Super bedrijf, alles netjes geïnstalleerd en getest. Goede aftersales, erg tevreden. Zal zeker terugkomen.

Werken zeer netjes en goede service

Parkeersensoren voor en achteruitrijcamera en tevens inklapbare spiegels laten monteren super tevreden met het resultaat. Vond dat de speaker voor voor wat zacht was, kon zo langskomen hebben de speaker vervangen en gelijk de software voor optische weergave bijgewerkt zonder kosten. Helemaal top.

Geweldige service

Zeer tevreden, erg klantvriendelijk, dat zie je tegenwoordig niet veel meer. Duidelijke uitleg, alles was perfect, hele vriendelijke jongens werken er

Top service!!!

Ik heb op 28-4-2022 Apple CarPlay in mijn Audi A6 uit 2017 laten installeren. Alles ging prima en wordt goed uitgelegd. Goede service en de monteurs zijn top vakmensen . Alles is netjes geïnstalleerd . Bedankt Karim .

Top Service!

Ik heb een originele achteruitrijcamera laten monteren op mijn Audi A3 E-tron 1.4 uit 2016. Kwaliteit, service en ervaring zeer positief.

Zo zo

Afspraak gemaakt voor mijn audi q3 Sportback achteruitrij camera en draaibare spiegels kon in 1 keer hele dag auto kwijt bellen om 4 uur camera netjes gedaan maar geen draaibare spiegels geen componenten ze gaan bellen als het binnen is . Zou een week duren je wordt gebeld zijn bijna 4 weken verder nog niets gehoort Tel moeilijk bereikbaar jammer vr gr Hans

Van begin tot eind een goede service

Vanaf het eerste contact gelijk een goed gevoel. Vragen werden keurig beantwoord en een duidelijk beeld van kosten en wat er gedaan moest worden. Uiteindelijk was een software update voldoende om onze Audi S6 uit 2015 Apple Carplay te geven. Ook op locatie aangekomen ontvangst zeer hartelijk en genoeg zaken aanwezig om het wachten zo comfortabel mogelijk te maken.

Toppers

Instapverlichting laten monteren in mijn Audi A3 8V 2020, was niet voorbereid vanuit de fabriek, dit alles is netjes geïnstalleerd door Karim.

Geweldig!!!

Komen afspraak na en betrouwbaar en goed werk leveren ze af top!!!!.

Prima geregeld

Info via mail gevraagd m.b.t. inbouwprijs Android auto op Audi A3. Vlotte mailreactie (in weekend) en kon binnen een week terecht. Auto in ochtend gebracht, prima uitleg ontvangen wat ze zouden gaan doen. 3 uur later auto weer opgepikt. Alles werkt naar wens. Ben vriendelijk en vakkundig geholpen en ben tot dusver erg tevreden.

Goede prijs en kwalitatief werk

Midden/eind februari bij Cartronic geweest voor een Active Info Display voor mijn Golf GTE. Vooraf informatie opgedaan bij de dealer, maar kreeg al snel het idee dat het daar allemaal ‘moeilijk moeilijk’ gaat worden. Na eventjes gezocht te hebben op google kwam ik al snel bij Cartronic terecht mede door de hoge beoordelingen. Achteraf een zeer goede keus en nog geen moment spijt van gehad!

Ik heb laatst ( 23-02-2022 ) in mijn Audi A3 Apple Carplay en een achteruitrijcamera laten monteren. Tot nu super tevreden. Had een afpraak om 9:30 en rond 14:00 waren ze al klaar ( ik was niet de enige die dag er waren meer auto’s aanwezig ). Maar alles kort samengevat. De jongens zijn vriendelijk, snel en weten wat ze doen. Zeker een aanrader.

Topbedrijf

Prima e-mail contact, Zeer vriendelijk, snelle service, goede uitleg

net en goed werk

nieuwe koplampen xenon verlichting laten monteren in mijn Audi A1 ben er blij mee, netjes gewerkt.

Heel goede service. Heb een nieuwe discovery media pro laten plaatsen op een Tiguan. Alles werkt perfect en de werking werd ook goed uitgelegd.

Goede sevice en prijs

Heb een achteruitrijcamera laten monteren op een Audi A3 e-tron uit 2015. Wat bij anderen niet lukte met behoud van mijn e-tron menu lukte deze vakmensen wel. Helemaal blij met dit resultaat.

