Altijd goed geholpen en goede service

Altijd mijn auto's goed gerepareerd en fijn dat er een leenauto is als mijn auto pech heeft. Superbedankt!

Super service

Op onze vakantie stopte onze auto ermee. Anwb erbij bogies moesten vervangen worden Garage gebeld konden meteen terecht Eenmaal aangekomen hoorde ze meteen nog een ander probleem Dit was op woensdag en op vrijdag zouden we naar huis gaan Kregen een leen auto mee en op dag van vertrek stond de auto klaar En dat voor een grote klus Super service !

Snel, goed en vakkundig

Wederom geweldig

Inmiddels al een paar auto's van velgen en banden laten voorzien bij dit bedrijf. Geholpen door Leendert en die verdient een 10 echt super fijn en kenn8s van zaken. Binnekort nieuwe velgen en banden onder mn VW T-ROC . Groet Marco Matser

Snelle en goede service

Afgelopen week op mijn VW Polo velgen laten zetten i.p.v. wieldoppen. Dit verliep super goed, aardige mensen en het contact was goed. Het was snel en goed gebeurd, en het resultaat mag er zeker wezen! Zeker een aanrader voor je velgen!

Service tot je je tevreden bent

Er waren naafdoppen besteld waarbij Leo tegemoet zou komen in de kosten. Echter het duurde zolang eer dat de naafdoppen binnen waren, dat ik ze gratis geleverd kreeg. SUPER

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 24 april voor 2 nwe banden en uitlijnen hier geweest. Kort hierna ontbraken mijn 2 naafdoppen van mijn voorwielen. Contact opgenomen en zij wilden wel tegemoet komen in de kosten voor nieuwe. Zij zouden deze bestellen. Ik heb hierna 3x gebeld wat de status was. Kreeg te horen dat besteld en betaald waren. Echter ik heb ze nog steeds niet en niets meer gehoord.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service!\r\nAuto ging kapot onderweg aan het eind van de middag en werd toch nog opgehaald buiten werktijden.\r\nVervangend vervoer geregeld en auto snel weer gerepareerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Terecht weer een goede beoordeling. Een heel net en service gericht bedrijf. Denkt met de klant mee ook al wil je grotere wielen op de auto dan eigenlijk mogelijk is 😀 Open werkplaats geen geheimen. Gewoon al met al een heel fijn bedrijf om als klant te komen. En prijzen zijn zeer netjes. \r\n\r\nMe volgende auto komt hier zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service bij jullie! Ik kreeg zelfs de auto gewassen retour! Er werd niets gedaan zonder van tevoren contact te hebben gehad! \r\nIk ben een super tevreden klant! Tot de volgende keer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer dienstverlenend, vakkundig, behulpzaam maar zelfs ook gezellig.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service bij een (grote)beurt! De auto werd zelfs netjes gewassen afgeleverd, dat is nog eens klanten verrassen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vakkundige garage met zeer betrokken personeel die hun vak verstaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, goede service voor een eerlijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en zeer goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service van dit bedrijf vind ik super. Wordt altijd correct en vriendelijk behandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf,kom hierheen vanaf Texel,al jaren goed geholpen door leendert

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Velgen en banden besteld q7 mooie velgen ,mooie prijs.\r\nTop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerste en gelijk een goede ervaring: Langdurig probleem ( losse borgpen remklauw ) tijdens de eerste inspectie verholpen.