Mijn ervaring had niet beter kunnen zijn.

Mijn ervaring bij Easydriving geef ik voor de volle honderd procent 5 sterren! Mijn RijInstructeur was Serkan en vanaf moment één heb ik me veilig gevoeld om te rijden in een auto dit samen met de duidelijke uitleg over alle aspecten van het rijden en ook nog eens gezelligheid heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Serkan gaf mij de kennis en het vertrouwen om auto te rijden en dit was uiteindelijk terug te zien in het resultaat. Als de andere instructeurs al half zo goed zijn als Serkan dan weet ik zeker dat je bij Easydriving goed zit!

Redouane is een fantastische leraar met veel passie voor zijn vak. Hij kan de verkeersregels goed en duidelijk uitleggen en we hebben ook nog heel veel gelachen. Ik ben heel erg blij met zijn kundige begeleiding!

Het was de investering meer dan waard.

Een super rijschool! In 1 x geslaagd met Serkan als instructeur, ik kon geen betere instructeur wensen, hij bleef doorzetten om mij een rijbewijs te garanderen.

Geweldig, 100% een aanrader

Mijn ervaring met de rijschool en de instructeur Ugur is fantastisch. Ugur is een zeer professionele, bedreven en enthousiaste leraar. De communicatie is fijn en snel. De sfeer is altijd gezellig en relaxt. Hij doet meer dan het uiterste voor zijn leerlingen en ik waardeer dat enorm. Ik zou het iedereen aanraden!

Hele goeie ervaring, zeer tevreden

Hele fijne rijschool, ik had Serkan als rijinstructeur. Hij was heel aardig, rustig en kon goed uitleggen. Ik ben eerste keer geslaagd en zeer tevreden met mijn ervaring met deze rijschool.

Een geweldige ervaring met Easydriving en instructeur Ugur!

Ik heb ontzettend genoten van mijn tijd bij Easydriving! Na een enthousiaste aanbeveling van een vriend, besloot ik om mijn rijlessen bij Easydriving te volgen. Hoewel ik aanvankelijk wat huiverig was voor rijlessen, heeft Easydriving, onder begeleiding van Ugur, al mijn zorgen weggenomen met geweldige en boeiende lessen. Ik kan met oprechtheid zeggen dat Ugur en ik een goede klik hadden, en dit resulteerde in plezierige gesprekken over hobby’s ,etc onder de rijlessen. Vooraf had ik nooit gedacht dat rijlessen zo vermakelijk konden zijn. Maar niet alleen waren de lessen vermakelijk, ze waren ook buitengewoon leerzaam. Ugur hanteert een effectieve methode die me stap voor stap hielp om mijn rijvaardigheid te verbeteren. Wat Easydriving en Ugur ook onderscheidt, is hun flexibiliteit. Ze begrijpen dat studenten een druk schema hebben, en daarom zijn ze zeer meegaand als het gaat om het inplannen van lessen en het kiezen van handige locaties voor ophaal- en afzetpunten. Dit is echt een zegen voor studenten zoals ik. Al met al kan ik alleen maar positieve dingen zeggen over Easydriving en instructeur Ugur. Ik raad hen ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een geweldige rijopleiding! Het was een fantastische ervaring dat ik iedereen gun die zijn rijbewijs wil halen.

Ik beveel deze rijschool echt aan, Emrah was mijn instructeur en ik kan mij geen betere instructeur bedenken, deze man is gewoon serieus top, hij is kalm en rechtvaardig, legt alles perfect uit, heeft onwijs veel geduld met je en luistert naar wat je zegt. Als je een fijne rijschool zoekt met fijne instructeurs die jou echt iets willen leren dan moet je deze kiezen!

Altijd weer een feestje.

Het was altijd weer leuk om weer op de motor te stappen ! Niet alleen omdat het motor rijden super leuk is, maar de lessen ook gezellig. Op een hele toegankelijke manier wordt je geleerd om lekker motor te rijden en dat met een goede portie humor. AVB en AVD in 1 keer gehaald ! Ben bij dat ik heb gekozen om te rijden bij Easydriving.

