Jullie zijn duidelijk , wordt goed geholpen en de koffie is goed.

Prima service en keurige behandeling.

Prima bedrijf. Eerlijk, sympathiek en hartelijk in de omgang. Vertrouwen over en weer. Zeer tevreden na aankoop van VW Up. Dit is de derde auto die wij bij dit bedrijf hebben aangeschaft. Met de vorige auto’s geen enkel probleem ondervonden.

Doen veel om goede informatie te geven

Wordt netjes en correct behandelt. Ook in de werkplaats zijn het vakmensen. Goede koffie!!!!!!!!! Leuke jongens om mee om te gaan.

Vakkundig en klantvriendelijk

Klant vriendelijke ontvangst, vakkundig, oplossingsgericht denken in overleg met klant, goed advies, meedenken over kosten. duidelijk overzicht van uitgevoerde werkzaamheden.

Net en vriendelijk

Goed tot nu toe

Mijn ervaring in één woord: AUTOPROFICIAT!

De medewerkers van Autoprofi-Hoogeveen zijn uiterst klantvriendelijk, behulpzaam, geduldig (!), beschikbaar, aanspreekbaar, betrouwbaar en bovenal deskundig en op service gericht. Er wordt actief meegedacht met de klant en men probeert zich goed in de vragen van de klant in te leven. Met als resultaat: gedegen, secuur en vooral voortreffelijk functionerend maatwerk met oog voor detail, design en veiligheid. Een ouderwets soort servicegerichtheid. Kom daar nog maar eens om!

Goede uitleg en prima producten.

Wat je ook vraagt ze hebben overal een oplossing voor.

Top geregeld

Goede prijs kwaliteit verhouding. Vakbekwame mensen. Zeer tevreden

Staan altijd direct klaar. Vriendelijke personeel. 👍👍

deskundig en betrouwbaar

Ik werd goed en deskundig geholpen

Positief. Duidelijk, netjes.

Duidelijke uitleg en overleg wat er zóu moeten gebeuren.. Dit wordt netjes en correct uitgevoerd. Geen verrassingen achteraf.

Goed geholpen na met probleempjes na aankoop andere auto.

Zo goed dat ik vanmiddag weer kom👌🏼

Werd goed en snel geholpen.

Werd snel geholpen ,belden mij eerst toen ze iets in tegen kwamen tijdens APK,of ze dat ook moesten maken,was geen punt voor de APK.

Altijd denken in oplossingen

Bij Autoprofi staat de klant altijd op nummer 1, als ik een koplamp stuk heb dan staat er gelijk iemand klaar om deze te vervangen. grote reparaties doen ze altijd in overleg met de klant. Service !

goede garage

Ze helpen je altijd en op een fijne manier

Ben heel tevreden over deze garage

Vriendelijk geholpen en op tijd klaar.

Eerlijk advies en vakkundig

Denken graag mee in oplossingen

Goede service met perfectie prijs- en kwaliteitsverhouding

Bedrijf met verstand van Campers en deskundig personeel, die naast een scherpe prijs kwaliteit levert en service ivm brengen en halen naar en van het station helemaal top, mij zien jullie in het voorjaar weer terug.

eerlijk en betrouwbaar

Je kunt er altijd terecht voor advies, en indien nodig is er altijd op korte termijn een afspaak in te plannen

Om 16.00 uur bellen voor inspectie van de AC, om 16.15 uur terecht kunnen en om 17.30 uur met een perfect werkende AC, geweldig. En dat allemaal toen we net Nederland binnen kwamen met onze camper, voor een korte trip naar Nederland, want we wonen nu in Zweden!

Altijd goed

Goeg

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en deskundig geholpen, snelle service.

Reparatiekosten kwamen volstrekt niet overeen met prijsopgave vooraf

Vervanging koppelingsplaten camper kostte maar liefst 756 euro. Daarvan 9 uren werkloon terwijl vooraf 5 a 6 uren waren afgesproken met zowel monteur als intake mevrouw. Bon specificeert niet. Ook niet per mail aangegeven dat er extra kosten zouden komen, terwijl intakeafspraak wel online ging. Kortom: oplichters. Heb het bedrijf aangeschreven maar wordt niet op mijn mail gereageerd.

Altijd een goede ervaring daar

Je kan voor kleine dingen vaak direct even langs komen Altijd van te voren weet je wat het gaat kosten en komen er toch nog onvoorziene gebreken naar boven krijg je een telefoontje dus sta je nooit voor verassingen Leenauto is geen probleem Wij zijn zeer tevreden over autoprofi Hoogeveen