Eerlijk, betrouwbaar, deskundig en uitstekende service

Onlangs voor de 2e keer een nieuwe camper gekocht bij dit bedrijf. Het is eerlijk zakendoen bij dit bedrijf. Ze zijn betrouwbaar, geven een uitstekende service, ze zijn vriendelijk en deskundig. Kortom een goed en degelijk bedrijf, absoluut aanbevolen.

Een eerlijk bedrijf, goede service, en vriendelijke medewerkers.

Mijn ervaring, met de koop van onze camper Adria Matrix M 650 ging alles prima. Rustig alles bekeken, goede afspraken gemaakt. Na ons eerste weekend weg, bleken er toch nog een paar aandacht punten te zijn. Deze zijn in de garantie periode naar volle tevredenheid verholpen. Als ik vragen heb over het gebruik van de camper, en bel, word ik deskundig en vriendelijk te woord gestaan. Ik ben zeer te vrede met onze aankoop. Deze zomer gaan we voor het eerst echt op vakantie. Met onze camper naar Frankrijk, en we verheugen ons er op.

Lost snel problemen op

Camper hier nog niet gekocht, maar zeer tevreden over de service wat betreft onderhoud en advies. Ondanks de drukte deze week toch nog het koelkast probleem opgelost, zodat we toch nog op vakantie konden. Nogmaals bedankt. Gr. Peter en karin uit Hengelo.

Goede ervaring een aanrader

Voor het eerst een camper gehuurd. Bij het ophalen stond de camper keurig klaar met een duidelijke uitleg ook via het filmpje wat we toegestuurd kregen. De camper was bijna nieuw. Een maand rondgetoerd door Italië een erg leuke ervaring met de camper. Bij het terugbrengen van de camper een paar punten aangegeven wat niet helemaal goed was. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Voor wie een camperervaring wil opdoen is hier aan het goede adres. Wij komen hier zeker nog eens weer. Met vriendelijke groet, Gert en Ineke

Goed en betrouwbaar

3 jaar geleden onze camper gekocht, steeds goede service en advies. Ook als we op reis zijn en er is iets, doen ze hun uiterste best om telefonisch ons te helpen

Fijn bedrijf, die een tevreden klant belangrijk vindt.

Vorig jaar augustus een nieuwe camper bestelt bij Averesch, in april 2021 afgeleverd. Zeer deskundige uitleg en alle wensen die wij hadden opgegeven zijn uitgevoerd, kortom een fijne ervaring. Dit is nu een bedrijf die oog heeft voor de wensen van de klant, no nonsens en alles wat kan, wordt uitgevoerd. Wij wensen Annemieke en Dirk-Jan en natuurlijk het fantastische team veel succes in de toekomst. Siepie en Pieter Smit Deventer

Super service

Super service onze reparatie onderdelen goed en snel geleverd .

Reparatie was gratis

We hebben sinds 2 jaar een nieuwe camper. We wilden graag een dealer bij ons in de buurt. Rijssen is voor ons het dichtstbijzijnde maar hadden niet de camper die wij zochten. Dus verder weg. Achteraf spijtig want de service in Rijssen is beter. Nu ook weer een gratis reparatie. Fantastisch!! De volgende camper wordt nu zeker in Rijssen gekocht.

Super tevreden klant, al voor het vierde jaar op rij!

Wij zijn erg tevreden over Averesch. Wij huren al vier jaar achter elkaar naar volle tevredenheid een erg jonge camper met ons gezin van drie. Wij zijn altijd erg netjes geholpen, hebben zeer duidelijke uitleg gekregen (meestal van Hanneke) en de campers zijn zeer compleet uitgerust, aan alles is gedacht. Sinds dit jaar krijg je vooraf ook een duidelijke uitleg-video die op maat is gemaakt voor de camper die je hebt. Deze kun je dan tijdens je vakantie ook nog eens bekijken als je het even niet meer weet. Maar je kunt ook altijd bellen als je er niet uitkomt. Wat ook erg aantrekkelijk is, zijn de vrije kilometers dat zie je niet bij alle verhuurders. Kortom erg tevreden!

Top bedrijf!

