Fantastische ervaring bij Cars & Cars

Alles naar wens. Gertjan is een oprechte.zakenman. Ik kreeg meteen een comfortabel gevoel bij Cars & Cars en wist gelijk dat ik een goeie deal zou krijgen. Heel blij met onze mooie auto! Dank je wel Gertjan.

Gert-Jan werkt vakkundig, gepassioneerd en houdt zich aan alle afspraken. Fijn zaken met hem gedaan!

Tevreden , Wat een Klantvriendelijk bedrijf.

Bij binnenkomst een uiterst vriendelijke ontvangst van GertJan. En goed in het meedenken in de Aan en Verkoop van de Auto's. Dus een Vakman. En niet te vergeten Daan , de Monteur ook zo'n Vakman. Dus uitertst tevreden klant.

Ge-wel-dig!

Het is gewoon een fijne binnenkomer bij Gertjan. Gezellige man, en een eerlijke verkoper.

Zeker een aanbeveling!

Het is een aardige zakenman zonder onnodige poespas. Een eerlijk verhaal en zeker reële inruilprijs. Hij legt uit waar nodig en zegt precies wat je moet weten of op voorbereid moet zijn. Wij zijn ontzettend tevreden !!

Ik heb hier mijn allereerste auto gekocht en ben onwijs blij met mijn mooie Citroën C1. Gert-Jan heeft ons super geholpen en was zeer vriendelijk. Super blij mee!!

Cars&Car doen wat ze zeggen

Anderhalf jaar geleden heb ik mijn auto een Fiat L500 trekking gekocht. Gert Jan kwam op mij over als een rustige verkoper met veel deskundigheid, sociaal voelend en communicatief vaardig. Bij hem ging het niet alleen over de verkoop van een auto maar ook over het aangaan van een goede relatie met de klant. Goed luisteren en zorgen voor een tevreden klant. Voor nu en in de toekomst. Bovendien vraagt hij niet het onderste uit de kan. Alles wat er over de doelstelling van het bedrijf op de website geschreven staat herken ik in zijn handelen. Het is mijn buurtgarage. Heb ik een vraag dan kan ik er naartoe. Niet alles kost geld. Gert Jan luistert, is betrouwbaar en komt met oplossingen welke niet altijd de duurste zijn. Hij luistert naar de klant en kijkt wat er het best past. Dat doet hij samen met een vriendelijk en deskundig team. Kortom een aanrader.

Prettig contact, denkt goed mee

Vriendelijke ontvangst, fijne ondersteuning tijdens het proefrijden en overdenken van voor- en mogelijke nadelen van een occasion, en hoe deze op te lossen. Werkte zonder problemen mee aan second opinion door eigen garage en heeft achteruitrij-sensor voor ons geinstalleerd om de -goed maar basic ingerichte- auto toch beetje te upgraden. Ook bij vragen achteraf werd tijd vrij gemaakt om mee te kijken en op te lossen. Goed gevoel om bij eventuele mankementen in de toekomst gewoon langs te kunnen gaan en serieus genomen te worden.

Prettig, eerlijk en betrouwbaar een auto kopen.

Ondertussen nu alweer meerdere auto's gekocht bij GertJan na alle tevredenheid. Super prettig ontvangst, nooit een verkoopbabbel maar gewoon reëel verhaal en eerlijkheid staat hoog in het vaandel. Kortom een echt betrouwbaar adres! Aanrader.

Bijzonder prettig.

Heel goede ervaring

Vriendelijk

Top service, ook na de koop goed geholpen.

Goed adres zonder poeha

Geen babbels, goede prijs- kwaliteit, plezierig geholpen,

Super ervaring!

Gertjan denkt goed met je mee en houdt je gedurende alle stappen goed op de hoogte! Via via zijn we bij hem uitgekomen en ik raad iedereen aan om een keer binnen te lopen bij hem! Eerlijke garage met leuke instapauto's.

Goed en behulpzaam

Nemen de tijd voor je. Zijn behulpzaam En proberen de dingen goed op te lossen.

Hartelijk bedankt voor uw mooie review en nogmaals veel plezier met de Duster!

De klant is koning bij Cars & Cars

Gert Jan en Daan zijn bijzonder aardig en bekwaam in hun vak als autoverkoper en monteur. Bij Cars & Cars voel je duidelijk de ouderwetse klantvriendelijkheid, waarbij advies, vakmanschap en de kwaliteit van de occasions hoog in het vaandel staan! Een absolute aanrader dus als je op zoek bent naar een mooie auto!

Geweldig ontvangen en een super geweldige auto.

Uit Friesland gekomen voor deze auto,een Hyundai i10 Heel fijn ontvangen met een lekkere cappuccino door Gertjan goed de tijd kunnen nemen voor de auto te bekijken en een proefrit te maken, Leuke gesprekken gehad.. Nog steeds super blij mee..rijd geweldig.. Een zeer tevreden klant ….

Geweldig goed ontvangen !!! en tot nu toe een hele goeie en mooie auto gekocht !!!!

Heel vriendelijk ontvangen ,lekkere koffie leuke gesprekken , en een hele goeie en mooie auto gekocht ,zeer tevreden !!!!!

Uitstekende en vriendelijke service

Ik heb mijn auto bij Cars & Cars ingeruild en een nieuwe aangeschaft. De service was uitstekend en de auto rijdt als een zonnetje

Prima geholpen

Aardige man, prima geholpen.

Vriendelijk en meedenkend

Ik ben goed geholpen. Ze dachten mee aan oplossingen. Toen er wat miste appte de eigenaar mij daarover en werd alles geregeld.

Positief

Goede communicatie en advies

Duidelijke, eerlijke verkoper

Gertjan is een enthousiaste, eerlijke verkoper, Geen verkoop praatjes! Service gericht. Dat hij zijn bedrijf met veel plezier runt merk je in alles. Wij komen graag terug!

Vriendelijk en betrouwbaar.

Zeer goed geholpen. Vriendelijke verkoper, eerlijk en betrouwbaar.

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Vanaf de binnenkomst tot afhandeling was de relatie van koper en verkoper prima. Ik had en heb er een goed gevoel bij.

Eerlijke, spontane topservice

Hier krijg je het gevoel dat er écht iemand met je meedenkt en voor je klaarstaat. Bovendien zien alle autos en de zaak er uit om door een ringetje te halen. Een verademing voor de branche.