Na autopech, op de dag van vertrek naar onze vakantiebestemming, dankzij de service van Guus Kolk Automobielen weer snel op weg. Super service!

Na 2 jaar nog steeds tevreden met onze Mazda van Guus

Guus gaf ons de vrijheid om rustig tot een keuze te komen. Mazda 6, grote auto. We kunnen er vanalles in kwijt. Nu 38.000 km verder en geen onverwachte gekke dingen mee gehad. Gewoon reguliere controle, beurt en enkele normale slijtage onderdelen vervangen. Ik vertrouw ze in wat ze ook schrijven op hun website en toevallig vandaag aanbevolen bij iemand die een auto zocht.

Snelle

Fijne ervaring

Mooie mazda 6 2014 gekocht, snel reactie gehad en zeer meedenkend. Ik zou hier zeker nogmaals een auto kopen.

Super goed geholpen

Er is goed overleg geweest en onze wensen kenbaar gemaakt. Goed bedrijf met nette verkoper.

Positieve en vriendelijke ontvangst

Zoals boven omschreven, een vriendelijke ontvangst, neemt alle tijd om alles uit te leggen en mee te werken aan het krijgen van vertrouwen in de gemaakte keus. Bezoek en aanschaf als buitengewoon positief ervaren.

Goede vriendelijke ontvangst, ontspannen sfeer, eerlijk en open.

Guus was bereid om mee te gaan voor een proefrit, nam daar alle tijd voor. Een bedrijf dat aanbeveling verdient.

Snel en naar tevredenheid geregeld.

Duidelijk en goed geïnformeerd

De auto goed zoals afgesproken afgeleverd top garage

Goede vriendelijke service, eerlijke en open, gewoon top!

Vriendelijk

Goed geholpen door Guus, klantvriendelijk en eerlijk.

Prima persoonlijke benadering. Afspraken worden nagekomen.

Aardige mensen die zich aan hun woord houden; afspraak is afspraak.

Een zeer mooie Volvo V40 gekocht bij Guus Kolk. Een auto die na de proefrit aanvoelde als thuiskomen. Wat een zalige auto is dit. Onderhandelingen waren snel en simpel. De gemaakt e afspraken evenzo. Daarna zeer snelle afhandeling met rijklaar maken. Kreeg er zelfs nog een t volle tank benzine bij ;-) Gus Kolk is wat mij betreft een echte aanrader. Gewoon doen...!!

top

Bij aankomst voor proefrit door Guus warm ontvangen. Na afloop een duidelijk bod waar weinig ruimte in zat maar zelfs dat gaf iets oprechte en dus met koopovereenkomst weer via Duitsland terug naar Groningen. Twee weken later conform afspraak een heerlijke/eerlijke auto opgehaald.

Topgarage met goede vaklui en service

Inmiddels mijn tweede auto gekost bij Guus Kolk Automobielen voor wederom een mooie prijs en kwaliteit en over een aantal jaren zien de heren mij weer terug.

Erg goed

Perfect geholpen.. altijd bereid om te helpen en te woord te staan...

uitermate correcte behandeling door echte vakmensen

De vooraf gemaakte afspraken werden volledig waargemaakt Gelukkig geen gladde verkooppraatjes In alle rust de gelegenheid om e.e.a. te bezien en te ondervinden De vragen op technisch gebied leverden geen enkel probleem op Echte vaklui die weten waarover ze praten (heel veel ervaring) Aan te raden voor klanten die op zoek zijn naar een eerlijk en betrouwbaar bedrijf Waar vindt je dit nog!!!!

Netjes en goed geholpen

Best wel een eindje weg voor ons maar duidelijk afspraken gemaakt en super geholpen net bedrag voor de inruil auto gekregen en een nette auto er voor weer gekregen..zou er zo weer een auto kopen nette zaak ook trouwens

Uitgebreid en eerlijk advies

Goeie en eerlijke garage. Goed geholpen bij de keus voor een auto, er is ook rustig tijd genomen om goed te kunnen adviseren. De gekochte auto rijdt super!

Top!!

Eerlijk, servicegericht, vriendelijk en denken in mogelijkheden! Als de nu bij guus gekochte auto aan vervanging toe is, komen we zeker terug!!

Guus denkt met je mee en communiceert open en eerlijk, dat is de manier om zaken te doen!

Ik kwam in aanraking met Guus omdat ik geïnteresseerd was in een auto op aardgas die hij had staan. Na een telefonisch overleg, waarin Guus mij wat huiswerk gaf om e.e.a. door te rekenen, kwam ik tot de conclusie dat ik toch voor een diesel moest gaan. Hierin dacht Guus met mij mee en op die manier ben ik aan een hele mooie VW Golf Variant gekomen. Vanwege de grote afstand is het geen probleem dat ik voor eventuele garantiepunten naar mijn lokale autogarage ga. In overleg kan er heel veel.

Top.

Sympathiek en persoonlijk bedrijf. Men denkt mee met de klant.

Top bedrijf!!!!

Aardige mensen en komen hun afspraken na !!!!!!

Vriendelijke heren, gemoedelijke sfeer en een uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en diensten van Guus Kolk

Smaragdstraat 8

7554 TD Hengelo