Met 4 stellen 4 campers gehuurd eind vorig jaar, dat ging al prima. Daarna besloten weer een eigen camper te kopen voor ons en onze kinderen die nu zelf ook op reis kunnen. Op ons gemakkie door de showroom, modellen verder verkennend, een keuze gemaakt en makkelijk een passende deal met Dirk-Jan kunnen maken. Levering was volgens planning. Service na eerste weekeinde weg was ook prima (wij wilden paar aanpassinkjes). We hebben een juiste keuze gemaakt qua model camper bij een dealer die voor ons ook nog eens lekker dichtbij zit. Goede zaken gewenst en tot ziens!

super service / meedenkend / en erg vriendelijke receptie dames

Goeie kwaliteit, redelijke prijzen, zorgzaam, meedenkend, Super service, Kortom,.....TOP. mei 2021 Jose & Hans.

Bijzonder prettig bedrijf met oog voor de klant.

6 jaar geleden bij een andere dealer een nieuwe Adria gekocht, waar we vanwege de slechte service binnen een jaar afscheid hebben genomen. Toen klant geworden bij Averesch, en tot op de dag van vandaag tot méér dan volle tevredenheid. Zelfs op zaterdagmiddag, defecte koelkast, met volle diepvries, bij Averesch langs en perfect opgelost. Hebben inmiddels een nieuwe camper bij Averesch besteld. Hopen daar nog jaren klant te mogen zijn. Top dealer.

Heel prettig bedrijf om vertrouwd zaken mee te doen.

Wij hebben in augustus 2020 onze caravan ingeruild en een Adria Coral 670 SL besteld. Wij voelden ons volledig vrij om aan de hand van goede adviezen te kiezen voor de ons passende uitvoering. Dirk-Jan bood aan om een camper van hem te gebruiken in het najaar. Ook toen opnieuw een heel positieve ervaring, die ons aanleiding gaven bij de bestelde uitvoering enkele wijzigingen in de uitrusting te doen. Onze camper is nu, begin april, afgeleverd. De benadering van het bedrijf, bij de aankoop en de aflevering, was voortdurend heel soepel en ontspannen. Alles op basis ging op basis van volledig wederzijds vertrouwen. We kijken op dat proces met veel plezier terug en willen zonder voorbehoud Averesch Campers graag aanbevelen.

Prima bedrijf (en eigenaar). Wij rijden er graag voor om vanuit Zoetermeer.

Twee keer camper gehuurd. Zo goed als nieuw. Je kan altijd op ze terugvallen alsof je de enige klant bent. Prima ervaringen. Inmiddels bij Averesch een eigen camper aangeschaft. Goede voorlichting, goede service en reparatie. Kortom een bedrijf om aan te te bevelen. Prima personeel en eigenaar die met beide benen op de grond staat. Worth a journey!

Prachtige showroom, vriendelijke en deskundige medewerkers!

Niets anders dan lof! Keurig bedrijf met deskundige medewerkers en een prachtige showroom. Inmiddels al 2 nieuwe campers bij Averesch gekocht, dus ervaring genoeg om dit bedrijf van harte aan te bevelen als u een camper wilt kopen.

Superervaring!!!

Voor het eerst met een camper een weekend weggeweest. Alle super geregeld en genoten! Wat was het gaaf. Camper was superdeluxe, we hadden nergens omkijken naar en hoefden alleen maar te genieten ;-) Dit adres gaan we zeker onthouden!

We zijn net terug en hebben 3 weken het genot gehad van de ADRIA 670 matrix Plus. Wat een feest! Geweldige camper en alles (toilet, douche, airco, schotel etc. ) aan boord. Wij herkennen ons niet in de slechte beoordeling van 1 van de vorige beoordelaars. De firma Averesch straalt naar mijn idee vertrouwen uit en het is prettig zaken met ze te doen. Met name in de aanloop van de zomervakantie toen het in verband met Corona allemaal erg onzeker was of en waar kon worden gereisd, heeft dit bedrijf zich juist heel flexibel en bereidwillig opgesteld. Heel fijn! Ook tijdens onze trip is steeds snel en adequaat gereageerd als we vragen hadden. We hebben voor de volgende vakantie alweer een optie genomen. Als ik toch een klein kritiek puntje moet noemen zou ik iets meer tijd besteden aan het uitleggen van de verschillende opties en functionaliteiten van de camper bij het meegeven. Verder niets dan lof!

Slecht behandeld!

