Fantastische service!

Vandaag mijn 'nieuwe' Skoda Kodiaq opgehaald bij Van den Berg. Alle gemaakte afspraken zijn tot in detail nagekomen, zoals het verwijderen van deukjes (zeer netjes weggehaald). Ik ben zeer tevreden over het contact met eigenaar Klazinus. Na de koop van de auto nog 1,5 week moeten wachten tot de auto helemaal was klaargemaakt. In die tijd zowel telefonisch als via de app contact gehad en iedere keer zeer snel en vriendelijk te woord gestaan. Het wachten was zeker de moeite waard want de auto is prachtig afgeleverd. Ontzettend tevreden met zowel de auto als de goede en vriendelijke service!!

Geweldige service tijdens garantie

Electronisch probleem met in juni aangeschafte auto werd binnen een dag opgelost. Nog nooit meegemaakt op deze manier! De cijfers die gegeven worden zijn terecht.

Prettig geholpen en duidelijk verhaal

Ontvangst was heel ontspannen, proefrit werd aangeboden vanuit het bedrijf zelf. Samen de opties doorgenomen om tot een koop te kunnen komen, al met al zeer positieve ervaring.

Topervaring met deze garage

Een mooie en dure auto gekocht bij deze garage. Gelukkig met garantie. Na 1 maand een fors probleem met de headunit. Deze moest worden vervangen. Een dure operatie, waar direct actie op werd gezet door van den Berg. Hij gaf mij de gelegenheid om wat dichter in mijn woonomgeving de diagnose te laten stellen. Tevens werd ik regelmatig telefonisch op de hoogte gehouden i.v.m. de lange levertijd van dit onderdeel. Na de levering werd direct een afspraak gemaakt voor de vervanging. Dit is nu gerealiseerd en ben uitermate tevreden over hoe deze garage omgaat met hun klanten en met de garantie. Geen gezeur, direct handelen en de klant tevreden houden. Nogmaals hartelijk dank!!

Super professioneel

Wat een fijne zaak! Zelf ondernemer zijnde kwam ik in een warm bad. Vriendelijkheid, koffie en vooral een gevoel die je wilt hebben als klant! Heel blij met onze aankoop. Sid Barthen

Klantvriendelijk en netjes bedrijf

Een keurige showroom met vriendelijk personeel. Verkoopt kwalitatief goede auto's. Ook goed bereikbaar en geeft snel reactie.

In 1 woord: Geweldig!

Een aantal weken voordat we op vakantie gingen naar Zuid Frankrijk gingen we op zoek naar een andere auto. We kwamen bij Mike uit kochten een mooie Ford Focus die er niet alleen heel netjes uit zag, maar ook van alle gemakken was voorzien. Alles was snel en goed geregeld en als klap op de vuurpijl kregen we er ook nog een heerlijke fles wijn bij. De reis naar Frankrijk, 1400km, ging als een speer en de auto is geen seconde tegen gevallen. Mike, Karin en Klazinus, super bedankt voor alle service!

Een zeer klantvriendelijk bedrijf, een regelrechte aanrader

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere auto. In de showroom van Mike van den Berg stond een prachtige auto, een Nissan Qashqai. De auto stond erbij in nieuwstaat, goed onderhouden door de vorige eigenaar, keurig alle onderhoudsbeurten in het boekje. Kortom een auto die ik meteen wilde.Na een prettig verkoopgesprek werden we het eens en was de koop gesloten. De auto werd ook nog eens afgeleverd met een mooie bos bloemen en een goede fles wijn. Kortom: ben je op zoek naar een mooie occasion en een betrouwbaar adres: zoek niet langer en ga meteen naar autobedrijf van den Berg in Oudewater!

Zeer professioneel en betrouwbaar dealer

Sinds eind juli ben ik een tevreden eigenaar van een bij van den Berg gekochte Tesla. Van den Berg ervaarde ik als een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf, in het bijzonder met Klazinus Speksnijder. Alle afspraken waren nagekomen en op het einde tot mijn grote en aangename verrassing kreeg ik een lekker fles wijn als cadeautje! Klaas en team, hartelijke dank voor deze fijne ervaring!

Defect na een paar maanden netjes opgelost

In november 2020 een auto gekocht, inruilprijs voor mijn oude auto heeft uiteindelijk doen besluiten hier onze nieuwe auto te kopen. Toen na 5 maanden de accu er ineens mee stopte heeft het bedrijf de kosten hiervoor vergoed.

Betrouwbaar, Eerlijk, Netjes!

2 maanden geleden een BMW op de site gezien eerst gebeld en kon langs komen om hem te bekijken. Daar aangekomen stond de auto zelfs al buiten even een kort en leuk gesprek met de verkopers gehad en kon meteen een proefrit maken. Auto beviel zeer goed en is in prima staat. Helaas kon ik ivm werk de auto nog niet gelijk ophalen na een kleine aanbetaling heeft de verkoper hem voor me apart gehouden en op de afgesproken dag de deal rond gemaakt. Niets op aan te merken en zou van den berg dan ook zeker aanbevelen. Kortom: Betrouwbaar, Eerlijk, Netjes, en zeker niet uit de hoogte.

OP en TOP GEWELDIG!!!

Vandaag onze Volkswagen Passat GTE op kunnen halen. Mike en Karin hebben er álles aan gedaan om dit zo snel als mogelijk te laten verlopen voor ons. En dat zélfs tijdens hun vakantie! We zijn enorm blij met de super fijne en prachtige auto. Alles is perfect volgens afspraak afgehandeld. Van de kleine puntjes van schade aan lak en velg is niets meer te zien. Kortom, wij zijn ontzéttend tevreden over de spontane, klantvriendelijke en servicegerichte dienstverlening. We wonen niet in de buurt, maar zullen zeker, zodra het weer nodig is, bij ze langs gaan in de showroom om weer met hen zaken te doen.

