Gestructureerd, overzichtelijk en inzichtelijk.

Ik ben naar deze rijschool overgestapt omdat ik meer structuur in de lessen nodig had. Erik heeft mij hierbij goed lesgegeven. Hij geeft rustig en overzichtelijk les en heeft een passie voor zijn vak. Toen ik voor de herkansing ging voor het praktijk examen wist ik dat ik er klaar voor was en ben ik geslaagd.

Dank voor je vertrouwen in ons en veel rijplezier!

Geduldig en goede uitleg.

Ik ervaar aardig wat angst en spanning vooraf aan de rijlessen, maar door het geduld van Rusen, goede uitleg en relativering/grapje tussendoor ben ik tot op heden nog steeds gemotiveerd om mijn rijbewijs te halen. Er lopen een hoop mensen rond met dezelfde klachten. Het zou mooi zijn als Route71 zich hierin verder gaat specialiseren. Verder is het prettig dat ze aangesloten zijn bij Bovag en dat jouw tijd ook echt jouw tijd is en niet het ophalen van andere leerlingen behelst. Een suggestie voor het aantrekken van nieuwe leerlingen uit andere doelgroepen zou zijn om bijvoorbeeld een vrouwelijke instructeur in dienst te nemen. Er is hier veel behoefte aan.

Fijn om te lezen dat ondanks jouw angst en spanning om auto te rijden je toch plezier hebt in het volgen van de opleiding. We hebben inderdaad meerdere leerlingen die een angst hebben ontwikkeld voor het autorijden en bij ons de rijopleiding volgen juist omdat we hierin zijn gespecialiseerd ;-) Wat het in dienst nemen van een vrouwelijke instructeur betreft, we zijn ruim 4 jaar nu hiernaar opzoek :-( Bedankt voor de suggesties en veel plezier verder met de opleiding!

Fijne rijschool!

Mijn instructeur(Bouke) is heel erg chill en legt het duidelijk uit. Je krijgt goede uitleg en tips over hoe het met de examen zit. Na de les bespreken wij ook welke punten beter kunnen en wat we volgende keer gaan doen. Hij neemt t voortgangs lijst in de app goed door. Ik raad dit rijschool zeker aan!

Dankjewel Belén!

Fijne rijinstructeur en rijschool

Rijinstructeur geeft duidelijke aanwijzingen tijdens de lessen en is de rust zelve. Voor dat ik ga rijden neemt hij ook even de tijd om uitleg te geven over wat ik in de les ga leren of welke puntjes ik nog op kan verbeteren vergeleken met de vorige les. Ook vind ik het fijn dat ik in de app de voortgang kan zien en hier ook extra aanwijzingen en filmpjes in staan om thuis te bekijken en door te nemen als voorbereiding op de lessen. Ik ben zeer tevreden met de rijschool en rijinstructeur en raad deze rijschool ook aan als je het rijbewijs net als mij wil behalen.

Bedankt Judith! Ook leuk om te lezen dat je het fijn vindt om de app te gebruiken. Succes met de rijlessen!

Fijne begeleiding, alles op eigen tempo en weer zin in rijden!

Een hele fijne rijschool met ervaren en geduldige instructeur (Bouke), waarbij ik echt merk dat ik op eigen tempo kan lessen en het vertrouwen in mijn rijvaardigheden weer kan opbouwen. Jarenlang geleden heb ik elders een tijd gelest en had daarbij minder positieve ervaringen en rijangst als gevolg. Dat is hier gelukkig wel anders en ik ben inmiddels over die grote drempel heen en stap weer fijn de auto in om te leren rijden. Je wordt op een rustige manier begeleid en ik begin het rijden daardoor steeds leuker te vinden. Bouke is geduldig, leeft zich goed in en geeft opbouwende kritiek en ook veel aanmoediging. Door goede reflectie krijg ik beter inzicht in mijn eigen (gewenst of ongewenst) gedrag en kan ik veel beter toewerken naar het moment van afrijden. Ook een pluspunt is dat je niet anderen naar huis hoeft te rijden, daardoor krijg je meer tijd voor persoonlijke begeleiding. Ik kan deze rijschool iedereen aanbevelen!

Wat een mooie review en ontzettend fijn om te lezen dat jouw rijangst inmiddels is omgezet naar plezier in het autorijden. Heel veel succes met het vervolg van de opleiding!