Heel goeie rijschool. Je kan op je gemak en gezellig leren auto rijden

Beste rijschool!

In 1x geslaagd bij deze rijschool ik raad iedereen deze rijschool aan ze zijn flexibel met tijden en geven goed de aandacht aan de leerlingen

Duidelijk en fijn

In 1x geslaagd! Top rijschool dit! Ze zijn duidelijk en kunnen goed uitleggen!

top rijschool met de juiste instellingen

Vandaag mijn examen mogen doen en geslaagd, ik had dit niet zonder Serkan kunnen doen mijn dank is groot. top rijschool alles netjes en duidelijk geregeld echt een aanrader voor ieder ander !

GEWELDIGE RIJSCHOOL!!!

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald bij Easydriving. Ik heb bij Serkan gereden . Serkan geeft goed en heel duidelijk les. Hij is een zeer ervaren instructeur en we hebben een hele leuke tijd gehad! Ik raad deze rijschool echt aan!

Heel erg goed

Net geslaagd voor m’n examen! Erg fijne rijschool, ik had een geduldige, aardige rijleraar. Een aanrader!!

Goede rijlessen en een geduldige instructeur

Ik heb mijn examen gehaald! Het lessen vond ik best spannend maar instructeur serkan kon hier goed mee om gaan, door geduldig te blijven en me alles vaak te laten herhalen. Hij kon goed aanvoelen wanneer ik er klaar voor was. Ik was goed voorbereid en het examen ging heel goed! Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen!

Fantastische begeleiding om je klaar te maken voor het rijexamen!

Gister heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald na mijn rijlessen bij rijinstructeur Serkan van Rijschool Easydriving. Ik kreeg Serkan van Easydriving aanbevolen van een vriend van mij. Nadat ik contact had opgenomen kon ik snel een proefles volgen en daarna meteen besloten een lespakket aan te schaffen. Het is een professionele rijschool, waar je na iedere les feedback krijgt over wat er goed en minder goed ging. Hierdoor kan je gericht werken aan het verbeteren van je rijvaardigheid. Dankzij Serkan krijg je niet alleen de nodige technische vaardigheden, maar ook het zelfvertrouwen om veilig en zelfverzekerd de weg op te gaan. Wat ik ook erg waardeer is de flexibiliteit met het inplannen van lessen. Als een bepaald moment niet uitkomt, wordt er altijd gezocht naar een oplossing. Dankzij hun professionele aanpak en vriendelijke houding kijk ik terug op een geweldige ervaring en ben ik blij dat ik mijn rijlessen bij Rijschool Easydriving heb gevolgd. Ik kan de rijschool zeker ook aan anderen aanbevelen!

Een heel fijne rijschool

Aan het begin van de rijlessen vond ik het idee van rijden en een rijexamen erg spannend, maar vooral dankzij Serkan is het toch gelukt. Tijdens de rijlessen ben ik heel goed begeleid en heb ik veel uitleg gekregen die me goed gerust kon stellen en ervoor zorgde dat ik me comfortabeler en zelfverzekerder op de weg kon handhaven. EasyDriving is voor iedereen die een rijbewijs wil halen zeker een aanrader!

Goede rijschool die je spoedig de weg op helpt.

Lessen en examens, voor de Motor A, als erg prettig ervaren. Redouane was mijn instructeur en doet dat kundig. Ik was flexibel in te plannen wat fijn is door mijn werk als zzp'er. Examens in een keer gehaald! Bedankt rijschool Easydriving en Redouane in het speciaal. Woensdag mijn rijbewijs ophalen!

Een jaar later na het behalen van mijn autorijbewijs ook maar motorles bij Serkan genomen. Samen Met Serkan hebben wij geoefend voor het avb en avd examen, en het allemaal in één keer gehaald. Andere rijscholen kunnen er nog veel van leren. Ik raad rijschool easy driving aan.

Super tevreden!

Ik heb een hele gezellige en vooral leerzame tijd gehad tijdens de lessen bij Redouan in de auto. Ik was niet de makkelijkste leerling maar Redouan had veel geduld en stukje voor stukje ging het steeds beter en kreeg ik meer vertrouwen. In een keer geslaagd en super tevreden met de rijschool!

