• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van zaken doen. Hebben kennis van zaken en reageren snel. Kan ze van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vertrouwd gevoel vanaf eerste moment, prettig zaken gedaan en super tevreden met nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit weekend 11/5 mijn nieuwe Mercedes c43 opgehaald en perfect behandeld door Vincent en Bart .Mannen komen hun afspraken na en zijn altijd te berijken zelfs als ze op vakantie zijn.Auto is zeer vakkundig gepoetst en stond er dus super strak bij\r\nAanrader voor iedereen die goed en eerlijk behandelt wil worden\r\nBedankt mannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een wereld bedrijf.duidelijk geen verrassingen en eerlijk.de mannen hebben een mooie Audi A6 voor mij geïmporteerd uit duitsland.ze zijn 24/7bereikbaar en je krijg netjes antwoord.ik heb de auto vorige week opgehaald en hij stond te glimmen door het mooie poetswerk,.....mee mannen hebben zo de best gedaan dat ik ze nog meeneem. Voor een hapje eten.ik beveel ze zeker aan.....voor m n volgende auto ga ik hier zeker weer heen.groetjes Raymond Rotterdam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor een Mini Cabrio kwamen we bij Koolaard terecht. Koolaard is geen officiële Mini dealer, maar in de praktijk merk je daar niks van. De APK, een onderhoudsbeurt en het verhelpen van een storing gaan via een officiële dealer. Top service, scherpe prijzen. Een aanrader voor leuke en bijzondere auto\'s!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Koolaard is een prettig down to earth auto bedrijft met heldere communicatie lijnen. \r\nIk ben op een prettige, vertrouwelijke en snelle wijze tot een inruil en aankoop van een auto gekomen.\r\n\r\nIk zou er zeker terugkomen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen ‘savonds laat vanuit het verre oosten nog kijken voor een auto. Super ontvangen. Voor de tijd had meneer al een video/foto’s opgestuurd van de auto zodat we niet voor niets kwamen. Eerlijke mensen eerlijk bedrijf! Super bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle informatie. ‘S middags contact gehad en kon (op mijn verzoek) in de avond terecht. Bij aankomst stond de auto netjes klaar voor een proefrit. Nette en goed onderhouden auto met volledige geschiedenis. Heb hem gelijk meegenomen 😬😬

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle, vriendelijke en goede service.\r\nDuidelijk maar eerlijk.\r\n\r\nAan te raden voor een ieder.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf met mooie collectie auto’s , je voeld je gelijk thuis nette prijzen en goede inruil?\r\n24 uur service 😂\r\nVandaag auto opgehaald alles was netjes geregeld fles champagne erbij autobedrijf Koolaard bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette afhandeling aankoop gebruikte auto. Was eerlijk over de inruilprijs oude auto.. Ook na auto gekocht te hebben, geïnteresseerd of de auto voldeed. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte Audi A5 cabrio aangeschaft.\r\nGoede en sympathieke verkoper.\r\nGeen bla bla\r\nAuto stond klaar voor proefrit.Stoel en motor voorverwarmd.\r\n\r\nAl met al heel tevreden.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig geholpen in de aanschaf van mijn nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg snelle afhandeling ,zeer nette transparante inruilprijs voor mijn BMW en deskundig advies. Zeer zeker aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Koolaard heeft voor mij een importopdracht gedaan. Super tevreden! Hele fijne service en ben erg blij met mijn mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie a-klasse aangeschaft bij Koolaard..\r\nGoede inruil voor onze auto.\r\nGoede afspraken, Goede service.\r\nZeker aan te bevelen!\r\nWij komen nog wel eens terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekende service, heldere prijzen en prettige communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen bij Koolaard!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super blij met me nieuwe mercedes a-klasse\r\nlieve hartelijke mensen en een hele lieve hond!\r\nik kan dit bedrijf zeker aanraden bij andere mensen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mevrouw Koolaard heeft ons netjes ontvangen met een overheerlijk kopje koffie. \r\nBart en later ook Arjan hebben ons keurig netjes geholpen. Alles werd netjes geregeld en afgehandeld. Zelfs toen wij de koop afgesproken hadden kwamen ze de auto ons tegemoet brengen. Super service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, goed en snel contact, heel blij met mijn nieuwe mini en de nette afhandeling. Bedankt Bart!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bizar onbetrouwbaar. Afspraak gemaakt. \'s ochtends nog bericht gestuurd. Afgesproken tijdstip niemand. Gebeld. Gevraagd te wachten.\r\n5 min later. Een berichtje !!!! ipv bellen.\r\nSorry is er niet meer.\r\n\r\nOnbetrouwbaar, ontwijkend, de zoveelste \'handelaar\'

Over Autobedrijf Koolaard