Heel fijne rijschool

Route 71 heeft alles goed op orde en mijn ervaring bij Ruşen is heel positief. Hij is enthousiast, vriendelijk en je voelt je erg bij hem op je gemak. Tegelijkertijd is hij scherp en heeft hij persoonlijke aandachtspunten goed in de gaten.

Super leuk om te lezen dat je de opleiding met plezier volgt!

Prettige auto en vriendelijke instructeur

Ik heb tot nu toe een zeer prettige ervaring. Mijn instructeur is direct (soms streng) maar altijd vriendelijk. Absolute aanrader

Top dat je de rijopleiding met plezier volgt!

Goede rijopleiding met een duidelijke structuur

Op 29-jarige leeftijd en zonder eerdere ervaring met autorijden belde ik Route71 om te informeren naar een rijopleiding. Ik heb vanaf dit moment eigenlijk alleen maar goede ervaringen gehad. Route 71 is een rijschool waar je kan rekenen op geduld, goede uitleg, en rijlessen waarbij je je op je gemak voelt! Een groot voordeel van de rijopleiding bij Route71 is dat er een duidelijk en inzichtelijk systeem in zit. Route71 werkt met een routekaart in een app waarop te zien is welke onderdelen je al beheerst, en welke onderdelen nog aan bod zullen komen. Dit geldt ook voor de lessen: aan het begin van iedere les vertelt de instructeur wat er voor die dag op het programma staat. Deze werkwijze is met name prettig voor wie rijangst heeft of het autorijden om andere redenen nog erg spannend vindt De instructeurs zijn sympathiek en zorgen voor een gezellige sfeer in de auto. Ook staan ze altijd open voor vragen en geven ze graag meer uitleg wanneer dat nodig is, en ik heb begrepen dat dit bij veel andere rijscholen niet vanzelfsprekend is! Het is natuurlijk ook mooi dat je bij Route71 geen andere cursisten op hoeft te halen of weg hoeft te brengen, je lesuur is echt helemaal voor jou. Ik zou Route71 van harte aanbevelen!

Wat erg fijn om te lezen en dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld!

Overzichtelijk, transparant, leerzaam en prettig.

De rijlessen bij Erik ervaar ik als prettig, leerzaam en vertrouwd. Er wordt middels het werken met de modules overzicht gecreëerd waardoor ik weet wat er op de planning staar. Een hele fijne manier en het werkt motiverend. Erik is een fijne rijinstructeur. Hij is geduldig, rustig, grappig en kan goed aanvoelen waar je behoefte op dat moment ligt. Ik kijk er altijd naar uit om weer mijn rijles te volgen. Ik voel mij vertrouwd bij Erik: de communicatie is helder en rustig waardoor mijn zelfverzekerdheid in de auto elke week toeneemt. Zoek je een fijne rijschool waarbij er op een overzichtelijke en duidelijke visie wordt lesgegeven? Dan zal ik zeker rijschool route71 aanraden!

Dank voor deze mooie recensie en succes met het vervolg van je rijopleiding!

Prima instructeur met veel geduld die alles goed uitlegd.

Ontzettend fijne rijschool!

Na wat internet research voor route 71 gekozen, en wat ben ik blij met mijn keuze! Er is een duidelijk lesprogramma via een app, er word heel goed rekening gehouden met je eigen tempo en niks is teveel. Alles is netjes op orde, altijd een mailtje van je rijles reservering en een herinnering dag van tevoren dat er een les staat ingepland. Aan het einde van de rijles altijd even een evaluatie, en via de app worden je vorderingen bijgehouden zodat de volgende les start waar je gebleven was. Ook een pluspunt is dat je geen andere leerling naar huis brengt en de gehele les besteed kan worden aan wat jij nodig hebt. Een zeer nette en goed georganiseerde rijschool met een fijne les methode en echt aandacht en begrip voor de leerling. Blijf zo doorgaan! ;)

Dat gaan we zeker doen Rik ;-) Erg fijn om te lezen!

