Goede prijs en mooie auto

Hele prettige ervaring. Kreeg een hele duidelijke uitleg van een vriendelijke verkoper en een kop koffie. En mooie prijs voor de auto.

Dik in orde goed gereg

Prima verlopen

Geweldige auto

Na bezichtigen was alles vlot geregeld Tjeerd is een geweldige vent en maakt het niet mooier als het is Ik raad zeker aan als je een nieuwe wagen nodig heb eens contact op te nemen, heeft hij het niet staan komt hij er zeker wel aan

Goede snelle en duidelijke en fijne communicatie

Me een 1e telefonisch contact een afspraak gemaakt. Ter plaatse gekomen bleek het product volledig te voldoen aan de omschrijving.

Betrouwbaar, goede service en prettige verkoop/communicatie

Duidelijk en betrouwbaar. Je wordt goed geholpen en je weet waar je aan toe bent. Top service en meedenkend. Goede service en prettige verkoop!

Bus netjes klaargemaakt en heerlijke koffie!

Super goeie ervaring met Tjeerd van TZ auto’s. Alles netjes geregeld tijdens een kop koffie en de bus was keurig schoongepoetst. Dik tevreden!!

Mooie auto in uitstekende staat.

Mooie BMW gekocht bij TZ auto’s in uitstekende staat, tevens een mooie showroom en een fijne vriendelijke verkoper.

De service is erg goed en de auto is bijna nieuw

Super!

De man van zijn woord! Alles is zoals hij zei. Alleen goede ervaring met dat bedrijf!

• Would you recommend us? Yes

Perfecte ervaring.

Hele goede ervaring. Afspraak is afspraak en auto is keurig afgeleverd zoals gezegd. Gepoetst en schoongemaakt. Binnen 5 dagen was alles geregeld.

Mooie bedrijfswagen, scherpe prijs.

Aanrader, bus is keurig afgeleverd met Apk en onderhoudsbeurt. Financiering binnen 3 dagen geregeld.

Goed en professioneel

Zeer vriendelijke man, waar alles mogelijk is.

Betrouwbaar, zorgvuldig en kritisch ten aanzien van de kwaliteit

Wij hebben onlangs een Volvo V60 bij TZ auto’s gekocht. Hierop ruilden wij onze eigen auto in, waarop TZ auto’s uitgebreid onderzoek heeft gedaan naar de historie van de auto. Ook bij het afleveren van onze auto, was TZ auto’s kritisch en zorgvuldig in het beoordelen van onze auto. Dit gaf ons het volle vertrouwen in de betrouwbaarheid van de auto die wij bij TZ auto’s kochten. Bij TZ auto’s werden wij zeer vriendelijk en oprecht ontvangen en werd uitgebreid de tijd voor ons genomen, zonder verkoop druk! Wij raden TZ auto’s zeker aan!

Goed geregeld

Super klant vriendelijke geholpen

Goede prijs kwaliteit verhouding en de survis is uitstekend

Prettig, duidelijk en betrouwbaar

Goede ervaring met TZ Auto’s, ik koop er met een gerust hart de volgende keer weer een auto. Export was ook snel geregeld.

We rijden net weg met de Citroën Jumpy gekocht bij Tjeerd Zijlstra. We hebben Tjeerd ervaren als een vriendelijke betrouwbare man die zijn beloftes nakomt.

Geholpen zoals het hoort

Bij Tjeerd een mooie Volvo gekocht. Toen ik interesse toonde, nam Tjeerd meteen contact op om het een en ander uit te leggen. Niet opdringerig, maar gewoon als een gepassioneerde vakman die een mooie auto wilt verkopen. Uiteindelijk de auto met veel plezier bij Tjeerd gekocht en mijn oude auto ingeruild waar ik een prima prijs voor kreeg.

Keurig bedrijf.

Geen verkoop verhaaltjes gewoon no nonsense en eerlijk hoe het zit. Prima door Tjeerd ontvangen en de verkoop is netjes afgehandeld. Prima bedrijfsauto voor een eerlijke prijs mee naar huis genomen. Tzauto’s is een aanrader.

Duidelijk en klantgericht

Ontzettend tevreden over TZ. Je wordt ontzettend goed geholpen en hij is goed bereikbaar. What you see is what you get. Geen doekjes erom winden, duidelijkheid staat voorop. Op deze manier is het prettig 'zaken doen' met deze garage. Voor een zeer goede prijs een prachtige auto kunnen aanschaffen. Zeker een aanrader voor een ieder om hier een auto aan te schaffen.

Vriendelijk geholpen tegen een mooie prijs

Hele mooie auto mogen kopen bij TZ. Na een korte opstartprobleem even gebeld en hier dacht TZ direct mee naar een oplossing! Zeer tevreden

Geweldig!!!

TZ auto's: Wij hebben het als heel prettig ervaren om hier onze auto te kopen. Hele fijne duidelijke gesprekken en afspraken. Hele goede service en hulp. Een aanrader om hier te kijken voor uw auto... Dank je wel Tjeerd.

Betrouwbaar

Ik vond een mooie MB A-klasse (2007) op de website van TZ autos. Afspraak gemaakt en vanuit Den Haag naar Leeuwarden gereden om ern proefrit te maken en de auto te bekijken. De auto reed uitstekend, was schoon en netjes. Besloten om de auto te kopen en met Tjeerd (eigenaar TZ autos) nadere afspraken gemaakt over de levering. De week erna de auto opgehaald. Alle afspraken waren netjes nagekomen en gelijk een mooi eerste lange rit terug naar huis gemaakt. Dat ging prima en de auto rijdt en bevalt nog steeds goed. Op basis van mijn positieve ervaringen tot nu toe kan ik TZ autos zeker aanbevelen.

Correct bij de verkoop

Rustig de tijd gekregen voor een proefrit, tot dusver blij met de aankoop van de Transporter

Vriendelijk en goede service

Netjes geholpen door Tjeerd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.