High quality service, helpful, really went above and beyond

I recently bought a car from Koolaard, and was really impressed with the service and interaction. Vincent was overly helpful. I am a fan of a salesman not being over bearing, rather allowing me the time to get a good look at the car, but being able to answer any questions I might have, and he did just that. I got a solo test drive, which is a brilliant way to do it. and once we had agreed on the sale... is when the service level really got amazing. I had decided on a friday at 4PM, that I wanted it, but could only pick it up at 9PM, of course not wanting to interrupt the weekend... Vincent offered to keep the dealer open, and fetch me from the station... we agreed, I paid & got the insurance... while he put it in my name, and I started my nearly 2 hour train journey. I really was an action scene right out of a movie... and later that night... I was driving my new purchase home... top notch service, very happy. and have already suggested you guys to others

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende kwaliteit en Service.

Na het contacten over interesse in een BMW M135i die ze beschikbaar hadden, direct diverse duidelijke foto’s en filmpjes toegestuurd gekregen. Ik mocht zelfs op zondag om 9 uur sochtends een proefrit komen maken. Proefrit gereden, en de deal was rond. alle papieren en historie aanwezig en alles correct. Bij aflevering stond de auto fris gewassen met een grote strik op mij te wachten. Voelde me net jarig! Top Service en zeker aan te raden!

Na enige twijfel toch uitstekend.

Geen garage of dealerschap, alleen verkoop. Hierdoor worden alle auto,s uitbesteed aan andere merk garages, voor aflever-beurten en reparaties. Belangrijk hierbij is, duidelijke afspraken en communicatie met elkaar. Uiteindelijk uitstekend geholpen door zowel Koolaard.com alsook garage Scherpenisse. Zeer tevreden.

Super goede service, top bedrijf.

Super goede service en erg klant vriendelijk. Een mooi betrouwbaar auto bedrijf! Super blij met mijn nieuwe auto bedankt! Groetjes , Britt Kruythof.

Goede Service

Goede service , zoals afgesproken alles netjes geregeld , klantvriendelijk . Prijs kwaliteit is ook dik in orde.

Net bedrijf met mooie auto’s, service was super!

Uitstekend, betrouwbaar en klantvriendelijk!

Aanschaf van een prachtige Renault Grand Scenic welke door de verkoper Vincent zelf gereden werd. Er werd snel een hele goede inruilprijs voor mijn vorige wagen gegeven. Na een proefrit, waarvoor de wagen al gepoetst was als nieuw, tot koop overgegaan. Twee dagen later reed ik de nieuwe Grand Scenic. Inmiddels al flink wat km’s verder en zeer tevreden. Koolaard en Vincent staan voor snel handelen, uitstekende bereikbaarheid, klant is koning en leveren alleen top wagens. Een bezoek aan de showroom is aan te raden, daar staan echt prachtige speciale wagens! Mannen ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van zaken doen. Hebben kennis van zaken en reageren snel. Kan ze van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd gevoel vanaf eerste moment, prettig zaken gedaan en super tevreden met nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit weekend 11/5 mijn nieuwe Mercedes c43 opgehaald en perfect behandeld door Vincent en Bart .Mannen komen hun afspraken na en zijn altijd te berijken zelfs als ze op vakantie zijn.Auto is zeer vakkundig gepoetst en stond er dus super strak bij\r\nAanrader voor iedereen die goed en eerlijk behandelt wil worden\r\nBedankt mannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een wereld bedrijf.duidelijk geen verrassingen en eerlijk.de mannen hebben een mooie Audi A6 voor mij geïmporteerd uit duitsland.ze zijn 24/7bereikbaar en je krijg netjes antwoord.ik heb de auto vorige week opgehaald en hij stond te glimmen door het mooie poetswerk,.....mee mannen hebben zo de best gedaan dat ik ze nog meeneem. Voor een hapje eten.ik beveel ze zeker aan.....voor m n volgende auto ga ik hier zeker weer heen.groetjes Raymond Rotterdam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een Mini Cabrio kwamen we bij Koolaard terecht. Koolaard is geen officiële Mini dealer, maar in de praktijk merk je daar niks van. De APK, een onderhoudsbeurt en het verhelpen van een storing gaan via een officiële dealer. Top service, scherpe prijzen. Een aanrader voor leuke en bijzondere auto\'s!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Koolaard is een prettig down to earth auto bedrijft met heldere communicatie lijnen. \r\nIk ben op een prettige, vertrouwelijke en snelle wijze tot een inruil en aankoop van een auto gekomen.\r\n\r\nIk zou er zeker terugkomen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen ‘savonds laat vanuit het verre oosten nog kijken voor een auto. Super ontvangen. Voor de tijd had meneer al een video/foto’s opgestuurd van de auto zodat we niet voor niets kwamen. Eerlijke mensen eerlijk bedrijf! Super bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle informatie. ‘S middags contact gehad en kon (op mijn verzoek) in de avond terecht. Bij aankomst stond de auto netjes klaar voor een proefrit. Nette en goed onderhouden auto met volledige geschiedenis. Heb hem gelijk meegenomen 😬😬

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle, vriendelijke en goede service.\r\nDuidelijk maar eerlijk.\r\n\r\nAan te raden voor een ieder.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf met mooie collectie auto’s , je voeld je gelijk thuis nette prijzen en goede inruil?\r\n24 uur service 😂\r\nVandaag auto opgehaald alles was netjes geregeld fles champagne erbij autobedrijf Koolaard bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling aankoop gebruikte auto. Was eerlijk over de inruilprijs oude auto.. Ook na auto gekocht te hebben, geïnteresseerd of de auto voldeed. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte Audi A5 cabrio aangeschaft.\r\nGoede en sympathieke verkoper.\r\nGeen bla bla\r\nAuto stond klaar voor proefrit.Stoel en motor voorverwarmd.\r\n\r\nAl met al heel tevreden.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig geholpen in de aanschaf van mijn nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg snelle afhandeling ,zeer nette transparante inruilprijs voor mijn BMW en deskundig advies. Zeer zeker aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Koolaard heeft voor mij een importopdracht gedaan. Super tevreden! Hele fijne service en ben erg blij met mijn mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie a-klasse aangeschaft bij Koolaard..\r\nGoede inruil voor onze auto.\r\nGoede afspraken, Goede service.\r\nZeker aan te bevelen!\r\nWij komen nog wel eens terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende service, heldere prijzen en prettige communicatie