Heel erg bedankt!!

Top!!

Goede ervaring!

Met Shad is het altijd gezellig en comfortabel, maar wanneer het moet kan hij ook streng zijn.

ik heb het ervaren als een gezellige en ook goed leerproces waarbij het vaak leuk was, maar soms ook streng als je bijvoorbeeld voor de zoveelste keer naar je koppeling blijft kijken tijdens het schakelen. Ook als ik er een keer niet lekker in zat, wist Shad vaak goed wat hij kon doen/zeggen zodat ik bijvoorbeeld weer wat rustiger werd. Al om al ik ben erg blij dat ik voor roadmasters heb gekozen en ik raad het iedereen ook zeker aan. :)

Masters

Super goeie service van de rijschool en heel uitstekende begeleiding waardoor ik binnen een korte periode van minder dan 10 lessen ben geslaagd. Erg dankbaar.

Heel veel plezier!

Ik heb bij Shad een fijne tijd gehad en ben mede door hem geslaagd!

Top geregeld

Ik ben een stresskip en wilde voor mijzelf een iets aangepast pakket om mijn BE rijbewijs te halen. Dit was geen probleem en ik hem hem gehaald. Dus voor mij een top ervaring bij de roadmasters!