Fantastische rijschool met lessen op maat

De lessen verlopen overzichtelijk en op een tempo wat toepasselijk is voor de individuele leerling. De intructeurs zijn flexibel en geduldig in het zoeken van methodes en instructies die voor jou al leerling werken. Bovendien zorgt het gebruikt van een digitale voortgangskaart er voor dat je zelf ook oog hebt op jouw vordering. Daarnaast levert de Route71 ook instructie video's met deze voortgangskaart die als handig geheugesteuntje kunnen dienen, mocht je tussen de lessen door een keer handelingen voor jezelf willen nalopen.

Super om te lezen dat je onze aanpak fantastisch vindt!

De rijinstructeur leert je alles gestructureerd en stapsgewijs aan in een rustige sfeer

Overgestapt naar deze rijschool voor een betere structuur en overzicht in de rijlessen. Door de rustige ren duidelijke uitleg tijdens de rijlessen zit ik nu veel ontspanner achter het stuur.

En daar gaat het ons om! Leuk en leerzaam autorijden...

Het is een prima rijschool

Mijn rij instructeur is geduldig en neemt de tijd om mij het rijden aan te leren.

Hele fijne rijschool

Goede rijlessen van een goede en aardige instructeur. Als je een foutje maakt blijft de instructeur rustig en bespreekt daarna met je wat er misging. Geeft veel vertrouwen. Er wordt met je meegedacht wat bij jou past qua tempo. Zelf heb ik nooit ergens anders lessen gevolgd, maar ik begrijp van vrienden dat het hebben van een goede en rustige instructeur niet altijd vanzelfsprekend is. Bij deze rijschool is dat wél de standaard. Een hele fijne rijschool, die ik aan iedereen zou aanraden!

Dank voor deze mooie review!!

Uitstekende rijschool met een goede lesmethode en persoonlijke aandacht!

Ik kwam via Google deze rijschool tegen na gefaalde lessen bij een andere rijschool. Opzoek naar een betere, want ik had aan de vorige een nare smaak overgehouden... Meteen al na het eerste informatieve belletje met de receptioniste was ik al helemaal enthousiast! Ik kon me meteen inschrijven, maar moest wel helaas nog 2 a 3 maanden wachten voor ik kon beginnen (dit vanwege de lange wachtlijsten door Covid). Ik nam eerst een proefles en maakte zo kennis met Rusen, mijn vaste rijinstructeur. Hij kwam kalm en gezellig over. We oefenden het sturen en op een parkeerplaats mocht ik zelf wat gassen en remmen. De les was fijn en smaakte naar meer: ik sloot meteen een 40 lessen pakket af! Nu ruim de helft van de lessen verder heb ik al heel veel geleerd van hem en de rijervaringen zelf. Situaties die ik vroeger eng vond of moeilijk, zijn nu niet meer spannend of ben ik zelfs leuk gaan vinden :) Rusen helpt je goed bij eigen vragen of input, luisteren en begrijpen doet hij ook goed. Mijn Adhd heeft soms de overhand, maar hij weet mij goed te begeleiden. Autorijden vind ik dankzij deze school juist erg leuk geworden en ik kijk elke week weer uit naar de volgende les! Ik denk dat ik dankzij deze lesmethode en rijinstructeur mijn examens gewoon ga halen :D Ik kan iedereen - met of zonder beperking - deze rijschool zeker aanraden. Dikke 10!!

Erg fijn om te lezen dat je uitkijkt naar de rijlessen en dat onze lesmethode goed bij jou aansluit. Bedankt voor deze mooie review!

Heel prettige en rustige ervaring

Hele aardige en professionele rij instructeur(Erik). Hij zorgt er voor dat ik in alle rust en op mijn gemak kan leren autorijden.

Fijn om te lezen!

Goede gestructureerde lessen en professionele aanpak

Ik vind structuur en opbouw erg belangrijk en dat biedt deze rijschool zeker. Je hoeft je zelf alleen te focussen op het leren autorijden, de instructeur verzorgt de rest. De aanpak is erg professioneel en ik heb altijd het gevoel dat mijn instructeur precies weet waar ik nog kan verbeteren. Elke les wordt er even kort geëvalueerd en besproken wat je volgende week kan verwachten. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!

