De lessen worden gegeven door een rustige, vriendelijke, geduldige man. Het was een goede keuze om hier mijn rijlessen te volgen, gezien het feit dat ik het idee heb nu daadwerkelijk veilig de weg op te kunnen. Het fijne aan deze rijschool vond ik dat ik niet meteen in het diepe werd gegooid, maar heel geleidelijk begon ik steeds meer te leren. Al met al een topervaring!

Erg fijne rijschool

Mijn ervaring bij Wiema is erg positief. Door deze fijne leeromgeving heb ik ook mijn rijexamen in één keer gehaald. Hij let goed op wat een individu nodig heeft en past zijn lessen daaraan aan. Ik zou iedereen adviseren om hier rijlessen te volgen. Ik ben erg dankbaar en blij met deze ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijles met een bekwame instructeur in een gemoedelijke sfeer

De rijlessen heb ik als prettig ervaren. De uitleg was heel helder. Ook is Wiema altijd geduldig om instructies vaker te herhalen. In het begin was ik regelmatig zenuwachtig om te rijden. Wiema heeft mij echter, niet alleen door de heldere instructies, maar ook door zijn rust en gezellige praatjes tussendoor, het zelfvertrouwen gegeven dat ik nodig had. Ook is mijn leergroei voor mij inzichtelijk geweest. Elke les begon bijvoorbeeld met de herhaling van de tips naar aanleiding van de vorige les. Hierdoor was het duidelijk voor mij wat ik in welke mate beheerste. Verder is het heel fijn dat de les bij de start direct om de leerling draait, ik hoefde namelijk niemand op te halen of weg te brengen. Kortom, ik beveel deze rijschool zeker aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Legt duidelijk uit, erg leerzaam

Top rijschool, erg leerzaam. Neemt goed de tijd met je en gaat goed in op je fouten. Enorm goed voorbereid het examen in gegaan!

leerzaam

Ik vond het erg eng om de weg op te gaan. Maar met Wiebe zijn hulp en vertrouwen ben ik daar overheen gekomen. Wiebe heeft echt de tijd genomen om mij te leren autorijden.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super rijschool!

Ik vond het heel fijn bij Wiebe. Ik ervaarde hem als een rustige en geduldige rijinstructeur. Ik heb mijn toets en examen in een keer gehaald. Door zijn lessen voel ik me zelfverzekerd op de weg. Bedankt Wiebe!

Een fantastische rijschool!

Ik heb een super goede ervaring gehad bij de rijschool Wiema. Na een hoop plezierige lessen heb ik mijn rijbewijs dan ook gehaald! Er is veel aandacht voor het rijden en er wordt goede hulp aangeboden bij de dingen die ik zelf lastig vond. Daarnaast vond ik het fijn dat er geen andere cursisten opgehaald hoefden te worden. Dit maakt het lessen persoonlijk en vertrouwelijk. Dit is ook handig, omdat je op veel plekken in overleg opgehaald en thuisgebracht kunt worden. Het online systeem om de rijlessen in te plannen werkt ook erg fijn. Het is gemakkelijk om te kijken wanneer er plek is. Het is een super vriendelijke man! Hij is duidelijk en geeft goede feedback. Ook geeft hij genoeg positieve feedback, waardoor het een leuke ervaring blijft en je vertrouwen in jezelf krijgt. Hij geeft niet alleen goede begeleiding tijdens de rijopleiding, maar ook erna. Kortom, ik kan iedereen die een rijbewijs wilt halen deze rijschool aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne rijschool waar je ontspannen, realistisch en zelfstandig leert rijden.

Als je een rijschool zoekt die het uiterst vertrouwen geeft in je rijvermogen, met een gemakkelijke sfeer, stelt Wiema Rijschool niet teleur. Ik heb in mijn lessen gemerkt dat er veel ruimte wordt gegeven om zelfstandig te rijden en zelf beslissingen te maken maar waar nodig goede instructie of correctie wordt gegeven. Daar gaat het uiteindelijk om, dat je zelfstandig het verkeer moet deelnemen. Een no-brainer-rijschool als je in 1 keer wil slagen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne kalme instructeur die je duidelijk naar je doel leid.

