Geweldig geholpen, kundig personeel, heldere communicatie!

Adri pland en berekent, Riekus voort het uit, prima geregeld

Ben goed geholpen

Plus dat ze nog een paar aanbevelingen hebben gedaan. Waar ik Blij mee ben

Geweldie service

heb onze Buscamper aangeboden voor een trekhaak, uiterlijk werd het een trekhaak met wegdraaien fietsenarm en zeer attent gezien dat de distributieriem vervangen moest worden na 7 jaar. Al met al een bedrijf dat meedenkend met zijn klanten.

NIET AL TE BEST

KON MIJN PROBLEEM OPLOSSEN WAS OOK OPGELOST WERD MIJN VERTELD MAAR NIET DUS AUTO UITGELEZEN MET COMPUTER MAAR NA 2 KEER ER IN ZIJN GEWEEST KONDEN ZE GEEN CONTACT MEER KRIJGEN DUS AUTO OP GEHAALD MAAR WAS NOG VEEL ERGER DAN DAAR VOOR INJECTOR LAMPJE GING BIJ ERG WARM WEER BRANDEN NU DEET HIJ HET OM DE 15 KM HET AL GEEN VERMOGEN BRANDSTOF LEKKAGE HEBBEN ZE GOED OPGELOST MAAR DAAR ZAT HET NIET IN EN APK LATEN KEUREN WAS GEEN PROBLEEM

Komen de afspraken uitstekend na

Leveren prima werk af en zeer goed gekwalificeerd personeel

Totale service perfect uitgevoerd

Veel diverse klussen op kort termijn uitgevoerd. Goed en meedenkend personeel...

prima ervaring!

duidelijke communicatie goede informatie

Vakmanschap.

Weinig communicatie nodig om precies te weten wat er nodig is! Goede service en vakmanschap.

Klantvriendelijk

GEWELDIG GEHOLPEN

Vanaf informatie tot levering geweldig geholpen. AUTOPROFI HOOGEVEEN prima bedrijf en aan te bevelen.

Gewoon goed

Zéér professioneel, onderhoud Camper is dik in orde. Contact met Autoprofi is prima, voor ons een vertrouwd adres voor onze Camper.

gewoon goed

Kundig advies

Klantvriendelijk.

Duidelijkheid, geduld, goede uitleg bij vragen achteraf.

Snelle service

Prima geholpen met een vermeende airco klacht/storing. Ba testen/uitlezen geen probleem te vinden. Uiteraard tijd aan besteed maar Autoprofi zeer schappelijk en nam 1 uur arbeidsloon voor haar rekening. Nu op vakantie met hoge temperaturen, airco doet het perfect.

Gewoon goed. Altijd

Kom er al jaren voor spullen. Onlangs nog cruise control in laten bouwen in onze camper. Prima service

Duidelijke informatie gegeven vooraf, een scherpe offerte afgegeven en vervolgens een snelle en vakkundige inbouw gerealiseerd van o.a. een radio/navi/camera-systeem plus een omvormer.

Deskundig en nette uitvoering van werkzaamheden

Wij hebben een dakairco laten inbouwen in onze camper, deze werkzaamheden zijn volgens afspraak en precies uitgevoerd. Zijn prima begeleid in de keuze en goed voorgelicht. Hebben een vervolg opdracht geplaatst voor nog meer aanpassing en zijn er helemaal van overtuigd dat dit ook naar volle tevredenheid wordt uitgevoerd.

Goede service.

Goede ervaringen met de vestiging in Hoogeveen.

perfect

goede produkten/kennis. Doen veel om ook last minute de klant te helpen.

Duidelijke uitleg, montage van het bestelde en nazorg, super

Uitmuntend

Multimedia (radio, telefoon & apple carplay & achteruitrijd-camera) in mijn auto ingebouwd. Bij vragen en probleempjes kreeg ik altijd bevredigende antwoorden. Toppers!

Prettig geholpen

Vriendelijke mensen

Een geweldige ervaring!

Vanmiddag van Amersfoort naar AutoProfi te Hoogeveen gereden om een vervelend piepgeluid uit de camper te laten verhelpen. Aangekomen, je raadt het al, geen piep te horen. Toch werd de camper op de brug gereden, alles nagekeken, losgehaald, beoordeeld, schoongemaakt en weer gemonteerd. Uiteindelijk kwam de piep tevoorschijn en dat werd direct verholpen. Zeer tevreden ben ik weer naar huis gereden en kan enkel en alleen maar zeggen dat veel bedrijven een voorbeeld kunnen nemen aan AutoProfi Hoogeveen. Een mooi bedrijf, fantastische service en zeer attent personeel. Een aanrader dus.

Superbedrijf

Geen bla bla, maar gewoon klantgerichte medewerkers met kennis van zaken