Ontzettend fijne en goede rijschool!

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad het afgelopen jaar. Wiebe legt alles goed en duidelijk uit en als het moet nog 100x als je het niet gelijk snapt. Zijn tekeningetjes ter verduidelijking waren ook altijd fijn. Ik ben in 1x geslaagd dankzij de top lessen van Wiebe. Hele fijne rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kalm, veilig en een leerzame sfeer in de auto wat voor de beste resultaat zorgt.

Ik vond het een fijne sfeer hangen in de auto. Leren rijden staat natuurlijk op één, wat in een fijne, veilige sfeer gaat in de auto, maar ook was er ruimte om een gezellig gesprekje te houden. Wiebe legt rustig alles uit, stap voor stap, zodat je eerst goede fundament opbouwt en dat je op een natuurlijke wijze steeds beter leert rijden.

Erg goede rijschool

Ik heb een fijne ervaring met de rijlessen van Wiebe bij Wiema Rijschool. Ik vond de rijlessen meteen leuk en ik heb rijden op een relaxte manier geleerd. Wiebe was altijd kalm en duidelijk, legde goed uit (met gebruik van veel voorbeelden en plaatjes) en wist precies wat ik nog extra kon oefenen. Hierdoor heb ik mij altijd op mijn gemak gevoeld in de auto. Je wordt thuis opgehaald en hoeft niet iemand anders mee te nemen in de auto. Je kan je lessen makkelijk inplannen via de online agenda. Dit kan je tot acht weken vooruit inplannen en dat vond ik erg handig. Ook leent Wiebe je een theorieboekje om je theorie-examen voor te bereiden. Absoluut een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

een goede rijschool ter voorbereiding op zelfstandig rijden

Wiema is een goede rijschool, waar ik met veel plezier rijles heb gehad. Wiema werkt met een kaart waar alle onderdelen van het autorijden opstaan, hierdoor heb je een goed overzicht van waar je staat, van wat er goed gaat en welke onderdelen nog aandacht nodig hebben. Richting het examen vroeg Wiebe me wat ik nog wilde oefenen of herhalen en daarop werd de les aangepast, wat ik erg prettig vond. De sfeer in de lesauto was goed en gezellig, kortom, ik heb een goede en leerzame tijd gehad! wiema, bedankt!

Super fijne begeleiding!

Wiema neemt altijd ruim de tijd voor je en heeft veel geduld. Bij het ophalen maakt hij altijd een gezellig praatje. Tijdens de lessen kom je op veel verschillende plekken, waardoor je veel ervaring op doet. Er zit een goede structuur in de lessen. Het is erg fijn dat je niemand hoeft op te halen of thuis te brengen, de gehele les staat in het teken van jou. Ook kijkt Wiema hoe je het zelf vind gaan en wat je graag nog extra wilt oefenen. Ik ben super blij met het behalen van mijn rijbewijs bij Wiema!

Heel erg fijn.

Ik heb het woord fijn gebruikt, omdat hetgene waardoor ik mijn lessen prettig vond was dat ik mij altijd op mijn gemak voelde. Het was nooit ongemakkelijk en als je foutjes maakt wordt daar fijn op gereageerd. Het is een hele relaxte sfeer in de auto. Daarnaast merk je dat de rijinstructeur zijn baan erg serieus neemt en er veel voor doet, hoewel hij daarnaast ook nog is wilt helpen met je persoonlijke probleempjes haha! Erg lief dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige en rustige manier om te leren auto rijden

Ik heb met veel plezier auto rijles gehad en keek altijd naar de lessen uit. De lessen van Wiebe zorgen er voor dat je met veel zelfvertrouwen je examen ingaat en zeker weet dat je het allemaal kan.

Wiebe is een topper!

Door faalangst en slechte ervaringen met rijscholen en examens heb ik het jaren uitgesteld om weer te beginnen met lessen. Uiteindelijk ben ik dan na 7 jaar toch op zoek gegaan naar een rijschool waarbij ik hoopte dat hier wat extra aandacht aan besteed kon worden. Bij Wiebe had ik gelijk het gevoel dat ik bij de juiste persoon terecht was gekomen. Door alle herhaling en goede tips begon ik steeds een beetje meer zelfvertrouwen te krijgen. Nu ik een aantal uur geleden mijn rijbewijs heb gehaald kan ik het haast nog niet geloven. Wiebe.. ontzettend bedankt voor alles!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede voorbereiding op het examen en alles wat erna komt !

Bij Wiema kan je rekenen op een rustige, zekere en kundige rijinstructeur, die zijn uiterste best doet om je op je gemak te stellen. Vanaf de eerste rijles zit er een duidelijke structuur in de lessen en de uitleg is altijd helder en gaat vaak gepaard met verduidelijkende illustraties. Wiebe speelt goed in op jouw specifieke behoeften door na iedere les een overzichtelijke kaart in te vullen, waarop precies staat wat die les aan bod is gekomen en waar ruimte is voor verbetering. Het feit dat je bij Wiema niet voor "taxichauffeur" hoeft te spelen voor andere cursisten (dus ze ophalen en wegbrengen) helpt hieraan mee, de rit staat volledig in het teken van jou en niemand anders. Al met al zou ik Wiema rijschool aan iedereen aanraden die niet alleen het rij-examen wil halen, maar ook een goed gevoel over hun rijgedrag willen krijgen om zo vol zelfvertrouwen achter het stuur te kunnen stappen !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke, fijne uitleg en vriendelijk

Ik ben erg tevreden over de rijopleiding van Wiema Rijschool. Wiebe legt het allemaal duidelijk en rustig uit. Hij is erg vriendelijk en er hangt altijd een fijne sfeer in de auto tijdens het rijlessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dankzij rijschool Wiema ben ik van mijn rijangst afgekomen en kan ik nu met volle vertrouwen de weg op rijden. Dit was precies de rijschool die nodig voor lessen. Leonard Kosters

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed een echte aanrader

Wiema is een fijne rijschool. Er word erg goed uitgelegd hoe alles moet en fouten worden op een goede manier besproken en behandeld.

