betrouwbaar en vakkundig

j.l. auto aangekocht bij nimda snijders fijne onderhandeling en keurig geholpen een aanrader

Snelle service

Auto weg gebracht voor een APK. Nu bleken de banden aan vervanging toe te zijn. Alles was netjes binnen een dag geregeld. Prima service!

Goede service.

Goede service en denkt met je mee zodat er niet onnodige dingen dingen gedaan worden en dus de kosten onnodig hoog worden.

Goed, en kom hier al jaren. Vertrouwd en eerlijk.

Hetgeen is afgesproken wordt ook nagekomen, geen verassingen achteraf.

Betrouwbaar en goede communicatie.

Al jaren koop ik mijn auto bij dit bedrijf en ik ben altijd bijzonder tevreden Ook het onderhoud van de auto bevalt erg goed.

Zeer tevreden over de gedane verrichtingen

Zeer tevreden over de gedane verrichtingen

Uitermate vriendelijk en correct geholpen!!

Wij hebben onze Smart hier ingeruild voor een prachtige Mercedes youngtimer. Nimda was vanaf de start ontzettend vriendelijk en kundig. Na de aankoop was er nog iets defect en we konden hiervoor direct langs komen en dit werd kosteloos vervangen, echt een perfecte service. Nimda is duidelijk en ook reeel qua prijzen. Dikke aanrader!

keurig

zeer netjes en correct geholpen

Prettige service

Mijn auto voor een kleine beurt langs gebracht. Uiteindelijk bleek de distributieriem vervangen te moeten worden. Na kort overleg besloten dit bij deze beurt mee te nemen. Prettig om niet nog een nieuwe afspraak te moeten maken en dezelfde dag geregeld.

Altijd goede service

Meerdere auto's al jarenlang gekocht en in onderhoud bij dit bedrijf. Altijd tevreden. Duidelijke communicatie en service

De storing aan mijn voertuig snel en adequaat gerepareerd met uitvoerige nacontrole.

Bij de APK keuring kwam boven dat de distributie riem ver over datum was. Deze is dezelfde dag nog vervangen. Bij de merkdealer stond een wachttijd van 6 weken.

Zoals altijd zeer tevreden

Wij zijn al vele jaren klant, voor zowel aankoop als onderhoud van onze auto's en zijn altijd erg tevreden.

Zeer goed!

Betrouwbaar en goed!

Normale prijzen en de paar kleine problemen die speelden enkele maanden na aankoop werden goed en snel opgelost

Geweldige garage!

Remblokken van mijn Porsche vervangen. Rijdt weer prima... Goede service en altijd vriendelijk die man.

Goede en uitstekende service

Vriendelijke, beschaafde benadering. Goede en uitstekende service. Alle afspraken worden correct en naar tevredenheid nagekomen

Goeie service, snel geholpen en vriendelijk personeel

Eerlijke deal en uitmuntende service

Bij Nimda Snijders recent een auto gekocht en bijzonder blij met de auto maar ook met de koop en de service. De koop verliep erg vlot en prettig. Nimda is een faire autoverkoper zonder onnodige babbels. Recht toe, recht aan en eerlijk. Enige weken na de koop werd het warmer en toen bleek de airco niet te werken. Afspraak gemaakt en in Nijkerk eea nader onderzocht. Condensor bleek lek en er werd vlot doorgepakt. Condensor werd vervangen zonder vervelende discussie ondanks dat de auto zonder garantie is gekocht. Super service en prettig gevoel.

Vakkundig en betrouwbaar

Vakkundig, betrouwbaar en persoonlijk. Denk goed mee, is servicegericht.

Zoals het hoort te zijn.

Ik heb bij Nimda Snijders mijn Porsche gekocht 4 weken geleden. Echt een heerlijke auto. De auto werd keurig geleverd. Sympathiek en kundig bedrijf.

Zeer vakkundige garage

Zeer betrouwbaar en vakkundig

Super garage

Super goede service. Bij extra kosten word je gebeld om te overleggen. Altijd tijd voor een praatje (nu even wat minder vanwege Covid-19)

Echt een persoonlijke benadering. Top.

Auto bedrijf Nimda Snijders geeft echt een persoonlijke behandeling. Vraagt naar de problemen en lost ze deskundig op. Indien nodig wordt tijdens de uitvoering tussendoor contact met je opgenomen om te overleggen.