Ze helpen je goed en denken met je mee over problemen tijdens het rijden.

Aandacht voor leerling

Mijn ervaring is positief, omdat er gekeken wordt naar wat de leerling nodig heeft.

Goede coaching, informatie en geduld

Je krijgt de informatie die je nodig hebt om goed te leren rijden. Alles wordt je stap voor stap uitgelegd. En je krijgt de coaching om het ook uit te voeren. Geen gebel tussendoor, alleen tijd voor jou om goed te leren rijden.

Dank voor de mooie review en succes verder met de rijlessen!

Goede kwaliteit rijlessen

Bij de rijlessen bij Route 71 wordt er ruim de tijd genomen om vaardigheden te leren beheersen. Mijn rijinstructeur heeft veel geduld en neemt elke les de tijd om duidelijk uitleg te geven en te evalueren. Hoewel rijden voor mij erg stressvol is, kan ik er op vertrouwen dat de rijinstructeur mij er doorheen helpt en ingrijpt indien nodig. Bovendien ligt de nadruk op goed leren rijden, niet per se op het halen van het examen. Zo krijg je vertrouwen goed de weg op te kunnen.

Fijn om te lezen dat onze manier van lesgeven jou zelfvertrouwen geeft. Succes en natuurlijk ook veel plezier met de rijlessen!

Geduldig en veilig omgeving.

Het is een leerzame omgeving met de vrijheid om fouten te maken. Mijn instructeur had veel geduld en gaf goede begeleiding. Geen klachten!

Super om te lezen, dank je!

Relaxte en leerzame lessen

Voorheen was ik altijd zenuwachtig voor en tijdens mijn rijlessen, maar sinds ik bij Route 71 les, zijn deze zenuwen weggegaan. Er wordt een relaxte sfeer gecreëerd in de auto en de lessen worden op jouw tempo uitgevoerd. Ook wordt er de tijd genomen om situaties op zo'n manier uit te leggen, zodat jij ze begrijpt. Hierdoor zit je veel rustiger in de auto en is het maken van fouten een stuk minder erg. Ik raad Route 71 ten zeerste aan!

Wat een mooie recensie! Dit is waar we het voor doen. Veel succes nog verder!

Fijne lessen

Ik heb de lessen als positief ervaren, door de heldere uitleg in verschillende stappen, het herhalen van moeilijke stukjes en het samen oplossen van moeilijk situaties in het verkeer. Ook vind ik de app fijn werken, je kan je voortgang overzichtelijk bekijken en ook zien wanneer je je volgende les hebt.

Leuk Anouk en succes met de rijlessen!

Ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin.

De lessen die ik nu heb gehad zijn allemaal erg goed verlopen. Ik vind het zelf fijn dat het leerproces per onderdeel opbouwt. En natuurlijk is het ook wel een voordeel dat ik geen anderen thuis hoef te brengen.

Fijn dat je zo goed gaat en succes met de rijlessen!

Het lesprogramma is zeer gedetailleerd en wordt consequent afgewerkt en geoefend

De rijlessen zijn zeer prettig en deskundig. De instructeur ziet alles en geeft op een prettige manier feedback. Voor alle oefeningen worden plekken in de omgeving opgezocht waar ze goed en intensief kunnen worden geoefend. Een lesuur duurt echt 60 minuten die intensief worden gebruikt

Dank voor deze mooie recensie voor onze rijschool!

Fijne ervaring.

Na een vervelende ervaring bij een andere rijschool ben ik bij Route71 terecht gekomen. Ruşen geeft heel fijn les. De lessen zijn duidelijk en er is een goede ontspannen sfeer waardoor ik zelfverzekerder werd in de auto. Bij Route71 ben ik in een keer geslaagd.

Wij vonden het erg leuk om jou te mogen begeleiden. Dank voor je vertrouwen in ons en wij wensen je veel plezier met je rijbewijs!

Rijlessen in eigen tempo

Het werkt fijn om de rijlessen per onderdeel, met de online voortgangskaart, aan te pakken. Zo weet ik goed waar ik aan toe ben. De rijlessen kan ik bij Bouke op mijn eigen tempo volgen. Als ik iets voor mijn gevoel nog wil herhalen dan doen we dat. Bouke bewaart de rust en legt helder uit.

Dank voor deze review en succes verder met de rijlessen!