100% aanrader

Hele goede ervaring met Rijschool Easy driving! Dankzij mijn rij-instructeur Redouane heb ik vandaag in 1x mijn auto rijbewijs gehaald. Redouane heeft mij super goed begeleid. Door zijn directe, maar ook geduldige houding heb ik snel geleerd om veilig te rijden. Ook heeft hij mij geholpen met mijn onzekerheid op de weg om te gaan. Eerst vond ik rijden op de snelweg heel spannend, maar hij heeft me geleerd rustig te blijven en besluitvaardig/zelfverzekerd te rijden. Ook vond ik de flexibiliteit en duidelijkheid van zowel de rijschool als de rij instructeur erg fijn. Dit maakte het inplannen van rijlessen makkelijk. Ik zou iedereen deze rijschool en Redouane aanraden!!

Prettige begeleiding

Beide motor examens in een keer gehaald bij instructeur Serkan. Nogmaals bedankt voor de goede begeleiding en de flexibiliteit.

Geweldige ervaring bij rijschool EasyDriving

Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring bij rijschool EasyDriving en wil graag een positieve beoordeling delen. Mijn instructeur, Ugur, heeft me uitstekend opgeleid en heeft me geholpen om mijn rijvaardigheid naar een hoger niveau te tillen. Zijn geduld, professionaliteit en aandacht voor detail hebben ervoor gezorgd dat ik me altijd op mijn gemak voelde tijdens de lessen. Ugur nam de tijd om mijn sterke punten te benadrukken en mijn zwakke punten te verbeteren, waardoor ik vol vertrouwen achter het stuur kon stappen. Voordat ik bij Ugur terechtkwam, kreeg ik les van Aytac, die me ook uitstekend heeft opgeleid in de korte tijd dat ik bij hem reed. Hij had een duidelijke en gestructureerde aanpak, waardoor ik snel vooruitgang kon boeken. Aytac wist de lessen interessant en interactief te maken, en zijn passie voor lesgeven was duidelijk merkbaar. Ik ben blij dat ik de kans heb gehad om van beide instructeurs te leren en hun verschillende benaderingen te ervaren. Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken naar EasyDriving als rijschool. Het hele team is uiterst professioneel, vriendelijk en behulpzaam geweest gedurende mijn leerproces. Ze hebben altijd gezorgd voor flexibele planningen die goed pasten bij mijn agenda en hebben me op alle mogelijke manieren ondersteund. Het is dankzij hun toewijding en inzet dat ik mijn rijbewijs heb kunnen behalen. Speciale dank gaat uit naar Ugur en Aytac. Jullie zijn fantastische instructeurs met een schat aan kennis en ervaring. Jullie toewijding aan het opleiden van studenten is bewonderenswaardig en ik waardeer jullie geduld, motivatie en enthousiasme tijdens de lessen. Jullie hebben me niet alleen geleerd hoe ik veilig en zelfverzekerd kan rijden, maar jullie hebben ook mijn vertrouwen in mijn eigen vaardigheden vergroot. Nogmaals, hartelijk dank aan EasyDriving, Ugur en Aytac voor de geweldige ervaring die ik heb gehad.

Easy mijn motorrijbewijs gehaald bij easydrive

Top rijschool

Leuke en duidelijke uitleg, met altijd een goeie sfeer in de auto!

Toen ik begon met rijlessen vond ik het allemaal heel erg spannend. Ik vond rijlessen in het begin daarom helemaal niet leuk en keek er altijd tegenop. Totdat ik bij easydriving bij Serkan met lessen startte. Ik kreeg duidelijke uitleg met veel geduld, en daarnaast is Serkan echt een zonnetje in de auto! Na een paar lessen zat ik steeds meer ontspannen in de auto en een aantal lessen daarna ben ik rijden zelfs leuk gaan vinden. Ik denk met veel plezier terug aan alle lessen, en dan ook nog in 1x geslaagd! Serkan heel erg bedankt voor alles!!!