Super geholpen, inbouw ging snel en is van top kwaliteit

Heb voor onze VW T-Roc uit Duitsland cruise control met bediening op het stuur en een achteruitrijcamera laten inbouwen. Inbouwen ging snel en vakkundig. Uitleg gekregen hoe het werkt. Dat ook merk dealers hier komen snap ik volledig.

Kwalitatief een prima bedrijf. Maar v.w.b. afspraken een dikke min!

Ik heb een achteruitrijcamera laten monteren voor mijn Audi A3 uit 2017. Afspraak gemaakt voor monatage op 7 oktober 2021 om 8 uur. De werkzaamheden zoud ongeveer twee uur tijd in beslag nemen. Dus ik kon er op blijven wachten. Tot kwart over 8 was er niemand aanwezig. Ik weer terug naar huis. Om half 10 kreeg ik pas iemand aan de telefoon. Aangegeven dat ik teleurgesteld was. Hierop kreeg ik niet het geval dat men dit begreep. Toen de afspraak gemaakt dat ik alsnog zou kunnen langskomen en men direct aan de slag zou gaan. Om kwart voor 10 was ik aanwezig. Men begon pas om elf uur aan mijn auto, terwijl men had gezegd hier direct mee aan de slag te gaan. Uiteindelijk was de auto om kwart voor 1 klaar. Ruim de hele ochtend daar zitten wachten. Toen ik om de factuur vroeg, zei men dat men deze zou mailen. Een week later nog niets gehad. Opnieuw gebeld en op advies van de medewerker opnieuw het verzoek gestuurd naar: zakelijk@cartronic.nl. Helaas na 1 week weer niets gehoord!! Zoals gezegd v.w.b. techniek, meer dan prima bedrijf. Maar het nakomen van afspraken is zeer slecht. Ik zou nog graag apple carplay willen laten monteren, maar gezien het niet nakomen van afspraken, denk ik hier nog over na. Cartronic zou een SUPERr bedrijf zijn, als ze ook aandacht geven aan dit aspect,

Achteruitrij camera laten in bouwen. Is perfect verlopen. En voor een eerlijke prijs. Audi A3 nieuw model.

Snel, vakkundig inbouw Cruise control

Een Cruise control laten inbouwen in mijn Audi 1. Uitstekend ingebouwd, je kan echt niet zien dat de kappen van het stuur, de stuurkolom kappen geheel gedemonteerd en weer gemonteerd is. In 1 woord keurig vakwerk geleverd. Natuurlijk is Cruise control correct opgeleverd en getest en de software van de board control is gelijk ge-update. Het was een spoedklusje tussendoor. Met Car Tronic is afspraak is afspraak, dank je wel Karim, 1000 punten voor jullie Service en vakwerk bedankt

Vandaag wegklapbare trekhaak laten monteren. In een paar uur gefixt, meteen extra software bijgekregen. Helemaal top,

Top service!!!!

Vandaag geweest voor het monteren van de achteruit rij camera en inklapbare spiegels. En de navigatie update. Heel netjes gewerkt en alles professioneel geïnstalleerd! Erg vriendelijk en een top service! Zeker een aanrader. Dikke 10!! Nogmaals hartelijk dank!

Super ingebouwd

Super goed ingebouwd Factuur wat later toegestuurd gekregen Maar daar word aan gewerkt dat dat vlotter gaat

Geweldige service!

Deze mannen zijn echt top! Korte wachttijd en goeie prijs! Vele malen goedkoper en sneller dan bij Audi zelf; zelfde originele apparatuur. Mijn achteruitrijcamera en smartphone interface goed geïnstalleerd. Mijn kids werden getrakteerd op een ijsje en die waren ook helemaal blij. Wij waren in de wachtruimte een rugtasje van de kids vergeten; dit hebben ze naar ons opgestuurd! Wat een geweldige jongens zijn dit! Top service en top gedaan.

Wederom uitstekend.

Een hele tijd geleden langs gegaan de diensten van Cartronics. Wederom een parkeercamera voor mijn nieuwe auto. Ben net zo goed geholpen als voorheen. Ontzettend vriendelijke en integere monteurs die hun vak verstaan. Voor expertise en welgemeende betrokkenheid kan je altijd bij de heren van Cartronics terecht!. Kortom echt een aanrader!!!.