Goede service en komen afspraken goed na.

Apple Carplay in mijn auto laten plaatsen. Afspraak maken kan wat lastig zijn, in verband met drukte, maar als de afspraak eenmaal gemaakt is voldoen ze volledig aan mijn verwachting. Binnen een 1 tot 1,5 uur was het klaar en genieten maar. Om een factuur gevraagd en die ook netjes via de mail ontvangen.

Vakmanschap!

Ik had een alarm erin zitten van het merk Vodafone. Hij wist meteen wat de eindhovense bedrijf verkeerd heeft gedaan. Maar daar kwam ik niet voor. Carplay en Camera werken perfect op mn auto! LET OP! Enige aandacht is; Hij is zo mega druk, dat communiceren soms wat lang op zich wacht en of moeilijk te bereiken is, maar dat accepteer ik omdat hij super werk aflevert!

Top klasse inbouwen met verstand van zaken

Op vrijdag 1 maart 2024 het digitale info display in mijn polo gti laten inbouwen. Eerder bij Cartronic al de cruisecontrol en camera laten inbouwen, het display lukte niet omdat er verschillende typen blijken te zijn. Na bestellen van het juiste display en een nieuwe afspraak alles toch gelukt. Het blijkt maar weer dat de jongens van Cartronic verstand van zaken hebben en wederom ben ik zeer klantvriendelijk geholpen. Na enige uitleg huiswaarts met een brede lach op mijn gezicht. Mannen “bedankt!!”

Perfecte inbouw van cruise control

VW T-ROC gekocht, die bleek geen cruisecontrol te hebben. Via Google en de goede recensies bij Cartronic terecht gekomen. Afspraak gemaakt, men had langer nodig voor de inbouw, maar erna goede uitleg en op cruisecontrol terug naar Eindhoven gereden. Vriendelijke mannen , alles origineel en goede prijsstelling. Datum inbouw 9 maart 2024

Maken afspraken waar

Ik heb in mijn T-ROC een achteruitrijcamera en een blindspot systeem laten installeren. Ik heb via email informatie ingewonnen en ben ook nog even in de werkplaats geweest om goed geïnformeerd te worden. Ze hadden meer tijd nodig dan ik verwacht had maar dat vond ik prima. Ik kan niet anders zeggen, goed gedaan en dank voor het uitgevoerde werk. Alles werkt prima.'

Top bedrijf

Vanuit België, 2.15 hr rijden ben ik naar ze toe gereden voor de plaatsing van een Carplay in mijn Audi Q3. Alles verliep zoals afgesproken. Alles werd er keurig opgelost door zeer vakkundig mensen, en voor een zeer eerlijke prijs, terwijl we konden wachten en genieten van hun lekkere koffie. Is een bedrijf waar veel grote bedrijven nog veel kunnen leren,je bent er zeker als klant geen nummer. In 2 woorden SUPER TEVREDEN.

Super snel en professioneel geholpen

Adaptive cruise control voor mijn VW Golf 7 laten inbouwen bij Cartronic, super professioneel en snel geregeld. Systeem werkt fantastisch en helemaal zoals het hoort. Zal in de toekomst voor al mijn elektronische toepassingen op de auto naar Cartronic komen.

Top service en top mensen!

Ik ben al 2keer bij hun gegaan voor komplampen te coderen voor een golf gti. Kom namelijk helemaal uit België +- 2u45 rijden tot bij CARTRONIC maar voor hun service wil je zelfs 10u ur rijden! Steeds perfect uitgevoerd, heel sérieuse mensen en super service. Ze doen wat niemand in België kan doen. Zijn klantvriendelijk en doen alles met de glimlach. Super ploeg hebben ze daar. Nogmaals bedankt aan hun!

Snel en kwalitatief

Sneller dan aangegeven, duidelijke uitleg en omschrijving van wat er precies gaat gebeuren/veranderen. Kortom: duidelijk, kwalitatief, vriendelijk.

Vriendelijk, respectvol, deskundig, nette prijzen

Achteruitrijcamera laten inbouwen in mijn golf 8. Zeer vriendelijke heren die met respect voor de klant en de auto op een deskundige manier hun werk doen. En dat ook nog voor een nette prijs!

