Heel goed

Heel vriendelijk personeel aan de balie. Er werd mij duidelijk verteld wat er aan de auto moest gebeuren en wat de kosten hiervan zouden zijn.

Ik ben heel goed geholpen

Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen. Ik wordt gebeld als er iets met de auto aan de hand is en de auto wordt op tijd afgeleverd. 1 minpuntje is dat de verlichting niet wordt teruggezet op e stand zoals deze gebracht is. Ik heb het bu al 2 keer gehad dat ik gewaarschuwd werd omdat mijn verlichting niet aan stond

Zeer tevreden! :-)

Ik kom al jaren tot volle tevredenheid bij deze garage. De medewerker (Alex) geeft altijd zeer deskundig en goed advies. Je wordt altijd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van de reparaties en de kosten. Laatst had ik schade aan mijn bumper deze is perfect gerestaureerd waardoor ik geen nieuwe bumper hoef te kopen dat scheelt toch een hoop geld. Dus ik ben een zeer tevreden klant dankzij de uitstekende service van deze garage!

Goede en snelle service

Zeer klantvriendelijk met duidelijke informatie.

Altijd goede service

Wordt na inspectie altijd netjes gebeld om de reparaties te bespreken.

Prima service voor het onderhoud van de auto van mijn vrouw.

Fijn en goed geholpen apk en onderhoudsbeurt

Vriendelijk personeel en goede informatie bij deze bedankt .

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijke en deskundige vakmensen. Eerlijk en recht door zee, proberen je niet iets aan te smeren.

Zoals altijd super service, echt een aanrader

Prima, snel en fair.

APK laten doen. Goede communicatie, vlot afgehandeld. De garage is goed bereikbaar met het OV.

Duidelijk advies en afspraken

Ervaren monteurs, geven een duidelijk advies en kostenbegroting. Verstand van zaken, bij een calamiteit tussendoor kan je even op de reparatie wachten indien benodigde op voorraad is. Kom hier al een aantal jaar, heel tevreden!

perfect!

Zoals gewoonlijk perfect. Ken ze niet anders!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Goede en snelle service

Alle werkzaamheden die buiten de service beurt vielen werden eerst besproken

goede afspraken, mogelijkheid tot leenauto

Een heel fijn bedrijf met vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, complimenten en je wordt goed geholpen.

Prima geholpen.

Prettig geholpen, vriendelijk en vakkundig.

Goed bedrijf met goede service

Komen hier al jaren en altijd goed en netjes geholpen. Overleggen eerst mbt reparaties en laten dit ook zien.

Fijne garage

Vriendelijk en snel geholpen, heel blij mee.

Klantvriendelijk, alle extra te verrichten werkzaamheden worden overlegd .

Tevreden over alles!

Goed geïnformeerd over de extra kostenpost. En alles snel en netjes gerepareerd. Ik rij nu weer met een veilig gevoel op de weg!!!

Vriendelijk en de uitleg is duidelijk

ja

Altijd netjes en goed behandeld.

Weer eens voor een 15000 km beurt. Van ten voren word er een bedrag afgesproken. Als er iets is en iets duurder is word er altijd vooraf een belletje gegeven. Ik kom hier al jaren en moet zeggen, dat ik het iedereen zou aanraden. Goed garage, bekwaam en vriendelijk personeel.

Professioneel en duidelijke kostenmelding vooraf.

Digitaal afspraak maken ideaal, blij met originele producten, vriendelijk en meedenkend personeel.