Een top bedrijf

Zeer goed geholpen met het afhandelen van de schade

Top bedrijf!

Van A tot Z ontzorgen ze je bij dit herstelbedrijf. Alles in huis. Kwaliteit, service, vriendelijk en transparant. Van autoschade word je niet blij, van dit herstelbedrijf wel! 100% goeie keus mensen!

Snelle en goede service!

Vorige week mijn auto met schade gebracht bij Autoschade de Autowijk. De medewerkers zijn erg professioneel en vriendelijk. Uitstekende, vakkundige uitvoering van reparatie aan schade. Ik ben enorm tevreden naar het resultaat en ik ben netjes geholpen. Zeker een aanrader! Bedankt voor de service.

Vriendelijk en betrouwbaar !!

Ik had een afspraak bij Jimmy en zoals altijd was hij klantvriendelijk en werd ik netjes op tijd geholpen. Hij komt altijd zijn afspraken na en elke keer als er iets is met mijn auto kan ik daar terecht, kortom betrouwbaar bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Niks is teveel

Als autoliefhebber worden mijn wensen goed verstaan de Service van Jim en zijn Team gaan verder dan koud zakelijk taal. En dat allemaal voor een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto van 15 jaar oud gekocht, in een geweldige conditie. Rijdt als een zonnetje.\r\n\r\nOok een scherm inbouwen die ik meebracht was geen enkel probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldig bedrijf met betrouwbare mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed tevreden over de reparatie aan mijn alfa Romeo, complimenten aan jullie spuiter.\r\n\r\nGr richard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en zeer goede service!!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen aan de ruitschade van mijn auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is me prima bevallen. Alle plekjes perfect weggewerkt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit zeer prettig ervaren. Mijn schade zeer mooi hersteld. Daarnaast legde de medewerker van dit bedrijf mij alles helder uit, autoschade is toch eigenlijk iets vervelends.

Hallo Richard, bedankt voor het invullen van een positieve beoordeling. Goede service vinden wij erg belangrijk.