Hele fijne ervaring bij deze garage

Nadat ik een mankement had aan mijn auto, en mijn auto absoluut niet kon missen, ben ik in de garage heel fijn, vriendelijk, en snel geholpen. Ik kon dezelfde middag weer veilig rijden.

Tevreden

Geen op-of aanmerkingen

Hoefde niet lang te wachten kreeg koffie! alles dus oké!!!

Helder en vakkundig

Zoals altijd is jullie service en heldere terugkoppeling van de te verrichte werkzaamheden aan mijn voertuig als uitstekend te formuleren.

Inzicht

Altijd vriendelijk, duidelijk van te voren inzicht in de kosten. Overleg als het er toch nog wat bijkomt. Ook duidelijke uitleg als ik daarom vraag. Top garage al velen jaren.

Zijn zeer behulpzaam geweest!

Hebben tijd voor je . Denken ook mee.

Gewoon prima geholpen. No nonsense

Vriendelijk geholpen. Ik kon snel terecht. En nog wat goede uitleg gekregen over een foutmelding op mijn dashboard.

goed snel zonder problemen geholpen

fijn garage te hebben waar je snel terecht kan en goed wordt geholpen

Correct bedrijf

Komt afspraak na.

Ik kon gelijk even langsrijden toen er plotseling een probleem was met de auto en daarna vrij snel een afspraak kunnen maken voor de reparatie. Vriendelijke dame bij de receptie

jaja

Snel en geen extra's die vaak niet te controleren zijn.

fijne garage

gelijk goed geholpen en zeer correct te woord gestaan!!

Goed geregeld.

Alles prima geregeld,

Snel, maar duidelijk en goed

Alleen de communicatie tussrn klant en bedrijf kan iets beter

Helemaal goed!

prima service, goede monteurs die hun vak verstaan, goede afspraken en overleg bij meerwerk en er wordt niets opgedrongen.

Super geholpen

Alles volgens afspraak en niet te duur!

goede service

Behulpzaam en kundig.

Goede toegankelijke garage met normale tarieven.

Ik kom hier sinds dit jaar omdat mijn oude garage wat extreme uurlonen ging bereken. Had een goed gesprek en zijn niet beroerd om mijn tuning delen op mijn auto te zetten en schappelijke prijzen voor onderhoud.

Klantvriendelijke opstelling

Service met hoofdletter S, hier is het nog mogelijk om ff tussendoor geholpen te worden.

Doen wat ze beloven

Communicatie is duidelijk, auto al 17 jaar prima onderhouden.

Alles gaat in goed overleg, nette leenauto mee. Ik ben weer tevreden!

Heel vriendelijk geholpen.

Prima terugkoppeling status reparatie. Bel afspraken worden zoals beloofd nagekomen.

Muzieklaan 50

2717CX Zoetermeer