Ik ben via een vriend van me terecht gekomen bij Wiema. Na wat gehoord te hebben dacht ik hier moet ik terecht, klonk alsof hij een fijne ervaring heeft gehad. Als je hem voor het eerst spreekt is hij heel eerlijk en duidelijk. Er is nou eenmaal een wachtrij maar ik kan je vertellen dat deze het waard is. Na 37 lessen geduldig uitleg, tips en hulp te krijgen is het mij gelukt om in 1 keer te slagen. Hij blijft rustig, en dit helpt je om comfortabel achter het stuur te zitten. Wat ook een pluspunt is, is dat hij je persoonlijk komt ophalen, en je jezelf thuis afzet, dus niet nog een andere lessende moet afzetten voordat jouw eigen les begint, dat gecombineert met een schappelijke prijs van 50 euro per les maakt dit een erg goeie deal. 10/10 zou het aanbevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met persoonlijke aandacht!

Een hele fijne en professionele rijsschool met persoonlijke aandacht. Gestructureerde rijlessen en een vaste rij-instructeur, wat erg fijn is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en duidelijk, echt op jou gericht en persoonlijk

De lessen zijn individueel en echt persoonlijk. Zo hoef je bijvoorbeeld geen andere cursisten te halen of te brengen. Als het door omstandigheden uitkomt dat je op een andere plek de les wilt beginnen of eindigen dan kan dat ook in overleg. Het online plansysteem is heel fijn. Je kunt ruim vooruit plannen en hebt goed overzicht. De uitleg die gegeven wordt is duidelijk en er wordt goed gekeken naar je eigen niveau. Elke les reflecteer je samen en wordt de voortgang bijgehouden. Zo weet je precies wat je kan en waar je (een) volgende keer aan kunt werken. "Fouten" maken mag. Er wordt kritisch meegekeken, maar echt ter leer en om te helpen. Dat gaf mij veel geruststelling, zeker als ik veel stress had (voor het afrijden.) Goede begeleiding tijdens de lessen, voor en na het examen. Ik kan met vertrouwen de weg op.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn en goede uitleg

Geeft duidelijke uitleg en is een fijne rijinstructeur. Heb met plezier rijlessen gevolgd en door hem geslaagd!! Zeker aan te raden

Zeer fijne rijlessen

De rijlessen waren heel goed afgestemd op de punten waar je nog niet zo goed in was of waar verbeterd kon worden. Hier werd dan altijd ook duidelijke uitleg gegeven en op geoefend. Ook altijd een handige evaluatie na de rijles over hoe die was gegaan en wat er mis ging zodat je die punten de volgende rijlessen beter kon aanpakken. Ik zou daarom ook zeker deze rijschool aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne, geduldige en persoonsgerichte lessen

Ik heb de lessen als heel fijn ervaren, de instructeur startte de lessen langzaam en pakte mijn (niet te snelle) tempo goed op. Lessen waren goed opgebouwd en hebben mij goed voorbereid op het examen. De online agenda maakte het inplannen van lessen makkelijk en flexibel. Op examendag had ik natuurlijk de zenuwen maar ik voelde me er klaar voor en de laatste rit naar het CBR nog de laatste tips hielpen. Ook al is/was er een lange wachtlijst ben ik blij dat ik heb gewacht en niet naar een andere rijschool ben gegaan, ik denk niet dat ik een even goede instructeur had gevonden. Zelfs na het examen kreeg ik nog genoeg tips.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede rijschool met fijne manier van lesgeven!

Mijn ervaring bij rijschool Wiema was super goed! Ik merkte tijdens de proefles al dat hij op een duidelijke en rustige manier kon uitleggen en dus had ik besloten om bij hem te gaan lessen. Wat ik ook heel prettig vond was dat hij voordat ik een nieuw onderdeel moest leren, zoals de snelweg, met behulp van een boek ging uitleggen hoe ik dat het beste aan kon pakken zodat ik al een idee had wat ik moest doen als ik daadwerkelijk het onderdeel ging uitvoeren. Ik vond het daarbij erg prettig dat je vooruit kon plannen met een online agenda, waardoor ik het goed kon combineren met mijn studie. Tot slot wil ik nog even kwijt dat het een super vriendelijke man is en hij je een vertrouwd gevoel geeft achter het stuur. Als u een goede rijschool zoekt, zou ik zeker Wiema aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

DE rijschool voor wanneer je onzeker bent!