Mooie samenvatting van wat voor ons belangrijk is. Dankjewel!

Top rijschool

Zeer tevreden over de lessen, zowel bij Rusen als bij Bouke. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden. Bouke heeft een rustige maar duidelijke manier van uitleggen, waardoor je echt vertrouwen krijgt achter het stuur. En het belangrijkste: ik heb veel plezier in de lessen. Kortom: een aanrader!!

Hartstikke fijn dat je plezier hebt in het volgen van de opleiding maar vooral ook in het autorijden. Hier doen wij het voor!

Echt een fijne ervaring.

Ik ben zelf al de veertig gepasseerd en heb nu pas besloten om een rijbewijs proberen te behalen. Via een tip van een goede vriendin ben ik bij Route 71 uitgekomen en heb er nooit spijt van gehad. Super vriendelijke, en vooral geduldige rij-instruteur. Ik vind het echt een aanrader, alleen al vanwege het feit dat je ook niemand hoeft te brengen of op te halen.

Super leuk om te lezen dat je met vertrouwen de opleiding volgt. Keep up the good work!

Altijd leerzaam en gezellig!

Nadat ik een les bij rijschool Tempo had geprobeerd, was het een hele opluchting om vij Route71 te komen. De lessen zijn heel gestructureerd en ook gezellig. Het is fijn dat er gebruikt gemaakt wordt van scenario's in het verkeer op een whiteboardboekje, zo kan de instructeur goed laten zien welke stap je wanneer moet nemen. In de app staan ook altijd handige filmpjes en uitleg en een overzicht met je laatste vooruitgangen. Ik raad aan iedereen deze rijschool aan!

Leuk om te lezen dat wij een verademing zijn vergeleken met de andere rijschool. Ik heb van jouw instructeur begrepen dat je de lesonderdelen goed oppakt en dat het inderdaad gezellig is :-)

Stabiele voortgang in een vriendelijke omgeving

Bij Route 71 krijg je op je eigen tempo les. De instructeurs zijn vriendelijk en bereid om zich aan je aan te passen. Rijlessen zijn hierdoor relaxed en leerzaam.

Super! Dit is precies onze bedoeling: relaxed èn leerzaam.

Fijne lessen

Ik heb een goede ervaring met route71 en ik zou de rijschool zeker aanraden. De instructeur legt duidelijk uit en er wordt aandacht besteed aan de onderdelen die wat minder gaan. Daarnaast is het ook heel fijn dat je geen mensen weg hoeft te brengen.

Fijn om te lezen Natalie. Succes met het vervolg van de rij opleiding!

Hele fijne rijschool

De gestructureerde manier van lesgeven werkt erg goed voor mij. Ik vind het met name erg prettig dat je in je lestijd geen andere leerlingen naar huis hoeft te brengen. Mijn rijinstructeur legt alle onderdelen op een rustige en goede manier uit. Ook na de les vind ik het fijn dat mijn instructeur echt de tijd voor mij neemt om de les te bespreken en te vertellen wat we de komende lessen gaan oefenen. Al met al ervaar ik het leerproces als zeer prettig.

Helemaal top Dustin dat je met plezier de rijopleiding volgt. Keep up the good work!

Route71 is een heel goede rijschool met een zeer professionele benadering

Ik vind de lessen bij Route71 van Rüşen heel erg goed. Hij is heel professioneel, legt duidelijk en geduldig uit en denkt goed mee om de lessen op jouw concrete situatie af te stemmen. Ik ben 44 en leer anders en langzamer dan andere leerlingen, maar voel me nooit ontmoedigd. Rüşen past bijvoorbeeld bij mij soms de volgorde van de verschillende onderdelen aan omdat dat in mijn situatie beter werkt en de voortgang bespoedigt. Verder is Rüşen altijd op tijd en hoef je bij Route71 ook geen andere leerlingen op te halen of weg te brengen, erg prettig. Aanrader!

