mooi bedrijf vriendelijke mensen

meerdere dingen aan mijn camper laten doen radio ect prima gedaan en goede service

Perfecter service en vakkundig

Heb mijn camper bij Autoprofi in onderhoud altijd duidelijke rekeningen en service. Rij al jaren probleemloos dankzij hun vakkennis.

deskundige medewerkers die zeer klantgericht zijn.

De medewerkers maken een betrouwbare indruk en zijn bereid om ook lastige vragen en problemen tot een goed einde te brengen. De tarieven zijn redelijk. Er worden geen onnodige reparaties aanbevolen. Een betrouwbare garage met grote deskundigheid van campers.

ze doen wat ze zeggen

Zeer vriendelijk en behulpzaam top bedrijf

Een geweldig bedrijf voor je camper of auto te laten aanpassen voor geluid, navigatie of andere accessoires. Ze zijn zeer vriendelijk en zeer service gericht en niks is te veel. Ik raad dit bedrijf zeer aan en als ik in de toekomst weer iets wil voor mijn camper ga ik daar zeker naar terug.

Altijd topkwaliteit

Je wordt altijd top geholpen, aandacht voor je .

Maar ik heb mijn camper gehad voor een storing en daar zijn ze niet uit gekomen ze dachten dat de storing in de EGR klep zat dus er is een nieuwe op gezet .maar de storing was nog niet op gelost en nieuwe gasklep er op gezet .en toen ben ik naar huis gegaan en €2000 lichter in mijn portemonnee.en de storing was niet op gelost. En toen heb ik zelf de boel losgehaald en wil het niet weten maar er zat een dode muis onder de luchtfilter. En die er uit gehaald en de storing was weg . En dit was het verhaal. En ik hoop dat ze hier nog een keer op terug komen.

Deskundig en uitstekende reputatie!

Een bedrijf die altijd voor je klaar staat en personeel die verstand van zaken heeft. Het staat er altijd vol met auto's en dan weet je dat er heel veel tevreden klanten zijn. Daar profiteer ik ook van!

goede kwaliteit en service/advies

goed en bruikbaar technische advies. Wordt met je meegedacht.

uitstekend

Gewoon goede service en goed werk geleverd

Uitstekend!

Ontzettend tevreden over de goede en fijne service van Autoprofi. Ze staan altijd klaar en denken mee in oplossingen.

Fijne zaak met behulpzaam personeel.

Een storing in een door hun geplaatst navigatiesysteem werd telefonisch verholpen. Dat scheelde ons minimaal 1.5 uur rijden naar Hoogeveen.

Vakkundig bedrijf

Meerdere keren geweest en iedere keer vakkundig geholpen door vriendelijk personeel

goede service en nette prijzen

Ik wordt altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen

Bereidwillige en positieve instelling, je voelt je welkom !!

Altijd vriendelijk, persoonlijk, eerlijk en meedenkend

Prima allround garage

Altijd prima geholpen

Hebben hier al vrij lang de camper in onderhoud. Vakkundig en behulpzaam. Eerlijke adviezen.

professioneel.

Bij Autoprofie wordt goed naar de klant geluisterd en ze zoeken dan de beste oplossing.

Klantvriendelijk.

Voor het maken van een afspraak krijg je daadwerkelijk een medewerker aan de telefoon. Voor dag en tijdstip worden keuzemogelijkheden voorgelegd. Van te voren afspraken maken over de te verrichten werkzaamheden en achteraf uitleg krijgen bij de nota vind ik belangrijk.

Ervaren en eerlijk.

Na een paar dubieuze helpers, onze camper eens door laten lichten bij autoprofi. Daar kwamen ze met een goede oplossing én een eerlijk advies over vervolgstappen.

Zeer behulpzaam.

Al 2 maal zeer vakkundig tussendoor geholpen terwijl ze het heel druk hadden.

prima service

XXX

Prettige mensen, goede reparaties en tips voor onderhoud!

Men neemt de tijd om te helpen, (reparaties en beurten), vragen te beantwoorden, er wordt meegedacht! Ben gewoon blij met deze garage en mensen die daarvoor werken!

Mijn woning grenst letterlijk aan een autogarage, maar ik ga letter 10 minuten uit mijn weg voor onderhoudt aan mijn auto bij Autoprofi. Zo tevreden ben ik hier. Ook in de winkel werken superaardige en kundige mensen. Eigenlijk slaag ik altijd wel. Als ik niet slaag loop ik een stukje wijzer de winkel uit.

Super,

Super en snel klaar!