uitstekende rijschool

Rijschool Stip is een uitstekende rijschool waar je leuke, leerzame lessen kan volgen. De uitleg, klantvriendelijkheid is top.

Top lessen!

Heb altijd met plezier de lessen gevold. De instructeur is geduldig. Altijd lachen met de instructeur.

Altijd dezelfde instructeur gehad, altijd duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd. Wat zou je nog meer willen, en nog super voordelig!

Goed gelest, goede instructies en relaxt

Zeker aan te raden!

Goede en rustgevende lessen die je vertrouwen geven in jezelf. Ondanks dat ik niet erg zeker was over mijn motorvaardigheden, toch alles in één keer gehaald.

Chille vent, goede lessen.

Ik heb een slechte concentratie en adhd. Ik ben niet de meest makkelijke persoon maar toch alles in 1x kunnen halen.

Goeie instructeur leert snel op een leuke manier echt een aanrader💪🏾

Goede instructeur waar je echt wat aan hebt

Naast dat Raaj een leuke vent is die de lessen wat minder gestrest maken geeft ie waardevolle tips die ik nu dagelijks gebruik in het verkeer. Binnen 6 weken al mijn examens kunnen voltooien door het prettige samenstellen van mijn lessen. Goede motoren en altijd met z’n 2-en en soms met een 2de cursist erbij kunnen lessen. Ook tijdens beide examens was Raaj erbij en gaf de juiste tips die ervoor zorgen dat je scherp bent. Raaj is een echte motor fan en vind lesgeven leuk. Dat zorgt voor een prettige sfeer. Hij zit veel op de motor en communicatie met andere cursisten is daaromheen weleens lastig. Ja hij komt weleens te laat maar dat komt omdat ie een andere cursist optimaal wilt helpen. Maar hij komt altijd z’n afspraken na! Regel wel zo snel mogelijk je eigen helm en kleding want dat is wel zoveel prettiger.

WAARDELOOS

Super onproffesionele rijschool. Contact formulier ingevuld zonder reactie. Geen probleem ik neem wel telefonisch contact op. Hier afgesproken een theoriecursus te willen afnemen als cadeau voor mijn neefje dit was geen probleem. Natuurlijk ontvang ik graag een bevestiging en factuur hiervan en dat zou gebeuren. Dagen later nog steeds niets ontvangen en weer contact gemaakt. Hun zelf een testmail gestuurd met gegevens en dan zou alles in orde komen met de factuur. Weer dagen gewacht zonder enige mail dus weer gebeld. Ja je krijgt het vanavond maar uiteraard weer niets. Erg jammer want ik wil gewoon betalen. Weer gebeld geen gehoor dag erop gebeld (inmiddels zijn we 2 weken verder) en geef ik aan dat ik het een rare manier van omgaan met een klant vind en er werd aangegeven dat ik dan maar een andere rijschool moet zoeken om discussie te voorkomen??!! Nou AFRADER DUS. Echt heel aparte manier van met mensen omgaan RAAJ die iets bij je willen afnemen en betalen. Meneer RAAJ heeft blijkbaar geld genoeg en geen behoefte aan klanten.

Top rijschool.

Super geholpen ook al had ik zelf geen zelfvertrouwen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en behulpzame rijschool!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, binnen 1 week me rijbewijs gehaalt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs gehaald!! Gelest bij kai

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool!!\r\nRaaj is een echte professional die goed de tijd neemt.\r\nGoede uitleg, super begeleiding, en de goedkoopste

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een korte tijd de puntjes op de ‘I’ kunnen zetten en geslaagd voor mijn examen! Bedankt stip!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede reinstructeur ucteur legt alles duidelijk uit reinstructeur heet kay en door hem ben ik in één keer geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel tevreden! Ben heel blij dat ik met behulp van jullie mijn rijbewijs heb gehaald.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaren rij instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben via mijn broer bij Stip terecht gekomen. hij heeft in zeer korte tijd zijn rijbewijs. Ik Heb samen met mijn zusje lessen gevolgd en we hebben allebei alles ik een keer gehaald. Goede duidelijke lessen, goed tips en duidelijke uitleg en met veel humor heeft Raaj er voor gezorgd dat wij nu lekker kunnen motorrijden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na hier 2 keer examen te hebben gedaan ( A1 en A2) ben ik heel tevreden over alles. \r\nIk wilde 1.5 jaar geleden mijn a1 halen en na veel rondgebeld te hebben en proeflessen te hebben gevolgd bij andere rijscholen kwam ik uiteindelijk hier uit. Ik wilde mijn rijbewijs snel halen en overal was dat moeilijk. Hier belde ik op en het was allemaal meteen geregeld. Ik had diezelfde dag nog zo ongeveer mijn examens ingepland. Uiteindelijk mijn a1 in minder dan 1.5 maand gehaald en mijn a2 in een week (avb en avd)! Naast de snelheid was ik ook super tevreden over de lessen altijd gezellig maar ook echt wel serieus als het moest. Alles werd rustig uitgelegd en gedemonstreerd als het nodig was hierdoor waren de lessen altijd leuk en efficiënt. Ik heb hier echt goed leren motorrijden en Raaj doet altijd echt zijn best om mee te denken en werkt keihard voor zijn geld!\r\nKortom ik ben heel tevreden over alles en ben over 2 jaar absoluut weer terug voor mijn a rijbewijs en ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele aardige, gezellig rij instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool je leert veel en voelt je veilig in de auto.\r\nEcht een aanrader👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben meer dan blij dat ik geslaagd ben vandaag voor mijn rijexamen!!. Na verschillende mislukte tijden met andere scholen, ben ik naar deze school STIP verhuisd en met de hulp van de instructeur Kay heb ik mijn examen gehaald. hij is heel vriendelijk, leert me precies wat ik allemaal moet weten om te slagen, hij is eerlijk, enthousiast en constant in wat hij leert.

Polakweg 17

2288 GG Rijswijk