Professional and friendly!

I am very thankful to my driving instructor Rusen who is helping me in building confidence in my driving. I have nothing but positive things to say about my experience. I can describe him as a very friendly, polite, calm and patient person. He provides me with professional advice and constructive feedback which makes the learning process both enjoyable and effective. Thank you, Rusen, for teaching me how to be a good and safe driver! All your suggestions and encouragement are helping me to come closer to getting my driving license. Thank you for your funny jokes and lifting my driving spirit up :-)

• Would you recommend us? Yes

Thank you very much for this nice review. It is very nice to read that you have a lot of fun and enthusiasm in following the driving course. Keep up the good work ;-)

Duidelijke, overzichtelijke rijles

Ik vond het erg spannend om weer te beginnen met rijlessen, omdat voorgaande instructeurs snel boos konden reageren op fouten. Hierdoor was ik erg onzeker in de auto. Nu is dat helemaal niet meer! Als er iets fout gaat, wacht Rusen tot een rustig moment om de auto aan de kant te zetten en te bespreken wat er is gebeurd en hoe het anders kan. Ook is het werken met de app heel fijn, want zo kan ik mij voorbereiden op wat we de volgende les gaan doen.

Mooi om te lezen dat je niet meer onzeker bent en plezier hebt in het autorijden!

Topervaring

Fijne rijschool met goede rijinstructeurs. Je wordt op je eigen tempo door het traject heen geleid met duidelijke en effectieve begeleiding.

Dank voor de mooie recensie en succes met het vervolg van de rijlessen!

Goede persoonlijke begeleiding

De lessen zijn goed gestructureerd. In elke les wordt een specifiek lesonderdeel van een bepaalde module behandeld, waardoor je precies weet wat je al behandeld hebt en wat je nog gaat leren. Je voorgangsoverzicht kan je makkelijk bekijken in een app. De instructeur legt goed uit en neemt de tijd voor je. Ik vind deze structuur en begeleiding erg fijn, zeker omdat ik autorijden lastig vind.

Goed om te lezen dat je de rijlessen met plezier volgt ondanks dat je autorijden lastig vind. Keep up the good work! ;-)

Helemaal top!

Heb super motorrijlessen gehad bij Route71. Martijn legt alles goed, duidelijk en rustig uit. Alles gaat gewoon relaxed en ook gewoon ruimte voor een grapje hier en daar. Helemaal top dus. Bedankt voor de fijne ervaring!

Jij bedankt voor je vertrouwen in ons en gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs!

Buitengewoon bekwame en fijne rijschool

- Zeer prettige rijinstructeur. Rustig, vriendelijk en zeer bekwaam. - Goede opbouw van de opleiding, met elke les een duidelijke doel.

Dank voor deze fijne recensie!

Een goede ervaring

Ik les al een paar maanden nu bij Rusen en dat gaat heel goed. Wat ik vooral fijn vind is dat hij alles zo goed uitlegt en handige tips geeft, bijvoorbeeld wanneer je moet insturen bij bijzondere manoeuvres, dat heb ik bij andere rij-instructeurs niet zo ervaren. Hij blijft ook kalm en gaat niet tegen je schreeuwen. Ik vind het automaat rijden ook een fijne ervaring, dat is zeker een goede keuze geweest.

Fijn dat je blij bent met je keuze voor onze rijschool en nu ervaart dat het rijden ook leuk kan zijn!

Hele fijne en leuke rijlessen

Tijdens de lessen voel ik me erg op mijn gemak en ik heb het ook naar mijn zin. Er is altijd ruimte om vragen te stellen en je wordt begeleid op een fijne manier, wat een sfeer creëert waarin ik me veilig voel.

Super om te lezen dat je onze begeleiding als fijn ervaart. Succes met het vervolg van de rijlessen!

Gezellig en fijne rijschool.

Tijdens de rijles is er echt alle aandacht voor jou. De lessen gaan op een leuke leerzame manier. Als je iets niet begrijpt wordt er de tijd voor genomen dat het voor jou wel duidelijk is. Ook tijdens het rijden is er altijd een gezellige sfeer. Kortom fijne rijschool en een goede sfeer.

Leuk dat je onze lessen naast leerzaam ook als gezellig en prettig ervaart. Vinden wij ook heel belangrijk. Succes met de rijlessen!