Ik ben een 100% te vreden klant.

Het boverstaande lijkt mij voldoende.

Heel erg professioneel geholpen

Prima geholpen, vriendelijk en eerlijk personeel

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super! Beste ervaring sinds tijden.

Super, doen!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Niet alles hoeft geld te kosten.

Iets aandraaien kost geld een niet originele sleutelhuis kost 30 euro ex ? Eerste en laatste keer. Ik ga wel naar woerden volgende keer

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste heer Ouriaghli, Wij stellen het altijd op prijs als iemand de moeite neemt een beoordeling achter te laten. Uw negatieve reactie verbaasde ons wel omdat u bij ons op geen enkele wijze kenbaar heeft gemaakt ergens ontevreden over te zijn. Zelfs niet toen we aan de balie de factuur hebben besproken. Zonder dat u daarvoor een afspraak ingepland had hebben we uw klacht over het geluid onder uw auto adequaat en doelgericht opgelost. We hebben gelijk tijd gemaakt om de klacht in kaart te brengen en gelukkig konden we het ook gelijk voor u oplossen. Hier hebben we tijd en werk aan gehad. Daarbij hebben we gebruik gemaakt van de brug en de materialen in onze werkplaats. Dat daar wat kosten voor in rekening worden gebracht is naar onze mening een logisch gevolg. Een origineel sleutelhuisje is los niet te koop. Alleen bij aanschaf van een nieuwe sleutel is de behuizing origineel. De sleutelbehuizing die we voor u hebben vervangen kost inclusief arbeid €29.50 ex. Deze kosten zijn vooraf met u besproken en akkoord bevonden. Bij onduidelijkheden m.b.t werkzaamheden en/of een factuur dan zijn we altijd bereid dit toelichten omdat we transparantie erg belangrijk vinden. Jammer dat u onze werkwijze en service niet als positief heeft ervaren en dat nu op deze manier aan ons kenbaar maakt. Wellicht zijn wij inderdaad niet de juiste garage voor u. Het staat u natuurlijk vrij om de volgende keer naar Woerden te rijden.

Geweldig en zeer snel.

We zijn heel blij met het meedenken voor een juist vervoermiddel die we op zeer korte termijn nodig hebben. Top!

• Reden bezoek: N.v.t.

Als altijd perfecte service!

Als altijd perfecte service!

Gewoon goed

Netjes vantevoren prijs opgave wat alles kost, en alles in overleg. Auto loopt weer als een zonnetje

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goed. En vriendelijk staan altijd voor je klaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hier moet je zijn voor een gastvrije, betrouwbare en betaalbare garage!

Altijd gastvrij, en welkom gevoeld voor eerlijk advies, met oprechte interesse en voor elke portemonnee. Goede technische mensen met het hart op de juiste plaats en iedereen maakt ook altijd tijd voor een praatje hoe druk ze het ook hebben. Je voelt je bij het Mobiliteitscentre Bodegraven geen nummer. En ook de koffie is erg lekker ;)

Klantvriendelijk en persoonlijke interesse

Klantvriendelijk in service en onderhoud van de auto

Zeer goed!

Goede service en communicatie. Vooraf duidelijke prijsopgave en doen wat ze zeggen. Vriendelijke mensen aan de balie

Prettig en snel geholpen

Prima garagebedrijf. Ik word al jarenlang tot volle tevredenheid door Mobiliteitscentre Bodegraven geholpen

Altijd goede service

Klantgerichte benadering

Fantastisch

Zeer prettig ontvangen, netjes geïnformeerd over de reparatie, de kosten en wanneer de reparatie klaar was. Na afloop werd zelfs kapotte onderdeel getoond en hierover uitleg gegeven. Leenauto werd gratis ter beschikking gesteld.

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk, deskundig, werkzaamheden worden gerealiseerd conform vooraf gemaakte afspraken. Prima garage!!

Super!

Tijdens mijn bezoek ben ik super geholpen! De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Vlot en accuraat geholpen

Goeie service

altijd bereid tot hulp

Ik hoef maar te bellen en ik kan langs komen. Ze halen me op of brengen me thuis nadat de auto in de garage is geweest.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Duidelijk vooraf prijsopgave. Heldere uitleg over verrichte werkzaamheden

Fijn geholpen

Afspraak op juiste wijze afgehandeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Na controle kwam er een advies aanvraag, wat er gedaan moest worden. Erg netjes.

Prima geregeld netjes op tijd en een prima service . Zeker ook netjes een ban te voren prijsopgave over de te doen bij een beurt.

goed geholpen

had problemen met mijn remmen van mij auto ben de zelfde dag nog geholpen mijn auto remt weerr fijn

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn een goede garage!

Prettige ontvangst bij de Receptie. Duidelijk telefonisch overleg over de uit te voeren werkzaamheden. Ook bij het ophalen van de auto goede terugkoppeling over de uitgevoerde werkzaamheden. Wij zijn blij met deze garage!

In één woord: perfect!

In één woord: perfect!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Terzake kundig, vlot en vriendelijk

Zie boven

Over Mobiliteitscentre Bodegraven

Mobiliteitscentre Bodegraven is dé PCA Dealer van het Groene Hart. Wij zijn merkspecialist voor Peugeot, Citroën en Opel; Een lokaal bedrijf waar u als klant centraal staat. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan service en kwaliteit op het gebied van onderhoud, reparatie en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s. Een onafhankelijk BOVAG autobedrijf waar de koffie voor u klaar staat. Gevestigd op bedrijventerrein “Groote Wetering”. * Spanjeweg 10 * 2411PX * Bodegraven * 0172-650013*