Bart weet niet wat zaken doen is!

Waar moet ik beginnen: Bart is een aardige jongen. Voelde me bij aankomst aangetrokken tot het bedrijf en hoe hij zich presenteerde. Had wel recensies gelezen die niet positief waren. Maar snapte daar eigenlijk niet zoveel van tot na het akkoord. Na te hebben onderhandeld heb ik snel aangeven in te gaan op het voorstel en ik wilde graag zaken doen. Ik kocht een bmw 330e (staat nu weer online met kentekent s-295-gf) en ruilde een mini jcw in. Ik kon de auto snel komen omruilen. Bart gaf alleen na akkoord geen antwoord meer op mijn vragen. 18-1 akkoord gegeven en 23-1 kwam er pas weer reactie. U kunt dit gesprek zien op een van de bijgevoegde foto’s. Omdat ik enthousiast was over de auto liet ik mij hier alleen niet door lijden. Toen de auto werd afgeleverd dacht ik dat ik dit met Bart zou doen. Alleen had hij mij niet verteld dat hij in Spanje zat en ik geholpen werd door een studentikoos type die nog nooit een auto had vrij gewaard. Erg onprofessioneel maar daar kon die jongen niks aan doen. Hij deed enorm zijn best. Bij wegrijden begon het probleem met een melding: Aandrijving. Doorrijden mogelijk. Ook was de aflevering met een vrijwel lege tank en geen laadkabel bij de hybride auto. Direct heb ik een foto gestuurd naar Bart. Alleen er was totaal geen prioriteit bij Bart om mij bijvoorbeeld op te bellen om zijn excuses aan te bieden voor de aflevering of om te vragen of verder alles goed was gegaan met studentikoos type. Nee Bart zat in Spanje en dan is het heel lastig om te bellen bleek later uit zijn verhaal. Ik ben uit eigen initiatief naar de bmw garage gegaan. Wat bleek; een schade auto, neppe bmw accu’s en in ieder geval geen zuivere koffie. Als Bart zelf iets meer assertief had gehandeld dan had ik nu de auto gewoon nog gehad. Maar voor Bart leek het allemaal niet zo belangrijk te zijn en daardoor heb ik ervoor gekozen de koop ongedaan te maken. Voor de gehele recensie: zie google reviews

Geen betrouwbaar bedrijf

Auto uit Duitsland geïmporteerd mijn Mercedes S klasse in consignatie via koolaard verkocht er was afgesproken dat het bedrag niet minder mocht zijn wat was afgesproken daar heeft men zich niet aan gehouden. Daarna heb ik weken moeten bellen waar mijn geld bleef . Ondanks diverse toezeggingen dat men ging betalen. ik raad niemand aan met dit bedrijf zaken te doen

Afspraken worden niet nagekomen!

Via de app goed contact gehad en uiteindelijk een afspraak kunnen maken voor een proefrit. Was even lastig, omdat de auto nog bij de garage stond. Op de afgesproken tijd waren wij bij het bedrijf, echter was er niemand en ook de auto waar wij voor kwamen stond er niet. Na app contact bleek dat hij onderweg was, maar vertraging had door een wegafsluiting. Het zou nog 30 minuten duren, wij moesten in totaal drie kwartier wachten. Uiteindelijk kwam hij met de desbetreffende auto aan en konden we een proefrit maken. Na de proefrit afgesproken dat we even contact zouden houden. De auto moest terug naar de garage en naar de poetser. Daarna wilden we graag nog een proefrit maken/bij de auto kijken. De auto zou niet eerder dan woensdag beschikbaar zijn. Echter kwam ik er bij toeval achter dat de auto maandag ineens bij verkochte auto’s stond. Wat ons enorm verbaasde, aangezien wij een duidelijke afspraak hadden gemaakt. Nog een tweede kans gegeven met een zoekopdracht, dus hopelijk herstelt hij zijn fout.

Klantvriendelijk en zeer goed behandeld

Afgelopen donderdag een auto bezichtigd en direct gekocht. De auto kreeg vrijdag nog een beurt en nieuwe APK. Uit de APK bleek dat de auto 2 nieuwe achterbanden moest hebben. Hier werd niet moeilijk overgedaan en met een kleine bijbetaling is alles netjes geregeld. Zaterdag de auto opgehaald en zeer tevreden over de afhandeling en de auto. Zeker een aanrader! Met vriendelijke groet, Frans

Een schot in de roos...

Wij zochten een goede caravantrekker en hadden ons op internet en bij wat dealers goed voorbereid. Voor het door ons gestelde budget is veel aanbod maar wat wij zochten was het vaak net niet.. Totdat wij op Koolaard's website een voor ons waarschijnlijk geschikte Mitsubishi Outlander ontdekten. Een top onderhouden auto van 1e eigenaar en niets op aan te merken! De ontvangst was hartelijk en na een proefrit en wat informatie uitwisseling was de koop snel rond. Wij hopen nog vele jaren mooie caravantochten te kunnen maken en kunnen Koolaard van harte aanbevelen.

Fijne eerlijke mensen...

Heb een Mini Cooper JCW van Koolaard gekocht en ben zeer tevreden. Over Bart en zijn vriendin (waarvan ik haar naam kwijt ben sorry)niks anders dan lof gewoon aardige mensen niks meer en niks minder. Alles was goed geregeld en de auto stond met strik en al voor me klaar. Over service bij klachten kan ik niks vertellen want die heb ik nog niet gehad. Bedankt voor de top JCW. Groetjes Maurice.

