Mijn recentie geld voor Friesland trading Sneek.

Mijn ervaring met de Mitsubishi Outlander is bedoeld voor Friesland Trading Sneek en niet voor Friesland auto voordeel! Daar heb ik namelijk geen ervaring mee. Gr Ronald

Slechte auto's

Ik heb er een Mitsubishi outlander gekocht. Met bijna een volledig jaar APK. Toen ik hem ophaalde waren de APK papieren er niet bij. Dat vond ik vreemd aangezien de auto 4 weken geleden nog APK goedgekeurd was. Dus bij een andere garage op de brug de auto bekeken. Blijkt dat er een gedeelte van het subframe verrot was waar gewoon een dun plaatje op gelast is. En een draagarm is beroerd gelast niet normaal. Deze auto had nooit goedgekeurd mogen worden. Ik een paar dagen later bellen met de verkoper. Die kon er niks mee ik moest maar met Jacobus overleggen zei hij. Jacobus reageerd nergens op,dus vreemde zaak daar. Zou aanbevelen hier niet te kopen. Is nog geen halve ster waardig.

Dik tevreden!

Super geholpen bij dit bedrijf bij aankoop van een Mercedes! Leuke verkoper zonder gladde praatjes en gewoon eerlijk over de auto, paar dingen afgesproken voor dat ik de auto zou ophalen en die zijn ze netjes nagekomen. Als ik de gemengde Recensies over dit bedrijf lees dan begrijp ik er niks van, achja sommige mensen vergeten ook dat het gebruikte auto's zijn.. Het gaat jullie goed heren en tot de volgende!

Auto had nooit door de keuring gemogen

Auto gekocht twv 3000 euro dan mag je verwachten dat hij goed is. Heb de auto laten keuren door mijn 'eigen' garage en wat bleek: alle banden onder wettelijk minimum profiel, geen claxon, deze was gewoon verwijderd. Motor storing zou verholpen worden, was niet gebeurd. Al met al extra kosten van 1500 euro en meerdere keren contact opgenomen maar men reageert niet meer. Slecht, zeer slecht.

Slecht

Mooie praatjes, auto duur verkopen. Na een tijdje erachter komen dat de totale uitlaat verrot is. Tig keer gelast en vol gesmeerd met dichtingsspul. Mistlampen die niet werken. Remblokken die versleten waren. Rubbers in de veringen helemaal aan hun einde. Kortom een slechte auto voor veel geld.

Super geholpen

Frank heeft ons allereerst te woord gestaan. Wat een plezier om door hem alleen al aan de telefoon te worden geholpen. Je voelt je meteen welkom, aardig, heel correct. Na eerste telefoongesprek en inruil aanbod zijn we op bezoek geweest in Sneek. Daar ook Jacobus ontmoet en hetzelfde. Met grote glimlach ontvangen en nadat we besloten hebben om tot een deal te komen, ook alles rustig en goed uitgelegd. Tot slot lekker koffie. Conclusie, heel fijn bedrijf waar het leuk zaken doen is. Fred, Sabine en de twee stabijtjes

Duidelijke afspraken goede prijs en netjes afgeleverd met uitleg. TOP!!

Fijn geholpen met aankoop fijne boot. Proefvaart gemaakt afspraken allemaal nagekomen. Netjes afgeleverd in andere haven en een goede uitleg gekregen. Kom zeker terug!

De vriendelijkheid.. En goede service

Top.

Heb bij dit bedrijf een opel vivaro gekocht. De dynamo was na 3 dagen kapot. Zonder zeuren hebben ze er zo een nieuwe op gezet. Dik tevreden over de service.

Ik heb een gebruikte Noorse Spitsgatter gekocht bij Jacobus in Sneek al weer de hele zomer met plezier mee gevaren.

Zeer slecht

Gisteren geweest voor een mitsubishi space star Hier blijkt gewoon een slechte motor in te staan wat voor een leek niet zo gauw te zien is Wordt niet door de verkoper gemeld Daar ga je met je lang gespaarde geld

Zeer goed!

Omdat wij in opzoek zijn naar een auto van een betrouwbaar garage, kwam het gisteren ter sprake bij onze vrienden. Nu heb ik begrepen dat een paar van hen al een auto bij dit bedrijf gekocht hebben en zeer tevreden zijn over hun aankoop. Eentje heeft een keer iets ermee gehad, kort nadat hij het aangeschaft had ( 4dgn later) en toch werd hij uit service oogpunt door dit bedrijf goed geholpen. Hij kocht deze auto voor 1800 euro. Aankomende ga ik vol vertrouwen naar dit bedrijf omdat ze heel wat leuks hebben staan. Ik houd u op de hoogte. Zal het mij ook goed afgaan?. We zullen het zien.

