Aanrader

Een fijne rijschool, een geduldige maar ook gezellige instructeur (Marcel) en daarbij flexibiliteit met het maken van afspraken. Nog in één keer geslaagd ook, dus wat mij betreft zeker een aanrader!

In één keer geslaagd

Punktueel, vriendelijk en proffessionele rijles.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Onwijs fijne les en hele duidelijke uitleg

Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen. Het was een hele leerzame en gezellige dag.

Hele fijne rijopleiding!

Ik heb de lessen altijd als heel fijn ervaren, met dank aan Marcel! Rustige en duidelijke uitleg en stelde me gerust. Het contact, zoals het plannen van de lessen met Marcel verliep altijd perfect. Ook de online theorie cursus werkte erg fijn. Ik wil daarom Roadmasters heel erg bedanken voor de prettige ervaring en raad het daarom zeker aan!

Leuke instructeur

Erg vriendelijk en alles goed en duidelijk uitgelegd. Scooterrijbewijs binnen 1 dag in de pocket. Aanrader voor anderen om bij Menno te rijden!!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Bromfiets

Top?

Heel relaxed begeleid in 2 maal 3 uurtjes lessen. Een stuk beter dan 7 uur rijden en dan moe je examen in gaan :)

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Zeer vakkundig en meedenkend!

Super goede les gehad voor me BE, en meteen geslaagd ! Zeer fijne sfeer en duidelijke instructies! Ook via de mail en telefoon vooraf zeer vriendelijk en meedenkend.

Fijne relaxte opleiding

Was een ontspannen duidelijke opleiding voor mijn E achter B. Was een goede leerzame dag, ging met vertrouwen het examen in.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Geruststellend en een duidelijke uitleg

Heb 2 leuke en leerzame dagen gehad. Doordat er op een rustige en prettige manier onderdelen worden uitgelegd.

Helemaal top

Snel mijn rijbewijs gehaald en echt leuke lessen gehad!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Heb een enorm positieve ervaring met roadmasters! Er wordt mee gedacht met je situatie en ze zijn enorm vriendelijk!

Juiste rijopleiding

Een zeer goed rijopleidings bedrijf met duidelijk en goede aanpak met lesgeven.

Top ervaring gehad!!

Ben hartstikke blij met Roadmasters, Raad het iedereen aan!

Geweldig!

Ik heb een lange periode met veel spanning gehad. Micheal heeft mij hierin super goed gesupport. Ik heb 100% een top tijd gehad. En super leuke gezellige en leerzame lessen!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Goede uitleg en plezierige ervaring

Goede uitleg en plezierige ervaring, een aanrader als je je E achter je B wilt gaan halen.

Gedegen rijopleiding

Mijn instructeur had erg veel geduld met mij. Als 58 jarige met nul rijervaring was invoegen op de snelweg een probleem voor mij. We hebben het uit den treure geoefend, zelfs tot op de dag van praktijk examen. Resultaat; geslaagd.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

super tevreden met het behalen van het BE rijbewijs

kreeg les van Menno duidelijk en relax het examen in gegaan en natuurlijk in 1 keer geslaagd! Nu de andere 5 collega's nog!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Aanhangwagen

Voor dat ik bij roadmasterd lessen had was ik al een paar keer gezakt met een andere rijschool. Ik vond het heel fijn dat Michael zo veel geduld had. Op het moment zij wat ik goed of fout deed, als ik het fout deed liet hij mij zijn dat het kan gebeuren en wat ik moest verbeteren en hoe ik day kon doen. Ik heb heel erg genoten van mijn rijlessen en ben heel blij met Michael

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Erg makkelijk in planning en snel herexamen!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Lessen gehad bij Marcel, zeer goede instructeur. Erg geduldig en kalm. Fijne ervaring met Roadmasters.

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Fijne rijschool, stelt je op je gemak!

Hele fijne rijschool die je echt goed begeleid naar het examen! Leuke en leerzame lessen van Marcel gehad. Elke keer weer de verbeterpunten opgepakt en daar veel aan gewerkt! Heb een leuke en leerzame tijd gehad!

Heel fijn!

Afgelopen vrijdag mijn rijbewijs in 1x gehaald dankzij roadmasters! Een super fijne rijschool die gericht is op slagen. Alles goed en snel geregeld en altijd behulpzaam. Ik heb het heel gezellig gehad met Richard in de auto! Bedankt Roadmasters voor alles!

• Voor welke categorie ben je geslaagd? Auto

Gelukkiger kan je mij niet krijgen!

Na een proefles was voor mij duidelijk dat ik verder wilde bij Roadmasters, puur omdat ik meteen het gevoel had van begrip icm humor en geduld. Bij mijn vorige rijschool voelde ik mij onzeker achter het stuur en dit verdween hier als sneeuw voor de zon!

Motiverend.

Bij Marcel heb ik autorijles gehad. Super gemotiveerde rij-instructeur. Een hele leuke ervaring en ik raad Roadmasters zeker weten aan. Ik ben erg positief.

Leerzaam en gezellig!

Ik heb bij Michael gereden voor mijn autorijbewijs, en ondanks de gekke corona maanden is het allemaal goed gelukt. Duidelijke afspraken maar ook flexibel gezien de omstandigheden, gezellige en leerzame lessen en helemaal klaargestoomd voor het examen. Goed meegedacht over het juiste pakket en extra lessen en een fijne sfeer in de auto. Rustige uitleg en ik voelde me op mijn gemak om alle vragen te stellen die in me opkwamen. Ben in 1x geslaagd!