Fijn

Zeer fijne/goede rijopleiding!

Super!!!!

Heel erg professioneel en daarbij een rijschool waar je plezier hebt, ik werd altijd begroet met een lach. Patrick en Jessica bedankt super super super !!

Super fijne rijschool!

Patrick en Yessica zijn hele fijne instructeurs die je met elke stap van jouw rij opleiding er doorheen helpen. en dat doen ze oprecht heel fijn! Ze blijven kalm en geven je een super boost aan zelfvertrouwen! altijd in voor een praatje, leggen je alles tot in de puntjes uit.. ze geven altijd duidelijk antwoord op al je vragen.. bovenal zijn ze beide gewoon heel leuk en vriendelijk. Ik heb dankzij hen alles in 1x kunnen behalen! Kortom ik ben onszettend tevreden en blij met deze rijschool!

Uitstekende rijschool met behulpzame instructeurs

Ik vond het heel erg lastig om mijn rijbewijs te halen maar ik ben altijd geweldig geholpen door Patrick en Jessica. Ze waren altijd vriendelijk en ik heb altijd de hulp gekregen die ik nodig had. Ook al was het niet altijd even makkelijk en ging het af en toe wat minder. Hebben ze alsnog altijd vertrouwen in me gehad en zijn ze me altijd blijven helpen. Kortom een uitstekende rijschool.

Super rijschool in 1 keer geslaagd !

Super rijschool. Ze zorgen ervoor dat je de handelingen en de auto zo goed mogelijk beheerst. Jessica & Patrick heel erg bedankt de fijne opleiding en de leerzame lessen

super rijschool gewoon

zoals gezegd . zowel jessica als patrick hebben veel geduld , leggen alles goed uit , nemen de tijd met je en bouwen een goed vertrouwen op met je . dikke pluim voor deze rijschool gewoon

Ontzettend kundige en gezellige rijschool

ik heb een leerzame en leuke tijd gehad. Er wordt goed gekeken wat per leerling bekeken wat hij of zij nodig heeft.

Wordt van begin tot eind zowel mentaal als fysiek gesteund!

Ik heb een erg positieve ervaring met HB rijopleiding. Ze hebben mij erg goed geholpen om mentaal de rust te kunnen bewaren en het was ook altijd gezellig tijdens de rijlessen. Je hoeft niet bang te zijn om jezelf te zijn of om “fouten” te maken. Ze helpen je zo weer erbovenop door te laten zien hoe je iets kunt oplossen etc.

Ik heb veel geleerd

Ze geven hele goede lessen ik heb er veel van opgestoken en een hele goede rijinstructeur en instructrice

Toppers

Mijn ervaring met hb rijopleidingen is heel goed. Patrick en jessica nemen alle tijd voor je en stellen je op je gemak. Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij deze 2 toppers!

Top rijschool!

Goede rijschool die streeft naar succes voor de leerling. Behulpzaam en leerzaam zijn de twee woorden die kort een omschrijving vormen van de rijschool. Nooit problemen gehad. Twee rij-instructeurs die het beste met je voor willen hebben!

Fijne rijschool, met leuke instructeurs

Mijn ervaring was heel goed, ik vond het een hele leuke rijschool met een goede persoonlijke aandacht.

Top rijschool!

Zeer goede rijschool, ze doen er alles aan om je te helpen slagen!

Goede rijschool en goede begeleiding

Alle lof voor HB Rijopleiding. Ik heb een leerzame, prettige en leuk rijlessen gehad. Ik heb meer dan voldoende begeleiding in mijn theorie zowel in de lessen. De rij instructeurs zijn echt tof. Ik heb echt hele aangename lessen en begeleiding gehad. Dus HB Rijopleiding is een echte aanrader. TOP!!!!

Geweldige rijschool

Vanaf dag 1 was ik chaotisch maar wisten jullie mij goed op te vangen ! Haha. super fijne lessen gehad ! Ben jullie dankbaar en raad jullie bij iedereen aan ! Groetjes lin

Hb rijopleiding geeft je vertouwen in jezelf en leert je alle kneepjes van het vak in het verkeer

Vol enthousiasme en plezier begonnen aan de theorie lessen op de maandagavond,na een tijdje begonnen met rijlessen en beetje bij beetje zelfverzekerd geworden in de auto (ik heb gekozen voor de automaat en dat bevalt prima ) top begeleiding van yessica en Patrick, super bedankt dat jullie mij veilig hebben leren rijden en het vertrouwen hebben gegeven dat ik het kan en bam.. in een keer geslaagd.

Gezellig en vooral leerzaam

Ik heb pas geleden mijn rijbewijs gehaald bij HB-rijopleiding. Ik vind dat Patrick en Yessica goed les geven, ze hebben veel geduld en doen hun best om je te laten slagen. Ik ging altijd met plezier en een fijn gevoel de rijles in. Ook hoor ik in mijn omgeving veel goeds over HB-rijopleiding.

Top rijschool !

Top rijschool, top advies, top service. Hele leuke en leerzame lessen ! Ze doen beide hun best om je zo snel mogelijk te laten slagen.

Mijn ervaring is in 1 zin perfect, rijinstructeur(trice) komt optijd, zeggen hoe je iets moet doen of beter kunt doen en zeggen het ook als je iets goed doet. Het is dus niet dat ze alleen maar het negatieve eruit pakken.

Fijn

Ik heb een enorme fijne ervaring met HBrijopleiding. Ze hebben mij enorm geholpen met mijn faalangst. Hele fijne mensen om bij te lessen.

Beste rijschool van het zuiden

Leuke en leerzame rijlessen die er voor gezorgd hebben dat ik mijn rijbewijs in 1 keer heb gehaald.

Fantastische rijschool

Hele leuke rij instructrice! Afwisselende lessen en goede voorbereiding op zowel praktijk examen als theorie!

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk

Goede rijopleiding met veel aandacht

Goede rijopleiding, er wordt veel aandacht aan je besteed. Als er iets is dan wordt er altijd naar een oplossing gezocht. Ondanks de corona maatregelen heb ik toch nog redelijk snel mijn rijbewijs kunnen halen.

Superfijne zorgzame rijschool

Ik heb mijn rijbewijs bij rijinstructeur Patrick en Rijinstructrice in opleiding Yessica behaald in 1x! Super leuke en leerzame lessen gehad, met veel ondersteuning. Zeker een aanrader.