Bij de receptie niet klantvriendelijk gericht

Een aantal jaar geleden werd mijn auto ook gewassen en de matjes schoon gemaakt. Dat vind ik wel jammer dat dat nu niet meer gebeurd

Gewoon goed

Afspraken worden correct nagekomen

Goede service, afspraak is afspraak.

Ik heb mijn Skoda Yeti bij deze firma 14 jaar geleden gekocht. Tot heden is mijn Skoda bij deze firma naar tevredenheid in onderhoud geweest.

Top service!

Aardige medewerkers die heel behulpzaam zijn. Denken met je mee en zorgen dat het snel gemaakt wordt.

Auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Wordt vooraf duidelijk afgesproken over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan. Na afloop uitleg en advies hierover. Prima bedrijf!

zoals altijd zeer professioneel

Mijn auto moest voor een grote beurt en APK. Van ten voren word aangegeven wat de kosten ongeveer zullen zijn. Als er iets mis is hoe klein ook, word je gebeld voor goedkeuring. Ik rij van Brabant naar Limo Versluis, iedere keer weer, want ik heb zeer veel vertrouwen in dit bedrijf. Ik zou ze zeker aanbevelen, als je een garage zoekt.

Jammer dat ze niet kunnen of mogen kalibreren op onze auto

Excellent

These guys are friendly, efficient and professional, I been coming here for anything car related for 18 years now.

Zoals gewoonlijk!!

Vriendelijk, snel, betrouwbaar

Attent en klantvriendelijk...

Hierboven reeds aangegeven... Wat betreft het definitieve resultaat van mijn hopelijk nu door jullie verholpen maar ook zeker serieus genomen 'sensorprobleem', moed ik het natuurlijk proefondervindelijk nog wel even aanzien... De totaalscore is daarom beperkt maar toch positief...

toppie

uitstekende en prettige service , voorlichting en explicatie

Uitstekend!!

Klantvriendelijke mensen en leggen alles goed uit en overleggen voordat ze iets repareren. Ik ben tevreden en ze zien mij zeker terug.

Houden de prijzen redelijk

Vakkundig en klantgericht

Voor mijn Citroën ga ik al jaren naar LimoVersluis (Bosch Car Service). Hoewel onderhoud en reparaties altijd erg veel geld kosten, doen ze geen onnodige reparaties of onnodig onderhoud. Daarnaast zijn ze goedkoper dan de (inmiddels verdwenen) Citroëndealer in Den Haag. Ze leggen altijd goed uit wat ze gaan doen en vragen altijd toestemming voordat ze een (grote) reparatie uitvoeren. De servicebaliemedewerkers zijn altijd erg vriendelijk en een kopje koffie is uiteraard altijd mogelijk.

Vriendelijke medewerkers, duidelijk over de te verwachte kosten.

HEEL GOED

Ze komen betrouwbaar over, en professioneel

Kwaliteit

Goede communicatie. Duidelijke uitleg en tot goede oplossingen gekomen.

Fijn deskundig garagebedrijf

Vooraf een duidelijk kostenoverzicht en vooruitblik op toekomstige kosten aan de auto. Een aanrader voor onderhoud aan de auto!

Goede en snelle service. Vriendelijke medewerkers.

snel en netjes

Even langs voor vervanging bolletje van de koplamp, zo gepiept.

Na telefonisch overleg voor extra aandachtpunten kreeg ik de auto na behandeling in goede staat mee.

Goede ontvangst bij de balie. Vriendelijke en deskundige medewerkers die mij van goede informatie hebben voorzien. De auto is na behandeling en toelichting over de gedane werkzaamheden aan mij mee teruggegeven. Dank voor alle medewerking.

Altijd goede service

Al meer dan 10 jaar vaste klant. Klantvriendelijk, duidelijk over kosten, nooit gedoe. Wel een auto waar goed voor gezorgd wordt .

goede service

Altijd perfect

Goede communicatie, en eerlijk onderhoud.

Heldere offerte Goede communicatie Prijs conform afspraak Correcte behandeling