Top rijlessen!

Ik zat bij Ron altijd op mijn gemak in de auto en wanneer er een keer iets minder goed ging, legde hij rustig en duidelijk uit wat ik de volgende keer beter kon doen. Ik zou het zeker aanraden om bij hem op les te gaan!

Fijne rijlessen met goede begeleiding!

De rijlessen van Ron waren altijd gezellig. Hij heeft er voor gezorgd dat ik meer vertrouwen kreeg in mezelf en in het rijden. Ron is altijd rustig en begripvol, waardoor ik me altijd veilig voelde in de auto. Ik kan Ron zeker aanraden, vooral als je snel zenuwachtig bent of faalangst hebt!

super relaxed en fijne rijschool!

Ron is een fijne instructeur die de tijd neemt om je alle onderdelen van het autorijden het beste uit te leggen. Zijn lessen zijn erg relaxed en en leerzaam!

Helemaal top

Alles in 1 keer gehaald, alles word op een hele fijne rustige manier uitgelegd. Ook een gezellig praatje kun je zeker maken. Ik raad het zeker aan om hier te lessen.

hele fijne rijschool!

Mijn ervaring is echt heel goed. Super lieve mensen en helpen je als t ff niet goed lukt of een dag toch opeens niet kan.

Ik heb deze rijschool als super ervaren!

Ik raad autorijschool Ron Ouwens zeker aan! Ron is een super sociale, rustige en aardige rij-instuctuur die altijd het beste met je voor heeft. Niet alleen hebben Ron en Suzan bet beste met je voor, maar ze bieden ook super goede service aan. Als er iets is, dan kan je altijd bij ze terecht voor eerlijk advies en hulp. Ze geven goede feedback en zijn ook zeker in voor wat humor tijdens de lessen. Kortom, een zeer goede rijschool!

Fijne en gezellige lessen

Wat fijn is aan deze rijschool is dat je 1 instructeur hebt. De lessen worden gepersonaliseerd. Vanaf het begin al een fijne klik met Ron, waardoor de rijlessen vanzelf leuk worden. Verder is er sprake van een relaxte sfeer tijdens de rijlessen. Al met al een top rijschool’

Super rijschool

Mijn rijlessen bij Ron heb ik als enorm prettig ervaren. Ron is iemand die alles goed kan uitleggen en daarnaast erg rustig en sociaal is. Ron neemt alle tijd voor je. Al met al een hele fijne rijschool die ik zeker aanraad.

Kwalitatieve rijles voor een goede prijs!

Ongeveer drie jaar geleden gestart met het volgen van rijlessen bij Autorijschool Ron Ouwens. Bij aanvang van de rijlessen meteen al een fijne klik met Ron. Dit omdat het een rustige, duidelijke en gezellige instructeur is. Ik startte als een onzekere bestuurder met angst voor de snelweg. Ron heeft dit er volledig bij mij uitgekregen. Gisteren ben ik dan ook uiteindelijk geslaagd en dat in één keer! Wat fijn is bij deze rijschool is dat je altijd dezelfde instructeur hebt, je zowel kunt kiezen uit automaat of schakel en de prijzen ten opzichte van andere rijscholen in Breda e.o. iets lager dan het gemiddelde ligt. Ron stemt zijn begeleiding in de rijlessen af op waar jouw behoeftes liggen. Op deze manier blijven de lessen kwalitatief en heb jij de lead in je eigen leerproces. Kortom: absoluut een aanrader!

Ontzettend gezellig en leerzaam

Ron is echt een ontzettend goeie rij-instructeur plus hij is echt een super aardige gast. Je leert ontzettend snel van hem en legt het ook makkelijk uit. Heb echt top lessen gehad en ben blij dat ik toch bij rijles van Ron ben gaan lessen.

