snel en correct geholpen

als klein bedrijf en vaste klant zeer snel geholpen, ze hebben tijd voor je of maken het als het een spoedgeval is. mooi bedrijf en fijne medewerkers.

fantastische serviceverlening

Telefonische bestelling gedaan vanuit Portugal middels foto´s de aansluitingen doorgegeven. Bestelling opgehaald in Hoogeveen. Geinstalleerd middels persoonlijk contact via Whatssapp Top!

Snelle en betrouwbare service.

Een vriendelijke en betrouwbare service met uitstekende monteurs.

Prima bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Brengen al jaren onze auto(s) voor onderhoud naar Autoprofi, nog nooit problemen gehad. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en heeft verstand van zaken.

Betrouwbaar, kundig, normale prijs

Betrouwbaar. Kundig. Normale prijs.

Snel geholpen, zeer deskundig problemen opgelost

Een heel goede garage. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Goede ervaring en goede service

Mijn ervaring is prima, geen opmerkingen

top bedrijf

Komen gemaakte afspraken na, hele fijne service en vriendelijk personeel dat meedenkt.

Matig

Ik vind de afwerking niet zo als ik graag had gewild.

Betrouwbaar

Erg prettig en snelle service. Kom er voor terug uit Rotterdam.

Goede service bij Autoprofi

Je word er altijd vriendelijk geholpen, ook goede service bij pech.

Prettig bedrijf met kundig personeel

Het contact met het personeel is zeer prettig, denken mee in het proces en zijn oplossingsgericht

je word professioneel geholpen en vriendelijk.

Toppie

Een fijn en goed bedrijf, Voorlichting prima

Alles prima

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Kundige medewerkers

Slecht

Ze leveren 2 verschillende automatten, vevolgens krijg je van de jufrouw te horen dat die op den duur wel vanzelf gaan passen. Waardeloos.

Netjes

Jullie begrijpen waar het over gaat, geven een goed advies en handelen daarna alles perfect af.

Staan altijd voor je klaar. Geven goed advies. Komen afspraken na. Werken netjes en goed.

Graag mijn e-mailadres aanpassen. Dit is nu [email protected]

Zeer klant vriendelijk en denken in oplossingen

Altijd een welkom gevoel en vakmensen in dienst

Fijne ontvangst, keurige uitvoering, alles volgens de afsptaak.

Een aanrader. !

Vriendelijk, duidelijk en goede service.

Snelle service en bekwaamt personen goede en duidelijke uitleg over materiaal of product wat je gekocht of koopt Roosmontage&Onderhoud

Toppers Zeer behulpzaam

Betrouwbaar bedrijf met hele fijne medewerkers

We komen graag bij Autoprofi omdat we altijd zeer correct behandeld worden. Afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht om een goede oplossing te vinden. Ze zijn niet te beroerd om toch ook nog "even" naar dit of dat te kijken ondanks dat dat niet is afgesproken. De medewerkers zijn tegen ons altijd vriendelijk, dus wij zeggen ga zo door.