Super leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent over de instructeur en onze rijschool!

Degelijke rijlessen met heldere uitleg!

Deze instructeurs vragen door naar wie je bent en passen hun uitleg zodanig aan op een manier waarop jij alles zo snel mogelijk begrijpt. Ook zijn ze rustig in hun uitleg en kun je alles vragen.

Fijn om te lezen Bram!

Gestructureerd en aangenaam

Met een uur aan lestijd geheel voor jou heb je alle tijd in een les. Aan het begin van de les hoor je wat het lesdoel is en komt daar de nodige uitleg bij. Bovendien worden de nodige tips ondersteund met plaatjes. Daarnaast heb je toegang tot een voortgangskaart om te zien hoe goed elk onderdeel gaat. Daar is ook te zien welk nieuw onderwerp er de volgende les behandeld wordt. Als laatste worden mijn denkfouten of verkeerde opvattingen op een ontspannen manier gecorrigeerd. Kortom een fantastische manier van leren autorijden.

Goed om te lezen dat de RIS-methode (rijopleiding in stappen), onze manier van lesgeven, voor jou dé manier is :)

Professional and well organized.

I was looking for driving instructor and give class in english for automatic transmission in Leiden. I am really happy to find Route71. I had proefles with Erik, and i know immediately that this is a good driving school, it is really well organized, driving instructor really explain everything clearly and not rushing you to make decision or only wanting to sell you the package course. Erik is really kind and patient driving instructor. After every class, we will have a discussion about how it went for that course, it is really nice so you can reflect on your performance and improve or pay more attention to them next time. Another highlight of Route71 is that you have the full session for yourself!! And you don't have to drive to drop off or pick up the next student. So you can pay attention to your practice fully. Highly recommended this driving school!!

Thank you for all the compliments!!

Prima rijschool!

Prima rijschool met veel oog voor de leerling. Je voelt je op je gemak.

Goede rij-instructeur.

Vanwege mijn autisme-spectrum stoornis heb ik wat extra moeite met een aantal aspecten van de rijles. De instructeurs van Route 71 weten hier echter prima rekening mee te houden.

Super dat je dit zo ervaart. Daar doen we het voor!

Over Route 71

Wil je rijles nemen in de omgeving van Leiden? Leuk! Wij vertellen je graag waarom onze leerlingen onze rijlessen met een 9+ waarderen én waarom ons slagingspercentage zoveel hoger is dan het landelijk gemiddelde! 1. Wij vinden dat een rijles niet alleen leerzaam, maar ook leuk moet zijn. Je volgt de lessen daarom in je eigen tempo. Vind je een onderdeel lastig, dan oefenen we tot je het goed kunt. En gaat het je juist makkelijk af? Dan gaan we sneller. Ga je zo snel dat je lessen over hebt? Dan betalen we die aan je terug. 2. Je hoeft geen andere leerlingen naar huis te brengen. Onze lessen duren een uur, en in dat uur heeft je instructeur 100% aandacht voor jou. 3. Bij rijschool Route 71 Leiden volg je rijlessen volgens de RIS-methode. Dat staat voor Rijles in Stappen. Deze methode van het CBR leidt tot flink hogere slagingspercentages. 4. We werken met een unieke app. Daarin zie je precies hoe ver je bent, én vind je tekst met filmpjes waarin we de onderdelen aan je uitleggen. Zo kun je op je gemak nog eens lezen wat je bij rotondes moet doen, of bekijken hoe je achteruit inparkeert. 5. Bij rijschool Route 71 Leiden kun je zelf kiezen voor een handgeschakelde auto of een lesauto met een automaat. En we zijn lid van de BOVAG, zodat jij zeker weet dat je voor een betrouwbare rijschool kiest. 6. Heb je faalangst, ADHD of autisme? Ook dan kun je bij ons terecht. Met onze aandacht en speciale begeleiding zorgen wij ervoor dat jij je rijbewijs kunt halen op een manier die bij jou past. Spreekt onze aanpak jou aan? Vraag dan nu een proefles aan!