Nette auto

Het was even wachten tot meneer er was maar uiteindelijk het wachten zeker waard. Werden goed ontvangen en vrij in het bekijken van de auto die we op het oog hadden. Mogelijkheid tot proefritje en goed geholpen bij het uiteindelijk overschrijven. Fijn dat we onze auto konden inruilen. Zeer tevreden! Nu hopen op vele fijne en veilige km'ers

Vriendelijk en correct

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Inruil en aankoop van auto verliep zeer correct, de eigenaar was zeer behulpzaam en nam ruimschoots de tijd.

vriendelijk en betrouwbaar

Auto's worden gecheckt voor verkoop, en mocht er achteraf toch iets over het hoofd te zijn gezien, dan word je niet in de steek gelaten, en word het alsnog netjes opgelost.

Top service

Goede service waarin meegedacht word

Betrouwbaar en goed

Juli 2017 heb ik mijn auto gekocht bij Healy Automotive. Ik had aangegeven pas een review te schrijven na wat langere tijd, zodat ik zeker wist dat ik een goede auto had gekocht. Nu zijn we meer dan 2 jaar verder en mijn auto werkt nog perfect. Geen moment spijt gehad dat ik mijn auto hier heb gekocht. Gewoon een recht toe recht aan bedrijf zonder overbodige commerciële praatjes.

Droom wordt werkelijkheid bij Healy automotive!

Ik zocht naar die speld... / Topoccasion in de hooiberg. Je weet wel zo een waar iedereen naar opzoek is. En die vond ik bij Healy automotive en de sleutel in deze aankoop was Steven! Top! Ik weet zeker dat ik hier wel weer 10 jaar van mag genieten. Bedankt! Ga zo door.

Super blij met m’n nieuwe auto, aardige verkoper en goede service!

Meedenkend, kwaliteit en uitstekende service

Een eerlijke garage met goede service. Dit is nu al de vierde auto die ik koop bij Healy Automotive dit keer een hele mooie Nissan Qashqai. Deze garage is zeker aan te bevelen als u op zoek bent naar een andere auto!

Geweldige Garage

Pas geleden Dacia Logan gekocht, goed geholpen en erg vriendelijk daar, voelde gelijk goed, geen verkooppraatjes wat je soms hebt. Twee dagen later had me accu het begeven, Steven Healy heeft gelijk onkosten vergoed van de nieuwe accu. Echt goede en betrouwbare Garage, staat ook na de koop voor je klaar.

Iemand die zijn afspraken na komt

Had de auto gezien, en wat aanbetaald, keurig geregeld. Auto was ook zoals was gezegd

super meedenkend

word eerlijk en vriendelijk geholpen, als je weinig te besteden hebt word er voor jou een passende veilige auto gezocht. hoe oud je auto ook is, je word behandeld alsof je een dure nieuwe auto rijd. super goede service, ben er zeer blij mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht, alles netjes en in orde zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathiek bedrijf, duidelijk maar ook meedenkend. Heel erg prettig zaken doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben superfijn geholpen! Steven heeft een persoonlijke aanpak, neemt alle tijd en luistert naar de klant. Hij vertelt het echte, eerlijke verhaal bij de auto. Steven heeft mij een prachtige Audi A3 geleverd en bij de aflevering meer gedaan dan afgesproken. Het is voorlopig niet nodig maar ik zou zo wéér een auto hier kopen. Een aanrader, wat mij betreft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe auto gekocht, goed geinformeerd en geholpen.\r\nAuto zag er mooi uit. Goed onderhouden. Geen rommel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een positieve ervaring achter de rug met Dhr Healy, hij doet wat anderen beloven. De meeste autoverkopers zijn sjacheraars en willen alleen snel geld verdienen over jouw rug maar deze meneer niet. Hij heeft verstand van zaken en is prettig in de omgang en het voelt vertrouwd. Ik kom hier zeker nog eens terug voor een andere occasion. Daarnaast zal ik hem bij bekenden aanbevelen die een auto zoeken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring!! Heel vriendelijk en goed geholpen. Kon auto direct meenemen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer goed geholpen en superblij met de auto die wij hebben gekocht een wens van mijn man kwam uit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dhr Healy kende mijn bus goed en wist precies waarop hij moest letten. Hij adviseerde over wat nu vervangen moest worden en wat nog even kon wachten.