High quality service, helpful, really went above and beyond

I recently bought a car from Koolaard, and was really impressed with the service and interaction. Vincent was overly helpful. I am a fan of a salesman not being over bearing, rather allowing me the time to get a good look at the car, but being able to answer any questions I might have, and he did just that. I got a solo test drive, which is a brilliant way to do it. and once we had agreed on the sale... is when the service level really got amazing. I had decided on a friday at 4PM, that I wanted it, but could only pick it up at 9PM, of course not wanting to interrupt the weekend... Vincent offered to keep the dealer open, and fetch me from the station... we agreed, I paid & got the insurance... while he put it in my name, and I started my nearly 2 hour train journey. I really was an action scene right out of a movie... and later that night... I was driving my new purchase home... top notch service, very happy. and have already suggested you guys to others

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende kwaliteit en Service.

Na het contacten over interesse in een BMW M135i die ze beschikbaar hadden, direct diverse duidelijke foto’s en filmpjes toegestuurd gekregen. Ik mocht zelfs op zondag om 9 uur sochtends een proefrit komen maken. Proefrit gereden, en de deal was rond. alle papieren en historie aanwezig en alles correct. Bij aflevering stond de auto fris gewassen met een grote strik op mij te wachten. Voelde me net jarig! Top Service en zeker aan te raden!

Na enige twijfel toch uitstekend.

Geen garage of dealerschap, alleen verkoop. Hierdoor worden alle auto,s uitbesteed aan andere merk garages, voor aflever-beurten en reparaties. Belangrijk hierbij is, duidelijke afspraken en communicatie met elkaar. Uiteindelijk uitstekend geholpen door zowel Koolaard.com alsook garage Scherpenisse. Zeer tevreden.

Super goede service, top bedrijf.

Super goede service en erg klant vriendelijk. Een mooi betrouwbaar auto bedrijf! Super blij met mijn nieuwe auto bedankt! Groetjes , Britt Kruythof.

Goede Service

Goede service , zoals afgesproken alles netjes geregeld , klantvriendelijk . Prijs kwaliteit is ook dik in orde.

Net bedrijf met mooie auto’s, service was super!

Uitstekend, betrouwbaar en klantvriendelijk!

Aanschaf van een prachtige Renault Grand Scenic welke door de verkoper Vincent zelf gereden werd. Er werd snel een hele goede inruilprijs voor mijn vorige wagen gegeven. Na een proefrit, waarvoor de wagen al gepoetst was als nieuw, tot koop overgegaan. Twee dagen later reed ik de nieuwe Grand Scenic. Inmiddels al flink wat km’s verder en zeer tevreden. Koolaard en Vincent staan voor snel handelen, uitstekende bereikbaarheid, klant is koning en leveren alleen top wagens. Een bezoek aan de showroom is aan te raden, daar staan echt prachtige speciale wagens! Mannen ga zo door!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van zaken doen. Hebben kennis van zaken en reageren snel. Kan ze van harte aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd gevoel vanaf eerste moment, prettig zaken gedaan en super tevreden met nieuwe auto
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit weekend 11/5 mijn nieuwe Mercedes c43 opgehaald en perfect behandeld door Vincent en Bart .Mannen komen hun afspraken na en zijn altijd te berijken zelfs als ze op vakantie zijn.Auto is zeer vakkundig gepoetst en stond er dus super strak bij\r\nAanrader voor iedereen die goed en eerlijk behandelt wil worden\r\nBedankt mannen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een wereld bedrijf.duidelijk geen verrassingen en eerlijk.de mannen hebben een mooie Audi A6 voor mij geïmporteerd uit duitsland.ze zijn 24/7bereikbaar en je krijg netjes antwoord.ik heb de auto vorige week opgehaald en hij stond te glimmen door het mooie poetswerk,.....mee mannen hebben zo de best gedaan dat ik ze nog meeneem. Voor een hapje eten.ik beveel ze zeker aan.....voor m n volgende auto ga ik hier zeker weer heen.groetjes Raymond Rotterdam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een Mini Cabrio kwamen we bij Koolaard terecht. Koolaard is geen officiële Mini dealer, maar in de praktijk merk je daar niks van. De APK, een onderhoudsbeurt en het verhelpen van een storing gaan via een officiële dealer. Top service, scherpe prijzen. Een aanrader voor leuke en bijzondere auto\'s!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Koolaard is een prettig down to earth auto bedrijft met heldere communicatie lijnen. \r\nIk ben op een prettige, vertrouwelijke en snelle wijze tot een inruil en aankoop van een auto gekomen.\r\n\r\nIk zou er zeker terugkomen.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen ‘savonds laat vanuit het verre oosten nog kijken voor een auto. Super ontvangen. Voor de tijd had meneer al een video/foto’s opgestuurd van de auto zodat we niet voor niets kwamen. Eerlijke mensen eerlijk bedrijf! Super bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle informatie. ‘S middags contact gehad en kon (op mijn verzoek) in de avond terecht. Bij aankomst stond de auto netjes klaar voor een proefrit. Nette en goed onderhouden auto met volledige geschiedenis. Heb hem gelijk meegenomen 😬😬

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle, vriendelijke en goede service.\r\nDuidelijk maar eerlijk.\r\n\r\nAan te raden voor een ieder.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf met mooie collectie auto’s , je voeld je gelijk thuis nette prijzen en goede inruil?\r\n24 uur service 😂\r\nVandaag auto opgehaald alles was netjes geregeld fles champagne erbij autobedrijf Koolaard bedankt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling aankoop gebruikte auto. Was eerlijk over de inruilprijs oude auto.. Ook na auto gekocht te hebben, geïnteresseerd of de auto voldeed. Goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte Audi A5 cabrio aangeschaft.\r\nGoede en sympathieke verkoper.\r\nGeen bla bla\r\nAuto stond klaar voor proefrit.Stoel en motor voorverwarmd.\r\n\r\nAl met al heel tevreden.\r\n