Na telefonisch overleg voor extra aandachtpunten kreeg ik de auto na behandeling in goede staat mee.

Goede ontvangst bij de balie. Vriendelijke en deskundige medewerkers die mij van goede informatie hebben voorzien. De auto is na behandeling en toelichting over de gedane werkzaamheden aan mij mee teruggegeven. Dank voor alle medewerking.

Altijd goede service

Al meer dan 10 jaar vaste klant. Klantvriendelijk, duidelijk over kosten, nooit gedoe. Wel een auto waar goed voor gezorgd wordt .

goede service

Altijd perfect

Goede communicatie, en eerlijk onderhoud.

Heldere offerte Goede communicatie Prijs conform afspraak Correcte behandeling

Vlot en professioneel

Goede service en vriendelijke afhandeling

We worden correct door de baliemedewerkers te woord gestaan, later worden we telefonisch gemeld wat er met de auto gaat gebeuren en wat de kosten zijn, De evt. reparaties worden correct uitgevoerd.

Goede uitleg over reparatie, komen afspraken na en reparatie is gelukt.

Tijdens reparatie werd ik goed op de hoogte gehouden van verloop en kosten.

Goed gevoel

De ontvangst en de service aan de balie is uitstekend, alles prima geregeld voor de service beurt. Kleinschalig is toch veel persoonlijker en klant vriendelijker dan bij een groot garagebedrijf met vele vestigingen. Ik voel mij hier wel thuis.

Alweer keurig geholpen

Vriendelijk ontvangen, duidelijkheid over de kosten. Fijne garage. Auto rijdt weer perfect

Geweldige service

Mijn auto bij Limo Versluis laten onderhouden, en ook mijn nieuwe auto hier gekocht, geweldige service….!!!!

Wat er afgesproken wordt ,wordt ook uitgevoerd met voorafgesproken prijsopgave. Je kan ook altijd op ze terugvallen als er iets is.

Goede service, ik kom er al jaren

Betrouwbaar en vakkundig

Vandaag na een proefrit mijn Suzuki Swift ingeruild voor een occasion Suzuki Vitara. Mijn 4e auto die ik bij Limo heb aangeschaft in bijna 20 jaar tijd: je krijgt altijd en mooie prijs voor je inruilauto. Vriendelijk vakkundig personeel en bij onderhoud altijd vooraf overleg wat betreft de kosten.

Prima service!

Jarenlang onderhoud en altijd goed geholpen. Vriendelijke personeel.

normaal

Normaal. Niet bijzonder

Uitstekende sevice en deskundigheid

Men denkt met je mee, biedt een uitstekende service en zijn oplossingsgericht richting de klant.

Fijn personeel ze staan altijd klaar.

Ik wordt altijd goed geholpen als ik langs kom zelfs met de kleinste dingen.

Een tevreden klant

Heel goed geholpen en vriendelijk personeel.

Vriendelijk en snel

Kwam onaangekondigd langs. Werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen

Kennis van zaken en klantgericht

Goed geholpen.

Ook voor een auto op leeftijd (85)krijg je hier prima advies. Top specialisten!!

Snel geholpen duidelijke afspraak.

Goede diagnose en direct reparatie uitgevoerd.

Helemaal goed!

Vanaf het eerste contact tot en met de afwerking van de benodigde servicebeurten verloopt alles prima. Men is klantvriendelijk en bespreekt alles vakkundig. De contacten via e-mail en telefoon verlopen ook soepel.