Fijn personeel.

Ondanks dat er zieken waren toch nog tijd kunnen vinden voor het plaatsen van een fietsendrager op onze camper en ook nog ff een nieuwe alpine radio met navigatiesysteem geplaatst die echt fantastisch werkt. Al met al prima sevice en komen terug voor onze camperonderhoudsbeurten

Gewoon goed

Men is zeer klantvriendelijk en leveren hoge kwaliteit.

Matig

De kosten vielen nogal wat hoger uit dan vooral aangegeven. Een bout van de draagarm bleek niet goed vastgedraaid te zijn.

Duidelijk, klant vriendelijk en deskundig! Ik ben zeer goed en flexibel geholpen.

Professioneel, meedenkend en deskundig

Diverse keren hier geweest ivm camperaanpassingen. Medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn erg professioneel. Kwaliteit van het werk is top en de sfeer vind ik er erg prettig. Ook niet conventionele oplossingen zijn bespreekbaar. Zeer tevreden klant!

Heldere afspraken, nakomen van afspraken, vakmensen, vriendelijk

Ondanks dat Autoprofi/Hoogeveen voor ons een haf uur rijden is, brengen we altijd onze Camper naar hen toe voor het onderhoud, herstellen van mankementen , APK enz. Altijd goed overleg, even meedenken, duidelijke afspraken en die ook nakomen. Het meedenken vind ik prettig omdat ik zelf niet technisch ben. Ze houden precies bij wat ze de voorgaande beurten hebben gedaan en adviseren wat volgens hun bij de komende beurt moet gebeuren. Als er bijzonderheden zijn bellen en overleggen ze altijd. Erg prettig, vertrouwd, goeie club, vakmensen.

uitstekende service

Vriendelijk personeel en goede monteurs, en niet al te duur qua prijs.

Vriendelijk en adequaat geholpen

De afspraak kwam online tot stand en dat verliep zonder problemen. De factuur kwam overeen met wat was afgesproken de keuring, kleine beurt en het aanbrengen van cruise control is zonder problemen en snel gedaan

Super bedankt,

Na bestelling te hebben geplaatst na persoonlijk gesprek waar men me goed hebben voorgelicht toch de spullen retour mogen doen. De marter was sneller terug dan we voorzien hadden. Dank voor jullie begrip!!!

Goed.

Goed.

Goede service en kijk op afwerking

Goede service en kijk op afwerking

Duidelijk, eerlijk, professioneel

Persoonlijk, meedenkend, eerlijk en betrouwbaar. Goede afspraken en duidelijke terugkoppeling over wat er is uitgevoerd. Top, ik kan Autoprofi bij iedereen aanraden!

Perfect en gezellig.

Vak mensen

goed bedrijf

goede service , valt goed te overleggen.

Geweldig!

Super ervaring! De heren en dame helpen mij vriendelijk. Houden mij goed op de hoogte! Geweldig team

goed resultaat!

Je kan over een langere termijn pas een oordeel vormen. Maar de eerste indruk is prima en naar wens.

Staan altijd voor je klaar. Top.

Komen afspraken prima na en service is uitstekend! Goed personeel.

Diverse voertuigen in onderhoud, ze komen altijd hun afspraken na!

Super, Je word daar altijd goed en gelijk geholpen.

Staan altijd voor je klaar, En ze lossen alles voor je op.

Top monteur- top service

Afspraak gemaakt voor hercertifivering alarm. Op afgesproken tijd begonnen met de keuring. Na certificering nog een aantal aanbevelingen mogen ontvangen wat ik bijzonder waardeerde. Koffie tijdens het wachten. Vriendelijk personeel waar niets teveel voor is. Top bedankt,

Heel klantvriendelijk soepel en over alles een goede uitleg dat alles geeft je een heel prettig gevoel.

Deskundige monteurs

Fijn bedrijf met uitstekende service

We krijgen goede adviezen en uitstekende service

Vriendelijk en goede service en niet duur

Gewoon goede service

Goede service en vriendelijk