Vandaag ACC in laten bouwen

Ik ben zeer gelukkig met de inbouw vandaag van ACC in mijn Volkswagen Polo. Zeer vakkundig en netjes gedaan. Deze mannen zijn echt top. Goede wachtruimte met koffie aanwezig. Duidelijke uitleg van wat er gedaan is en hoe het exact werkt. Ben er blij mee!

Vakkundig werk

Voor de inbouw van een elektrische achterklep in mij T-Roc bij Cartronic een afspraak gemaakt. Telefonisch niet altijd even makkelijk bereikbaar. Verder prima geholpen. Aardige gasten die hun afspraken nakomen. Een knopje om van binnenuit de klep te openen (zoals af fabriek) bleek niet mogelijk. Verder vakkundig ingebouwd. Helemaal tevreden!

Zeer Tevreden

Afspraak gemaakt voor achteruitrij camera inbouwen in m'n Audi met diefstal-beveiligingsbalk. Zou 599,- euro kosten. Om 9:30 afspraak gemaakt en zou 3 uur duren. Netjes om 12:30 gebeld dat de auto klaar is. Netjes uitleg gekregen over de werking en uiteindelijk moest ik 549,- betalen omdat het ''sneller ging dan gepland''. Erg nette service en naaien je geen oor aan. Ik kom hier zeker terug.

Ik had problemen met de parkeersensoren uitgelezen en geen vervolg afspraak was nodig de auto is meteen gemaakt. Bravo een geweldig team. Groetjes Willem.

Vakmanschap, passie en vriendelijk

Afspraak gemaakt om 10 uur met wachten op achteruitrijcamera voor mijn Tiguan. Goede ontvangst vakkundige mensen en heldere uitleg! Verkopen je geen dingen die je niet nodig hebt maar wat ik wel dacht! Ook dat werd mij duidelijk uitgelegd! Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan! Hartelijk dank en tot het volgende! De witte Tiguan man Han!

uitstekend

vooraf en achteraf een goede begeleiding, dank! (misschien wel even aandacht voor de koffie.. was minder)

Super bedrijf, alles netjes geïnstalleerd en getest. Goede aftersales, erg tevreden. Zal zeker terugkomen.

Werken zeer netjes en goede service

Parkeersensoren voor en achteruitrijcamera en tevens inklapbare spiegels laten monteren super tevreden met het resultaat. Vond dat de speaker voor voor wat zacht was, kon zo langskomen hebben de speaker vervangen en gelijk de software voor optische weergave bijgewerkt zonder kosten. Helemaal top.

Geweldige service

Zeer tevreden, erg klantvriendelijk, dat zie je tegenwoordig niet veel meer. Duidelijke uitleg, alles was perfect, hele vriendelijke jongens werken er

Top service!!!

Ik heb op 28-4-2022 Apple CarPlay in mijn Audi A6 uit 2017 laten installeren. Alles ging prima en wordt goed uitgelegd. Goede service en de monteurs zijn top vakmensen . Alles is netjes geïnstalleerd . Bedankt Karim .

Top Service!

Ik heb een originele achteruitrijcamera laten monteren op mijn Audi A3 E-tron 1.4 uit 2016. Kwaliteit, service en ervaring zeer positief.

Zo zo

Afspraak gemaakt voor mijn audi q3 Sportback achteruitrij camera en draaibare spiegels kon in 1 keer hele dag auto kwijt bellen om 4 uur camera netjes gedaan maar geen draaibare spiegels geen componenten ze gaan bellen als het binnen is . Zou een week duren je wordt gebeld zijn bijna 4 weken verder nog niets gehoort Tel moeilijk bereikbaar jammer vr gr Hans

Van begin tot eind een goede service

Vanaf het eerste contact gelijk een goed gevoel. Vragen werden keurig beantwoord en een duidelijk beeld van kosten en wat er gedaan moest worden. Uiteindelijk was een software update voldoende om onze Audi S6 uit 2015 Apple Carplay te geven. Ook op locatie aangekomen ontvangst zeer hartelijk en genoeg zaken aanwezig om het wachten zo comfortabel mogelijk te maken.

Toppers

Instapverlichting laten monteren in mijn Audi A3 8V 2020, was niet voorbereid vanuit de fabriek, dit alles is netjes geïnstalleerd door Karim.

Geweldig!!!

Komen afspraak na en betrouwbaar en goed werk leveren ze af top!!!!.