corect

Vlotte manier van geholpen te worden waardeer dit enorm. Goed advies als ik na iets vraag. Klantvriendelijk

DAB+ in een eigenwijze BMW X3 van 16 jaar oud

De verkoper van dienst (Erik-Jan) heeft zich in deze opgave gebeten. En alhoewel het er aanvankelijk op leek, dat er geen mogelijkheid was om een DAB+ module te koppelen aan de gedateerde audio van deze auto, heeft hij uiteindelijk een oplossing gevonden, maar........ Toen waren we er nog niet, want de koppeling van de module aan een gekunstelde AUX-ingang ging een eigen leven leiden, waardoor de unit voortdurend terugschakelde naar FM. Overleg met de leverancier heeft uiteindelijk tot een modificatie van de aansluitingen geleid en vandaag is e.e.a. werkend opgeleverd. Ik ben er heel blij mee, dit is echt top klantenservice.

Altijd uitstekend

Zolang ik al bij Autoprofi Hoogeveen ben en dat is al meer dan 15 jaar, ben ik een tevreden klant.

Zeer klantgericht

Prettige professionele medewerkers die net dat beetje extra willen doen voor een klant.

Goede vakkennis

Mijn auto (BMW e92) is goed gerepareerd. De rekening viel echter wel 200€ duurder uit dan eerst verteld werd

prima service

prima service

Prettig in de omgang

Info per telefoon is prima; goede info. Ik kon direct langskomen en n proefrit maken. We kwamen tot n deal en de afspraken worden nagekomen en er wordt voldoende tijd genomen. Eerlijk en betrouwbaar adres. Perfect.

Kon gelijk terecht en werd snel geholpen ,zo als altijd

Betrouwbaar, eerlijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Geen negatieve ervaringen

De garagebedrijf met zeer goede vakmensen en een menselijke persoonlijke benadering.

Zie bovenstaande

Perfect!

Netjes, goede prijs. Na lang zoeken heb ik een specialist gebeld, die zei dat autoprofi ook zaken eerder met hen hadden gedaan. Na het probleem telefonisch te hebben uitgelegd kwam de telefoniste zelf met een oplossing en rade mij Autoprofi aan. Prima gedaan!

Jullie zijn duidelijk , wordt goed geholpen en de koffie is goed.

Prima service en keurige behandeling.

Prima bedrijf. Eerlijk, sympathiek en hartelijk in de omgang. Vertrouwen over en weer. Zeer tevreden na aankoop van VW Up. Dit is de derde auto die wij bij dit bedrijf hebben aangeschaft. Met de vorige auto’s geen enkel probleem ondervonden.

Doen veel om goede informatie te geven

Wordt netjes en correct behandelt. Ook in de werkplaats zijn het vakmensen. Goede koffie!!!!!!!!! Leuke jongens om mee om te gaan.

Vakkundig en klantvriendelijk

Klant vriendelijke ontvangst, vakkundig, oplossingsgericht denken in overleg met klant, goed advies, meedenken over kosten. duidelijk overzicht van uitgevoerde werkzaamheden.

Net en vriendelijk

Goed tot nu toe

Mijn ervaring in één woord: AUTOPROFICIAT!

De medewerkers van Autoprofi-Hoogeveen zijn uiterst klantvriendelijk, behulpzaam, geduldig (!), beschikbaar, aanspreekbaar, betrouwbaar en bovenal deskundig en op service gericht. Er wordt actief meegedacht met de klant en men probeert zich goed in de vragen van de klant in te leven. Met als resultaat: gedegen, secuur en vooral voortreffelijk functionerend maatwerk met oog voor detail, design en veiligheid. Een ouderwets soort servicegerichtheid. Kom daar nog maar eens om!

Goede uitleg en prima producten.

Wat je ook vraagt ze hebben overal een oplossing voor.

Top geregeld

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vakbekwame mensen. Zeer tevreden

Staan altijd direct klaar. Vriendelijke personeel. 👍👍

deskundig en betrouwbaar

Ik werd goed en deskundig geholpen

Positief. Duidelijk, netjes.

Duidelijke uitleg en overleg wat er zóu moeten gebeuren.. Dit wordt netjes en correct uitgevoerd. Geen verrassingen achteraf.

Goed geholpen na met probleempjes na aankoop andere auto.

Zo goed dat ik vanmiddag weer kom👌🏼

Werd goed en snel geholpen.

Werd snel geholpen ,belden mij eerst toen ze iets in tegen kwamen tijdens APK,of ze dat ook moesten maken,was geen punt voor de APK.