Onderstaande mail zojuist doorgezet naar de FA Averesch. Op de bezichtigingsdag geen tijd want de chef was op vakantie. Foto's getoond van onze inruilcamper een Burstner City Dat 640 van 2017 en 20.000 km op de klok en alles aan boord. Had een bod van 52.000 euro en kreeg van Averesch een bod van 43.000 euro op een gebruilte Adria camper van 66.950 euro van 2016. Mij zien ze nooit meer terug deze firma. Mail 12 aug 2020. Hallo, Volgens mij moeten jullie je doodschamen door met dit bod te komen. Eerst moet ik een week wachten voordat ik iets hoor en nu dit. Ik zou zeggen kijk eens op internet wat onze camper waard is. Wij hebben 2 weken geleden een bod gehad van 52.000 euro wat ook al aan de magere kant is. Al het positieve in de reviews is wat mij betreft fake. Moeten jullie op elke verkochte camper 10.000 euro winst maken? Jullie maken misbruik van de coronatijd en mij zul je niet meer zien in Rijssen. Ik zal het herhalen in de review

Top vakantie met gehuurde top camper !

Voor het eerst een camper bij Averesch gehuurd, een Adria Coral 600 SL. Uitstekend bevallen, gaan we zeker nog eens doen!

Geweldige service en bijzonder klantvriendelijk

Dit jaar voor het eerst een camper gehuurd. Door de corona geen 3, maar slecht 2 weken op pad. Aanpassen van de huurperiode was gelukkig geen enkel probleem. Volledige begrip en medewerking vanuit Averesch. De gehuurde camper was top, van alle gemakken voorzien. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door de goede zorg van Averesch. Wij komen hier zeker terug !!

Vriendelijk en deskundig

Mijn camperbus Adria 600 SP is door een deskundige medewerker voorzien van een lithium accu met omvormer! Elk detail perfect aangelegd ! Zelfs de baas zag op de camper een streep veroorzaakt door een tak en poetste met kunde en vaardigheid als extra service de streep weg! Kortom plezierig en erg mooi geleverd. Mijn hartelijke dank en ik beveel Averesch Campers van harte aan! Egbert

Gewoon top!

Op woensdag 24 juni ontstonden er problemen met het lozen van grijs water. Omdat wij in de buurt van Rijssen waren gingen we langs bij de Adria-dealer. Het probleem werd onmiddellijk aangepakt en voorlopig verholpen. Het nieuwe onderdeel voor de camper zou worden besteld en wordt later, waarschijnlijk nog onder garantie, gemonteerd. Mijn complimenten voor deze service gerichte aanpak.

Klasse bedrijf die de klant echt centraal stelt

In december hebben wij onze camper gekocht bij Averesch Campers. Deze in de corona tijd gehaald. En nu dan eindelijk mee op pad. Van een caravan naar camper is een hele stap, dat hebben we geweten. Zoveel techniek in de camper, veel vragen en dat ook nog eens in coronatijd waar je niet "even" naast elkaar in de camper kan staan om iets uit te leggen. Averesch doet het en heeft zich van een zeer professionele kant laten zien. Probleempje die we hadden werden ter stond en keurig opgelost. Vragen meteen beantwoord, ook in het weekend. Via de whatsapp altijd bereikbaar. Geen vraag is dom. De amerikanen hebben er een mooie uitspraak voor "to go the extra mile" en dat is exact wat ze bij Averesch doen. Dirk-Jan ga zo door, dit is wat Averesch uniek maakt. Top! Wij zijn hier nog vele jaren klant vermoed ik ! En dat we er twee uur voor moeten rijden vanuit Den Haag naar Rijssen, ach.... dat hebben we er graag voor over.

We hadden een probleem met de luifel, we konden op zaterdag langs komen. Bij aankomst werden we direkt geholpen op een zeer vriendelijke manier. Het probleem werd snel en vakkundig verholpen Ook gaf hij nog wat tips. Bijzonder prettige ervaring En.... Nog gratis ook Hulde voor dit bedrijf!!!

Een kwestie van vertrouwensbreuk dat is hier goed.

Een kamper Verkopen is niet zo moeilijk. Maar dan moet blijven rijden, Vetrouwen in je camper als je in Verweggistan bent is onontbeerlijk voor een onbezorgde reis. Averesch heeft ons vertrouwen verdiend zodat we zorgeloos blijven rijden Groetjes Wim en Frank