Aan te bevelen, vakbekwaam deskundig en snel.

Voor mijn Audi A3 limousine heeft cartronic een licht en regensensor ingebouwd. Voor mij als klant zeer tevreden, de werkzaamheden werden netjes en snel uitgevoerd. Als extra service werd de parkeerhulp geïnstalleerd (sensoren op de achterbumper zaten er al op) waardoor nu ook met een weergave op MMI-scherm. In de achteruitstand komt deze direct op het scherm.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wegklapbare trekhaak tiguan netjes er onder gezet en inkapbare spiegels ook. top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat bij de dealer onmogelijk was, kan wel bij Cartronic. Originele VAG App Connect was in een kwartier actief, klasse! Het eerste autobedrijf met vloerbedekking in de werkhal! Ik kom zeker terug voor een originele VW achteruitrijcamera in mijn Tiguan All Space.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Tiguan vandaag opgehaald. Karim en zijn team hebben weer een uitstekende job gedaan. Park assist en Trailer assist gemonteerd/geactiveerd. Tevens nog wat gadgets gratis geactiveerd. Hartstikke bedankt.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achteruitrijcamera laten monteren in mijn Ibiza.\r\n\r\nGoed en net bedrijf met kundige mensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een achteruitrijcamera laten installeren in mijn Audi TT van 2017. Was na 2,5 uur klaar en werkt supermooi met het Virtual Cockpit systeen. Deze mensen zijn professioneel en vriendelijk. Een aanrader wat mij betreft. Er is op mijn verzoek ook nog een gratis software aanpassing gedaan ( knipperlicht aanpassing). \r\nBedankt voor de prima service mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inbouw dab+ keurig netjes uitgevoerd voor een mooie prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede kennis van het geleverde product (achteruitrijcamera Audi Q2) \r\nUitleg bij oplevering. Snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen niks op aan te merken.\r\nAchteruit camera en cruise control ingebouwd. Echt blij mee !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt. Hier bij dit bedrijf prima geholpen en op tijd klaar volgende keer ga ik hier weer naar toe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle reactie op de mail en op heel kort termijn een afspraak kunnen maken. Tijdens de afspraak kunnen wachten. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I searched the whole Netherlands to find somebody to activate the rear fog lights of my Audi A3. No one, not even the Audi dealers in the Netherlands, wanted to deal with this. Karim and his crew did it in 15 min. Very good service and reasonable price.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Cartronic een wegkantelbare trekhaak laten monteren. (Wat volgens de importeur onmogelijk was.)\r\nEen top bedrijf met top monteurs die weten waar ze over praten.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben onder de indruk van de deskundigheid en uitstekende kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. De geinstalleerde inklapbare spiegels bij mijn VW Tiguan werken perfect.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze zijn heel goed in alle opzichten👌 perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig. Meedenkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Golf GTD een achteruit camera laten inbouwen omdat mijn oude kapot was gegaan. Zat net in een verhuizing en kreeg mijn achterklep niet open. Even een belletje en werd direct geholpen top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je kunt snel terecht met jouw probleem en wordt ook zeker snel geholpen\r\n\r\nEnige tip die ik wil meegeven is dat er niemand op de receptie zit om klanten te begroeten.\r\n\r\nVoor de rest top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en vakkundig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag enkele aanpassingen laten uitvoeren bij mijn Golf 7. Apple Carplay activeren en enkele VCDS aanpassingen. Ik werd zeer snel geholpen. Zeer correcte prijs. Alhoewel niet vooraf afgesproken maakten ze er geen probleem van om nog een originele achteruitrijcamera in te bouwen. Karim en zijn team zijn echte professionals. Nemen hun tijd om i de klant uitvoerig te informeren over de uitgevoerde werken. 100% aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn VW hier gehad voor het plaatsen van een alarm t.b.v. de verzekering.\r\nKlaarblijkelijk is dit bedrijf als enige in staat een af fabriek gecertificeerd alarm te plaatsen en zodanig te configureren dat deze in en uit geschakeld kan worden met de originele afstandsbediening.\r\nVreemd genoeg kan de VW dealer dit niet. De VW-dealer kan alleen een universeel Alarm plaatsen waarbij een je wordt opgescheept met een extra afstandsbediening aan je sleutelbos. Aangezien ik dit niet wenselijk vind heb ik een afspraak gemaakt bij Cartronic welke ook nog eens 300,- goedkoper bleek te zijn dan de VW-dealer. \r\nAl snel merk je dat je met professionals te doen hebt die hun vak verstaan. Cartronic levert uitmuntende kwaliteit, komt zijn afspraken na, en neemt ruim de tijd voor uitleg en advies.\r\nOndanks dat ik van verre (Drenthe) moest komen had ik direct zoveel vertrouwen dat ik ook gelijk maar een Chiptuning laten doen. Heb nu flink wat meer PK’s en koppel. Ook reageert de auto sneller wat het comfort ten goede komt.\r\nAl met al ben ik zeer tevreden over Cartronic en kan het zeker aanbevelen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een tevreden klant, goede producten, goede leveringen. En een uitstekende service! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dynamische achterlichten in laten bouwen in mijn audi a3, na zoeken op internet kwam ik bij cartronic uit, na lezen van goede reviews besloten een afspraak te maken via whatsapp, aangegeven tijd was tussen 10:00 en 17:00, gevraagd of dit wat sneller kon omdat ik moest wachten omdat ik niet uit de buurt kwam, om 13:00 was alles netjes klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had vanmorgen afspraak bij CarTronic met golf 7 GTi om CruiseControl te laten inbouwen op multifunktiestuur.\r\nWagen is verschillende dagen bij dealer geweest voor plaatsing van CruiseControl, maar zonder resultaat....\r\nCarTronic heeft dit opgelost in minder dan 3u, mannen weten echt hoe het moet.\r\nBen zeer tevreden.