perfect

Zéér goed bedrijf! Mijn complimenten ten opzichte van andere autobedrijven waar ik ben geweest. Rustig en eerlijk geholpen, na de verkoop zeker geen probleem om nog klaar te staan voor hun klant! Bedankt Mike en Klaas

Professioneel en goede service

Zeer goed geholpen, zeker niet opdringerig. En proefrit maken was ook geen probleem. Hierna besloten over te gaan tot het kopen van de auto. Reservesleutel ontbrak, deze konden wij op kosten van Van de Berg bij laten maken. Wij zullen bij een volgende aankoop ook zeker weer een bezoekje brengen aan dit bedrijf!!

Goede aanschafprijs en alle afspraken en beloftes helemaal nagekomen.

Prettige en zeer correcte afhandeling van de koop van een tweedehands Mercedes.

Oprecht en fair

Beste lezer, Mijn ervaring met Van den Berg is uitstekend, in het bijzonder met Klazinus Speksnjder. Ik was op zoek naar een jong gebruikte BMW 3 serie touring met opties, waaronder een trekhaak. Deze vond ik bij Van den Berg. Ik had maar liefst twee, oudere, autos in te ruilen. Klazinus reageerde snel, vriendelijk en met een reel inruilvoorstel (gebaseerd op handelsprijzen). Na telefonisch contact (vaak beter dan via de digitale media) en een proefrit was de deal snel beklonken. Gisteren is alles afgewikkeld en dat ging ook weer heel prettig. En tot mijn verrassing lag er een overheerlijke fles Pinot Grigio als cadeautje in de auto op mij te wachten! Klazinus en team, hartstikke bedankt voor deze prettige ervaring! Bij mijn volgende aankoop ga ik hier zeer zeker weer langs.

Tevreden!

Ik ben een tevreden koper en vind Mike en Klazinus gezellige en eerlijke jongens, ze laten je niet in de kou staan. Ga zo door! Nathan

Heeel er toppp

Top auto’s. Word heel netjes geholpen Me volgen de auto koop ik daar weet

Betrouwbaar

Tevreden met de Passat GTe, rustig geholpen. Goede inruil gekregen. Bedankt Klazinus

Dan wil je kopen en dan kan het niet

Ik was op 11 december in Oudewater bij deze garage en het was druk in de showroom. Na een minuut of 20 wachten werd ik eindelijk te woord gestaan door Klaas die me wist te vertellen dat de auto van de buurman was en hij verder over de prijs niets kon zeggen. Ook het verzoek om dan even de buurman te vragen werd niet gehonoreerd. Ik mocht mijn telefoonnummer in de agenda zetten en zou gebeld worden. Niet gebeld dus 3 dagen later maar een contactformulier ingevuld met de gedachte dat mijn nummer niet goed leesbaar zou zijn o.i.d.. Ook op dit bericht geen enkele reactie. Ik heb nu stellig het idee totaal niet serieus genomen te worden want "nee is ook een antwoord" adv de prijs waar over gesproken is. Mooi bedrijf, auto's zien er goed en goed verzorgd uit maar na een week blijven de vraagtekens maar staan en helaas moet ik een min of meer negatieve review hier achterlaten want dit is nogal schandalig.

Eerlijk en goed autobedrijf

Bij Klaas een Volkswagen GTE gekocht, er waren wat problemen na aankoop met navigatie en spiegels, keurig opgelost navigatie opgelost door auto een paar dagen retour te brengen, keurig andere auto mee, de spiegelmotor bij de dealer zelf laten vervangen, factuur naar Klaas, dag later bedrag op mijn rekening. Waar kom je dit nog tegen tegenwoordig. Een heel goed en eerlijk bedrijf, met mooie jonge occasions, waar je ongedwongen en plezierig wordt geholpen. Super aanrader dit bedrijf!!!!

Klantgerichte service

Een bedrijf wat je de ruimte geeft om zowel zelf uit te zoeken wat je wil, maar je ook zonder te pushen je alle informatie geeft en met je meedenkt. Ze hebben service hoog in het vaandel staan; iets waarvan ik gemerkt heb, dat ze dat ook meer dan waar maken. Een klantvriendelijk familiebedrijf, met een goede balans tussen (inruil)prijs en kwaliteit. Staat de auto erbij die je zoekt, dan zeg ik: "Doen".

