Service is top en medewerkers zijn Behulpzaam en vriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Dit keer niet helemaal perfect

Ik heb op maandag gebeld om te overleggen wat ik het beste met mijn accu kon doen. Vanwege de drukte kan ik mij heel goed voorstellen dat ik niet meteen geholpen werd. Ik ben niet de enige. Ik zou terug gebeld worden. Een telefoontje bleef uit. Toen ik op woensdag nog niets gehoord had, heb ik zelf contact gezocht en werd ik goed geholpen. Want mij werd geadviseerd om toch even de accu te laten testen aangezien een foutmelding via de auto-dongel niet altijd betrouwbaar blijkt. Het belangrijkste vind ik natuurlijk dat ik ook dit keer weer eerlijk behandeld en uitstekend geholpen ben.

Enorm fijn geholpen!

Enorm fijne ervaring met Mobiliteitscentre Bodegraven. Ik was er nog niet eerder geweest maar goed en fijn geholpen. Vertrouwen voelde gelijk goed, en daarnaast ook aandacht gekregen terwijl het een hele kleine reparatie was (lampen vervangen). Absoluut van plan om voortaan hier terug te komen voor mijn auto.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service en mijn auto rijd als een zonnetje

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

zeer vriendelijk en geen cent te veel

Vlot en vaardig

Snel en deskundig geholpen met een kleine aanpassing aan de trekhaak. Onderdeel lag klaar en was met een paar minuten gemonteerd. Vriendelijk en betrokken personeel!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede service en duidelijke uitleg.

Hoewel de auto helaas nog steeds niet optimaal rijd, ben ik wel erg tevreden over hoe ik ben geholpen. Duidelijke communicatie en goed service.

Vakkundige garage

Weer goed en professioneel geholpen!

zeer goed

een hele prettige garage. Alles wordt in overleg gedaan zodat er geen verrassingen zijn achteraf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundig en vriendelijk bedrijf/ personeel.

Zoals altijd netjes geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

service & klantgericht denken en handelen

Je komt binnen en dame/gastvrouw achter de balie weet direct waar ik voor komt. Ze kennen hun klanten, dat voelt vertrouwt. Ondanks dat het iets duurder uitviel, loop ik toch met een glimlach de deur uit ! Over klantenbinding gesproken !

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

snel, persoonlijk, fijn

snel, persoonlijk, fijn

Erg goed

Duidelijke afspraak, goede service in werkplaats en bij de balie. Geen werkzaamheden voordat er afstemming is geweest. Nette leenauto zonder meer kosten

Uitstekend garage

Geen verassingen. Alles voiraf duidelijk met prijs. Ga zo door! Een tevreden klant.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik word op de hoogte gehouden wanneer mijn auto een beurt nodig heeft. Keurig telefonisch overleg vooraf wat er moet gebeuren en wat het kost. Vriendelijk.

Snel en vriendelijk geholpen

Voorlampjes vervangen: ik kon hiermee zonder verdere afspraak langskomen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf leuk mensen kom er al jaren met groot genoegen en voor me bedrijfs auto’s.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Kwaliteit, vriendelijkheid en net even dat extra gevoel van service.

Kwaliteit heeft zijn prijs. En wat heerlijk als dan de kosten toch weer meevallen.

Super zo netjes gedaan

Helemaal volgens de afspraak en deskundigen

Zeer goede service!

Vakkundige mensen en zeer vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Het is een soort thuiskomen elke keer.

Superaardige mensen en professionele service. Ze denken met je mee. Ik kom er graag.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede vakkundige garage en prima service

Heel veel kennis van diverse merken en nette prijzen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd weer met een tevreden gevoel naar buiten

Eerlijkheid, meedenken, vakkundig! Ondanks dat ik zelf ook graag sleutel om onze al wat oudere Citroëns op de weg te houden komen we ook regelmatig bij Mobiliteitscentre Bodegraven. Ook voor voertuigen die economisch gezien al zijn afgeschreven worden we hier prima geholpen zodat we ze als liefhebber nog lang en veilig op de weg kunnen houden. Een aanrader!

Vriendelijk, behulpzaam, goede service

Wij zijn zeer tevreden over Mobiliteitscentre Bodegraven, worden altijd vriendelijk te woord gestaan, denken mee en leveren een snelle service

Uitstekend.

Zeer klantvriendelijk Service hoog in het vaandel Onderhoud en reparatie voldoet aan alle verwachtingen Alles wordt duidelijk uitgelegd en overlegd bij reparatie en onderhoud.

Over Mobiliteitscentre Bodegraven

Mobiliteitscentre Bodegraven is dé PCA Dealer van het Groene Hart. Wij zijn merkspecialist voor Peugeot, Citroën en Opel; Een lokaal bedrijf waar u als klant centraal staat. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan service en kwaliteit op het gebied van onderhoud, reparatie en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s. Een onafhankelijk BOVAG autobedrijf waar de koffie voor u klaar staat. Gevestigd op bedrijventerrein “Groote Wetering”. * Spanjeweg 10 * 2411PX * Bodegraven * 0172-650013*