Geweldige service en kennis van zaken in een gemoedelijke, prettige sfeer.

Op zoek naar vervanging van onze camper kwamen wij bij Averesch Campers terecht. Toen we ons oog op een gebruikte Adria lieten vallen waren blij verrast over de persoonlijke benadering. In alle rust werden alle aspecten van de inruil besproken. Na een weekje overdenken waren we het er over eens dat we de deal wilde sluiten. In goed persoonlijk overleg met de eigenaar kwamen we tot goede afspraken en afgelopen zaterdag mochten we de campers omruilen. Nog nooit hebben we zo een goede uitleg gekregen over onze nieuwe camper. Alle lof voor het hele team! Je voelt gewoon dat men hier prettig samenwerkt en de klant op nummer 1 staat!

Beste Sandra Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Veel plezier met uw Adria camper! Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Mooi professioneel bedrijf met uitstekende uitstraling

De ontvangst was uitermate prettig ,we konden rustig rondkijken , kopje koffie . vragen stellen . Vervolgens hebben wij hebben afgelopen week onze camper ingeruild ,we zijn hiermee uitstekend geholpen door de eigenaar om tot een juiste beslissing te komen . We kijken er naar uit wanneer we onze camper kunnen op halen .

Beste Peter Gieteling, Bedankt voor uw feedback en voor uw mooie woorden! Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

perfect

. top wat een fijne ontvangst en informatie bij de aankoop van een camper,

Beste Bert, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Een modern bedrijf met een oude zienswijze "waar de klant nog koning is"

Ieder jaar verschillende campers gehuurd vanaf 2016 en ook nu weer voor 2020 een mooie camper gereserveerd. Een camper is een huis en een vervoermiddel in een en dat houd ook in dat er wel eens iets kan weigeren. Er is zoveel techniek aan boord en je wilt dat dit altijd optimaal werkt en gelukkig is dat meestal zo. En als er dan eens iets niet functioneert dan kun je altijd bellen en wordt er in goed overleg een oplossing gezocht, dat is een hele geruststelling. Daarom komen wij ieder jaar terug bij Averesch.

Beste Annie en Koos, Bedankt voor uw goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Averesch Campers

waar SERVICE nog met hoofdletters geschreven wordt

Professioneel bedrijf met zeer grote klantvriendelijkheid en service gerichte instelling. Een fijne sfeer van een familie bedrijf in combinatie met vakkundige voorlichting en after-sales. Op naar Rijssen zou ik zeggen, om te huren of te kopen (nieuw of gebruikt) !

Beste RP, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling, uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij vinden het fijn dat u een goede ervaring heeft met Averesch Campers. Met vriendelijke groet, Averesch Campers

Prima!

Camper gekocht en overeengekomen wat er zoal aan moest gebeuren. Prima gedaan, op een paar kleinigheden na! Morgen voor de laatste keer naar de werkplaats om alles netjes te realiseren. Kreeg camper mee met volle dieseltank en volle lpg fles. Fles door hun geplaatst zonder kosten met buitenvulling, terwijl de fles niet bij hun was gekocht. Luifeldoek moet nog vervangen worden (was nat opgerold en daardoor beschadigd) en buitenlicht plaatsen. Prima bedrijf en aanrader voor als u een camper zoekt!!!!

