Zeer goeie rij ervaring met een goeie Rijinstructeur

Super leuke rijlessen

Altijd een fijne sfeer tijdens de rijlessen met Shad. Naast de gezelligheid ook nog eens effectief en leerzaam en daardoor in een keer mijn theorie- en praktijkexamen gehaald!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Er wordt super goed les gegeven!

Inge is heel aardig en legt alles stap voor stap uit, ze let ook goed op alles en houdt alles heel comfortabel. Heb het daarnaast super gezellig gehad in de rijlessen! Goede rijschool, alles is heel goed geregeld, ook met de theorielessen die door de rijschool worden aangeboden.

Super goed!

Dankzij Inge alles in 1 keer kunnen halen! Mega blij mee!

Fijne rijschool

Fijne en vlotte communicatie. Prettige instructeur. Leuke lesdag gehad en uiteindelijk geslaagd!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Heel fijn & leerzaam!

De lessen waren erg leerzaam. Blij met m’n keuze om voor RoadMasters te gaan.

Gezellig, leerzaam en motiverend

Mijn ervaring bij rondmaaiend is heel goed. Ik heb met 3 instructeurs gereden aangezien ik een beperkte beschikbaarheid heb omdat ik in het buitenland studeer. Alles werd altijd heel soepel geregeld en was altijd snel een oplossing. Bij alle drie was het gezellig in de auto. En het is altijd fijn om van meerdere verschillende tips te horen zo leer je het snel! Ik vind roadmasters helemaal Top!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Goede en leuke rijschool!

Top rijschool en top instructeur! Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Er wordt goed gekeken waar je moeite mee hebt om dit extra te oefenen. Daardoor heb ik ook beide motor examens in 1x gehaald! Dank voor de top lessen en fijne sfeer! Ik zou Rijschool Roadmasters zeker aanraden!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Super top team en gezellig

Ik heb echt in een hele korte tijd veel geleerd en vooral meer zelfvertrouwen gekregen. Ik ga "Radio Menno" nog missen in mijn oor en ook zijn collega's op de zelfde frequentie soms, haha. Zal vaak zijn instructies in mijn hoofd nog herhalen. Super blij en trots dat ik samen met Roadmasters mijn motorrijbewijs heb gehaald.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Geweldig, ik ben super begeleid!

Ik heb mijn rijopleiding gevolgd bij instructrice Inge. Dit is een super keuze geweest, want zij heeft mij veilig en zelfverzekerd laten voelen achter het stuur. Ik had een heel fijne klik met haar, omdat het altijd gezellig was en ze geeft de juiste feedback op een goede manier! Ik ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd voor mijn theorie en praktijk mede dankzij haar natuurlijk. Ik kijk terug op een onwijs leuke tijd!

Professioneel en zeer behulpzaam

Wat een professionele, gedreven en enthousiastelingen bij RoadMaster. Los. Direct bij contact leggen heel vriendelijk en snel geïnformeerd. Waar door verschillende factoren bij ons de planning wijzigde waren de mannen van RoadMaster behulpzaam en oplossend. Een hele dikke aanrader

Super!

Het was altijd gezellig en een goede begeleiding. Met veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald! Top!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Motor

Zonder Silvia had ik nooit me papiertje gehaald

Ik had dit jaar een doel na 30 jaar eindelijk me rijbewijs halen. De theorie was een ding maar ik zette door en na mondeling gehaald. Ik had nog een maand en dan praktijk examen silvia is een heerlijk mens ze is tot het laatst streng geweest ik had iets met intrappen koppeling inplaats van me rem dus heb heel vaak gehoord haal die voet van die koppeling hahaha Dat ik examen had zat ze zo in me hoofd haal die voet van die koppeling en het had gewerkt in 1 keer geslaagd . Nancy

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik vond het een fijne ervaring en een vertrouwt gevoel.

Heel erg fijn en vertrouwt

Compleet

De rijopleiding E achter B heb ik echt als een feest ervaren. Zeer professionele duidelijke uitleg en daarbij de rust en ruimte om te leren maakt het compleet.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Top professioneel en leuk tegelijkertijd

Helemaal top, prima prijs, hoge kwaliteit en professionaliteit. Ook perfect materiaal, niks meer aan doen!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Snelle maar goede ervaring bij menno in de auto

Ik heb weinig lessen gehad naar mijn idee, maar het waren wel goede lessen waar ik veel van geleerd heb in een korte tijd

in een keer geslaagd

hij legt het goed uit en is gezellig in de auto dat is ook weleens lekker

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Ik vond de les erg goed georganiseerd, ook werden er duidelijk instructies gegeven waardoor ik met veel plezier het rijden onder die knie kreeg!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Fijne rijinstructeur bij professionele rijschool

Marcel is een fijne, bekwame rijinstructeur die jou goed leert rijden en tegelijkertijd je eigen rijstijl laat ontwikkelen. Hij blijft rustig, is nuchter en houdt je goed bij de les. Daarbij is er tijd voor een leuk kletspraatje als je dit wilt. Aan het einde van de les wordt er vaak even kort geëvalueerd, dit heb ik als zeer positief en nuttig ervaren. Tijdens de lessen geeft Marcel eerlijke maar altijd opbouwende feedback. Ook is er ruimte voor eigen inbreng, bijv. als je bepaalde facetten (snelweg/rotonde etc) extra zou willen oefenen. Ik ben uiteindelijk in één keer geslaagd:). Ik heb de lessen met veel plezier gevolgd en zou Marcel als instructeur aan een ieder van harte aanbevelen!

Mega fijne ervaring

Ik heb een mega fijne ervaring gehad dankzij instructrice Inge! Ik ben haar heel dankbaar voor de fijne ervaring, de hulp & dat ze mij altijd gerust stelde. Ik heb een hele fijne & gezellige tijd gehad tijdens het lessen. Dankzij Inge kijk ik met een positief gevoel terug op de het behalen van mijn autorijbewijs!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Top rijschool met een top instructrice

Super vriendelijke rij instructrice gehad (Inge) die door haar goede vaardigheden mij zo aan het rijden heeft gekregen en ben ik in 1x geslaagd!!!

Aanrader!

Ik heb het heel leuk gehad met Shad in de auto, hij is echt een topper en kon alles goed uitleggen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!! Ik ga onze gezellige wekelijkse ritjes nog missen. Bedankt Shad!

Hop Hop Gas Erop!

Vandaag mijn rijbewijs gehaald en dat in 1 keer!! Wat was ik nerveus en zenuwachtig maar door mijn instructrice Inge Smit die mij er doorheen heeft gesleept heb ik dit toch maar even geflikt. Wat een bijzondere vrouw is Inge en wat heeft ze een geduld met mij moeten hebben… deze instructrice gaf mij de kracht en het doorzettingsvermogen waardoor ik mijn rijbewijs heb gehaald. Bedankt voor deze mooie ervaring. Ik ben je dankbaar Inge! Liefs Cindy

SUPER GEZELLIG!

Ik heb les gehad van Richard. Ik heb super fijne lessen gehad! Dankzij Richard ben ik in 1x geslaagd :)