Alles gehaald in 1x

Je lest heel fijn bij Wiema omdat je niemand hoeft op te halen of thuis te brengen verder is hij nooit echt extreem te laat altijd netjes en als die dan later is Kom je ook weer later aan theorie/praktijk in 1x gehaald dus dat zegt genoeg ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een uitstekende rijschool waar ik met plezier mijn lessen gevolgd heb

Wiema Rijschool is de perfecte rijschool als je op een vlotte en plezierige manier je rijbewijs wilt halen! Er worden duidelijke instructies gegeven en er wordt op een prettige manier lesgegeven. Naar mijn ervaring is Wiema Rijschool een top rijschool om snel en veilig je rijbewijs te verdienen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De rijlessen met Wiebe altijd fijn ervaren. Wiebe heeft geduld en legt alles duidelijk uit. Ook is hij erg flexibel en zijn de lessen makkelijk in te plannen. Na elke les vult hij een rapportje in. Dit is altijd handig zodat je weet waaraan je moet werken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzaam, duidelijk en rustig!

De rijlessen waren erg leerzaam! Je merkt dat je stapje voor stapje beter wordt iedere les weer. De uitleg is duidelijk en hij neemt de tijd voor je! Als je iets beter kan doen dat geeft hij dat middels opbouwende feedback aan. Mede door de evidente uitleg in één keer geslaagd!!! Verder is het inplannen van lessen heel eenvoudig en overzichtelijk via een inschrijfsysteem. Al met al enorm tevreden en zeker aan te raden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructeur die fijn en duidelijk uitleg geeft.

Wiebe is een hele fijne instructeur. Hij geeft rustig en heel duidelijk les, bij Wiebe voel je je op je gemak. Voordelen aan de rijlessen zijn dat je niet een andere leerling moet ophalen of wegbrengen. Verder kan je zelf inplannen wanneer je rijles wilt en hoef je dit niet via app contact met elkaar te bespreken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een geweldige en leerzame periode.

Een fijne instructeur waar ik een hoop van heb geleerd, ondanks de 3 maanden niet auto rijden i.v.m. corona een vloeiende leerweg waarbij elke les meer geleerd werd om steeds verder naar het examen toe te werken. Kortom zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool die je op je gemak stelt!

Zelf cursist bij Wiebe geweest en zojuist geslaagd. Fijne rijinstructeur die duidelijk alles uitlegt en rustig verteld wat er beter kan. Wiebe is altijd op tijd en neemt ook de tijd voor je. Bij Wiebe ben je geen 'taxi', aangezien je niemand naar huis hoeft te rijden. Dit zorgt ervoor dat de rijles zo ingedeeld kan worden dat de dingen die voor jou van toepassing zijn extra worden geoefend en je geen verplichte thuisbreng route hebt. Verder heeft Wiebe een duidelijk inschrijfsysteem waardoor je zelf makkelijk en snel je rijlessen kunt inplannen. Ik zou Wiebe aan iedereen aanraden, uitstekende rijschool!

Goeie begeleiding

Ik vond de lessen erg nuttig en de opbouw van de eerste les naar het examen toe was volledig logisch.

Ervaren, deskundig en duidelijk

Tijdens mijn rijlessen heb ik super veel geleerd, waardoor ik uiteindelijk ook in 1x m’n rijbewijs hebt gehaald. Wiebe is een rustige, gestructureerde en deskundige rij-instructeur die lessen op maat aanbied en echt de tijd voor je neemt. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen die een persoonlijke rij instructeur wilt.

Zeer positief

Fijne rijschool met een aardige maar ook goede instructeur, ik heb hierdoor in één keer mijn rijbewijs mogen halen en heb dan ook niks te klagen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige rijschool zorgt ervoor dat je altijd op je gemak bent.

Ik ben persoonlijk best verlegen dus rijles vond ik heel spannend. Maar ik heb me altijd 100% op mijn gemak gevoeld. Met plezier in 1 keer mijn rijbewijs gehaald !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel geleerd en duidelijke instructies

Een mooie periode waarin ik veel geleerd heb en het tijdens het rijden heel gezellig heb gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wiebe stimuleert onvermoeibaar het leren van je fouten.

Wiebe Wiersma is onvermoeibaar. Hij blijft rustig, gestructureerd en tot the point feedback geven totdat je het begrijpt en toepast. Dit maakt dat je elke les de ruimte ervaart om er weer voor te gaan. Dit is niet eenvoudig als de tijd tegen je lijkt te werken, omdat je inmiddels boven de 55 bent. Dus toen mijn rijbewijs ik mijn handen hield was ik er mede dankzij zijn geduld en kalme bejegening klaar voor. Ook als je eerder in je leven geen kans had om nog je rijbewijs te halen, word je bij rijschool Wiema volkomen serieus genomen.