Mitsibushi space star ,paar keer om toe gelopen om het uitelijk te bekijken en het intrieuer Zag er goed uit ,daarna proefrit om de motor te testen op tikken optrekken en rammeltjes,daarna motorkap open om motor ruimte te bekijken Alles was goed voor een auto v 2005 .Banden ook nog redelijk Prijs en inruil besproken in alle redelijkheid en koffie van D E . Rij nou een half jaar ,en geen spijt van de aankoop Tip , Alle waar is naar zijn geld en neem iemand mee,wie een beetje verstand van auto,s heeft Auto Friesland Voordeel Oent Sjen

Slecht

Ben opzoek naar een bepaald type auto toevallig stond er 1 bij dit bedrijf. Fotos leek de auto prachtig en werd ook geadverteerd als zeer nette auto. Telefoon contact gehad en werd verteld dat het een prachtige en in goede staat auto is. Ruim 180 km gereden om er te komen. Loop er om de auto heen en zie al gelijk roestplekken. Dat valt bij mij niet onder nette auto. Eenmaal achter het stuur branden er storings lampjes. Tijdens proefrit eens gestopt en beter gekeken. Het was alles behalve een “zeer nette auto”. Voor mij geen 2de keer.

Heel prettig geholpen.

We hadden gereserveerd voor een bezichtiging, auto stond al klaar met groene platen erop. Prettige ontvangst en een goede inruilprijs gekregen. Zeker aan te bevelen als u een auto zoekt. Oh ja, de koffie is ook prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dinsdag 26 maart lang gekomen om een Opel Astra te bezichtigen. Mooie auto, eerlijke prijs en garantie bijgekocht. Bij deze meerprijs zat het vervangen van de distributie riem in. Erg schappelijk te noemen. Goede informatie over de auto gekregen van deze eerlijke en aardige mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vertrouwd adres.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2de hands auto gekocht en ben hier zeer tevreden over.\r\nJe wordt hier vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je.\r\nTot nu toe vind ik dit bedrijf een aanrader met leuke auto\'s voor een betaalbare prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen , staan je goed te woord.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden heeft mijn zoon een Ford Mondeo TDCI gekocht met redelijk veel km. Hij had een auto nodig en zocht een Ford Mondeo en vond er een bij Friesland autovoordeel tegen een redelijke prijs. (is niet bij ons in de buurt)\r\nOp de terugweg naar huis valt de auto stil. Defecte dynamo. Auto afgesleept naar een garage te Zutphen\r\nGebeld met de heer Rienstra. Na overleg wordt er een nieuwe dynamo naar deze garage verzonden op kosten van Friesland autovoordeel. Bij montage blijkt dat de krukas poelie gebroken is met als gevolg dat alle snaren een ravage aan troep in de dynamo en aircopomp hadden achtergelaten.\r\nGebeld met de heer Rienstra en deze komt met een goed voorstel.\r\nTer plaatse laten repareren en de factuur naar Friesland laten opsturen;zij nemen de BTW voor hun rekening plus een vergoeding.\r\n\r\nKeurig opgelost en goede service.\r\nJacobus dank hiervoor namen mijn zoon\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloos bedrijf 2.5 maand geleden cabrio gekocht voor 3000 niks anders dan ellende met die auto alles zelf opgelost vorige week distributie geknapt terwijl deze nog ruim 40000 kon zitten .gebeld met de vraag of daar een regeling voor is ,niet dus 3000 km gereden 3000 euro weg advies koop hier niks want dit was vast niet de enige waardeloze auto

zeer slecht, onaanvaardbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na ruim een jaar zoeken naar een leuke en betaalbare cabriolet heeft Frieslandautovoordeel.nl er eentje van 2002 staan met slechts 32.400 kilometers op de teller inclusief onderhoudsgeschiedenis. De auto heeft NAP en er is volgens Jacobus, eigenaar van de zaak, absoluut niet mee geknoeid. De vraagprijs was iets aan de hoge kant, maar er valt met Jacobus goed te praten en we komen tot een deal. De auto ziet er verder goed uit en wordt gekocht zonder garantie. \r\n\r\nHelaas loopt na 3 dagen een geleiderol vast waardoor er zeer ernstige motorschade ontstaat. Jacobus schrok hoorbaar van de gebeurtenis en bood direct aan een deel van de schade te vergoeden. (Niet volledig, de auto is immers gekocht zonder garantie.) De onafhankelijke reparateur bevestigde dat de motor en de auto zelf inderdaad onberispelijk waren en de schade ontstaan is door pure pech. De auto is gerepareerd en loopt weer als een zonnetje.\r\n\r\nEen gebruikte en auto van 16 jaar oud kopen kent altijd een bepaald risico. Jacobus en zijn bedrijf hebben voor mij laten zien dat zij waar maken wat zij beloofd hebben. Zij hebben een goede en eerlijke auto verkocht en bij de ontstane schade laten zien dat zij de klant niet laten stikken. \r\n\r\nDit zorgt ervoor dat ik hier zo weer een auto zou kopen en dit bedrijf kan aanraden.\r\n\r\n(Overigens heb ik géén aandelen van het bedrijf en ken de eigenaar en zijn werknemers verder niet. Ik woon in de buurt van Nijmegen.)

Tolhuswei 12 8501 ZR Joure