Fijn begeleid naar mijn rijbewijs

Ron heeft mij heel fijn en met veel geduld begeleid naar mijn examen. Ik heb bij veel rijscholen een proefles gehad en uiteindelijk voor Ron gekozen. Dankzij de goede lessen heb ik in één keer kunnen slagen, ik kan de rijschool van harte aanbevelen!

Relaxed

Zeer relaxed rijen

Relaxte rijschool met een uitstekende rijinstructeur

Ron is een zeer goede rijinstructeur die zorgt dat je je op je gemak voelt in de auto. Je kan altijd een gezellig praatje maken met Ron! Hij houdt goed rekening met jou en laat je op je eigen tempo je ding doen. Tijdens de lessen geeft hij je goed onderbouwde feedback met wat je beter kan doen.

Inderdaad de meest relaxte rijschool!

Ron is een hele fijne instructeur die zeer goed les kan geven! Hij houdt rekening met jouw wensen in de auto zelf en met waar jij extra behoefte aan hebt qua oefeningen, en doet er niet moeilijk over als je fouten maakt. Tussendoor geeft hij handige tips tijdens een drankje bij het tankstation. Daarnaast kan je altijd een kletspraatje met hem maken.

Erg fijne rijlessen, waarin ik me erg op me gemak voelde!

Bij Ron was het erg fijn om te lessen. Voelde me meteen op mijn gemak in de auto. De sfeer was prettig, kon altijd lekker met Ron kletsen. Liet me lekker mijn ding doen op mijn tempo en plande niks in als ik er nog niet klaar voor was. Ook na een aantal keer zakken kon hij me nog het vertoruwen geven dat het ging lukken.

Perfecte samenwerking en dé juiste instructeur voor mij!

Ron en ik lagen elkaar heel goed. Hij was een rustige instructeur die alles op z'n gemak aan je vertelde en uitlegde en je rustig liet oefenen. Hij liet je niet overhaast opgaan voor je examen, maar gaf je de tijd en het vertrouwen om te oefenen.

Ron is een hele fijne, rustige, aardige en goede rij-instructeur. Toen ik begon met rijden vond ik alles nog heel erg spannend, maar door Ron ging ik steeds zelfzekerder rijden en werd het niet meer spannend. De ritten waren altijd gezellig, konden gezellig een praatje maken en als ik vragen had over de auto of wat ik moet doen kon ik dat altijd aan Ron vragen. Dankzij de fijne lessen met Ron en het fijne contact met zijn vrouw heb ik elke rijles met plezier gereden. Heel erg bedankt voor alles!

Ron’s leerstrategie leerde me relaxte en fijne manier autorijden

Ron was een goede instructeur omdat hij rustig goed onderbouwde feedback gaf. Het zorgde ervoor dat ik relaxed auto kon rijden. Daarnaast was het heel fijn dat ik zelf online gemakkelijk mijn uren in kon plannen. Daarnaast zat de ttt en het examen in het pakket wat ik ook een pluspunt vond.

Hartstikke vriendelijk en goede leeraal

Goede instructeur en heel vriendelijk. Heel kalm en ook duidelijk. Graag in voor een babbeltje

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron is een super instucteur, die je lekker op je eigen tempo laat leren! Met veel plezier mijn rijbewijs gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer geruststellend, nemen de tijd voor je en zijn heel erg aardig en begripvol. Geven ook hele goede tips. Mensen die ADHD of ADD hebben adviseer ik hierbij te gaan lessen. Ik heb zelf ADHD en ben heel goed geholpen door Ron Ouwens. Door zijn hulp ben ik voor mijn praktijk in 1x geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het was altijd wel gezellig en het waren goede rijlessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool! Ron is een aardige, rustige en eerlijke rijinstructeur. Hij geeft heldere en duidelijke uitleg/feedback over bepaalde verkeerssituaties. In één keer geslaagd voor m´n rijbewijs dus heb geen enkel moment spijt van mijn keuze voor deze rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne rijlessen gehad. Ron blijft altijd rustig en bereid je goed voor op het examen.