Voor iemand zoals ik die voor iedere rijles thuis loopt te piekeren, moet ik zeggen dat mijn ervaring bij Wiema Rijschool heel aangenaam is verlopen. Er is een goede balans tussen het bereiken van doelen en de tijd nemen voor de cursist(e). Ik zou mijn niet kunnen voorstellen dat een andere rijschool beter zou zijn voor mij. Er is uitstekende deskundigheid en veel ervaring, naast een goede service. Weliswaar kan het soms zijn dat het enkele minuten langer duurt om op locatie te komen, maar daar moet men begrip voor hebben. Voor de Prijs/Kwaliteit verhouden wil ik 4 sterren geven, maar ik moet melden dat ik niet bekend ben met de prijzen van andere rijscholen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gezellig en professioneel met aandacht voor de cursist.

Het is fijn dat je geen mensen hoeft op te halen of af te zetten. Hierdoor krijg je echt veel individuele aandacht en les. Daarnaast wordt voortgang goed bijgehouden en kan er op die manier ook fijn worden gereflecteerd op vorige lessen. Op die manier weet je waar je aan moet werken of op moet letten om nog beter te gaan rijden. Daarnaast vond ik dat mijn instructeur rustig en duidelijk uitleg gaf. Ook gaf hij veel positieve feedback wat fijn is als je het wat spannend vind. Daarnaast gaat is de rijschool ook erg flexibel. Als je ergens naar toe moet en je dat kan combineren met de rijles kan je altijd ergens worden afgezet. Dit is fijn als je naar school moet. Ik vond de manier van lessen erg zorgvuldig omdat je de onderdelen stapje voor stapje behandeld en zo alles steeds beter leert. Je gaat echt door een proces heen van zelfreflectie en leren.

Hele goede ervaring

Mijn ervaring was erg goed, hele fijne instructeur. Houd altijd rekening met mij en mijn situatie met stage. Tijdens de lessen geen problemen gehad en eigenlijk altijd fijne lessen gehad. Ook geholpen met de theorie die wat moeilijker ging bij mij. Erg fijn!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, zeker aan te raden

Ik ben door rijschool Wiema in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen auto. Dit heb ik zeker te danken aan de rijinstructeur Wiebe. Hij had altijd goed door wat mijn zwakke punten waren en hoe ik deze kon verbeteren. Hij was altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en zijn uitleg was heel duidelijk. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Fantastische uitleg zonder tijdsdruk

Wiebe heeft in elke les goede kwaliteit uitleg gegeven waar nodig is. Naast goede begeleider was hij ook een goede gesprekspartner in de auto wat de soms potentiële saaie lessen leuk maakte. Met zijn uitleg heb ik het praktijk in één keer kunnen halen. Bedankt Wiebe!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dat hij mij steeds het vertrouwen heeft gegeven dat ik het kon.

Mijn ervaring bij Wiema rijschool is dat ik aan Wiebe een hele goede rij instructeur had die mij steeds een beetje verder los liet om mij te laten zien dat ik het ook zelf kon. Ook op momenten dat ik onzeker was kon hij mij steeds weer gerust stellen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij rijschool Wiema heb ik, na eerst gestart te zijn bij een andere rijschool, eindelijk genoeg zelfvertrouwen gekregen om te kunnen slagen. Ik ben goed begeleid van begin tot eind!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als je auto rijlessen als leuk wilt ervaren, raad ik je wiema rijschool zeker aan! Heb je last van angsten etc, raad ik het je ook zeker aan! Ik had niet verwacht dat ik nog zonder mega veel stress een rijles kon nemen. Gelukkig is dat wel gebeurd. En daarbij ook nog is in 1x geslaagd. Ik zou niks negatiefs kunnen verzinnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wiebe legt alles vriendelijk en duidelijk uit

Duidelijke lessen en je kan alles vragen. Hij stelt je goed gerust bij spannende dingen en tijdens de rijlessen. Zijn goede afspraken te maken met Wiebe.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring bestond uit leerzame, gezellige en veilige ritten.

De sfeer van de heer Wiebe is heel rustgevend, dit is heel fijn in de auto. Verder vind ik het fijn dat we alle verschillende onderdelen langzaam opbouwen. Het is minder een sprong in het diepe, waardoor je meer controle over de auto krijgt en het autorijden ook echt leuk blijft. Wat ik verder als prettig ervaar is hoe kritisch Wiebe is, op deze manier blijf je leren en duidt je niet op onverwachtse dingen op je praktijk examen. Tot slot vind ik de service van Wiebe fantastisch. Hij denkt echt met je mee en is heel flexibel omtrent lessen inplannen of afzeggen. Samenvattend een hele fijne ervaring en zou het zeker aanbevelen!