Zoals gewoonlijk weer een uitstekende ervaring met team Bas Autoservice!

In deze tijd is soms de Service ver te zoeken echter nooit bij het team van Bas Autoservice. Vakmanschap, eerlijkheid én vriendelijkheid [bij mij ook vaak veel geduld] staan bij hun hoog in het vaandel! Chapeau! Sebastian.

vriendelijk en snelle service

Vriendelijke en snelle service

Vlotte service

Apk en kleine beurt via Autobas laten verrichten, goede en vlotte service

Uitstekend!

Mijn auto hier gekocht. Wat een superfijn bedrijf. Alle tijd voor je. Echt perfect geholpen. Eerlijk bedrijf…….goede service. Ga zo door………….

Vriendelijk en goed geholpen.

Zoals altijd, top service!

Zoals altijd is de service én het contact top! Ik word altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

Goede kwaliteit en net bedrijf

De auto die ik kocht was gelijk aan de advertentie. Ze doen wat ze beloven en ze leveren kwaliteit. Prettig contact en komen afspraken na. De auto werd volgens afspraak bij mij thuis gebracht. Mooie service. Aan te bevelen.

Goed en betrouwbaar

Goede service en komt afspraken na. Geen verborgen kosten

Met een goed gevoel een occasion gekocht bij AutoBas!

Afgelopen week een jonge occasion gekocht bij AutoBas. De klantbenadering en manier van werken hebben wij als zeer prettig ervaren! We zijn met een goed gevoel vertrokken met onze nieuwe auto met een leuke attentie van AutoBas op de achterbank!

Betrouwbaar bedrijf, uitstekende service

Enige jaren geleden occasion gekocht en in onderhoud gehad bij Autobas. Was altijd goed bevallen. Na inruil bij andere garage met nieuwe occasion teruggekeerd naar Autobas voor regulier onderhoud.

Keurig

Niets op aan te merken. Alles keurig gegaan met het inruilen en kopen van onze auto.

Goede Service voor een goede prijs!

Netjes geholpen vriendelijk en goed

Als ik weer veel gespaard hebt kom ik weer terug

zeer behulpzaam en vriendelijk

Goed geholpen om de juiste auto te vinden, we zijn er erg blij mee.

Betrouwbaar, goed in overleg en attent

Eind maart heb ik mijn auto gekocht bij Auto Bas. Het was ontzettend fijn dat de auto al helemaal klaar was voor gebruik. Zo kon ik direct mijn proefrit maken en na aankoop mijn inruil auto meegeven aan Auto Bas. Perfect geregeld, nieuwe auto voor de deur en oude weg. Alles keurig volgens afspraak en goede service. We kregen zelfs nog een leuk pakketje. Zeer tevreden.

Op een keurige en vriendelijke manier geholpen met zowel het kopen als het inruilen!

Na vlot verlopen email contact op een zaterdag naar auto Bas gegaan voor een proefrit. Vriendelijk ontvangen en de proefrit gemaakt. Auto beviel goed en de deal qua inruil voelde ook goed! Helder en transparant in de communicatie. Een aantal dagen later is de auto door Bas op de afgesproken tijd geleverd aan huis. Al met al een zeer prettige ervaring!

Gewoon super!

Al een tijdje was ik opzoek naar een specifieke Fiat500. 3 weken geleden kwam ik uit bij AutoBas. Na een proefritje gemaakt te hebben, ben ik met Bas tot een mooie deal gekomen. 6 dagen later kon ik de auto ophalen en inmiddels al weer 2 weken blije eigenaar van de Fiat500. Klant tevredenheid staat bij AutoBas voorop. Ik kijk dan ook zeer prettig terug op mijn aankoop procedure bij AutoBas en de service die zij leveren.

Betrouwbare partij

Niet lang geleden een mooie skoda superb aangeschaft bij AutoBas. Op korte termijn kon er nog specifieke aanpassingen aan de auto worden gedaan. Inruilen was geen probleem en de auto doorstond een onafhankelijke aankoopkeuring met vlag en wimpel. Contact ging soepel, flexibel en er werd meegedacht om aan onze specifieke wensen te voldoen. Warm aanbevolen wat ons betreft.

Snel, correct en vakkundig.

Na een telefoontje over een storingsmelding nog diezelfde dag uitstekend geholpen.

Perfect een garage voor iedereen .

Super klantvriendelijk en eerlijk autobedrijf.

2 auto’s gekocht. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. We zullen dit autobedrijf zeker aanraden.

AutoBas beantwoordt aan de verwachtingen

De levering van de occasion en inruil van mijn eigen auto zijn prima verlopen. Op de afgesproken tijd was de meneer van AutoBas in Ede en heb ik een proefrit kunnen maken. Mijn schoonzoon assisteerde me en na een half uurtje waren we er van overtuigd dat het een goede deal was. De betaling verliep prima, nog een leuke attentie, dus iedereen blij.

Professioneel en persoonlijke service

Was zeer plezierig en service aan huis

snelle en correcte behandeling

Probleem uitgelegd en na korte analyse dit verholpen. Mooie nette ruime zaak.

Topservice

Goede service! Netjes afgeleverd en behulpzaam.