Prima geholpen

Aardige man, prima geholpen.

Vriendelijk en meedenkend

Ik ben goed geholpen. Ze dachten mee aan oplossingen. Toen er wat miste appte de eigenaar mij daarover en werd alles geregeld.

Positief

Goede communicatie en advies

Duidelijke, eerlijke verkoper

Gertjan is een enthousiaste, eerlijke verkoper, Geen verkoop praatjes! Service gericht. Dat hij zijn bedrijf met veel plezier runt merk je in alles. Wij komen graag terug!

Vriendelijk en betrouwbaar.

Zeer goed geholpen. Vriendelijke verkoper, eerlijk en betrouwbaar.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Vanaf de binnenkomst tot afhandeling was de relatie van koper en verkoper prima. Ik had en heb er een goed gevoel bij.

Eerlijke, spontane topservice

Hier krijg je het gevoel dat er écht iemand met je meedenkt en voor je klaarstaat. Bovendien zien alle autos en de zaak er uit om door een ringetje te halen. Een verademing voor de branche.

Goede fijne. Service.

Ik heb de koop van de auto als erg prettig ervaren. Al was het wel dat ik eigenlijk voor een andere auto kwam. Dan waar ik mee weg ben gegaan. Ben erg blij met m’n fabia Ben goed en vriendelijk geholpen door de verkoper. Ik zou deze garage zeker aanbevelen.

Goede prijs kwaliteit verhouding, punctueel, vriendelijk, service gericht

Gevarieerd aanbod, goede prijs kwaliteit verhouding en echt meedenken met de klant. Prima service en eenvoudige administratieve afhandeling. Prettig contact.

Ik heb nog nooit zo snel een auto gekocht!

Ik kende dit bedrijf nog niet maar tijdens het gesprek met eigenaar GertJan merkte ik dat hij veel verstand had van auto’s door jarenlange ervaring in het familiebedrijf met zijn vader. Hij verkoopt je geen rotzooi maar je krijgt waar voor je geld! Na één proefrit was ik verkocht, en de auto ook! Cars en Cars heeft er weer een vaste klant bij.

Vriendelijk, eerlijk, servicegericht en vertrouwd!

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen zeer blij met de nieuwe auto

Erg blij dat ik bij Cars & Cars mijn auto heb gekocht

Erg vriendelijk en klantgericht. Denkt met je mee zonder opdringerig te zijn. Ruime keus aan auto's in de showroom. Een aanrader.

Top geregeld

Onverwacht meer dan naar tenvredeheid behandeld

Persoonlijk door slechte ervaringen altijd op mijn hoede wat autohandelaar betreft. Het blijkt dat je nooit bevooroordelen moet. Bij aankoop had ik een apk en onderhoudsbeurt tegoed. Als je voorbanden nog apk waardig zijn, maar er op kosten van het huis toch nieuwe opgezet zijn, dan voelt dat meer dat zeer gewaardeerd. Op mijn beurt heb ik qua verkoopprijs niet het uiterste uit de kan proberen te krijgen. De auto was al zeer redelijk geprijsd en heb met het onderhoud, de apk, en met in ieder geval 2 banden cadeau, echt waar voor mijn geld gekregen. Een aanradader om zeker eebs te gaan kijken.

2 jaar geleden een Mini cabrio gekocht bij Carsandcars maar wilde nu een grotere auto en zijn weer geslaagd bij Gert Jan .Service is uitstekend en op een prettige manier zaken gedaan.Top

Zeer betrouwbaar

Gert-Jan dacht mee en bood veel service bij de aankoop van een young timer. Rust, goede uitleg en alle bereidheid mee te werken aan een aankoopkeuring. Kwalitatieve en betrouwbare garage!

Top geholpen!

Super fijne en snelle service!

Hele goede ervaring

Cars & Cars vraagt realistische prijzen en geeft ook realistische inruilbedragen terug. We zijn heel blij met de service die gegeven werd met het rijklaar afleveren van de auto, inclusief reparaties die nog benodigd waren. Heeft daarnaast hele mooie bijzondere auto's in het assortiment, dus je kijkt tijdens een bezoek ook je ogen uit. Fijne ervaring.

Mijn fijnste auto-aankoop ever

Perfect, soepel, vriendelijk, eerlijk. Alles kan en niets hoeft. Denkt mee en staat altijd klaar. Helpt zelfs met advies. Als ik weer een auto nodig heb ga ik eerst hiernaartoe!

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Wij hebben bij Cars en Cars een auto gekocht. We zijn heel tevreden, nieuwe apk. En onze oude auto ingeruild.

Super!

Hele goede ervaring bij Cars & Cars. Vriendelijk en fijn geholpen door Gert Jan.

Fijne en eerlijke benadering.

Ontvangst was heel plezierig, eerlijk verhaal over de auto, die ik op het oog had. Kreeg de tijd voor de proefrit en om erover na te denken. Geen flauwekul verhalen en geen druk om beslissing snel te nemen.

Vanaf het allereerste kontakt voelt het meteen goed om bij GertJan Snel/Cars&Cars een auto te kopen.

Nota bene via Marktplaats kwam ik terecht bij GertJan Snel van Cars&Cars. Het gevoel was meteen goed: vertrouwen. Zowel de website als de daadwerkelijke ontvangst en het algehele kontakt zijn vanaf het eerste moment goed. En dat heb je nodig als potentiële autokoper. Het moet kloppen, en het klopt: het zijn geen loze woorden van GertJan, hij doet wat hij belooft. Erg prettig en uiteindelijk resulterend in een fijne auto. Een blije klant!

We zijn vriendelijk en goed geholpen. De dingen die besproken waren met ons zijn ze na gekomen.