Goed geholpen en snel geregeld!

Alphen a/d Rijn is voor ons niet naast de deur, dus het was heel fijn dat we zelf in het weekend met een feestdag zo snel konden komen en de auto ook direct konden meenemen. Super geregeld, ik ben erg blij met mijn nieuwe auto :-)

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Fantastisch bedrijf, neemt de tijd voor je. Goede prijzen, mooie en goede auto's. Fijn persoon Steven Healy

Fijne betrouwbare garage

Zeer plezierige samenwerking. Komt afspraken na.

Ben goed en duidelijk geholpen, ben erg blij met mijn eerste auto!

Zoals het hoort te zijn.

Oudere Opel Station op de duidelijke Healy site zien, afspraak maken en proefrijden en daarne klein dingetje ontdekken. Word besproken en opgelost. Volgende dag betalen en klaar. Ondanks een wat goedkopere tweede auto voor ons, wel alle tijd. Dat is wat wij willen. Dank hiervoor, Petra en Roel Rotterdam

Top auto bedrijf

Goede service, goed geholpen. Als er wat de auto is kan je altijd terecht. Ik van het een Top garage

Betrouwbaar

Ik heb nu mijn 4e auto gekocht bij Healy Automotive en dat zegt denk ik wel genoeg. Een fijne betrouwbare autozaak waar je met een gerust hart een auto kan kopen! Veilig van A naar B daar helpt Steven van Healy Automotive je wel mee!

Eerlijke inruil mogelijk

Ik heb mijn auto voor een mooi bedrag kunnen verkopen aan Healy automotive en daarna een toffe golf mk4 gekocht. Super fijne auto en goeie service.

Zeer goed geholpen en natuurlijk een top auto Opel Astra

Er waren wat dingetjes. maar dat is super goed opgelost, geweldig bedrijf! Een volgende auto zou ik weer daar kopen

Prettige ervaring met deze zaak

Bij deze zaak een auto gekocht , prettige ontvangst met koffie , de eigenaar beantwoorde mijn vragen duidelijk , de hoedenplank was er niet bij maar werd 2 dagen later na geleverd samen met extra kentekenplaat super.

Heel fijn geholpen. Prachtige auto gekocht. Snel geregeld

Professioneel en klantvriendelijk

Klantvriendelijk en probeert de klant zo goed mogelijk te helpen.

Het wqs een leuke ervaring

De meneer was duidelijk over de informatie en de informatie zelf is ook waar.

Zeer fijne ervaring beleefd met de aankoop van mijn nieuwe auto Verkoper was oprecht en eerlijk.

Auto gekocht bij Healy Automotive :)

Vandaag een Hyundai i20 gekocht bij een zeer warm en mooi bedrijf (Healy Automotive) zeer professioneel en erg klantvriendelijK. En kon de zelfde dag nog weg gaan met mijn nieuwe auto! Bedankt Steven voor de snelle service!

Geeft vertrouwd gevoel

Prettige omgeving , neemt de tijd voor je en geeft voldoende informatie ,je gaat met een vertrouwd gevoel de garage uit

Mooie auto

Goeie deal

Vriendelijk en betrouwbaar!

Wij hebben een zeer fijne ervaring met Healy Automotive. Onlangs onze nieuwe auto daar gekocht. Eigenaar Steven heeft verstand van zaken, is vriendelijk in de omgang, en betrouwbaar. Er bleek iets niet in orde met het schuifdakje van de auto. Had niemand opgemerkt, maar werd na de hand opgelost door het dakje kosteloos te vervangen. Complimenten voor deze afhandeling!

Mijn recente ervaring bij Healy Automotive was absoluut geweldig. Vanaf het allereerste contact voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. Wat me meteen opviel, was de professionele en vriendelijke benadering. De persoon waarmee ik te maken had, nam de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf deskundig advies over welke auto het beste bij mijn behoeften paste. Uiteindelijk heb ik een Hyundai i10 aangeschaft, en ik ben er meer dan tevreden mee. Healy Automotive heeft een indrukwekkende selectie van kwaliteitsauto's, wat mijn vertrouwen in mijn aankoop versterkte. Mijn Hyundai i10 werd in perfecte staat afgeleverd, en ik kreeg altijd snel antwoord op mijn vragen. Kortom, mijn ervaring bij Healy Automotive was buitengewoon positief. Als je op zoek bent naar een betrouwbare dealer met toegewijde service en kwalitatieve auto's, kan ik Healy Automotive ten zeerste aanbevelen. Ik ben zeer tevreden met mijn Hyundai i10-aankoop en de algehele service die ik heb ontvangen.

Prima adres om mee in zee te gaan

Ik was op zoek naar een Mercedes youngtimer. Het is altijd een gok om een auto van 15 jaar of ouder aan te schaffen maar bij Healy vond ik een kwalitatief en ook nog eens fraai ogende auto. Superblij mee en na twee weken er flink mee hebben rondgereden plus de complimenten van mijn eigen garage, daarom dikke 5 sterren. Bedankt heren!

Deskundig en uitstekende service

Gastvrij - informatief - deskundig - behulpzaam - fijne en duidelijke communicatie

Goed gevoel is wat je wil en dat is hier. Jij

Advies en afspraken verlopen op goed vertrouwen en ervaring van de eigenaar.

Zeer vriendelijk en vakkundig

Hele fijne BMW Z4 gekocht bij Steven. Neemt de tijd voor je met een kop koffie De auto stond er netjes bij toen ik kwam kijken en kon gelijk een proefrit maken. Alles klopte volgens de beschrijving en bij aflevering stond hij startklaar buiten.

professioneel en sympathiek.

Zeer tevreden over de toelichting en behulpzaam in de uitvoering.

Goede service, heeft kleine gebreken kosteloos verholpen. Vriendelijk in contact en komt zijn woorden en afspraken na. Ben je op zoek naar een occasion dan is Healy Automotive zeker aan te raden!

Korteraarseweg 93 2461GJ Ter aar

643431943