Cartronic waar vakmanschap en klantvriendelijkheid samenkomen!!

Gisteren de standaard spiegels op mijn Q5 TFSIe55 laten vervangen door originele elektrisch inklapbare van Audi. Tijdens het monteren mocht er gewacht worden in de daarvoor prima geschikte wachtruimte (Coronaproof). Het resultaat was prachtig. Zeer deskundig gemonteerd en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Kortom Cartronic is een aanrader!

TOP

Ik heb gisteren een nieuwe navigatie laten inbouwen. Ik had het wat duurder verwacht, maar achteraf een heel mooi prijsje mogen betalen. Ook hele vriendelijke mensen die met je meedenken. ECHT EEN TOP SERVICE ECHT KON NIET BETER!!!

Goede service, excellent product

Gedaan wat er is beloofd. Nette inbouw van alarm, nette mensen, goed contact. Zeer groot pluspunt: Originele onderdelen voor een goede prijs en goede kwaliteit installatie.

Vakkundig geholpen

Na reparatie van onze Audi Q5 moest de ACC opnieuw gekalibreerd worden. Her en der nagevraagd en kosten en mogelijkheden verschilden nogal. Cartronic kwam als beste en snelste uit de bus en heeft de kalibratie binnen 2 dagen na eerste contact uitgevoerd. Bedankt Team Cartronic

Super geholpen, vakkundig en snel!

Topbedrijf. Weten waar ze het over hebben. Voeren werkzaamheden snel en goed uit. Van harte aanbevolen. Alleen in eerste instantie lastig om contact te krijgen; telefoon wordt niet opgenomen en mail duurt lang. Maar, als je contact hebt, gaat het supersnel.

Top service en snel klaar

Slecht

Geen reactie op mail, telefonisch geen reactie 2 x voice mail ingesproken “ u wordt vandaag nog terug gebeld” nou tot heden niet. Jammer

Achteruitrijcamera netjes geïnstalleerd

Cartronic heeft een OEM achteruitrijcamera geïnstalleerd in een Skoda Superb. Mijn indruk is dat er goed en netjes gewerkt wordt bij Cartronic. De camera werkt prima, inclusief meedraaiende lijnen. Helaas is het niet gelukt om Lane Assist werkend te krijgen (blijvende foutmelding). De kosten hiervoor zijn snel teruggeboekt: top!

Vriendelijke mensen met heel veel kennis

Ik ben zeer goed geholpen. De navigatie van mijn Golf 7 is vernieuwd. Dat is snel en heel vakkundig gebeurd. Eindelijk een firma (Cartronic), die weet hoe navigatie werkt. Allen bedankt!

Ze doen wat ze beloven!

Voor de 4e keer bij Cartronic geweest voor werkzaamheden. Parkeercensoren voor mijn Audi Q5 zijn wederom prima geïnstalleerd. Ook gelijk de achterlichten continue aangezet (wel zo veilig in de winter/schemering).

Top Product en Service

Top Product en Service! Cruise Control werd geplaatst en alles werkt prima.

Uitstekend snelle service

App-Connect voor mij VW Tiguan laten activeren wat volgens de dealer niet mogelijk was op mijn auto. Was snel geregeld en ook nog voor een betere prijs als de dealer het wel had kunnen doen.

Fantastisch resultaat!

Vandaag voor de eerste keer langs geweest met mijn golf 7 voor het monteren van een 3 tal opties (camera,inklapbare zijspiegels en de LED dynamische achterlichten. Het resultaat was verbluffend en een prima service. Ik kom hier zeker nog een keer terug! Thanks Cartronic voor het fantastische werk, ik ben er heel blij mee! Een tevreden nieuwe klant!

Uitstekende service zoals meerdere keren ervaren

Donderdag 11 juni 2020 met mijn Tiguan AD langs geweest om Appconnect te activeren. Snel gedaan tegen zeer concurrerende prijs.

Doen wat ze afspreken

Cruisecontrol op het stuurwiel laten inbouwen in een VW T-Roc. Werkt super.

VAG garage, hè. Goede prijs/kwaliteit, prettig geholpen, resultaat goed, dank

zie bovenstaande: ik ben tevreden

April 2020 een wegklapbare trekhaak voor een golf 7 laten plaatsen, zeer tevreden!

Uitstekend werk verricht

Na telefonisch een prijsindicatie te hebben gekregen, ben ik speciaal uit Utrecht komen rijden omdat mijn achterlichten vervangen moesten worden van mijn Audi sedan uit 2018. Later bleek dat het wat ingewikkelder was omdat mijn auto Amerikaanse import is. Daarnaast was het een wirwar van kabels, de vorige eigenaar had het door prutsers laten doen. Normaal gesproken zou het een uurtje werk zijn, maar door de enorme complicatie duurde het 2 uurtjes. Maar het zonnetje scheen, kreeg al een hartelijk ontvangst, dus tijd vloog zo voorbij. Al met al was het gelukt met de bekabeling en softwarematig moesten ze richtingaanwijzers nog op “dynamisch” worden ingesteld. Ondanks al het meerwerk, bleef het bij de prijs die eerder werd genoemd. Echt enorm top en ben ontzettend blij dat het überhaupt gelukt is! Echt professionals. Ik zou ze iedereen aanraden!

Positieve ervaring

Goede en snelle service. Enige -/- puntje ik moest direct betalen en de factuur werd gemaild. Week later zelf om de factuur moeten bellen , deze was nog niet binnen!

Geweldig bedrijf met kundig personeel

Liet klapspiegels plaatsen voor mijn vw golf7. Netjes geplaatst en ingeregeld; werken perfect.

Verlichting aanpassen naar europoeesche

Ik kom hier al 7 met plezier Eerst als particulier nu zakelijk Levert altijd netjes zijn werk en is 1 van weinige die verstand heeft van Amerikaanse uitvoering Ik doe al het ombouw van Amerikaans naar europoeesche auto's hier al jaren.

Super!

Gisteren originele wegklapbare trekhaak en achteruitrijcamera laten monteren. Was voor mij ca. 2,5 uur rijden, maar zeker de moeite waard. Het zijn echte vakmensen, die alles supernetjes inbouwen.

Niet goed

Meerdere keren gebeld, geappt en krijg geen terugkoppeling. Vind het heel jammer omdat ze daardoor klanten mislopen. Ik ben bereid om vanuit ver te komen.

Echt een super bedrijf 10+

Ik had zelf een achteruit camera gemonteerd in een Q2 maar het werkte niet, dit super bedrijf heeft het voor mekaar gekregen. Echt bedankt

Voor de eerste keer bij Cartronics geweest. Prima geholpen!

Trekhaak onder mijn A5 laten aanbrengen, maar de parkeersensoren achter bleven piepen bij het achteruit rijden met de caravan. Door Cartronics prima verholpen. Netjes geholpen en klaar terwijl u wacht.