fantastisch

Vaker een camper gehuurd in binnen- en buitenland, maar deze firma is de beste tot nu toe: heel prettig contact, prima informatie vooraf, zo goed als nieuwe camper, zeer coulant behandeld (ik dacht schade te hebben aangericht, maar volgens de firma bestond deze al, terwijl deze niet genoteerd stond) en elke keer eerst even koffie - zeer zeker aan te bevelen!!! Als we weer gaan, dan komen we zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij Averesch een camper gehuurd. Alleen maar positieve ervaringen gehad. Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Ook een probleempje tijdens onze vakantie werd keurig en vlot opgelost. Ook de borg werd binnen een week terug gestort. Zeker aan te bevelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Degelijk bedrijf,fijne mensen om zaken mee te doen.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring met een super camper! Leuk en goede informatie gekregen! Service en klantvriendelijkheid top!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring, goede en duidelijke afspraken, goede uitleg bij afhalen camper. En goede tips gekregen
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kregen uitstekende begeleiding en adviezen bij aankoop van onze sun living camper. Vooraf mochten we een camper een weekend op proef meenemen. Uitgebreid kregen we advies over nut en noodzaak van de verschillende accessoires. Het gehele jaar door waren de medewerkers beschikbaar voor al onze vragen en is er uitstekende service verleend bij alles waar we tijden ons eerste camperjaar tegen aan liepen. We hebben een uitstekende camper gekocht die helemaal op onze wensen is afgestemd en als er wat is of je weet iets niet, dan kun je bij Averesch altijd terecht. Kortom een bedrijf waar je je als klant gekend en thuis bij voelt. Degelijk, eerlijk en betrouwbaar!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom tot volle tevredenheid een camper gehuurd, compleet met inventaris. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we een prima vakantie hebben gehad! Tot de volgende keer.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn van 1 t/m 14 september 2018 met een camper van Averesch Campers naar Noorwegen geweest.\r\nHet vastleggen van de camper al gedaan in november 2017. Bij elk contact vriendelijk geholpen en er werd met alles meegedacht. Als het mogelijk is kan de camper al vroeg worden opgehaald. Prima all-in prijs. Geen verborgen kosten.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels hebben wij al 2 jaar een camper gehuurd bij Averesch Campers. Wij zijn erg onder de indruk van de vriendelijkheid en professionaliteit waarmee alles wordt afgehandeld. De kwaliteit van de gehuurde campers is uitstekend en heeft zeker bijgedragen aan geslaagde vakanties. De financiële afwikkeling verliep ook vlekkeloos en binnen een week na terugkeer was de waarborgsom weer teruggestort.\r\nWij bevelen Averesch Campers bij iedereen van harte aan!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Oriënterend voor huur binnengekomen.\r\nDoor hun enthousiasme verder gaan dromen.\r\nEen uur later door’t enthousiasme “ingepakt”.\r\nNaar buiten met een getekend huurcontract!\r\nMet een Averesch camper ga je niet zo maar op pad...\r\nBij ‘t ophalen uitgebreid uitleg gehad.\r\nAls service een dik boek met campings mee. \r\nTwee woorden voor Averesch? SUPER TEVREE! 👍🚐👍🚐👍🚐👍\r\n
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en zeer behulpzaam. Goede uit leg om met de camper op weg te gaan. Een Super bedrijf.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede service, niets is teveel en hier geldt: afspraak is afspraak.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij gaan opnieuw een camper huren bij Averesch, ondanks dat we hier 2 uur voor moeten omrijden. Ze hebben een goede all-in prijs, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en de service is perfect !
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER SERVICE Staan in spanjekrijgen problemen met tv_schotel kwam er niet meer uit marco een sms gestuurd heeft contact met mark opgenomen heeft met mij op zondag gebeld en via de telefone stap voor stap begeleid om het euvel te herstellen met 10 min had ik weer beeld mannen bedankt voor jullie hulp Piet Schukkink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb contact gehad vanuit Spanje en ben geweldig geholpen zonder dat Averesch er ook maar enig voordeel aan had. toppy bedankt

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Daar sta je dan in Frankrijk, Je eigen camper defect met een reparatie welke niet goed kon worden uitgevoerd in Frankrijk. Natuurlijk goed verzekerd bij Camperverzekerd waarbij een vervangende camper mee was opgenomen in de verzekering.\r\nDe VHD meldkamer heeft al mijn problemen uit handen genomen en gaf ons de rust dat het allemaal voor elkaar zou komen. Nou dat was dus een waarheid van een klok. \r\nAveresch had daar een groot aandeel in omdat zij de vervangende camper konden leveren. Echter hun voorraad was op. Toch regelde Averesch dat het voor elkaar kwam. Er kwam een camper op een dieplader die gelijktijdig mijn camper weer mee naar Nederland nam. Gewoon een mooie camper waar we nog 14 dagen mee rond mochten rijden. Grote klasse dus. En tevens onze grote dank aan Wolves transport die de transporteur was van de campers.\r\nMaar dit was niet het hele verhaal.\r\nBij terugkomst en het inleveradres van de camper kregen we een leenauto mee om onze spullen mee naar huis konden brengen. 200 km bij het inleveradres vandaan. Bij thuiskomst bleek dat we door de spanning nog 2 kastjes kleding in de camper hadden achtergelaten. Goede reden voor de gemiddelde vrouw om tegen haar mannetje te zeggen \" OOooo ik heb al mijn broeken in de camper gelaten. We moeten morgen maar even wat nieuws halen \". Nee hoor mijn moppie belde naar de camperverhuurder Averesch./ Een uiterst vriendelijke dame ging gelijk op zoek naar de camper en er bleken nog een aantal goederen achter gebleven te zijn.\r\nDe dame bood onmiddellijk aan om deze goederen naar ons op te sturen. het was toch wel een redelijke doos vol. Op onze vraag doet u er de rekening maar bij werd direct aangegeven dat dit bij de service hoorden en van betalen zou dan ook geen spraken zijn. \r\nKijk dit soort lieve woorden en gedrag zeggen mij dat er nog zeker bedrijven zijn die de klant zich prettig doen voelen. Die terug komen door de service en door de vriendelijkheid.\r\nIk wil ook hier alle bedrijven die ons zo goed hebben geholpen en de Fu Averesch bedanken voor de service en klantvriendelijkheid die mede daardoor ons alsnog een leuke vakantie hebben bezorgt\r\nBedankt\r\nHugo en Ria Wendt\r\nHeerhugowaard\r\n1\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goede contacten met hen. Alleen jammer dat er een aantal zaken niet gecontroleerd waren.\r\nEr was onvoldoende ruitenwisservloeistof aanwezig. We troffen een stukje glas aan onder de bestuurdersstoel. We misten een haring voor de stormband van de luifel. Desalnietemin een prima twee weken gehad. Fijne wagen en prima stoelen. We hebben een Sun Living camper meegehad. We waren met drie personen.