Zeer veel plezier in het rijden gehad en zeer leerzaam

Ik had het enorm naar mijn zin in de les auto. Het waren hele leerzame lessen. Ik was wel een leerking die er moeite mee had maar hij had altijd geduld om het mij te leren. Zeker een aanrader!!

Begeleiding op maat en naar eigen snelheid

Leer proces word van begin tot eind begeleid op een leerzame en eerlijke manier.

Gezellige en leerzame lessen!

Mijn ervaring met deze rijschool school was erg. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer ik een les had en kon deze gemakkelijk inplannen.

Super leuke en gezellige rijschool. Duidelijke uitleg en je kan alles kwijt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en goede rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was zeer positief. Ramon neemt zijn werk serieus en kan naast goed instrueren ook altijd tijd vinden voor humor. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel geleerd van Ramon en de lessen waren altijd gezellig. Ramon zegt waar het op staat en dat vind ik fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg goede ervaring. Ramon is een goede instructeur en neemt ook de tijd voor je. Hij is er ook altijd voor een leuke grap, dit houdt de sfeer leuk in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke rijlessen en vooral leerzaam. Veel grapjes en goede tips. Geen kritiek, maar opbouwend commentaar om te kunnen leren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring gehad! Hele leerzame lessen en tussendoor heel veel gelachen! Ga zo door Ramon en bedankt voor alles :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is heel goed geweest er word met veel dingen rekening gebaden dat voor veel mensen prettig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb tijdens mijn rijlessen veel geleerd. Ik had er eerst wat moeite mee om het rijden onder de knie te krijgen, uiteindelijk ben ik toch geslaagd! Je leert hier erg veel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van lesgeven, gewisseld van rijschool na meerdere keren praktijkexamen. Bij deze rijschool eerste keer praktijkexamen geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en geduldig, het ging allemaal vloeiend en hield rekening met benodigdheden. Leuke instructeur met een vloeiende babbel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en leerzame rijlessen gehad, heel erg tevreden over Autorijschool NW Friesland! \r\nBedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Ik heb veel mogen en kunnen leren in de 30 lessen die ik bij NW Friesland heb gereden. voor mij scoort dit bedrijf zeker een 8.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige en leerzame lessen gehad !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige en leerzame rijlessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke en leerzame lessen gehad!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaring met de rijschool is zeer positief mede door de profesionele benadering van mijn beperking en heb dys ook mijn roze papiertje weer RAMON bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede lessen gehad, en altijd eerlijke feedback!