Het is eenfantastische rijschool met leuke instructeurs

Het was een fantastische tijd bij roadmasters en ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Top ervaring zeer ervaren rij schoom

Vandaag me aanhanger rijbewijs behaald In 1 keer, goede instructie gehad Erg bedankt voor deze mooie dag en opleiding

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Ik heb de afgelopen tijd rijlessen van Shad gehad. Het waren hele fijne lessen en ik zat relaxed achter het stuur. Ik kreeg goede feedback en ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

Leuk

Leuke lessen gehad van Sylvia :) Ben in 1 keer geslaagd en ik vond de lessen leerzaam.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Geweldig begeleiding en uitleg.

Place to be.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Altijd op tijd die Richard en heel veel geduld ,ook precies op tijd laten afrijden . Was gezellig en heb mn examen in 1 keer gehaald toppers.

Super begeleiding

Goed begeleid door Menno voor mijn BE rijbewijs. Geeft heldere instructies en zorgt ervoor dat je goed voorbereid het examen kan doen.

Super!

Super leuke lessen gehad met Richard. Heb veel geleerd en zo ook mijn examen in 1 keer gehaald! Helemaal top.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

E achter B rijbewijs gehaald in 1 dag. Leuke dag met Micheal gehad. Overdag rijden, begin van de middag afrijden. In de ochtend prima uitleg gehad en lekker gereden. Daarna aansluitend afrijden.

Geweldig!!!!!

Sylvia was mijn rij instructeur, Top lessen gehad. Hele leuke en gezellige tijd gehad, veel geleerd in korte tijd. En zo ook in 1 keer mijn rijbewijs gehaaald! In 1 woord geweldige rijschool.

Top Rijdag

Ik had les van Menno gehad. Heel aardig en hij hielp overal weg goed mee. Daarom in 1x geslaagd

Top rijschool

Het was erg leuk om hier te rijden. Zelf reed ik bij micheal. Hij leerde mij alles goed aan en heb veel gelachen tijdens de lessen! Ennn in 1x geslaagd!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Rijopleiding op maat, professioneel en vriendelijk. Zeer ervaren.

Menno is een uiterst vriendelijke en kundige instructeur. Pas zich aan, is duidelijk en eerlijk. Leeft zich in in de situatie van de leerling. Ik raad iedereen aan om bij RoadMasters Rijopleidingen les te nemen.

Topper rijopleidingen

Echt goed rij inspectuer een 1000 voor hem

Fijn!

Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de lessen. Wanneer er iets fout ging werd dit op een fijne manier uitgelegd. Het was erg leerzaam maar ook heel gezellig!

Gezellige en leerzame lessen

De lessen zijn goed leerzaam en je rijd afwisselende routes wat het leuk maakt. Er worden scherpe aanwijzingen gegeven en er wordt stapsgewijs naar het einddoel gereden.

Heel erg fijn!

Hele fijne en gezellige rijlessen gehad van Sylvia. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs met een TTT erbij. Echt een aanrader!

Spannend

Ik vond het spannend maar het is gelukkig goed afgelopen

Ge wel dig

Relaxte, aardige en gezellig rijinstucteur. Ik raad iedereen aan om bij deze rijschool te gaan voor je rijbewijs.

Kwaliteit en ervaring

In een keer geslaagd voor mijn rij-examen, mede dankzij het vertrouwen dat ik kreeg van Michael. Hij is een hele vriendelijke en rustige rij-instructeur, heeft veel ervaring, en zorgt dat je de verrichtingen echt goed onder de knie krijgt. Hij zit heel ontspannen in de auto, maar is ondertussen scherp op elk detail. Hele goede ervaring met deze rijschool!

Goede en prettige rijschool

Michael en Menno zijn hele vriendelijke en rustige instructeurs. Intake gedaan met Michael voor het BE rijbewijs. De eendaagse rijcursus en examen was met Michael. Goede uitleg over wat je te wachten staat voor het afrijden. Geduldige, rustige instructie over de bijzondere verrichtingen. Zeker aan te raden.

Super fijn gelest

Heel erg leuk

Ik kwam aan en ik werd meteen warm welkom geheten, door de rij instructeur Hij was heel aardig en ik heb een leuke dag gehad.

goeie en leuke rijles

in de lessen die ik heb gekregen heb ik veel gelachen en geleerd en heb ik op geen enkel moment gehad of gedacht dat ik het niet zou halen. je word op de juiste en leuke manier voorbereid voor het echte werk.

Echt super!

Hele leuke en leerzame lessen. Vond het ook fijn dat ik een tussentijdse toets had.