Beste rijschool in de regio

Altijd op tijd, aardige rijleraar en snel je rijbewijs.

Fijne rijinstructeur, die heel veel geduld heeft en zo goed mogelijk les probeert te geven. Ik beveel deze rijschool echt iedereen aan!

Goede, duidelijke en vriendelijke instructeur.

Ik heb de rijopleiding als heel prettig, leerzaam en gezellig ervaren. Door de uitleg en manier van lesgeven heb ik beide examens in 1 keer gehaald. Ik zou deze rijschool aan een ieder aanraden.

Super instructeur Kai bedankt voor de goede zorgen!

Kai weet op een uitstekende, soms irritante, manier les te geven. Hij wijst je op de meest kleine details zodat je goed voorbereid wordt op het examen maar vooral ook op een veilig motor leven.

Positief. Gezellig. Aanrader.

Met behulp van het kleinste pakket (incl. examens) voor de motor (A2) heb ik vandaag (in één keer) mijn motorrijbewijs behaald. De instructeur (Raaj) is een vriendelijke man met een enthousiaste houding. Raaj is lekker direct en zorgt ervoor dat je de rijtechnieken goed toepast. Dit niet alleen om te laten zien aan het CBR dat je je weg kan vinden in het verkeer en om te slagen, maar ook voor jezelf en jouw eigen veiligheid in de praktijk. Al met al een positieve ervaring. Zeker een aanrader!

Super aardige rij instructeur Geeft goed les en neemt de tijd voor je.

In 1 keer geslaagd

Goeie en kalme rijinstructeur. foutloos geslaagd!! Echt een aanrader.

Ik heb erg genoten van de ritjes en de instructeur.

Het was voor mij elke keer het gevoel ik ga lekker een stukje toeren op de motor en dat gevoel gaf de instructeur ook. S.o. naar de instructeur

De beste en snelste rijschool

Alles in 1 keer gehaald

Hele leuke lessen

Motorrijbewijs hier gehaald, hele goede instructeur, duidelijke uitleg en erg veel plezier gehad tijdens het lessen. Beveel ze zeker aan!

Alles was goed.

Aardige rijinstructeur. Ik kon alles goed verstaan and snel leren.

Geduldige rij-instructeur, die zelf liefhebber is van motor rijden :-). Draait niet om de hete brij heen; is eerlijk en direct tegen de leerling over het feit of die voldoende voortgang heeft gemaakt om te kunnen afrijden voor avb/avd. Los van dit gezellige en aardige rij-instructeur.

uitstekende rijschool

Rijschool Stip is een uitstekende rijschool waar je leuke, leerzame lessen kan volgen. De uitleg, klantvriendelijkheid is top.

Top lessen!

Heb altijd met plezier de lessen gevold. De instructeur is geduldig. Altijd lachen met de instructeur.

Altijd dezelfde instructeur gehad, altijd duidelijke uitleg en in 1 keer geslaagd. Wat zou je nog meer willen, en nog super voordelig!

Goed gelest, goede instructies en relaxt

Zeker aan te raden!

Goede en rustgevende lessen die je vertrouwen geven in jezelf. Ondanks dat ik niet erg zeker was over mijn motorvaardigheden, toch alles in één keer gehaald.

Chille vent, goede lessen.

Ik heb een slechte concentratie en adhd. Ik ben niet de meest makkelijke persoon maar toch alles in 1x kunnen halen.

Goeie instructeur leert snel op een leuke manier echt een aanrader💪🏾

Goede instructeur waar je echt wat aan hebt

Naast dat Raaj een leuke vent is die de lessen wat minder gestrest maken geeft ie waardevolle tips die ik nu dagelijks gebruik in het verkeer. Binnen 6 weken al mijn examens kunnen voltooien door het prettige samenstellen van mijn lessen. Goede motoren en altijd met z’n 2-en en soms met een 2de cursist erbij kunnen lessen. Ook tijdens beide examens was Raaj erbij en gaf de juiste tips die ervoor zorgen dat je scherp bent. Raaj is een echte motor fan en vind lesgeven leuk. Dat zorgt voor een prettige sfeer. Hij zit veel op de motor en communicatie met andere cursisten is daaromheen weleens lastig. Ja hij komt weleens te laat maar dat komt omdat ie een andere cursist optimaal wilt helpen. Maar hij komt altijd z’n afspraken na! Regel wel zo snel mogelijk je eigen helm en kleding want dat is wel zoveel prettiger.

WAARDELOOS

Super onproffesionele rijschool. Contact formulier ingevuld zonder reactie. Geen probleem ik neem wel telefonisch contact op. Hier afgesproken een theoriecursus te willen afnemen als cadeau voor mijn neefje dit was geen probleem. Natuurlijk ontvang ik graag een bevestiging en factuur hiervan en dat zou gebeuren. Dagen later nog steeds niets ontvangen en weer contact gemaakt. Hun zelf een testmail gestuurd met gegevens en dan zou alles in orde komen met de factuur. Weer dagen gewacht zonder enige mail dus weer gebeld. Ja je krijgt het vanavond maar uiteraard weer niets. Erg jammer want ik wil gewoon betalen. Weer gebeld geen gehoor dag erop gebeld (inmiddels zijn we 2 weken verder) en geef ik aan dat ik het een rare manier van omgaan met een klant vind en er werd aangegeven dat ik dan maar een andere rijschool moet zoeken om discussie te voorkomen??!! Nou AFRADER DUS. Echt heel aparte manier van met mensen omgaan RAAJ die iets bij je willen afnemen en betalen. Meneer RAAJ heeft blijkbaar geld genoeg en geen behoefte aan klanten.

Top rijschool.

Super geholpen ook al had ik zelf geen zelfvertrouwen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en behulpzame rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, binnen 1 week me rijbewijs gehaalt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijbewijs gehaald!! Gelest bij kai