Betrouwbare en scherp geprijsde dealer

Uitstekende en betrouwbare dealer. Inmiddels 2 maanden tevreden eigenaar van een bij van den Berg gekochte BMW. Auto geleverd met nieuwe achterbanden en (minimale) steenslagschade probleemloos weggewerkt. Absolute aanrader voor betrouwbare en scherp geprijsde auto's uit het leukere segment. Eerlijke verkoop zonder gladde praatjes.

Ervaren en eerlijk

Zeer goede aankoop gedaan bij Van den Berg. Erg blij met mijn Volkswagen Passat TDI R-Line, het betreft een eerlijke auto (ex lease) 1 eigenaar en complete onderhoudshistorie gekregen. Klein probleempje een week na de aflevering, maar mocht worden gerepareerd bij mijn eigen garage. De factuur werd direct door Van den Berg overgemaakt, geen discussie Mike en Klazinus, bedankt!

Fijn bedrijf

Recent een BMW 520 F11 gekocht bij Klaas. Goed en mooi model 5 serie met m-pakket, auto was net binnen en er moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren. Verkoper deed niet moeilijk was overtuigd van het product en goed van vertrouwen, naar het spreekwoord: zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Kortom alles naar volle tevredenheid opgelost, zeer tevreden.

Geweldig betrouwbaar bedrijf

Onlangs een mooie Volkswagen Passat gekocht voor een scherpe prijs. Geen gladde verkooppraatjes maar heel relax en totaal niet opdringerig. Na een week de auto in ons bezit te hebben bleek er een kleine schade op de auto te zitten die wij beide niet hebben gezien. Dit was geen probleem, schade is kosteloos hersteld. Wat een top service. Hier kan je met een gerust hart een auto kopen.

Top Service

Hier een BMW 2 serie gekocht, verkoper was heel vriendelijk en betrouwbaar. Achterkoplamp had bij aankoop lichte schade, na overleg met de verkoper is het kosteloos vervangen, helemaal top!

Zeer tevreden, super service!

Zeer mooie BMW gekocht, heel erg tevreden over de aankoop. Er bleek eea aan de hand te zijn met de auto maar dat hebben Mike en Klazinus zeer netjes afgehandeld. Super service!

Top service, zeer betrouwbaar, zeker aan te bevelen.

Zeer fijn en prettig wordt je geholpen bij autobedrijf Van den Berg, en een vriendelijke en nette verkoper. Men neemt rustig de tijd voor je met een kopje koffie en geeft je goed advies zonder te pushen of druk uit te oefenen een auto bij hun te kopen. Een nette en goed verzorgde, dealer onderhouden Audi Avant gekocht. Auto op een vrijdagmiddag opgehaald en deze stond keuring netjes met een bloemetje op ons te wachten. In één woord een heel goed en betrouwbaar autobedrijf. Zoals beloofd is de auto met afleverbeurt en voorzien van nieuwe APK afgeleverd.

Ongedwongen, vriendelijk, doen wat ze beloven

In mijn zoektocht naar een andere auto ben ik bij toeval uitgekomen bij van den Berg in Oudewater, op hun website zag ik diverse jonge occasions van Duitse makelij die mij wel aanspraken. Op een woensdag middag naar Oudewater gereden om me te oriënteren. In de showroom een rondje gemaakt langs de opgestelde auto’s, wat opvalt is de mooie staat en presentatie van de voor namelijk aanwezige merken Audi, BMW en Volkswagen De aanwezige verkoper vroeg mij wat ik zocht : met 25000 km per jaar was ik op zoek naar een station wagen van een Duits merk met een dieselmotor. Er stonden idd meerdere stations van Audi en BMW. Geen opdringerige verkoper die aan het “pushen” was maar hij nam alle tijd bij een kop koffie om mijn argumenten aan te horen. Na wat informatie en prijs vergelijking sprak ik uit dat mijn voorkeur toch meer uitgaat naar een Mercedes diesel. Verkoper Klazinus vroeg of hij mij mocht bellen als van de Berg auto’s aan mijn eisen kon voldoen. Toegestemd, na drie dagen een reactie van Klazinus , een buitenkans , mercedes-Benz 200 D Shooting-Brake, 80000km, automaat, AMG uitvoering, schakelflippers Panorama dak ,camera, Led verlichting enz..., te bezichtigen in de showroom Diezelfde middag nog naar Oudewater gereden , prachtige auto ,van eerste eigenaar , NAP pas, in donkergrijs metallic, en een complete dealer onderhouden historie. Na een uitgebreide proefrit was ik enthousiast, ik had niets in te ruilen , na bijzonder prettige onderhandelingen met Klazinus waren we er snel uit. Bijzonder scherp geprijsd, BOVAG garantie geen afleveringskosten, en ik was de trotse eigenaar van de Mercedes. Gelet op de vorige reviews stap ik vol vertrouwen in mijn nieuwe auto voor hopelijk heel veel onbezorgde Kms