Nissan qashqai gekocht goede prijs en super service. Niet opdringerig na proefrit besloten de nissan te kopen. Afspraken gemaakt over aflevering en knopje op de stuurbediening werkte niet. Alle afspraken nagekomen zeer tevreden

perfect

Zéér goed bedrijf! Mijn complimenten ten opzichte van andere autobedrijven waar ik ben geweest. Rustig en eerlijk geholpen, na de verkoop zeker geen probleem om nog klaar te staan voor hun klant! Bedankt Mike en Klaas

Professioneel en goede service

Zeer goed geholpen, zeker niet opdringerig. En proefrit maken was ook geen probleem. Hierna besloten over te gaan tot het kopen van de auto. Reservesleutel ontbrak, deze konden wij op kosten van Van de Berg bij laten maken. Wij zullen bij een volgende aankoop ook zeker weer een bezoekje brengen aan dit bedrijf!!

Goede aanschafprijs en alle afspraken en beloftes helemaal nagekomen.

Prettige en zeer correcte afhandeling van de koop van een tweedehands Mercedes.

Oprecht en fair

Beste lezer, Mijn ervaring met Van den Berg is uitstekend, in het bijzonder met Klazinus Speksnjder. Ik was op zoek naar een jong gebruikte BMW 3 serie touring met opties, waaronder een trekhaak. Deze vond ik bij Van den Berg. Ik had maar liefst twee, oudere, autos in te ruilen. Klazinus reageerde snel, vriendelijk en met een reel inruilvoorstel (gebaseerd op handelsprijzen). Na telefonisch contact (vaak beter dan via de digitale media) en een proefrit was de deal snel beklonken. Gisteren is alles afgewikkeld en dat ging ook weer heel prettig. En tot mijn verrassing lag er een overheerlijke fles Pinot Grigio als cadeautje in de auto op mij te wachten! Klazinus en team, hartstikke bedankt voor deze prettige ervaring! Bij mijn volgende aankoop ga ik hier zeer zeker weer langs.

Tevreden!

Ik ben een tevreden koper en vind Mike en Klazinus gezellige en eerlijke jongens, ze laten je niet in de kou staan. Ga zo door! Nathan

Heeel er toppp

Top auto’s. Word heel netjes geholpen Me volgen de auto koop ik daar weet

Betrouwbaar

Tevreden met de Passat GTe, rustig geholpen. Goede inruil gekregen. Bedankt Klazinus

Dan wil je kopen en dan kan het niet

Ik was op 11 december in Oudewater bij deze garage en het was druk in de showroom. Na een minuut of 20 wachten werd ik eindelijk te woord gestaan door Klaas die me wist te vertellen dat de auto van de buurman was en hij verder over de prijs niets kon zeggen. Ook het verzoek om dan even de buurman te vragen werd niet gehonoreerd. Ik mocht mijn telefoonnummer in de agenda zetten en zou gebeld worden. Niet gebeld dus 3 dagen later maar een contactformulier ingevuld met de gedachte dat mijn nummer niet goed leesbaar zou zijn o.i.d.. Ook op dit bericht geen enkele reactie. Ik heb nu stellig het idee totaal niet serieus genomen te worden want "nee is ook een antwoord" adv de prijs waar over gesproken is. Mooi bedrijf, auto's zien er goed en goed verzorgd uit maar na een week blijven de vraagtekens maar staan en helaas moet ik een min of meer negatieve review hier achterlaten want dit is nogal schandalig.

Eerlijk en goed autobedrijf

Bij Klaas een Volkswagen GTE gekocht, er waren wat problemen na aankoop met navigatie en spiegels, keurig opgelost navigatie opgelost door auto een paar dagen retour te brengen, keurig andere auto mee, de spiegelmotor bij de dealer zelf laten vervangen, factuur naar Klaas, dag later bedrag op mijn rekening. Waar kom je dit nog tegen tegenwoordig. Een heel goed en eerlijk bedrijf, met mooie jonge occasions, waar je ongedwongen en plezierig wordt geholpen. Super aanrader dit bedrijf!!!!

Klantgerichte service

Een bedrijf wat je de ruimte geeft om zowel zelf uit te zoeken wat je wil, maar je ook zonder te pushen je alle informatie geeft en met je meedenkt. Ze hebben service hoog in het vaandel staan; iets waarvan ik gemerkt heb, dat ze dat ook meer dan waar maken. Een klantvriendelijk familiebedrijf, met een goede balans tussen (inruil)prijs en kwaliteit. Staat de auto erbij die je zoekt, dan zeg ik: "Doen".

Betrouwbare en scherp geprijsde dealer

Uitstekende en betrouwbare dealer. Inmiddels 2 maanden tevreden eigenaar van een bij van den Berg gekochte BMW. Auto geleverd met nieuwe achterbanden en (minimale) steenslagschade probleemloos weggewerkt. Absolute aanrader voor betrouwbare en scherp geprijsde auto's uit het leukere segment. Eerlijke verkoop zonder gladde praatjes.

Ervaren en eerlijk

Zeer goede aankoop gedaan bij Van den Berg. Erg blij met mijn Volkswagen Passat TDI R-Line, het betreft een eerlijke auto (ex lease) 1 eigenaar en complete onderhoudshistorie gekregen. Klein probleempje een week na de aflevering, maar mocht worden gerepareerd bij mijn eigen garage. De factuur werd direct door Van den Berg overgemaakt, geen discussie Mike en Klazinus, bedankt!