Eerlijk / Rustig

Afgelopen zaterdag in de showroom geweest. In de ochtend andere autobedrijven bezocht maar werden we overlopen door gretige verkopers. Na wat proefritten toch verder gereisd naar Van den Berg alwaar we rustig konden kijken en proefrijden zonder gepush. Nu rustig de offerte op ons laten inwerken, maar de 1e indruk is dat ze eerlijke auto’s verkopen uit de lease (meestal 1e eigenaar / complete histories) en het geen “echte” verkopers zijn. Groet Peter

Vandaag een audi A3 gekocht zeer goede surves gekregen. zeer betrouwbaar echt een aanrader als je hier een auto tegen komt.

Goede service en vriendelijk personeel.

Via vrienden werd ik gewezen op het mooie en snel wisselende aanbod van VandenBerg-auto’s. Ik heb de site regelmatig bezocht en zag op een gegeven moment een Mercedes C180 Estate staan met relatief weinig km (125000) uit 2009. Omdat ik uit Lelystad moest komen, heb ik een afspraak gemaakt om de auto te komen bekijken. Deze stond netjes voor een proefrit klaar. Mike van den Berg heeft mij veel kunnen vertellen over de auto en gaf mij de tijd om de auto te bekijken en ermee proef te rijden. De auto beviel mij goed en ik besloot in gesprek te gaan met Klazinus Speksnijder over een inruilbod van mijn Mitsubischi. Tijdens het gesprek over de hoogte van de inruilprijs en vervanging van de accu werden we het eens. De Mercedes werd volgens afspraak netjes gepoetst afgeleverd en alles werd conform afspraak geregeld. Mike en Klazinus delen een passie voor auto’s en geven jou als de klant de ruimte en tijd om een auto te bezichtigen en rustig na te denken over een eventuele aankoop. Hartelijk dank voor deze fijne ervaring mannen!

Keurige ervaring

Paar maanden geleden heb ik mijn oude Audi A4 ingeruild voor een nieuwe versie van Audi A4. Heel eerlijk aanbod gekregen en goed en eerlijk geholpen en alle afspraken nagekomen. Na paar maanden problemen gekregen met de auto heb contact opgenomen met van de Berg en ik kon gelijk komen. De auto is gemaakt en ze zijn hun beloofde nagekomen zonder daar moeilijk over te doen. De auto is weer als nieuw. Veel dank aan de personeel van de Berg. Zeker een aanrader Dankjewel Gr Arben Brahimi Vlaardingen

Keurig en fijn!

Prima geholpen, Van den Berg Oudewater gevonden via Autoscout24 en aldaar prima en fijn geholpen. Niet opdringerig en een eerlijke Audi gekocht. Nogmaals dank voor de nazorg heer Speksnijder. Tot de volgende! Groet Bob.

Netjes geholpen , alles nagekomen en op je gemak kunnen rijden en kijken. Alles volgens afspraak, zou er zo weer een auto kopen . Top team 👍 ga zo door

top service, en betroubaar, prettige verkoper.

Zeer goede ervaring, met garage v.d. Berg zie mijn review sep 2019 ( Herman Roden ) Wil Garage v.d. Berg nogmaals bedanken voor de goede service., en het nakomen van de gemaakte afspraken., die ik had gemaakt met Klasinus.Speksnijder Wat heel belangrijk is voor mij althans, overal kan men auto's kopen. Maar afspraken na komen, komt dus voor mij op een eerste plaats. Daarom: Wil ik bij deze het team van Garage van de Berg hele fijne feestdagen toewensen en een gezond en goed jaar 2020. vr groet Herman